Megszokhattad volna, hogy ezen a topikon az utas hülye, ha
- kérdez
- nem kérdez.
(nem értem, miért kéne az utas fejében lennie Magyarország teljes vasúti térképének. X nemvonatbuzi nemtörzsutas embernek honnan a fenéből kéne tudnia, hogy hol csatolják szét a vonatot?)
Nem, ugyanis teljesen értelmetlen és felesleges. És miért Welsig? Odáig semmi értelme, nincs ott semmi. A vontatókat pedig teljesen értelmetlen vonattal elvinni.
Melyik napon várható a 2014/2015. évi menetrend hivatalos megjelenése?nemzetközi vonatjegyet szeretnék vásárolni jövő év elejére kedvezményes áron, ezért lenne fontos a pontos dátum. van időbeli különbség az online és a pénztári "megnyitás" között?
Egy kis ukrajnai: Luganszk bizakodik (rzd-partner.ru alapján)
A Luganszktyeplovoz a 2015-ös évre 300 dízelmozdony-szekciónyi megrendelésre számít. Ezek várhatóan vegyesen 2TE116u, 3TE116u, 2TE116ud, 2TE116ur sorozatúak lesznek. (Az u alváltozatot 16 hengeres D49 erőforrással, az ud-t GEVO V12-vel, az ur-t MTU 20V4000-essel látják el.) A megrendelő az RZsD. Idén 332 szekcióra kötöttek szerződést, de holmi lövöldözés miatt 3 hónapig nemigen tudtak termelni, ami 50 szekciónyi kiesést jelentett. Az idei mennyiséget szintén teljes egészében az RZsD viszi. A luganszki gépek előnye az olcsóság, amellett, hogy a jelenlegi állapotukban nem az ideális, hanem az "egyelőre megfelelő" szintet képviselik. Ukrajnai megrendelésekre is számít a Luganszktyeplovoz, mivel az ukrán kormány 2015-re 12 milliárd grivnyás beruházástámogatási projektben gondolkodik, hazai közlekedésigép-gyártóktól történő vásárlásokat támogatandó. (Más kérdés, hogy Luganszk vajon az ukrán kormányhoz képest mennyire "hazai"...)
Azért ezt ne vegyed annyira készpénznek: ha modjuk egyvágányozás van a vasuti híd miatt, akkor van értelme két vonatot egyesíteni - még Keletitől Kelenföldig is, vagy vissza.
Igaz, én is elszakadok egy kicsit a realitástól: középütközővel nem lenne kunszt.
Egyébként nem teljesen logikátlan az utas kérdése, mert ugye Székesfehérvár felé is mennek gyorsok Szombathelyre, így ha nem gyakori utas, és egyszer esetleg fél füllel hallott egy ilyen kelenföldi bemondást, akkor joggal félhetett tőle, hogy a vonat fele Fehérvárnak megy. Azt meg nem kell tudnia az élőárunak, hogy Kelenföldön elég nagy hülyeség lenne szétcsatolni egy Keletiből érkező vonatot.
Van egy kérdésem a topiklakókhoz: Szerintetek lehetséges, hogy a 2015-ös menetrendváltástól visszatérjenek a Wels-Szeged RO-LA vonatok? Egyelőre elméleti síkon érdekel, hogy van-e /lenne-e realitásalapja?
Én minden évben tölük kapom az értesitést, hogy ekkor és ekkor dijmentesen átvehetem a telefonkönyveket? Amikor beviszem ezt a értesitést, csak azt kérdezik tölem, hogy a könyvet vagy CD-t adjanak
Innentől kezdve qrvára nem érdekel hogy mi köze van hozzá.
Bevallom nem veszem igénybe a MÁV, Volán, BKK (BKV) semmilyen szolgáltatását, (pedig egy pár éve ingyen utazhatnék velük) így a telefonkönyvre hagyatkoztam (autós párti vagyok), igy bizonyos dolgokban nem is követem azok eseményeit