Keresés

Részletes keresés

picurka33 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4700

A Kossuth-Hatvan összefüggésére gondoltam!:)

Előzmény: marky-511 (4699)
marky-511 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4699

70 másodperc több mint egy perc, nem? :)

Előzmény: picurka33 (4698)
picurka33 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4698

Sőt, a Kossuth felől a Hatvan utca felé is több mint egy percet kell várni.

 

 

Valamit nem benéztél?

Előzmény: marky-511 (4697)
marky-511 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4697

Sőt, a Kossuth felől a Hatvan utca felé is több mint egy percet kell várni. Mintha egyszerre adná a zöldet a Nyugati utcának, és a Tisza István utcának. Így a Széchenyin közlekedők (mindkét irányban) szívnak.

 

És hogy ON is legyek, ez a hülye hangolás már most belezavar a követési időbe, le merem fogadni. Mi lesz, ha még a Derék utcai lámpákat is beüzemelik? Nagyon remélem, hogy nem játssza el a DKV azt, amit a troliknál, hogy amikor a Kossuthra meg az Erzsébet utcára került 5-10 lámpa, nem nyúltak a menetidőhöz...

Persze biztos kivárnak, mert most kellett lecserélni egy rakás táblát a megállókban, és nem akarják 10 naponta cserélni. Talán jobb lett volna várni ezzel a menetrendváltással.

Előzmény: DBvonatinfó (4696)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4696

Hát ha már forgalomba helyezték a kiskörutat, nyilván muszáj volt bekapcsolni. Nekem a lámpák hangolásával van bajom, sztem is túl sokat kell állniuk az autósoknak a piros lámpánál, pl. a Széchenyiről 99 mp várakozás után lehet a kiskörút Hatvan utca felé vezető oldalára kanyarodni annak, aki az István út/Nyugati utca felől jön. Remélem ez csak kezdetleges és majd még fognak rajta finomítani, mert különben csúcsidőben torlódás lesz ezerrel a Széchenyin.

Előzmény: by-169 (4678)
picurka33 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4695

Köszönöm!

Előzmény: atty707 (4694)
atty707 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4694

 Én ismerem az Én munkámat, a többi meg hidegen hagy! Nem vagyok senkinek az apja. 

Igazad van, kívánom, hogy még sok éven keresztül közlekedj balesetmentesen mindenki megelégedésére!

Előzmény: picurka33 (4693)
picurka33 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4693

Én ismerem az Én munkámat, a többi meg hidegen hagy! Nem vagyok senkinek az apja. Ha nekik úgy jó, akkor legyen! Ez amúgy is állandó vitatéma, nem érdekel! A véleményem megvan, de megtartom magamnak! Pro és kontra!

Előzmény: atty707 (4689)
marky-511 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4692

A felépítés meg főleg nevetséges. A klasszikus kék-sárga várókkal mi baj volt azt leszámítva, hogy nem átlátszóak? Műanyagból / üvegből nem lehet hasonlót csinálni? Ha oldalirányú szél fúj, mit véd ez a kis viskó?

 

Mellesleg, ha - állítólag - nem terveznek buszjáratot a kiskörútra, minek kellett kitenni a buszvárókat? Megvárják, míg a sok kretén összefirkálja, meg összepiszkítják a hajléktalanok?

 

A Hal köz témához: Most oda-vissza használtam a kiskörutat kocsival, és nagyon azt látom, hogy bármennyire is szeretnék, az a két sáv nem fog elférni a Régi Posta Étteremnél. Ha így lesz, akkor felesleges áthelyezni a megállót.

 

Ja, és összesen ketten mentünk oda-vissza egyaránt az új útszakaszon. Azt szomorúan látom, hogy pesti mintára a balkanyar sok helyen (pl. a Bajcsy-nál) tiltva van. Pedig akár meg is lehetett volna tiltani a Hatvan utcáról a balra térést a Pásti utcára, a forgalom gyorsításának érdekében. Csakhogy a Tisza István utcáról meg a Bajcsyra tilos fordulni, hiába lett kétirányúsítva az a szakasz. Nem értem...

Előzmény: by-169 (4690)
marky-511 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4691

Szerintem itt még erre sincs szükség. Ezeket a tankokat nem nagyon lehet megpiszkálni, és idejük se nagyon van a járművezetőknek.

Plusz, akik anno ebből éltek, szerintem már nyugdíjba mentek.

Előzmény: by-169 (4688)
by-169 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4690

Nem sokat véd a széltől és az esőtől. Segner téren már pár üveg hiányzik a buszváróból.

Előzmény: marky-511 (4685)
atty707 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4689

Oké, akkor most már nem tudnak az üzemanyaggal játszani. Ezért a  kijelentésért elnézésedet kérem!

De mi van a másikkal? Valós probléma? Igen...

Előzmény: picurka33 (4687)
by-169 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4688

Pesten szoktam látni a tankajtón kábelkötegelő szerűséget ha kinyitják megsérül akkor lehet tudni hogy hozzányúltak.

Előzmény: marky-511 (4686)
picurka33 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4687

A jelenről írj, ne a múltról! Hülyeségeket ne írogass!

Előzmény: atty707 (4684)
marky-511 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4686

Ez a gázolaj lopás gyakorlatilag megszűnt. Pontosan nyomon lehet követni a fogyasztást, nem oldható meg a lopás.

És amúgy is, 70 literes fogyasztás mellett mit lehet kilopni? :D Az Ikarusok fele ennyit zabáltak, azzal lehetett takarékoskodni. Ezekkel a szépújbuszokkal még akkor sem, ha cammog vele az ember.

Előzmény: atty707 (4684)
marky-511 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4685

Nézd meg a 4667-as hsz linkjét, ott is ez a téma. Ajánlom a topiclakók figyelmébe a képeket is.

 

Megfigyeltem, hogy az új megállóknál a fedett váró 20-30 méterre van a táblától. De azért elsőajtózzunk is, nem?! Milyen jó lesz majd, ha valaki leül (pláne idős), észreveszi a buszt, de eközben a vezető azt látja, hogy az ülő ember nem mozdul, tehát továbbhajt. Innen is látszik, hogy évek óta nem ült buszon, akik ezt tervezték. Ráadásul a Pásti utcai úgy van megcsinálva, hogy a fedett megálló, és a tábla között még egy kocsibeálló is van, remek lesz ott le/felszállni a nehezen mozgóknak. Pancserség az egész.

Előzmény: by-169 (4681)
atty707 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4684

Azért ezt a gyanusítgatást, meg a bunkózást kikérem a kollégák nevében! Bizonyísd be hogy lopnak, akkor írj ilyet! Szerintem most léptél át egy határt, úgyhogy fejezd be! Ez már kimeríti a rágalmazás fogalmát, ami ugye büntetendő! Én leálltam a sértő hangnemmel, elvárom másoktól is! Ezen gondolkodj el!

 

Többször láttam saját szememmel, amikor a járművezető a végállomáson, vagy a lakása  előtt kannába ereszti le a gázolajat, igaz még a HV idejében. DE! Azok közül a sofőrök közül többen is a dkv állományába tartoznak jelenleg is. Amennyiben nem "divat" manapság ez a viselkedés, akkor elnézést kérek ezért a kijelentésért. (Kinizsi nyomda végállomásnál nem egyszer kaptak el sofőröket, amint épp szívták le az üzemanyagot...)

 

Bunkózás, írtam hogy olvass vissza! Az szerinted micsoda, amikor idős, bottal járó embereket szívatnak elsőajtózással úgy, hogy SENKI SINCS rajtuk kívül a megállóban! Vagy nem nyitja ki az ajtókat csak késve, szintén első ajtózást "szimulálva" amikor senki sincs a megállóban. Arról nem is beszélve, hogy egyes járművezetők milyen hangnemet ütnek meg utasokkal szemben. 

 

Sajnos mindkét dolog amit írtam jelen van, illetve jelen volt az elmúlt pár évben, így nem kellene ennyire felszívni a vizet.

 

Természetesen a vállalatnál - reményeim szerint - többségben vannak a rendes, tisztességes járművezetők, de hidd el vannak akiket nem lehet oda sorolni. Sajnos. :(

Előzmény: picurka33 (4680)
picurka33 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4683

Ez szerintem nem tirátok tartozik!

Előzmény: ckg471 (4682)
ckg471 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4682

A kollégák kapnak fizetéskiegészítést (vagy hogy a f'szba hívják) a megtakarított gázolaj után?

Előzmény: picurka33 (4680)
by-169 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4681

Érdekes.

http://www.haon.hu/buszmegallo-az-ablak-alatt-debrecenben/2068136

A lakásban nem laknak állitólag a város megvette az ingatlant.

picurka33 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4680

Üres pénztárcával nem lehet ugrálni, meg jótékonykodni!

Miféle üres pénztárca? A havi dolgozó bérlet ára a minimálbér 10%-a! Arról nem az utazóközönség tehet, hogy a céged dolgozói, vezetői, valamint az önkormányzat illetékesei kifele talicskázzák a lóvét a cégből! Tudod mennyi járművezető lopta/lopja/lopni fogja a gázolajat?

 

 

Arról van szó, hogy a dkv szolgáltatásának ár/érték aránya a béka s*gge alatt van zsúfolt járművekkel, bunkó járművezetőkkel, akik abban lelik örömüket, hogy szórakoznak az utasokkal (lásd lentebbi bejegyzéseim) - tisztelet a kivételnek - és én ezt kifogásolom.

 

 

Azért ezt a gyanusítgatást, meg a bunkózást kikérem a kollégák nevében! Bizonyísd be hogy lopnak, akkor írj ilyet! Szerintem most léptél át egy határt, úgyhogy fejezd be! Ez már kimeríti a rágalmazás fogalmát, ami ugye büntetendő! Én leálltam a sértő hangnemmel, elvárom másoktól is! Ezen gondolkodj el!

Előzmény: atty707 (4675)
by-169 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4679

Ilyen van Nyíregyházán is hogy bemondja hol kelhetnek át.

Előzmény: DBvonatinfó (4666)
by-169 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4678

Mekkora hülyeség volt bekapcsolni a lámpákat a Széchenyi utcán. 1 autó miatt álltunk 1 percet. Röhej az egész.

marky-511 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4677

Totál egyetértek.

 

A Csapó - Hatvan utcához annyit, hogy én már a tér építésekor felvetettem, hogy kéne egy aluljáró a két utca között, hogy legalább ott megmaradhasson az átmenő forgalom. Letettem róla, számolva a horribilis költségekkel. Aztán azt látom Siófokon, hogy ott meg tudták oldani a főutca alatt átvezető alagutat.

 

Itt bőven elég lett volna, ha a főutca első szakasza épül meg. Ehelyett még a Csapó utcát is lezárták a Fórum előtt, és tovább is akarják folytatni a Liszt Ferenc utcától a Dósa Nádor térig. Ha jól emlékszem, úgy 12-13 évvel ezelőtt beszéltek arról, hogy mélygarázs épül a Dósa Nádor téren. Hol van? Amíg nem rendezik a parkolást, hogy gondolják az autók kiszorítását bizonyos forgalmas belvárosi utcákból? Van jó példa is, pl. a Bajcsy, vagy az Arany János utcák. Mindkét helyen van parkoló, amit kedvező árban igénybe lehet venni.

 

Ha már a parkolásnál tartunk... Picurka hivatkozott az anyagi helyzetre, meg a ki nem használtságra. Nos, a DKV minden péntek déltől hétfő 6 óráig ingyen engedi a parkolást. Ráadásul nem kis bevételhez jutnak a többi parkolóból. A közlekedés terén miért nincs kedvezmény? Már sokszor említettem a hétvégi jegyet. 150-200 forintért sokkal többen ülnének buszra. A bevétel szempontjából pedig szinte mindegy, hogy a 350 forintos jegyár mellett üresen megy egy busz, vagy van rajta 8-10 utas, akik alacsonyabb összegért veszik igénybe a tömegközlekedést.

Csak akarni kéne, de a DKV már csak másodállásban foglalkozik a tömegközlekedéssel, a fő iparág a parkolás. Hiszen abból egy fillér veszteségük sem lehet.

Előzmény: atty707 (4676)
atty707 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4676

Ez nem jó ötlet. A polgármesterünk legnagyobb bűne az volt ebben a városban (közlekedés szempontjából), hogy megcsináltatta a kósa-sétányt! 2*3sávos utat zárt le ezzel, valamint elvesztette a jelentőségét a Hatvan u./Csapó u. szintén forgalmas útszakasz! Azért, hogy évente 5-10 alkalommal rendezvényeket szervezzenek az ottlakók legnagyobb bánatára! Azért ne zárjunk már le mindent, mire való a Nagyerdő? A "büdös" kommunizmusban minden rendezvény ott volt! Stadion, szabadtéri színpad, "Békás-tó", csónakázó tó, vidámpark, állatkert. Ki is volt építve hozzá egy sűrűn közlekedő (3percenként!) villamosjárat. Ideális megoldás arra, hogy egy-egy nagyszabású rendezvény után a tömeget pillanatok alatt elszállítsák! Ja, hogy hagyták tönkremenni??? Most minden rendezvény a belvárosban van, semmilyen tömegközlekedési lehetőség nincs a rendezvény körül! Villamos ugyebár nem jár, a többi "km"-ekre van.

 

A körút jelen pillanatban sz*rt se ér, mert a nagy semmiben végződik, nem tudja helyettesíteni a Piac utcát.

Előzmény: ckg471 (4673)
atty707 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4675

Üres pénztárcával nem lehet ugrálni, meg jótékonykodni!

Miféle üres pénztárca? A havi dolgozó bérlet ára a minimálbér 10%-a! Arról nem az utazóközönség tehet, hogy a céged dolgozói, vezetői, valamint az önkormányzat illetékesei kifele talicskázzák a lóvét a cégből! Tudod mennyi járművezető lopta/lopja/lopni fogja a gázolajat? Hány felsővezető furikázik felső kategóriás autókkal naponta több 10, 100km-t? Mégis mit vársz? Ezért a nulla szolgáltatásért pofátlanság elkérni a 6400Ft-ot! A HV idejében jóval sűrűbb járatok mellett is "csak" 4800Ft körül volt a havi bérlet. Miért kötelező nekem kifizetni a kombinált bérletet, ha a trolibuszok helyett is ezek a csörgő, zörgő vacak volvó "csodák" járnak?

Arról van szó, hogy a dkv szolgáltatásának ár/érték aránya a béka s*gge alatt van zsúfolt járművekkel, bunkó járművezetőkkel, akik abban lelik örömüket, hogy szórakoznak az utasokkal (lásd lentebbi bejegyzéseim) - tisztelet a kivételnek - és én ezt kifogásolom. Hidd el, nem csak 3-4-10 ember nyűglődéséről van szó, mert lassan több tízezer ember fejezte ki a véleményét azzal, hogy nem veszi igénybe ezt a "nagyszerű" szolgáltatást. Csak ők csendben teszik ezt. Hasonlítsd össze a debreceni tömegközlekedést más magyarországi városokéval. pl. Budapest, Miskolc.

Sehol nincs Debrecen ezekhez a városokhoz képest! És ez a dkv, és a városvezetés bűne!

Előzmény: picurka33 (4670)
marky-511 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4674

Persze, és aki a Kossuth túloldalán lakik, az menjen a Nagyállomásig feleslegesen?

 

Támogatom én a belváros autómentesítését, de a helyi viszonyokkal legyünk tisztában! Debrecen utcaszerkezete nem olyan, hogy csak úgy át lehetne terelni a forgalmat. Ahol ez megoldható, megtették. Arra meg mérget veszek, hogy előbb-utóbb a Kistemplomtól a Miklós utcáig is le lesz zárva a Piac utca. Valahogy el kell vezetni a forgalmat.

Előzmény: ckg471 (4673)
ckg471 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4673

Szerintem meg ki kéne tiltani az átmenő forgalmat innen a körútig.

Előzmény: marky-511 (4671)
marky-511 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4672

Nem mi élünk a szocializmusban.

 

Nézd meg a nyugati országokat, szinte mindenhol 33%-ban támogatja az állam, az önkormányzat, és az utasok a tömegközlekedést. Mi maradtunk a régi rendszernél, és 45% körül támogat az utas, az állam meg tojik rá. Ezért nem kellett volna száműzni egy állami céget.

Előzmény: picurka33 (4670)
marky-511 Creative Commons License 2012.09.01 0 0 4671

Én sem ezt mondtam. Egyszer egy helyett lesz 2*1, ami mindenképpen előrelépés. És ne feledjük el a plusz megállót a Kistemplom irányába!

 

jelenlegi helyzet:

 

jővőbeni:

 

Akárhogy nézzük, remek megoldás. Egy megálló miatt nem kell kihagyni egy ilyen lehetőséget.

A Pásti utcával más a helyzet, ott egyetértek a DERKE-vel.

Előzmény: ZotyaJ (4668)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!