Ha valaki (mondjuk elmebeteg milliomos) azt mondaná a Skoda vezérkarának, hogy megrendelne 1000 db-ot a Csúcs Skodából, de kéri hozzá a bemutató autó melletti szőke hegedűs nénit is, akkor szerintetek mit mondanának rá ? :) És hogy oldanák meg ? Merthogy megoldanák az biztos... :) Üdv.
Azonnal rendelek,mihelyt megnyertem valamelyik szerencsejátékon a nyereményt. :) Akkor ki fogok állni ellened,és megmutatom,hogy a számok nem egyenlőek a valósággal! Addig marad a 170LE-s CR TDI motorral felszerelt modell.
Nekem az összkerékhajás (az egyik) mániám autós vonalon. Szerintem csak azok mondják, hogy Magyarországon felesleges, akiknek még nem volt tartósan ilyen autójuk. Szuper, biztonságot ad szárazon is, esőben meg nem is kérdés. Namármost a Superb II-es tudja a 4maticot, ezért nem értem, hogy miért csak a csúcsmodellbe lehet rendelni. Oké a 105 lovas alapmotorba ne tegyék bele, de a többihez meg igencsak vevőcsalogató lenne szerintem, valami plussz kell, hogy ne vigye el a piac egy részét a többi cég, lassan már mindenhol lehet rendelni összkereket egy 4.80-as autóba. Kivétel a Saab 9.5 (szenved is a cég, a GM állandóan fontolgatja is az eladást) Szóval szerintem változtatni kéne az üzletpolitikán. Ha meg elnéztem az opciós listát, akkor bocs. :)
Amikor Kökény Mihály még egészségügyi miniszter volt, Saab 9.5-össel volt lent nálunk kórházlátogatáson. Egy 60 lóval gyengébbel, mint az enyém volt. :) Na az szimpi volt... Most hogy belegondolok, csak felhergelem magam. A Superb mint nagy limuzin, már évek óta jelen van. Tudomásom szerint Kínában sofőrös limuzinnak használják. Miért nem jó ezeknek ? Üdv.
Igazatok van. Én max 2 embernek engedném meg, hogy SClasse/A8-al járjon, a miniszterelnöknek -nem a jelenleginek:(- és a Köztársasági Elnök úrnak. Miniszterek, Legfőbb Ügyész, Legfelsőbb Bíróság Elnöke, Alkotmánybíróság elnöke = Audi A6 3V6 TDI. Ezekből még gyárilag is lehet páncélozottat rendelni, de utólag is sok cég megcsinálja. Bár megette a fene, ha már ennyire kell félni a köznéptől... :( Államtitkároknak, minisztériumi osztályvezetőknek, egyéb országos hivatalok vezetőinek Superb, a többi minisztériumi lóti-futi elégedjen meg Octaviával. Azonkívül, hogy súlyos százmillákat, bocsánat milliárdokat lehetne megtakarítani, jóval kevésbé hergelnék vele a jónépet, bár ezeket ez sajna annyira nem érdekli... :( Én például nem érezném magam kevesebbnek egy sötétkék Superb II-vel, szavuk sem lehetne, ahogy elnézem a Superb II. tényleg szép és nagy belterét. Üdv. Mindenkinek.
Üdv! Miért!?!? Ha egy miniszternek büdös a Skoda jel ,szedesse le és rakjon a helyébe egy magyar címert. (A politikus = népet szolgálni azt hiszem az eredeti jelentés szerint,de ez a téma zsákutca.)
Szilikém! Szerintem azt a gyorsulási versenyt,melyre azt mondtad,hogy legyűrnéd ezzel a motorral a Superbet,inkább felejtsd el! :) Minden téren meggyőző így az autó!
Üdv! Már látom előre,hogy a hírekben halljuk amikor a kormány új autókat vásárol,és mind a méregdrága A6,A8-as autókat akar vásárolni,és majd a Superbet hozzák fel ellenpéldaként,hogy az is nagyon jól megfelelne erre a célra. :)) Nekem is számít a presztízs,azért is van most is fekete Superbem.Azért akarom még elegánsabbá tenni.Ezért vennék VW Phaetont W12,6.0 motorral,és ezért vennék 3.6 V6-os Skoda Superbet is,bordó színben,világos bőr belsővel.(47hsz.)Ennél többet viszont nem akarnék megmutatni magamból. :) Elmondom,hogy a cégcsoprt vezérigazgatója most is egy fekete full felszerelt Skoda Superb 2.5 V6-os autóval jár!!!
Aztán miért csak a közjogi méltóságoknak,polgármestereknek,képviselőknél tudnád elképzelni?Én azon okból kifolyólag ezt vásárolnám full-full felszerelve a csúcs motorral,mint a VW Phaeton esetében.Nem annyira feltűnő,nem annyira hivalkodó,ez csak egy VW,az meg csak egy Skoda.Szóval inkább ez az autó,mint egy 3.0 TDI V6-os A6-os Audi.De hazudnék,ha letagadnám szeretettemet az autó iránt.Egy üzletembernek is kiváló,csak öltöny,nyakkendő,és egy ilyen autó kell hozzá! :))
A 4. kép nem szerkesztési hiba,szándékosan került oda. :) Természetesen értem én azt a fajta ellenszenvet amit a kisebbik benzines motor iránt érzel.Mondom,még igazat is adok abból a megközelítésből,ahonnét te nézed. A képet azért tettem be,hogy téged ösztökéljelek egy kicsit,hogy fogadd el a gondolatot,amiért ezzel a motorral is lesz kapható az autó,gondolván kisebb pénztárcájú emberekre is,akiknek tetszett eddig is az autó,de nem tudták megvenni.Ez már nem lesz akadály,ugyanis akiknek ennél több pénze van,az erősebb motorral,és jobban felszerelve fogja megvásárolni.Érdekes helyen lesz az új Superb az autók világában,és az emberi társadalomban.
Akkor közösen elfogadjuk egymás álláspontját,mert én is valahol egyetértek veled.Bár még mindig hajlok arra,hogy direkt ez a belépő benzines motor,és nem a 160LE-s 1.8TFSI.Azt a 125LE-s 1.4TSi motort lehet még lóerőben erősíteni,és kitolni a határokat,és így alakítható.Ez is szempont lehet.Más VW,vagy Audi motor mi jöhetett volna szóba? Ami pedig a TSi feliratot illeti,én azt nem venném le,mert nincs szégyenkezni valója e miatt az embernek.
A 607-es nálam semminek nem ellenfél, nagyon sok tulajdonos panaszkodik rá, horrorisztikus leírások vannak a Népítéletekben. Ami tagadhatatlan hogy iszonyatosan jól néz ki, igazi csúcsragadozó kinézete van, ami meg alatt van, azt meg hagyjuk... Megértem és tisztelem is a márkaszeretedet, sőt rajongásodat, ha mindenki így állna az autójához, akkor nem lenne Magyarországon annyi katasztrófálisan elhanyagolt használt autó, nem tenné néha tönkre egy-egy család költségvetését egy rossz vétel, akinek az előző tulaját nyilvánosan kéne megvesszőzni, majd szurokba, tollba hempergetni... Ifjúkoromban kis pénzből is komoly de öreg autókat vettem, olyan gány autókat láttam, hogy néha azért nem kerestem meg az eladót, hogy ne én kerüljek sittre, holott ez eladót kellett volna odavágni...
De minden jó értelemben vett fanatikusság ellenére aki már 11 milla környékén néz autót, az presztizst is akar (ebben azért még van tennivalója a Skodának) illetve tényleg komoly gépek között válogathat. Meglátásom szerint:
-6-7 milla között nagyon jó esélyei vannak a Superbnek, én biztos azt választanám. -7-8 milla között már megjelennek azon konkurrens modellek alapipusai, ahol a prezstizs számíthat. Ha jó az ajánlat és elég erős a motor, esetleg meggondolnám. -8-10 milla között már erős márkaszeretet kell a Superb vásárlásnak, valszeg a tulajdonosak már volt is egy korábban. Itt már valszeg elcsábulnék. -10 milla felett a Superb esélytelen statisztikailag is kimutatható vevőkörre. Ennyiért már én biztos nem a II-est venném.
Értem én, még valahol igaz is kereskedelmi szempontból, mégis az a véleményem, hogy egy bizonyos kategóriában, bizonyos méret felett túl kicsi motor épp ellenkező hatást ér el, alább pozícionálja az autószeretők/értők szemében a típust, és éppen lerontja a megítélését, amelyet a finom anyagválasztással és a high-tech megoldásokkal, különleges rendelhető extrákkal szeretnének elérni. Mert ezen hármas pozitívum úgy néz ki jellemzője lesz a II-esnek. Nem tudom, alapból lesz-e rajta tipusjelzés, de szerintem az 1,4-es tulajok egy része le fogja vetetni a tipusjelzést. Üdv.
További képek,melyeken látható a 3.6 V6-os motorral szerelt modell is,hátulról,tehát a csúcsragadozó jelen van!A színekből is kaphatunk egy kis ízelítőt.