Keresés

Részletes keresés

csoppika Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26694
Draga vagy:-)
Előzmény: Törölt nick (26671)
Lacus550 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26693
Szia Gépész:) mikor megvettem a cuccot hozzá akkor nem vettem vele vákuumszivattyút csak oda tekertem kicsit azóta a kajának. Így is erősebb lett mert nem fullad le egy könnyen jobban viszi az ekét is póttal teherrel könnyeb elindulni bárhol stb. elakadásnál nagymértékben jobban bír mint turbó nélkül tapasztalat nem mástól tudom! de tervezem a vákuumszivattyút rá mert az azért kell mert akkor ad több kaját mikor szükséges neki meg az új szettekbe van turbó nyomásmérő óra is:D Az is kell most már:D
Lacus550 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26692
Szia! Egyik sem! De baxott nehéz:D turbóval is körmöl vele a gép! Pátrohán csinálta két fiatal srác 600ropiért 2 éve! Lehet rá tenni rögtörő hengereket hátra csavaros megoldással nem hegesztéssel mint a leták meg a LEKO tárcsákon! Sokkal nehezebb mint a jármi és a kék LEKO tárcsák! Húztam a kéket jármiba vették sokkal könnyebb mint ez. De megérte megvenni ezt mert motorházig ért a parlagfű augusztusba de össze apritotta a csipkés lap elől hátul. Holnap csinálok még digit képeket mer ez csak telefonos:D meglátod milyen vázból van. Nem zárt szelvény hanem U vas összefordítva és a tagokat ami tartja a hossz gerende 2x olyan vastag mint a letak tarcsáké. Ez ahol elmegy utána nem áll a muhar az fix csak gép kell elé!

Ha tárcsát akarsz venni és jó nehezet szólj megadom a címűket.
Előzmény: pangi boy (26578)
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26691
Akkor komoly a baj. Kb mennyibe fog fájni a felújítás?
Előzmény: TOM (aak) (26686)
TOM (aak) Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26690
Szása
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26689
Minél keskenyebb egy első kerék annál kényelmetlenebb a gép.
Előzmény: Gyalogakác (26681)
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26688
Én szerintem az összkerekes se pattog annyira, ha minden rendbe van a híddal s kormánnyal. A bekapcsolásnál több ok van első az, hogy trehány a tulaj, a másik, hogy nem ért hozzá. Általában 2 állása van az elsőhajtás bekapcsolásának automata és direkt hajtás. Ha bekapcsoló rudazat el van állítódva akkor lehet a direkt hajtás helyén van az automata üzemmód, az meg azt jelenti, ha a hátsó kerék megcsúszik akkor segít rá az eleje.
A mienk így pattog IX.ikben közúton:

video
Előzmény: Gyalogakác (26681)
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26687
Tudtommal igen.
Előzmény: Gyalogakác (26680)
TOM (aak) Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26686
Na szét döntöttük ma a Szását!
Körülbelül minden kotyogott a motorban.csapágyak bemaródva, himbáknak 2-3 mm-es játéka ,csapszegperselyeknél szintén mm-res mocorgás,olajnyomás =O ! (meg volt szakadva a folytonosság)...sorolhatnám!
Kedves mtz-s barátom megjegyzése: Ezért csodálatos ez az orosz csoda, mert még így is képes dolgozni!
Mielőtt letettem, a hármasekét még elhúzta, nem is füstölt, nem is ette az olajat....
Toni82 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26685
http://www.youtube.com/watch?v=9EhziGYjM7U
Előzmény: Toni82 (26684)
Toni82 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26684
Előzmény: Toni82 (26683)
Toni82 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26683
mégeccer:)
Előzmény: Toni82 (26682)
Toni82 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26682
vetésről rövidke videó <a href="http://www.youtube.com/watch?v=9EhziGYjM7U" target="_blank"></a>
Gyalogakác Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26681
Azt is kell venni,de szeretem a keskeny első kereket is,meg országúton a mezitlábasok nem pattognak.Láttam már az összkerék miatt szétszakadozó MTZ-ket.Ettől tartok,ha 82-ről van szó.A másik meg,hogy hogy van az,hogy vagy be tudja kapcsolni az elejét,vagy nem,vagy csak trehány a tulaj?
Előzmény: Szaby27 (26679)
Gyalogakác Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26680
A VTZ,meg a T 25-ösök csak a motorban,meg szervo és kormányban különböznek,vagy van még valami?
Előzmény: Gyalogakác (26678)
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26679
Ha már nagy gépet is cserélni akarsz akkor csak 4x4-est vegyél.
Előzmény: Gyalogakác (26678)
Gyalogakác Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26678
Már meg van a választottam,de azért felírom magamnak.Épp néztem MTZ-ket és van olyan,amiket februárban adtak fel pl egy jó 80-as nagyfülkés jó állapotút 1 millióért és még meg is van.
Előzmény: Szaby27 (26672)
Gyalogakác Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26677
1.Soha ne mond,hogy soha!:o)
2.Ettől függetlenül csakis a költségek és a gazdaságosság miatt maradok MTZ -nél.Nagyban valószínűleg nem vennék újat,mégnagyobbat pedig biztos,hogy nem,ha kéne,de hát én nem is nézem normálisnak,aki vet ész nélkül tengerit,meg hasonló marhaságokat,amiket szemesterménynek leadnak.
Előzmény: Törölt nick (26666)
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26676
Én úgy számoltam, hogy kb 10liter/óra fogyasztás. 60km-et kb 2,5 óra alatt tesz meg az 550-es.
Előzmény: Törölt nick (26675)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26675
Szerintem visszafelé üresen jön....(vagy odafelé......) úgy már nem 25 liter.
Előzmény: Szaby27 (26673)
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26674
Üdv! Szép munka.
Előzmény: Toni82 (26670)
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26673
Üdv!
A fogyasztás attól is függ, hogy mit szállítasz a 6,5-es póton. Nem mindegy, hogy szalmával vagy sóderral van megrakva. Ha 6,5Tonnát nézünk 60km-en 25liter környékén kell fogyasztania a gépnek vagyis ennyit tippelek.
3-4 Ft/kg-ért szállítottak tavaly 20km-re azaz oda-vissza 40km.
Előzmény: ymy87 (26669)
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26672
Üdv!
Tudom, hogy egy helyen gyártják, sőt mai napig is gyártanak t25-öst meg t30-ast sőt van t45-ös is a vtz-2048-as elődje.
A T30A80 jobban tetszik nekem, meg szerintem megbízhatóbb mint a vtz. Ebben már a kormány állítható(beleférsz) és orbit kormányos.
Most hirdetnek 1 elég jó állapotút.
hirdetés
Előzmény: Gyalogakác (26661)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26671
Én,35 alatt nem vállalnám az biztos !
Előzmény: ymy87 (26669)
Toni82 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26670
pár kép magágy előkészítésről és vetésről
vetést még a láncos elmunkálóval kezdtem aztán átvariáltam fogasosra.
ymy87 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26669
Üdv Újra!

El felejtettem megkérdezni: 30 km-re Mtz-vel 6,5 póttal fuvar kb. milyen árba mozog manapság? (oda vissza 60km). Csak a miheztartás végett kérdezem. Nem szoktam fuvarozni, csak érdekel, h nem jól kérem-e el az árát:D

És mennyit fogyaszt az Mtz, van erre valami adat? (tudom azért ennek sok függvénye van pl: tratoros:D )
ymy87 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26668
üdv! Ezek a gépek nagyon strapabírók...dogoztam ilyennel. Ez egy orosz csoda:D
Előzmény: Törölt nick (26648)
820.2 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26667
Üdv. Bocs de 2 órával ezelőtt vitték el.
Előzmény: Gyalogakác (26664)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26666
..jó...semmi gond ! ..én is adtam már fel az elveimet..:-)))
Gyalogakác Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26665
Hát csak az MTZ marad,vagy max a Zetorro,de inkább előbbi.
Előzmény: Törölt nick (26662)
Gyalogakác Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26664
Köszi és jöhet emilben is.Gyüjtögetem az infokat.
Előzmény: 820.2 (26663)
820.2 Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26663
Üdv! Itt Pátyodon van egy eladó mtz 82-es. Elég jó bőrben van. lLdalváltós. Az összes gumi alkatrész ki van rajta cserélve. Le van festve. A gumik is elég jók, bár elől vmi fura mintázatú van. Ha gondolod leolvasom a tel. számát és leírom neked.
Előzmény: Gyalogakác (26660)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.03 0 0 26662
82-esen is gondolkodol !?? :-) Azt mondtad,hogy soha többet MTZ !

Na és mi van a 320-assal ?
Előzmény: Gyalogakác (26660)
Gyalogakác Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26661
Pedig ugyanaz a ,,cég" gyártmánya.
Előzmény: Szaby27 (26655)
Gyalogakác Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26660
Ha nem lennék már ebben benne,akkor esetleg,de használt gépet 82-est akarok venni,vagy ma találtam egy 7741.1-es Zetort 3,5 millióért.Valami ilyesmi.
Előzmény: Törölt nick (26648)
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26659
Még nem.
Előzmény: katalog (26658)
katalog Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26658
fotót kaptál ?
Előzmény: Szaby27 (26649)
iskra Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26657

Gepesz 35 mail ment!!!!!!!!!!!!!!!

Nagy valószinüsségel sikerült a dolog.

Törölt nick Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26656
Szerintem is...túl hamar megy tönkre rajta szinte minden !
Ezekből a 4-5 éves gépek úgy néznek ki, (amikkel dolgoznak is) minta már 15 éve hajtották volna őket ....
Előzmény: Szaby27 (26655)
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26655
Az a váltó kibírja az 50 lovat is csak az anyagminőség ami nagyon leromlott a vtz-énél is. Az alkatrész árak mennek az egekbe. A t30a80-asokért is egy vagyont elkérnek pedig annyit nem ér. Viszont jobban kéne még akkor is t30 mint vtz 2048. :)
Egy jó t30a80-as árából két t25-öst lehet venni. :)
Előzmény: Törölt nick (26652)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26654
Ilyen ragasztottat vegyél ! A szegecselt az nem túl szerencsés.....(szerintem)

Előzmény: Csőlámpás Beni (26651)
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26653
Ragasztott piros színűt. Legyen bebordázva. A kínai nincs bebordázva. A szegecselt után gyártott. Mi most piros bordázott ragasztottat raktunk be.
Előzmény: Csőlámpás Beni (26651)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26652
Persze hogy nem ! egy 25 lovas traktorhoz-hoz tervezett váltót, összerakni egy 50 lovas motorral,nem egy siker történet...:-)

Itt az egész faliban egy db van belőle, de nem igen van a kasznin felület,ahová a gazdája még nem köpött egy jó nagyot !:-)
Előzmény: Szaby27 (26650)
Csőlámpás Beni Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26651
Még azt szeretném kérdezni, hogy milyen féktárcsát ajánlanál? Te is ismered a választékot.
Előzmény: Szaby27 (26635)
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26650
Egy kicsit barátibb az ára. És még így se fog elkelni 1 hamar.
Előzmény: Törölt nick (26648)
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26649
Még most kaptam meg, ment a válasz.
Előzmény: katalog (26639)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26648
Ez,, nem lenne jó neked ? 1,5 milla irányár !!! 536 üó és újszerű éllapot !
Előzmény: Gyalogakác (26640)
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26647
Leharcolt gépeket árul amúgy. Festékkel ápol s eltakar. :DDD A jumz amúgy nem rossz szőrben van, csak nagyon sokat ártott neki, hogy egy helyben állt. Az összes gumi alkatrészt ki kell cserélni rajta, meg az olajakat lecserélni. A vtz is kapott rendesen már. Én is kérdeztem az árát nyáron és visszakérdeztem, hogy a mellette álló mtz-ével együtt??? :D
Előzmény: Gyalogakác (26640)
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26646
Nekem csak a két hátsó sivatagi kerék kellene. :)
Előzmény: Törölt nick (26641)
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26645
Olyan mint a 80-asodnak. :)
Előzmény: Gyalogakác (26643)
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26644
Sajnos még most sem jött meg. De valószínű a citromailel van a baj, mert vacakol.
Előzmény: katalog (26639)
Gyalogakác Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26643
Amúgy az ilyen Jumzoknak milyen nehéz a kormányuk?
A faszinak a sógora,ha jól tudom az orosi út elején kifelé bal oldalon levő autókupec.
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26642
A VTZ-ért,még egyet se adnák ! + áfa..:-)
Előzmény: Gyalogakác (26640)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26641
Azt hogy nem kellett senkinek ! aztán átalakították elektromos indításúra :-)))
Így se fogják megvenni 950-ért ! Max:650-700..

Előzmény: Szaby27 (26636)
Gyalogakác Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26640
Hát én azt,hogy ez is annál a tetves kupecnél van,aki a nem messzire álló VTZ-t 3+áfaért akarta nekem árulni,én meg elküldtem....
Előzmény: Szaby27 (26636)
katalog Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26639
igen , pár perce.
Előzmény: Szaby27 (26638)
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26638
Üdv!
Még nem kaptam meg. Ma küldted?
Előzmény: katalog (26637)
katalog Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26637
Üdv ! Mail ment!
Előzmény: Szaby27 (26635)
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26636
Freddy!
Mit veszel észre ezen a hirdetésen? :)

hirdetés
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26635
Szívesen. A pótkocsi visszajelzőnek tökéletes az autósboltban kapható utánfutó visszajelző. A szettben benne van a pontos bekötése. 1ezres környékén van. Igen bentre kell a 3.ik tükör.
Előzmény: Csőlámpás Beni (26625)
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26634
Ilyet keres rajta:

katt ide
Előzmény: Törölt nick (26616)
iskra Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26633

Akkor oké!

 Jó olvasgatást kívánok. :-)

Ha lessz még szakirodalom majd jelzem.

 

Előzmény: Törölt nick (26632)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26632
Meg bizony ! :-) Köszönöm szépen ! ..már ki is írtam CD-re..
Előzmény: iskra (26631)
iskra Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26631
könyvet megkaptad?????
Előzmény: Törölt nick (26629)
MTZ Betyár Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26630
Úgy tűnik... nem tudom.
Előzmény: Törölt nick (26629)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26629
Lehet hogy csak vak lárma volt.....
Néztem a srác hozzászólásait, ez az egy volt amit ide írt !:-)
De akkor hogy nyitott topicot ? ...másik nicken MTZ témában..? ..annak semmi értelme..
Előzmény: MTZ Betyár (26628)
MTZ Betyár Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26628
Énse látom....
Előzmény: Törölt nick (26626)
MTZ Betyár Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26627

Ablaktörlő az azért kell esős helyzetekre.

Ha nagyon koszos az üveg akkor megtisztítom víz+mosókefe kombinációval és kész, vagy megelőz az eső.

Általában csak lisztesek lesznek az üvegeim. :-)

Előzmény: Törölt nick (26624)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26626
Hali !

Ez is egy olyan fórum a miről beszéltél !:-)

Viszont a linket amit említettél,azt én nem találom.....
Előzmény: Belarus fan (26622)
Csőlámpás Beni Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26625
Köszönöm a kimerítő választ!
Pótkocsi visszajelzőnek milyennek kell lenni? Hogyan kell működnie? Harmadik tükör hova kell, bentre? Ezeket olvasva lesz még tennivalóm...:D
Előzmény: Szaby27 (26615)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26624
Nekem sem kell ....ha esik az eső,akkor azzal mosom majd az üveget !:-) az ablaktörlő még jól működők..
Előzmény: MTZ Betyár (26623)
MTZ Betyár Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26623

Mondtam én. ;-)

Nekem még a fúvóka is hiányzik ha jól emlékszem, meg tartály sincs. Csak a nyomógomb van, meg a cső lóg a műszerfalból a többi nincs meg. (nem is kell nekem)

Előzmény: Törölt nick (26621)
Belarus fan Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26622
Üdv minden kedves fórumózonak. Nyílt egy új fórum. Mindenkit aki szereti vagy érdekli az mtz azt szeretettel várjuk/várom. Új traktorokról régi traktorokól is lehet információt kérni vagy ha valakinek esetleg valami gondja van felteheti kérdéséd. S várom mindazok szerelő emberkéket akik szívesen segítik információkkal az érdeklődőket. az alábbi linkre kattintva megtalálod. Még új az oldal de mindenkit szeretettel várok és tegyük élvezhetőbbé.
Üdv egy Belarusz fan :)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26621
Sajnos igazad volt....! :-( (nem nagyon szeretem,ha másnak van igaza...:-)



..de a készletből már csak ez van meg! ...soha nem figyeltem még fel erre a kis biszbaszra..:-) ..most már ezt is tudom legalább..
Előzmény: MTZ Betyár (26618)
MTZ Betyár Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26620
Ha nincs is benne, de a helye biztos megvan.
Előzmény: Törölt nick (26619)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26619
Na lemegyek már megnézem.. !:-) de nem emlékszem tartályra....
Előzmény: MTZ Betyár (26617)
MTZ Betyár Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26618
Rosszul írtam az előbb, a tartály a műszerfal jobboldalán a fülke homlokfalára, a kisüveg alá van felerősítve. A két furatnak meg kell lennie, meg egy nagyobb olyan 10-12-es furatnak a cső számára a műszerfal jobb oldalán.
Előzmény: MTZ Betyár (26617)
MTZ Betyár Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26617

Van ám gyárilag. ;-)

A fúvókája a szélvédő középtáján, és az alatti lemezen van. A tartály a műszerfal jobb oldalára van(volt) felerősítve közel a trepnihez. A szivattyú működtető gomb pedig a műszerfalon a kormányoszloptól nézve az első nyomógomb.

Előzmény: Törölt nick (26616)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26616
Ablakmosó berendezés !? Az milyen a 80-ason ? hol van ? (még az életbe nem hallottam róla)
Előzmény: Szaby27 (26615)
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26615
A sikeres műszaki vizsga feltétele a PÉNZ! :))))

A viccet félretéve. Először is az azonosításnak rendbe kell lenni azaz alvázszám, motorszám rendszám jól olvasható legyen. Légfék mindenféleképpen kell a gépre tudtommal. Vonófejet ha nem viszel akkor legfeljebb a vontatást korlátozzák le 750kg-ra. Lámpák elhelyezése is számít kb a gyári helyeken legyen. Munkalámpa azt hiszem hátra 2db kötelező de ebben nem vagyok biztos. Ha van akkor visszajelzős kapcsolónak kell lenni és akkor kell működnie mikor a helyzetjelző is működik. Magában nem világíthat azaz lekapcsolod a helyzetjelzőt akkor a munkalámpának is el kell aludnia. Ablaktörlőnek kell lenni és működnie is kell plusz e mellé kell ablakmosó berendezésnek is. A féknek egyformán kell blokkolnia aszfalton sőt kéziféknek is azaz meg kell csúszni. E mellet még lassulásmérővel is ellenőrzik a gépet. Kormány holtjátéknak jónak kell lenni a lötyögéseket ki kell szedni. Gumik nem lehetnek kopottak(tükör radiálra gondolok), repedezettek. Porvédő gumiknak épnek repedezés mentesnek kell lenni az egész traktoron.
Elektromosságnak rendbe kell lenni. Világítás- helyzetjelző-tompított-reflektor működnie kell. Féklámpának működni kell ha pedállal fékezel, ha kéziféket húzod be.
Nem villoghat a féklámpa vagy helyzetjelző irányjelzőzéskor. Pótkocsi visszajelző kell a gépre és helyesen is kell működni. Ezenfelül még kell elsősegély doboz, elakadásjelző háromszög, izzókészlet. 3db tükör kell a gépre. Szélvédő, üvegek nem lehetnek repedtek. Lámpaburák nem lehetnek kifakulva. Prizma is kell hátra.
Most hirtelen ennyi jutott eszembe.
De ha van ismerős akkor a felsoroltak töredékét ellenőrzik. Viszont én azt mondom hogy a kormánnyal a fékkel és a világítással én nem spórolnék. Annak rendbe kell lenni.
Előzmény: Csőlámpás Beni (26614)
Csőlámpás Beni Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26614
Sziasztok!
Letudnátok írni részletesen a sikeres műszaki vizsga feltételeit? Ha nem akarok vontatni, akkor is kell-e a vonófej, légfék? Lámpák elhelyezése számít-e valamit? Munkalámpa is kötelező? Ablaktörlő? Féknek mennyire kellene fogni? Megállni meg lehet vele, de azért nem blokkol... Első híd, könyöktengely egyáltalán nem lóghat? Kormány holtjáték? Nekem ezek jutottak eszembe, nektek még valami? Bocsi a sok kérdésért, de még nincs tapasztalatom a témában. Előre köszi!
MTZ Betyár Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26613

Lecserélték 100-asra javarészt mert erősebb.

Előzmény: csoppika (26579)
iskra Creative Commons License 2010.10.02 0 0 26612

Jó reggelt mindenkinek!

A gépkönyvek mentek!

TOM (aak) Creative Commons License 2010.10.01 0 0 26611
Orbika!!! Értem, már a vizes dolgot!!!! Leesett! Aszongya hogy pár mm vízoszlop elég ahhoz hogy ne tudjon a holtpontig érni a dugattyú, az olajba került víz meg elmegy a kartellgázzal!
Megvilágosultam! KÖSZ :))))
Előzmény: Orbika (26607)
TOM (aak) Creative Commons License 2010.10.01 0 0 26610
Köszönöm a segítségeket! Jóccakát! reggel mehetek bütykűni!
TOM (aak) Creative Commons License 2010.10.01 0 0 26609
Sajnos nem a bendix! Az nem ütne sztem...Most nincs rajt az olajteknő meg a szelepfedél,kicsit megpörgetem gáz nélkül így holnap reggel, nem baszik ki vele remélem............de őszintén szólva ezt a vizes dolgot nem igazán értem...az csak akkor nem összenyomható, ha az égéstér tele van....vagy ha tele lenne...de az meg rengeteg víz...ha meg befolyik az olajba hova párolog el???Valahogy nem értem...
Előzmény: Szaby27 (26606)
Orbika Creative Commons License 2010.10.01 0 0 26608
lehet hoyg semmi köze a te problémádnak ehez,csak gondoltam leírom, hátha segít valamiben
Előzmény: TOM (aak) (26605)
Orbika Creative Commons License 2010.10.01 0 0 26607
a víz persze hoyg ottvan ahelyén, elég ha csak egy nagyon kevés beszviárog a hengerbe már nem tudod átfordyítani mert nem összenyomható. leírom, hogy jártam nem is olyan régen. szintén dolgoztam a géppel, este leálltam, minden ok, reggel viszont már nem fordult át. csak koppant és visszarúgott. gondoltam hoyg vízzel van gond, mert van egy 50esünk ami repedt hengerfejjel került hozzánk, és volt hoyg ha nem fordult át akkor levettüók a szelepdeknit, lenyomtuk a kipufogószelepet amelyikhez bement a víz átfordulva kinyomta a vizet. Szóval a 80asnál is ezt a módszert alkalmaztam mert muszály volt menni, menet közben nem okozott problémát, sőt pár perces leállításnál se, csak ha több órát állt akko utána nem fordult átdecsak néha. Végül hüvelyt kellett cserélni mert az lyukadt ki középen és ha a lyuk alat állt meg a dugó teteje akkor fölé folyt és megakasztotta ha fent állt meg a dugo akkor meg az olajba fojt és az  meg elpárolgott menetközben.
Előzmény: TOM (aak) (26604)
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.01 0 0 26606
Véletlenül nem a "bendix" darál az indítómotornál? Azaz hol behúz, hol nem?
Előzmény: TOM (aak) (26605)
TOM (aak) Creative Commons License 2010.10.01 0 0 26605
De mégis mit gondoltok, ha mindezt kipróbálom, megnézem, mi lesz a végső probléma?Mire készüljek?
Előzmény: Szaby27 (26603)
TOM (aak) Creative Commons License 2010.10.01 0 0 26604
Jó ötlet.
De ha a víz lenne a baj, akkor kellett volna valami kartellgáznak is lenni.Vagy nem?A víz ott van a helyén.Tanácstalan vagyok.Lehetne itt valaki a közelembe közületek, aki csinált már ilyet.
De azért, most hogy mondod, mindenképp kiveszem a porlasztókat mielőtt szétkapom a motrot.
Előzmény: Orbika (26602)
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.01 0 0 26603
Igen tudod, az ékszíjtárcsa felől lehet 27-es vagy 32-es kulccsal. A porlasztókat vedd ki úgy gyorsabban tudod forgatni vagyis legalább lazítsd meg a porlasztókat.
Előzmény: TOM (aak) (26601)
Orbika Creative Commons License 2010.10.01 0 0 26602

én kivenném a porlasztókat

egyrészt kompresszió nélküli tekergetéssel ki tudsz szűrni pár hiba lehetőséget pl vezérlés,

másrészt  ha víz miatt nem fordul át akkor azt kilöki és

már tudod mi ahiba

Előzmény: TOM (aak) (26601)
TOM (aak) Creative Commons License 2010.10.01 0 0 26601
Ezek szerint tudnám villáskulccsal is forgatni...

Én csavarhúzóval forgattam a lendkerék felől(ez igy lassabb) de nem volt koppanás.enyhén néha szorult, de ezt betudtam a kompressziónak.Az érdekes az sztem, hogy a kisebb akksinál még nem koppant, csak rendkívül gyengén tudta tekerni.Vegyem le a hengerfejet?
A "traktoros" Creative Commons License 2010.10.01 0 0 26600

ALAPJÁRATON.      Üdv.

  Ropogás,darálás a difiházból és a jobb féltengely belső csapágy ez már biztos a többi

  talán holnap,@u.rva sok kacatot kell lebontani hogy hozzáférjen a "paraszt".

Előzmény: Szaby27 (26592)
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.01 0 0 26599
Ha villáskulccsal forgatod a főtengelyt akkor is hallani a fémes koppanást?
Előzmény: TOM (aak) (26597)
Orbika Creative Commons License 2010.10.01 0 0 26598

lehet hoyg befolyt a víz valamelyik hengerbe

tömítés? hüvely repedés?

vedd ki a porlasztókat megforgatod akkor hátha látszik valami

Előzmény: TOM (aak) (26593)
TOM (aak) Creative Commons License 2010.10.01 0 0 26597
Hát ez jó kérdés! De hogyan állítódhat el?? ezt nem értem.
Vagy talán eltört valamelyik gyűrű?De akkor is hogy lehet h dolgozom vele, és akkor szarik be amikor leteszem?Nem volt előtte kartellgáz nem volt gyengébb a motor,minden rendben volt.
Megnéztem, a lendkerék egyszerre forog az ékszíjtárcsával, tehát a főtengely sem tört el.
Szaby27 Creative Commons License 2010.10.01 0 0 26596
Szelep dugattyú nem találkozhat?
Előzmény: TOM (aak) (26595)
TOM (aak) Creative Commons License 2010.10.01 0 0 26595
Mindenképpen a motor felől! megnéztem alulról a kuplungot, látszólag minden rendben.Levettem a szelep deklit,szintén minden a helyén.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!