Te nem az Alizé-ről beszélsz amit klímával szerelnek?
Az tényleg limitált széria. Ez tényleg eltünt a kínálatból! marad az expressoin + klíma (felárral)
Nekem azt mondta a szalonos hölgyike, hogy ez egy limitált modell, amit kifejezetten nyárra találtak ki, (és mivel a gyár augusztusban nem üzemel) szeptembertől már nem lehet rendelni.
De, ha benne van az augusztusi árlistában, akkor valószínű, hogy csak Engem akart rábeszélni a mielőbbi megrendelésre... :-)
h
Nekem a gyári magnóm van. Ez alapból tudja. A beállításai között találsz egy seed opciót amit 1-5 tartományban állíthatod. Ha neked nem jön ez elő, akkor valószínűleg a off ban van. A számok azt jelentik, hogy mekkora mértékben változhat.
Ha valaki mégis kifogyasztja a tankot, ekkor elől található egy kis kézi pumpa amivel fel lehet szívni az olajat a motorba.
Szóval, úgy néz ki, hogy az üzemanyagjelzőnél, a felénél 25 liter hiányzik, tehát lineáris, de a nyolc osztásból az utolsó fehérnél még úgy 15 lityi van benne.Nekem a legjobb eddig 4,2 liter volt 110 körüli átaggal, és klímával.Dízelt meg soha nem szabad teljesen kifogyasztani, mert lehet "légteleníteni " a rendszert, vagy mi a szösz.Bár a köny azt írja hogy csak télen lehet probléma, mert kondenzvíz keletkezhet a tartályban, de én sem javasolnám a tank kiürítését.Ha az autó leáll, még legalább 5-6 liter lehet a tankban, tehát a teljes 50 litert nem lehet kihasználni.
Az én esetemben is először a lengécsillapítóra gondoltak (mert a tünetek hasonlóak), de nem az, hanem a motortartó gumibak. Tapasztalatom szerint csak melegebb motornál jön elő a tompa kopogás, már a legkisebb egyenletlenség hatására is (de hívhatjuk pufogásnak is).
Neked milyen felszereltségű a géped? Sebességfűggő rádió van a Tháliában? Ez nekem új, vagy nem írják a prospektusban? Hogyan lehet elővarázsolni? Vagy a CD-s kivitel van Neked?
A fogyasztási "rekordom" az első 500 km alatt volt, mivel csak 90-ig, néha 100-ig nyomtam neki országúton. Most országúton (100-140), hegymenetben, vegyes klíma használattal 4,5 lityi.
Nekem azt mondták, hogy amikor kigyullad a lámpa, akkor 5-6 liter van benne. Ezt azért én sem vártam meg :)
Megszűnik a gyártása??? Ezt a modellt nem 2001-ben vezették be? Elég rövid életű lenne ebben az esetben... Én a Baumgartnernél érdeklődtem, és semmi ilyesmiről nem volt szó. Sőt, az új, augusztusi árlistájuk is megvolt (25e-rel emelték az árát a disznók... :( )
Szóval, valaki nem jár esetleg a Móricz környékén? Vagy du. 1, esetleg 3-4 körül a Moszkvánál? Hogy megnézzem az autóját gurulás közben is? :)
Új, komplett, minden tartozékával, Renault gyári magnók és cd-k viszik!!! Kormányról is vezérelhető, 6 lemezes, mindent olvas!!!
"Tuner list" feliratú rádiókhoz jó!
Ár: 30.000FT (a gyári ára 80eFt)
Érd: 20/3377-577
Az előröl jövő hang az olyan pufogás volt? Nekem a héten cserélik ki a lengéscsillapítót egy ilyen hang miatt. A kocsi jobb elejéről jön. Volt a gyári magnóval is egy kis problémám, mire a szerviz azt mondta, hogy sima csere, de tegnap utánanéztem és a nendsz6erről jövő csatlakozó (ami a sebesség függő hangot meg miegymást ad) azt kellet egy kicsit megigazítanom, mert laza volt. A probléma meg is szűnt.
A mai reggel valaki megszabadított az általa fölöslegesnek tartott dísztárcsáimtól. Ezért arra kérnék minden egyes fórumost, hogy ne akarjon használt tárcsákat, gyári magnókat kéz alól beszerezni, mert lehet, hogy egyik reggel neki kell ráébrednie, hogy az Ő autója volt mások beszerzési forrása!
Köszi.
Én még csak 1200 Km tartok a dCi-mel de nagyon király. Nekem nem sikerült 4 liter alá nyomnom a fogyasztást. A tapaszaltom szerint 80%-os autópálya (10-120 km/h)+ város végig klímával az átlagom 4,9.
Úgy hallottam, hogy ha bejáratódik, akkor még csökken a fogyasztása is. Így az autóm hatótávja durván 1060 Km.
Föltűnt, hogy ha az üzemanyagszint jelzőm a piros mezőben már fekszik és a visszajelző lámpa még nem gyulladt fel, akkor durván van még 8 liter a tankban. Így sajnos nem lehet ez a lámpa felgyulladása után tudni a teljes szintet ezért nem érdemes játszani vele.
Ha másnak más a tapasztalat, akkor azt várom!
Hello mindenkinek.Visszajöttem szabiról,úgyhogy lassan kezdek pihenni, meg hozzászólni.Újautósok, egy részről gratula, másrészről meg nézessétek meg a guminyomást a kerekekben.Én amatőr módon csak most nézettem meg, és a két jobb oldaliban 2,7 a bal hátsóban 2,6 a bal elsőben 2 bar volt.A furcsa az , hogy nem húzott balra a gép.Viszont most szinte rásímul az útra.A magyarázat a nyomásra pedig az, hogy a tréleren nagyobbra fújják a kereket a biztonságos szállítás miatt, csak a szalonban nem engedik le :)))
2000 km a dCi-vel! Bejáratás megtörtént! Nagyon baba!:)
Már lehet érezni az erejét a kicsikének.
A Bükkben és Szlovákiában voltunk, a hegymenetet nagyon bírja, a kanyarokban is stabil. A Bükkben Miskolc-Tapolca és Eger között van egy kis hegyi utacska ( 2 m széles, az erdészet útja és csak nyáron lehet használéni), 15-20 km-en talán száznál is több kanyar és átlagban 15%-os lejtők, illetve emelkedők. A kocsi nagyon jól vizsgázott!! Nagyon erős (még a kis dCi is:) és a folyamatos hegymenetben sem mozdul meg a hűtővíz mutatója. Imádja a 140-et, ot hasonlóan csöndes a motor, mint 100-110-nél. A fogyasztás ilyen körülmények között /klímával is/ 4,5.
Egyesben csak elindulás, kettesben már jobban lehet húzatni, de felesleges erőltetni a dolgot, mert a max nyomaték már 2000-nél már rendelkezésre áll. A tesztek azt írták, hogy negyedikben 50-nél rángat a kocsi. Nem igaz, finom pedálkezeléssel szépen lehet vele haladni, még 45-el is. Ötödikbe 70-nél lehet felkapcsolni.
Ha lelassul, akkor ötödikben 65-től is lehet előzni.
100-110 környékén tényleg van szélzaj, de nem is nagyon lehet észrevenni. A fékek nagyon hatásosak!
Ülések is kényelmesek, jól tartják a gerincet.
Rugózás: imádom!
Más..
Említettem, hogy a kocsi elejéből kopogást hallani. Szervíz, tanácstalanság, mindkét első lengéscsillapító cseréje, megint kopogás....
Nagy nehezezen kb 4 óra elteltével megállapították, hogy a felső motortartó gumibak lehet a hibás, mos pénteken csere!
A kormányfedél mögül alapjáraton kis "nyöszörgés" hallható, majd ezt is megnézetem.
Szintén kevés magasat hallok a zenében..
A csipogók (a szervíz szerint) csak a műszerfal felső részének levétele után szerelhetők be, ott van a huzalozás előkészítve. Ilyet!! Ezért nem fogom lebontatni a fél autót az már biztos!!!
Az első hangszóróházra lehet beépíteni laposabb kivitelű, állítható irányú csipogót. Házilag is megoldható a szerelés kb fél óra alatt.
JA.... Nagy-nagy GRATULA minden új tulajnak. Használjátok egészséggel és sok-sok balesetmentes kilométerrel!!:):)
Szia!
Én az elejétől fogva olvasom a topicot, de eddig nem nagyon írtam. Azt hiszem, el kell, hogy keserítselek, mert Én kedden rendeltem meg (ALize, 1.4 16v), de az eladó hölgy azt mondta, hogy ennek a modellnek leállítják a gyártását, és már augusztusban nem lehet rendelni!! :-( Ha esetleg valamelyik kereskedésnek még van készleten ilyen modell, akkor szerencséd van. Szerintem kérdezz rá, mert vagy engem vertek át, vagy Te nem fogod tudni megrendelni!
h
Új vagyok a topikon, de már legalább az 1/4-ét elolvastam részletekben. :) Most gondolkodom erősen egy Thalia Alizén, 1.4 V16-os motorral. Egy gondom van csak, de az nagy: egyelőre nem sikerült kipróbálnom. Egyszerűen nem volt a márkakereskedőnél tesztautó (vagy volt, de nem akarta odaadni :)).
Szóval, kérdések: kinek milyen tapasztalata van az egyes kereskedésekkel? Hitelkonstrukciók, esetleges alkudozás? Én a Metro melletti, ferencvárosi Baumgartner-nél voltam, Postabank lízing, alku semmi... :( Bár lehet, hogy csak nekem rossz a stílusom. :)
Kinek van szerviztapasztalata? 1 év felett, 10e km felett? Volt bármi hibája?
Ki mit szól az ABS-hez? Plusz 160e felár, ami nagyon-nagyon a költségvetésem határán van, én nem vágyom rá annyira. Esetleg győzzetek meg... :)
És egy kérés azokhoz, akik nem mentek el a talira: van valaki, aki a hétvégén Budán a Móricz felé, vagy attól nem messze jár? Úgy szeretnék beülni egybe, hogy megnézzem működés közben... :) Sajnos egy ismerősömnek sincs Thaliája, de még Clioja sem. :( Épeszű tömegközlekedéssel elérhető helyig boldogan el is zarándoklok, ha az úgy jobb.
Hétfőn, legkésőbb kedden akarom megrendelni, addig aktuális ez az óhaj. Bár, tulajdonképpen, ha nem tudom kipróbálni, a topikon írtak alapján akkor is megvenném, de azért így sokkal nyugdtabb lennék. Külön jó, ha olyasvalaki tenné meg ezt a szívességet, akinek zörög valami a kocsijában, hadd szokjam. :)
Sziasztok:
Circum, egy jövőbeli remélhetőleg talicskás :)
Az antenna elképzelhetetlenül flexibilis, de ha le akarod szedni akkor csak egyszerűen tekerd (asszem balra) és simán le fog jönni. Ugyanis menetes.
Igen megértem a félelmedet és mivel láttam már sok sok feltört és szétbarmolt műszerfalú kocsit én is nagy dilemmában vagyok. Sajnos a gyári magnó tényleg nagyon passzol és nekem egyszerűsége miatt tetszik is.
Szerintem is nagyon szubjektív a rugózás! A dízel tesztautó valóban mindenhol IBN-149, ez jár hétről hétre kézről kézre :) Légkondi van benne, de a rádiót már kispórolták.
Amúgy tényleg érdekes lehet majd a használtpiacon az ára :) A bemutatótermi tesztautókat lehet hogy többen vezetik, de mindig ott az eladó, az újságírós tesztkocsik pedig ki tudja min mennek át...
Köszi fiúk a gratuáliókat és a tanácsokat.
De még mindig nem értem, mit tegyek a magnóügyben. Kiszedni nem tudom és tényleg attól félek, hogy valaki szétveri az ablakot, a műszerfalat érte. Hogy kóddal védett és nem tud majd vele mit kezdeni?
Ez már rajtam nem segít :)
Az antennát hogy tudom leszedni a tetejérôl pl. kocsimosáskor?
Vagy ne mosassam benzinkutaknál, hanem vigyem el kézi mosásra?
A válaszokat elôre is köszi!
ui:
Szerintem a rugózása nagyon lágy. Úgy érzem magam benne, mintha egy szíjrugós hintóban ülnék.
Igaz, én egy 20 éves Ford Escortból ültem át :)))
Nem autózhatsz kötelező nélkül! Azt a szalonban meg kell kötni, majd később max nem fizetedbe és kötsz máshol egy másikat.
A Netrisk nekem gyors volt és mível ez egy biztosítási alkusz így nem a biztosítóval, hanem velük kell tartani a kapcsolatot.
Köszi a válaszokat! Én is gondolkodom a NetRisk-en. Az mennyi időbe telt? Ott, ha megkötöm a kötelezőt, az mikortól lép életbe? Esetleg van valami tűréshatár, hogy új autóval teszem azt egy hétig lehet kötelező nélkül autózni?
Szia poiuztre!
Anno mikor az átvétel meg a fizetés részleteit beszéltük meg, akkor megbeszéltük ezt is (átvétel előtt kb egy héttel) és a kereskedőn keresztül meg lehetett kötni a biztosításokat is, lehetett választani négy v. öt biztosító közül, én megmondtam melyiknél (előtte körbejártam a témát és kértem ajánlatot több helyről) és ők elintéztek mindent. Annyi szépséghibája volt, hogy ugyanott kötötték a Casco-t és a kötelezőt is, de a kötelezőt aztán módosítottam egy olcsóbbra. Így viszont minden megvolt mire a volánhoz ültem :-)
Casco: Providencia
kötelező: Európa (adminisztrációból és ügyfélkapcsolatokból elégtelen, de viszonylag olcsó)
A rendszámot nem figyeltem, de gondolom ezt a darabot szánta a 'főkereskedő' csontnak a kutyáknak (ld. még: újságíró) 'sztán jár kézről kézre. Aztán tessék figyelni, hogy bemutatódarabként majd mekkora engedménnyel lehet hozzájutni pár hónap múlva valamelyik kereskedésban :-))
A futómű megítélése elég szubjektív, az egyik kollegám szerint nagyon lágy, szerintem meg inkább kemény. Ő egy Honda Civic-ből ült bele, én egy OPEL "C" Rekord Caravan-ból... Tehát ez a mihez képest tipikus esete :-))
Mi holnap, vagy holnapután kapjuk vehetjük át az autónkat. A kérdésem az lenne, hogy elhozhatjuk-e úgy, hogy még nincs rajta biztosítás, vagy az átvétellel egyidőben ez is megköthető? Szeretnénk kötelezőt, és Casco-t is.
Ezek után csak az a rossz érzés van bennem a "tesztekkel" kapcsolatban, hogy ha az ennyire szembeötlő dolgok elkerülik a figyelmüket (és szinte az összes tesztben így említik), akkor hogyan higgyjek abban amit leírtak mondjuk a motorról vagy bármiről ami még kevésbé feltűnő. Na mindegy, még jó, hogy nem újságcikkek alapján választottam :-)))
Igen, az előző is kéttónusú volt, de az új szériában sokkal jobban elütnek a színek. Ha jól emlékszem, az előzőben csak két, egymáshoz hasonló szürke volt, itt meg fekete is van benne, nézd meg pl. a sebváltó borítását. A műanyagok között is sokkal nagyobb a kontraszt.
Olvastam a cikket és megint meglepett, hogy állandóan azzal jönnek, hogy az újakban már kéttónusú a műszerfal. Ezt nem értem, nekem az első szériából van egy 8VRT és abban is két árnyalatú szürkéből hozták össze. Csak nekem ilyen, vagy másnak is? Mert akkor minden újságírónak üzenem: ÜLJETEK MÁR BE EGY AUTÓBA MIELŐTT ÍRTOK RÓLA ÉS HA MÁR OTT VAGYTOK, NYISSÁTOK KI A SZEMETEKET!!!!
kukucs
Az autókban nem Philpips magnók vannak, hanem kiadták a VDO-nak a gyártást. Mindegyik kóddal van védva ami a garancia füzetbe kerül rögzítésre, (ezért NEM ajánlott a kocsibantartása.
Csak VDO CD-tárat tudd vezérelni (6 lemezeset.
Sajnos, mint kiderült az enyém nem a legjobb magnó, mert ha leveszem a gyujtáskulcsot, akkor ki-bekapcsolja magát folyamatosan + ha be van kapcsolva a sebeségfüggő hangerő (Ami szuper opció) akkor magától felhangosodik!