A mienk is "keresgéli" melegen az alapjáratot; melegen, újraindításkor kissé leesik a fordulatszám, majd visszaemelkedik. Ez kb. 2-3 mp. Szervizben rákérdeztem, egyelőre nem mondtak rá semmit. A hibatároló sem tartalmazott semmilyen hibát. A 160ezres inspekciónál cseréltek gyertyákat is, de nem változott semmi.
Fékjavításkor feltett szándékom, hogy kicsit jobban utánanézetek.
Egyébként az előző autónk, egy 1,4-es ALmera is ezt játszotta, miután légtömegmérőt cseréltek benne. Mikor visszavittem, semmit okát nem találták.
Szeretnék új autót vásárolni és a Ceed is bent maradt a befutók között. Lenne néhány másokat lehet hogy untató kérdésem, ezért külön kérdeznék néhányat.
Van olyan vállalkozó szellemű ember, aki nagyon "keni vájsz" Ceed-ből?
2007-2010 évjárat, és Pro Ceed-ről lenne szó.
Ha valaki magára ismer, akkor a laby43@gmail.com-ra írjon legyen szíves. :)
A segítségeteket szeretném kérni. Pár hete vettem észre, hogy többször előfordul olyan indításkor (Ceed 2010facelift,1.4. benzines), hogy az autó alapjárati fordulata elkezd ingadozni 1000-500 között. Aztán eltelik 10-15 másodperc és oké lesz. Ez meleg motornál is előfordul nem csak hosszú állás után. tudom ennyiből nem lehet teljes körűen diagnosztizálni,de ha valakivel korábban előfordult hasonló jelenség és megosztaná velem azt megköszönném.
Utolag a Kianal?? Furcsa lenne... ha megis akkor meg k draga szvsz.
Jobban jarsz, ha felkeresel egy erre specializalofott ceget. En szereltettem be utolag ulesfutest es radart is. Mind2 gyari minoseg volt, igaz nem is volt olcso.
Duett-nel jartam mind2 alkalommal es maximalis elegedettseggel tavoztam.
(Annyi kis bokkeno van, h a radar szenzorait fenyezni kell cserebe tenyleg olyan lesz, mintha ugy jott volna a gyartosorrol ;)
Ne a 20 kilós betonbontó samu kalapácsra gondolj. Ez egy speckó gumikalapács, amiben sörétólom szerű cucc van. Becsapódás után még üt rajta egyet az előrezúduló anyag. Mondjuk elég nagy volt, de legalább gumi :)
Sziasztok! Mivel amikor én vettem a kocsit sajnos a tolatóradar nem volt ajandék így nem került bele(rossz ötlet volt így utólag). Valaki szereltetett már bele külön a kiánál?
Ha gumishoz viszed cserélni, hiába légkulccsal húzta meg, ott is aláírod az átvételi papíron, hogy a te felelősséged 50km után ellenőrizni és újrahúzni ha kell.
Ez valami keleti beütés lehet - mármint a megszorult kerékanya...
Volt egy Nissan Almeránk - most testvéremék hajtják. Minden kerékcserénél megszenvedtem a kerékanya lelazításával, 3/4-es 1,5 m hosszú cső kell(ett) a lazításhoz. Az ezer éves VW Multivan-omon - idén éppen 30 éves -, anyám Skoda Fábiáján, másik öcsém Passatján, megboldogult BMW motoromon ez - ha nem is csuklóból - de gond nélkül ment. A Cee'd kerékanyái is elég ragaszkodók. Gőzöm sincs, mitől van ez - az Almera kerékanyáin a kúpos "alátét" laza, a Cee'd-en anyagából készült, de mindkettő sokkal ragaszkodóbb, mint az európaiak - amik egytől-egyig anyagukban kialakított felfekvőfelülettel készültek.