Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66898

Ilyen volt nekem anno" :-)))) 

Előzmény: jocccsa (66865)
MasiniDeLegenda Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66897

Tessék lássék :) Még néhány darab van.

Előzmény: bontycar (66882)
RCM-HUN Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66896

Erről a busz gyártásról annyit,hogy Flak szépen összeszedte a lényeget!

Kisszériás gyanta verziót nem lehet 25-30000.-Ft alatt kihozni!

Fémből elkezdeni gyártani pedig  nem éri meg!

Itt 10-20 milliókról beszélünk!

A legegyszerűbb megoldás ha valakinek ennyi pénze van Ikarus gyártásra:

Meg kell keresni a CB-t és becsatlakozni egy termékükbe.

1000-2000 db-ot saját dobozban és színben átvenni tőlük.Ennél olcsóbb és egyszerűbb megoldás nincs.

Ez őket is előre lendíti mert mégis eladott fix x ezer darab.

Ennél kisebb számban fém modell esetén felesleges gondolkodni! Nem térül meg még  a saját gyártás sem. Sőt az csak ennél sokkal nagyobb mennyiség esetén.

charlie b Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66895

Az tényleg szép finálé lenne.

Előzmény: IZS 412 (66892)
Pijotr76 Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66894

Ilyet keresek!!!!!!!!!Ki tud ilyet beszerezni??????Fontos!!!!!!

 

Gabrilo Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66893

 

Gyártottam lámpát a dákónak.

IZS 412 Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66892

Vagy ha az utolsó számként adnák ki, az is szép lezárása lenne a sorozatnak.

Előzmény: charlie b (66891)
charlie b Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66891

Hamár Ikarus:   Engem meglepett, hogy Lengyel fórumon többször szóba került, hogy az ottani Retroautók sorozat különszámaként jó lenne, ha kiadnának Ikarust is.

Előzmény: IZS 412 (66890)
IZS 412 Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66890

Ha én Ikarust szeretnék gyártani, biztos, hogy nem magyar szerszámgyártó cégtől kérnék ajánlatot, hanem kinaitól. És ehez nem kell Kinába menni. Ők már itt vannak. Ma már majdnem mindeki ott gyártat. Aki nem az csődbe megy (lásd Agat és Kompanyon). Eladásnál sem gondolkoznék csak Magyarországban. A volt szocialista országokban biztos lenne rá kereslet és itt főleg modell boltokra gondolok. Két fő szempont van. Először is olyam modelleket kell kiengedni, amelyek eddig nem jelentek meg és nincsenek betevezve más gyártóknál. A másik dolog a darabbszám. Ha sokat gyártunk olcsóbban adhatjuk, ha limitált szériás ára a csillagos ég. Ezt kell belőni. Ehez kell egy komoly piackutatás. Ja és ha már modell akkor legyen fémből.

tomtom-70 Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66889

Máris írok vészmegoldást...

Előzmény: RCM-HUN (66888)
RCM-HUN Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66888

Írnám a választ ,de nem lehet!:-)))

Valamiért visszadobálja az e-maijeidet.

Előzmény: tomtom-70 (66886)
karikaV43 Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66887

Nem a buszt leszólva,de egy Atlas minőségű Ikarus 10-12-öt megérne 1:43-ba,felette nehéz eladni,a minőséget a teher sorra érteném,azok nekem eddig mind hibátlan volt.

Előzmény: jocccsa (66879)
tomtom-70 Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66886

Kb két órája, a legnagyobb hőségben el is sétáltam beváltani.

Óriási mázlim volt, mert kaptam féláron frissen hamisított zloty-t egy szimpatikus szőke arab lengyel pénzváltótól, így nagyon olcsón fogom tudni adni a lengyel modelleket, vagy ha lebukom és haza sem jövök, akkor még olcsóbban (sehogy)...

 

Előzmény: tomtom-70 (66884)
karikaV43 Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66885

Én vasúttal probálkozom ugyanígy.Sajnos a magyar piac kicsi még Ikarus került külföldre bőven azért vonattal nem álltunk ilyen jól.Nekem anno egy H0-ás mozdonyhoz való fröccsöntő szerszámra is sok milliós költséget mondtak éa akkor még csak a test van meg kerekek meg egyebek sehol.Nálunk az a baj,hogy mindenki hangember persze tisztelet a kevés kivételnek.Persze veszek meg hozzad,azt amikor kész nincs piac és bukta.Vasútba most csak olyan dolgokat tervezek sorozatba amiket a fizetős piacok is felvesznek,de lehetőleg legyen hazai vonatkozása,mert egy ekte magyar mozdony biztos eladhatatlan mondjuk tőlünk nyugatra és keletre sem sok került itthon meg nincs rá kereslet,már a H0 áraktól is padlót fog a nép.

Előzmény: Flakvierling (66870)
tomtom-70 Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66884

Ja, erről jut eszembe és itt ragadom meg az alkalmat, hogy közöljem, mindenkitől minden utalás megérkezett, amiket megbeszéltünk, csak nem tudtam mindenkinek visszajelezni.

 

(Kivéve a gyevi bírót, mert "Dr. Gabi" szokásához híven további hónapokkal meghosszabbította a tartozását és a csendbe burkolózását.)

Előzmény: MERCI-E (66880)
tomtom-70 Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66883

:-)))

Ajánlom figyelmedbe az egyel lejjebbi hozzászólást!!

:-)))

(Bár csak én lennék ilyen mázlista, mint te, neked pedig mindenben ehhez hasonló szerencsét kívánok!!!)

Előzmény: bontycar (66882)
bontycar Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66882

Sziasztok!

 

Rocar-t, Dacia Pickupot, Aro 10-et keresek.

 

Mailcímem publikus.

 

Üdv:

bontycar

tomtom-70 Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66881

A hír igaz, csak nem Ladákat, hanem Moszkvicsokat, és nem osztogatnak, hanem fosztogatnak :-)))

Voltam nyaralni, és hozok is lakókocsitkat.

DE !!!!!

Most még CSAK a Balatonon voltunk, ott csak ndk-s lakókocsik voltak.

A lengyel "nyaralás" most jön, onnan érkeznek a kicsi nem sárga csodácskák!!!

Úgyhogy most majd azért nem leszek pár napig, de ott lesz net. :-)

 

A sárga kínaikról csak annyit, hogy már csak egy szabad Rocar van, Dácia pickupból óriási mennyiség, egészen 2 is !!!

 

Előzmény: MERCI-E (66880)
MERCI-E Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66880

Helló!

Nem arról volt szó hogy nyaralni vagy és ha haza jöttél megmutatod, hogy milyen lakókocsival jöttél haza?:-))))))

Erre mutogatsz itt mindenféle sárga kinait:

Előzmény: tomtom-70 (66804)
jocccsa Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66879

Ajánlották a járulék fizetés csökkentése érdekében hogy mint kiadvány jelenjen meg és a modell a ráadás melléklet így 27%-ról az áfa 5-re csökken. De így meg rájön a nyomdai, szerkesztési, tördelési munkadíj és egyébb kiadás. Van hozzá egy két oldalas szines újságnak nevezett lap így több helyen lehetne értékesiteni "de nem ekkora modelleket" és "összetörik mint a többi hasonló kiadványt". Gondolkodtam összerakós több részből álló kiadványon is.

Csak az a baj tíz helyre mész ötben falakba ütközöl a fennmaradó ötből meg egy ad részleges választ....

 

tomtom-70 Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66878

DE EZ NEM RÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁD VONATKOZOTT!!!!!!

 

Többször és nyomatékosan ki volt itt nyílvánítva a "társad" részéről, hogy ő a szellemi vezér, te csak a "szancsópanca" vagy, elhanyagolható tényező mellette.....

 

Inkább az előző hozzászólásomat olvasd, az vonatkozik RÁD!!

 

:-))

Előzmény: Flakvierling (66874)
tomtom-70 Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66877

Kb mint a benzin ára + adó és egyéb terhek rajta, úgy jönne ki ennek is a végösszege...

 De az előzőhöz visszatérve, én a helyedben nem hagynám abba az Ikarus-projectet, mert mégiscsak te voltál a szíve-lelke satöbbije a dolgognak, amit te meg tudtál csinálni az ügyben, az volt elvégezve, tehát  nem másoktól kellene várni a többit.

 

"Meg tudod csinálni!!!!!"

 

(Azok alapján is, amit leírtál, és azok alapján, ahogy megismertünk, talán te vagy az egyetlen, de minimum benne vagy az első 3-ban...)

Előzmény: Flakvierling (66871)
jocccsa Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66876

Nem akarom hogy ez vitákat szüljön. Mint irtam ez még tervnek is gyenge. Gyártásra szóban megállapodtam ami azt jelenti "hozzad a szerszámot és mehet a gyártás" . Még a megkeresett két szerszámgyártó sem válaszolt. Tudom sokan még a teher sorért sem tudják kiadni az 5000ft-ot/db... Meg ezek a modell lenézések nem értem amig nincs valami addig hűűű meg aaaaa jéééé ez kell ha meg van akkor tréj, drága , gyenge, stb... én ezektől a dolgoktól félek a legjobban. "és a megtérülés"...

charlie b Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66875

Ötlet barkácsolóknak:    Zuk + n126

Flakvierling Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66874

"Már látatlanban komolyabban veszlek, mint az előző próbálkozót!!" Ez különösen jól esett. :D

Előzmény: tomtom-70 (66864)
Flakvierling Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66873

Ja és a 10-12 000 ft az a költség, amibe az aktuális modell elkészítése kerül sok saját munkával, a befektetés milliós költségei a haszonból kell, hogy idővel megtérüljenek. :)

Előzmény: Flakvierling (66872)
Flakvierling Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66872

/darab

Előzmény: Flakvierling (66871)
Flakvierling Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66871

1:43-as classicbus szintű buszok gyártása itthon kb. 12-15 ezer forintos önköltséggel lehetséges. erre jön a haszon, ill. az adó. Talád ki, mennyi lehetne a végeredmény. :)

Előzmény: tomtom-70 (66869)
Flakvierling Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66870

Én több mint 2 éven át dolgoztam a probléma megoldásán. Több szálon egészen odáig eljutottam genezissel együtt, hogy már "csak" a pénz kellett a gyártáshoz (2 félkész modellt is elkészítettem és több tucat céggel "tárgyaltam" is). Elvileg ő még mindig tervezi a modelleket számítógépen, de nekem nem jelzett vissza már vagy egy éve. Mindenesetre azt el kell hogy mondjam, egy a képen látható faros ikarus modell gyártása is több százezres tétel (csak a feltételek megtermetése), és mire ez megtérül, mindennel együtt, több ezer darabot kell belőle értékesíteni. arról nem beszélve, hogy csak a gyűjtők körében lehet némi esélyed erre, mivel játéknak így is túl drága. Egy ennél részletesebb játék (még mindig csak játék) eleve nagyon minimum 10-12 részből áll, ehhez az öntőformák tervezési, kivitelezési költsége nagyon magas, és akkor még csak műanyagból gyártatsz. Egy olyan modell, mint amilyen a nyitható ajtós 260-as, mindennel együtt kb. 700-800 ezer forintból jönne össze, mármint mire ténylegesen ott van nálad olyan mennyiség, amit értékesíteni tudsz. A kérdés, hogy el tudsz-e belőle sózni elég példányt. És egy Classicbus szintű busznál ezek a költségek rakétára ülnek és meg sem állnak olyan 2-2,5 millió forintos elő széria kikerülési költségig. Arról nem is beszélve, mennyi idő kell mindehhez (nekem egész jó kapcsolatokkal is 2 évbe telt mire mindenre gyártót és megoldást találtam). Nálunk valahol itt akadt el a dolog (pontosabban nem nálam), sajnálom, mert nagyon sok energiát és azért nekem jelentős összegű pénzt is beleöltem a dologba, talán többet, mint kellett volna. Talán még nincs vége, de én már biztosan nem leszek benne, buktam a dolgot. Csak azt bánom, hogy belementem. Én azért több sikert kívánok Neked. :)

Előzmény: jocccsa (66865)
tomtom-70 Creative Commons License 2012.08.07 0 0 66869

Gyártod, vagy gyártatod, az nekem tulajdonképpen mindegy, akkor úgy helkyesbítek, hogy hozzád köthető a project.... :-)))

Normális 1:43-as Ikarusokért szerintem megy még feljebb az az 5000 jóval, de perszen em  a Classicbuszos árakig.

Ha már piackutatás, akkor szóljatok hozzá, ti többiek is!

1:43-sa méretben, a képen látható kivitelben-minőségben ki adna mondjuk 10-12ezret egy Ikarusért? Szerintem mindenki...

Na???!!!

Előzmény: jocccsa (66865)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!