Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

enter2 Creative Commons License 2016.01.02 0 0 148136

En is a test kabelre gyanakszom mert ez a hideg meleg para kod fagy kicsit meg jatszadozik a kabelekel a testekel :)) nem?!

pingui Creative Commons License 2016.01.02 0 0 148135

Üdv Urak!

Jön a hideg és tankolnom kell. Ér valamit a prémium/alpesi gázolaj egy hagyományos dízelnél, segíti a hidegindítást (1999 V40 1.9 di 70kw )? Esetleg egyéb praktika?

 

bambi942 Creative Commons License 2016.01.02 0 0 148134

Test kábel???Bika kábellel adj az aksiról negatívot a motorblokknak.Hátha???

Előzmény: enter2 (148133)
enter2 Creative Commons License 2016.01.02 0 0 148133

Hello mindenki !!:) szeretnek segitseget vagy tanacsot kerni :) van rgy hibajelenseg csutortokon meg hasznaltuk az autot semi gond problema nem volt vele ma probaltam kicsit be inditani hogy hadd jarjon ugyis hideg van be ultem szokasos modon kulcs elfordit gyujtas es inditas ... es csak katoggas  halatszik a motorterbol valoszinu hogy az onindito bendix ugral csak ki be de nem indul az auto es csak katog... de nem hiszem hogy akumlator problema mert nem az hogy probalna tekerni az onindito es a lampakbol a tompitot minden megy radio oke tehat akumlator nem hiszem tehat varom az otleteket javaslatokat :) hogy mi lehet a problema :) az auto Nissan Almera 1.4 benzin gx 5 ajtos :) 

útazó Creative Commons License 2016.01.02 0 0 148132

Na akkor várom a meghívást. Szavadon foglak !!   :-)

 

Előzmény: Fütyülős (148131)
Fütyülős Creative Commons License 2016.01.02 0 1 148131

Jaj de jó. Remélem bejön a tipped és igazad lesz, de akkor tuti meghívlak egy pohár whiskey-re :) Nagyon idegesít engem.

Nem én. Nem értek hozzá, meg helyem sincs szerelni. Most leszek szabin és utána fogok járni!

Előzmény: útazó (148130)
útazó Creative Commons License 2016.01.02 0 0 148130

Igen ! Én még 1 másik akkumulátort is vettem potyára. Ha teheted nézd meg !! Várom a fejleményt ha jó lett. Te csinálod vagy csináltatod ?

Előzmény: Fütyülős (148129)
Fütyülős Creative Commons License 2016.01.02 0 1 148129

Köszi a tippet!

Engem is rettentöen idegesít. Nem szeretem, ha valami nem úgy müködik, ahogy annak kéne. És neked is csak az elsö indításkor volt ilyen?

Előzmény: útazó (148128)
útazó Creative Commons License 2016.01.02 0 0 148128

Én is jártam így vw golf 4 tdi-vel. Piszkosul idegesített,végére jártam a dolognak ! Önindító levétele után láttam hogy 4 kefe közül 1 nem ért hozzá a forgórészhez(beszorult) vagyis 3kefe dolgozott. Sztem le kellene venni az   önindítót kitakarítani le ápolni a csúszó részeket,megnézni a keféket hogy mozog-e , De lehet hogy cserés mert el van kopva.

Előzmény: Fütyülős (148127)
Fütyülős Creative Commons License 2016.01.02 0 0 148127

itt indításkor hallatszik egy kis megtorpanás. ami ebben a még hidegebb idöben nagyobb. csak arról most nincs videó.

ez miért lehet?

Előzmény: ekowob (148126)
ekowob Creative Commons License 2016.01.02 0 0 148126

Itt mit kell nézni?

Nem látom a hibát..

Előzmény: Fütyülős (148125)
Fütyülős Creative Commons License 2016.01.02 0 0 148125

Sziasztok, hatha van ötletetek.
Ilyen megtorpanas mitol lehet? Csak a napi elso hideginditasnal. Ebben a hidegben most kb mindig csak a megtorpanas hosszabbodik. Kb 11 honapja kapott 4 uj izzitogyertyat, berut. Nem ertek hozza, de en valamiert arra tippelek. Akksibis kb annyi idos, de az kb mindig ilyen 12.4 korul van inditaskor, visszavittem bemeretni es elvileg jo, masok is azt mondjak, hogy annyit mar eshet a fesszultseg, ha mar kinyitom az autot...

Szerintetek mi lehet?

RÉMES Creative Commons License 2016.01.02 0 0 148124

Jó reggelt! 

 

Hogy áll a kárpit tisztítós projekt?  :-) 

Előzmény: novothauto (148123)
novothauto Creative Commons License 2016.01.02 0 0 148123

A képeken rajta van, csak nem látszódik annyira jól. Van egy belső fagydugó, ami kiesett,

átvergődött a láncvezető mögé. Az összes hűtőfolyadék befolyt az olajtérbe.

Jelzett, hogy meleg a motor, utántöltötték vízzel és mentek tovább.

Az utolsó olajjáratban is ez a trutyi van... Kb 10 kilométer ment így, kérdéses, hogy mi élte

túl a motorban.

 

 

Előzmény: Törölt nick (148116)
Roy3 Creative Commons License 2016.01.02 0 0 148122

Szia!  És kb hány százalék legyen?  Melyik vonalon legyen a töltés?  

Előzmény: mica-r (148121)
mica-r Creative Commons License 2016.01.01 0 0 148121

Ott látod az előírt és megvalósult értéket. A kitöltési tényezőnek illene kicsit elmozdulni 2.8-ról.

Kicsit tovább kéne billenteni az adagolót forgás irány felé.

Előzmény: Roy3 (148120)
Roy3 Creative Commons License 2016.01.01 0 0 148120

Sziasztok! 

1z motornak mennyi az elő töltési értéke?

Eddig akit kérdeztem senki sem tudta pontosan.

Nekem jelenleg 60-62 és a felső zöld vonalon van vag-ban. Helyes ez így?  A motor irányítás kért értéke viszont nem valósul meg. A 004 blokkban nézve. : Specified start 2 to - 3 : 0.9 BTDC,  Actual start 2 to - 3 : 1.8 BTDC  Cold Start valve 3-70  : 2.8 %

 

Köszönöm szépen a segítséget! 

 

 

cam aro Creative Commons License 2016.01.01 0 0 148119

Előzmény: cam aro (148118)
cam aro Creative Commons License 2016.01.01 0 0 148118

 

 

ez napi 2x5 km jart.

4 veztengo szenzort csereltek benne, pedig csak a lanc nyult el. 

a futas valos. 

Előzmény: Törölt nick (148116)
contributor Creative Commons License 2016.01.01 0 0 148117

Köszi szépen!

Előzmény: Törölt nick (148114)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.01 0 0 148116

Mitol keletkezett ilyen mennyisegu emulzio? Szaz meteres tavokon hasznaltak az autot? Vagy extra vizet kapott a hutokorbol?

Előzmény: novothauto (148115)
novothauto Creative Commons License 2016.01.01 0 0 148115

BUÉK képekben...

 

...a sem keltem fel hiába, diagnosztika részleges megbontással :)

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.01 0 0 148114

Kar volt szetszedned az integralt biztositotablat, azt csak felre kell hajtani jobbra.

A hatso saruhoz a szivocso levetele utan fersz hozza balrol.

Előzmény: contributor (148110)
409 Creative Commons License 2016.01.01 0 0 148113

"Az, hogy fojtószelep lezár és a (kb fél mp alatt) kialakult vákuumhatás érdemben befolyásolja a folyamatot?

Ezt én nehezen tudom elképzelni."

 

Pedig leírtad magát a folyamatot is, hogy hogyan hat a vákuum. Igen jelentős tud lenni a különbség működő és nem működő leállítószelep esetén.

Előzmény: Allehandró (148109)
Paco155 Creative Commons License 2016.01.01 0 0 148112

Ha valami ilyen feltűnő színnel van jelölve egy fekete környezetben akkor azt biztos, hogy basztatni kell.

Előzmény: contributor (148110)
Allehandró Creative Commons License 2016.01.01 0 0 148111

Nem lehet az akksi körüli műanyag falakat kipattintani?

Ugy kicsúszna az akksi anélkül, hogy lebontanád a tetejéről a cuccot.

 

Előzmény: contributor (148110)
contributor Creative Commons License 2016.01.01 0 0 148110

Sziasztok! BÚÉK!

Egy kis szerelési segítségre lenne szükségem. A Citroen C4-em (2012, 1,4B) akkumulátorát szeretném kicserélni. Levettem a biztosítékház fedelét, kiszereltem elöl két csavart (ez rögzíti a + saruhoz menő kábelt), most már elég jól mozog, de úgy látom, hogy elöl ki kellene húzni egy dugót (ebbe vékony kábelek mennek alulról: balról jobbra piros-fehér-zöld-sárga-zöld színben, ld. a képen). Nem tudom, hogy a csúcsával felfelé néző kb. háromszög alakú narancssárga műanyagot (ami a dugó elülső részén van, csak az alja és a csúcsa látszik) ki kell-e szednem vagy hagyjam; meg azt sem, hogy előtte oldalt valahol be kell-e nyomnom, vagy egyszerűen csak húzzam ki.

Allehandró Creative Commons License 2016.01.01 0 0 148109

"Tehát akkor igy nem lehet rájönni,hogy mi az oka amikor egyszer egyszer nem ránt a leállitásnal?"

 

Erre írtam azt:

 

"Hogy éppen mekkorát ránt az függ attól is, hogy a motor forgásának éppen melyik pillanatában szakítom meg a folyamatot."

 

Tehát mekkorát tud még süríteni mielőtt a felső holtpont környékéről a nyomás visszalökné vagy átmenne a fhp-on és a normál forgásirányba tolná a nyomás a dugattyút.

 

Szerintem.

 

Az, hogy fojtószelep lezár és a (kb fél mp alatt) kialakult vákuumhatás érdemben befolyásolja a folyamatot?

Ezt én nehezen tudom elképzelni.

De tévedhetek.

 

 

Előzmény: zöldcorsa (148108)
zöldcorsa Creative Commons License 2016.01.01 0 0 148108

Tehát akkor igy nem lehet rájönni,hogy mi az oka amikor egyszer egyszer nem ránt a leállitásnal? Amúgy felvillant egy hibajelzés,a szerviz főtengelyre utaló jelet állapitott meg,kicserélték a jeladót,de semmi változás. Ők a motorvezérlőre gyanakodnak. 

Előzmény: Allehandró (148107)
Allehandró Creative Commons License 2016.01.01 0 0 148107

Dízelmotor alkatrészei robosztusabbak mint benzinesé. Nehezebb a főtengely, hajtókar, dugattyú. (ami mozog)

Nagyobb a kompresszió is.

Leveszed a gyújtást (befecskendezést), a dugattyú stb még mozog, sűrít is. De már nem lesz befcskendezés, így a működése nem a normál ütemben megy tovább hanem vagy visszatartja a dugattyút vagy ha átfordul akkor is egy furcsát lök rajta.

Így el tudod képzelni? Én igen.

Hogy éppen mekkorát ránt az függ attól is, hogy a motor forgásának éppen melyik pillanatában szakítom meg a folyamatot. Ez is könnyen el tudom képzelni.

Aztán típusonként is különböző 1,9 pd nagyobbat ránt leállításnál mint a 2,0HDI. De a hdi amúgy is finomabban jár. Meg biztos számít a motortartó bakok állapota/minősége is abban, hogy ebből mennyit érzel.

 

Én inkább azt nem látom így elsőre, hogy a fojtószelepnek mennyi köze van ehhez.

Előzmény: zöldcorsa (148106)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!