Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.10.26 0 0 12058

Hali.

 

Nekem új, nézegettem izzókat vilagitas.eu-n, kéne vmi tesztizzó, már rég szórakoztam vele, elvonási tünetek kezdenek előjönni :D

Viszont erre lettem figyelmes:

 

Osram Nightbraker unlimited izzó alatt ezek vannak:

 

Power input75 / 68 W  

Nominal wattage60 W

Nominal voltage12 V

Test voltage13.2 V

 

 

 

Offroad standard 64205

Power input70 / 65 W  

Nominal wattage60/55W

Nominal voltage12 V

Test voltage13.2 V

 

 

Kevesebbet eszik egy offroad, mint egy standard? :D Innét a fényerő :)

 

Üdv

G

Varshi Creative Commons License 2013.10.26 0 0 12057

Szerintem nincs annál egyszerűbb, mint megkérni egy szülőt, rokont, jóbarátot, hogy 3 percre cseréljetet autót, és elöl menni a saját autó előtt. Én kb. 1 perc után szoktam tudni, kell-e állítani a lámpákon. A maradék 2 perc arra kell, hogy mindkettőn-e és hogy kb. mennyit.

Előzmény: Törölt nick (12056)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.26 0 0 12056

Hali.

 

Érdemes lenne elmenni egy ellenőrzésre, 1000ft-ból emlékeim szerint megvan az egész móka és akkor biztos jól van beállítva.

 

Eseteg nézd meg, ha távolodsz vkitől akkor lefele vagy felfele indul a fény :) Ne lámpás indulásnál, hanem inkább menetközben próbálj lemaradni vkitől, hogy akkor mi történik.

 

Meg kérdés mekkorát bólint az autó egy padlógáznál :)

 

Üdv

G

Előzmény: Draganovic (12050)
Varshi Creative Commons License 2013.10.26 0 0 12055

Vigyél magaddal egy mittomén plédet vagy vastag pulcsit, és takard ki az egyiket, másikat, majd megint egyiket, másikat...

 

A "ránézésre nem látom" iszonyat kevés, mert 1 cm eltérés a pár méterre lévő falon simán jelentheti, hogy az úton nem csak "néha vakít", hanem "a legkisebb gázadásra vagy bukkanóra is".

Előzmény: Draganovic (12054)
Draganovic Creative Commons License 2013.10.26 0 0 12054

Mondjuk garazsbol mikor kiallok nem latok kulombseget de jobban meg fogom nezni!

Előzmény: Draganovic (12053)
Draganovic Creative Commons License 2013.10.26 0 0 12053

Tenyleg ezt mindenkeppen megnezem mert csereltek a jobb elso lampamat ,mert az elozo DEPOS volt es beazott egy ev utan ,bemattult,most a jobb teljesen uj akkor az lehet a baj hogy a balhoz kepest magasabban vilagithat utanajarok koszonom!

Előzmény: szirt (12051)
dojcsáklaci Creative Commons License 2013.10.26 0 0 12052

Sziasztok!

Vagy csak nem billenti át okoska,a belső visszapillantót,hogy ne vakítson a hátul jövő.Esetleg érzése szerint,túl közelről kezdted meg az előzést.Ez éjszaka zavaró tud lenni,ha a belső tükréről,saját magát vakítja.Nem tudsz ellene mit tenni.

Előzmény: Draganovic (12050)
szirt Creative Commons License 2013.10.26 0 0 12051

Lehet a bal elsőd jól, a jobb elsőd túl magasra van belőve?

 

Ha sötétben, fallal szemben állsz, akkor mindkét oldalon egy "szinten" világítja meg a falat az autó?

Előzmény: Draganovic (12050)
Draganovic Creative Commons License 2013.10.26 0 0 12050

Szia Van egy OIIes 1.9 pdtdi 2008 as Octaviam halogen lencses lampakkal es OSRAM Nightbreaker unlimited H7 es 110%  4000 K hideg feher izzokkal / Brutal jo nem kell ide szenyon  :D /

 

A problemam az hogy nullara allitom a fenyszoro magassagot mert allitolag ha jol be van allitva a fenyszoro akkor nullan jonak kell hogy legyen ,a problemam az hogy szembol soha sem villognak meg nem fordult elo ,de viszont ha elozok valaki moge megyek ,megelozom utanam villognak!

Nem tudom hogy ,hatulrol vakithatom e oket ahogy visszaverodik a fenyem a visszapillantojukrol vagy csak egyszeruen parasztok mert megelozom oket?!

 

Mar kezd idegesiteni azt hiszem rosszul vannak beallitva a lampak!

 

 

Előzmény: Wicked Belzebub (12045)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.25 0 0 12049

Hali.

 

Távolságival még nincs gond, a tompított valóban, mint ha túl közeli lenne, lehet leállította 2-esre a marhája, hogy közelre több fény jusson :D

 

10-esesn szoktam hülyét kapni, amikor 4-esre belövi és eszébe nem jut, hogy messzebb világítson :)

 

Üdv

G

Előzmény: Ati977 (12046)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2013.10.25 0 0 12048

Csalóka a kép, nehéz megállapítani, de nekem is úgy tűnik, h egy picit közelre világít. De nem veszélyes.

Előzmény: Ati977 (12046)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.10.25 0 0 12047

A Kadett is kb. így világít, géppel állították be. De ha hátra beülnek ketten, akkor már néha villognak nekem és látszik is, hogy egy kissebb egyenetlenségtől is túl magasra világít.

Előzmény: Ati977 (12046)
Ati977 Creative Commons License 2013.10.25 0 0 12046

Na még egy felvetés:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/File:2005_winter_road_dipped_beam.jpg

 

http://en.wikipedia.org/wiki/File:2005_winter_road_full_beam.jpg

 

A wikipédia, gépjárművilágítással kapcsolatos szócikke, ezzel a két fotóval demonstrálja a H4-es tompított, és távolsági fényt. Ám szerintem ezek a fényszórók nincsenek jól beállítva. Túl alacsonyra világítanak, a tompítottal éppcsak az autó előtt látni valamit, a távolsági fénypamacsa, aminek vízszintesen előre kellene világítani is lefelé, az útra világít. El is vész az út a távolban.

Wicked Belzebub Creative Commons License 2013.10.25 0 0 12045

De, ha azt is elárulom, h szeptembertől elkezdtem a világítástechnikai szakmérnökit két éves levelezőn, csak úgy második diplomának, ugye nem lepődsz meg? :)))

Előzmény: Törölt nick (12043)
Ati977 Creative Commons License 2013.10.25 0 0 12044

Thx!

Előzmény: Wicked Belzebub (12042)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.25 0 0 12043

Hali.

 

Hát most már aztán senki nem mossa le rólad, hogy lámpabu... vagy :D

Így rávágni...

Előzmény: Wicked Belzebub (12042)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2013.10.25 0 0 12042

Igen, mert ez egy Amcsi BMW-ből való. Ha jobban megnézed az üveg recézését, látszik rajta, h nem aszimmetrikus, hanem az amcsi szabványnak megfelelő szimmetrikus. Ott meg divat volt az un. Sealed beam, ami magyarul ragasztott lámpát jelent. Magyarán, ha kiégett, a komplett lámpát venned kellett. Viszont nem volt igazán drága.  Ma is vehetsz ilyet, a PAR lámpák is ilyen technológiával készülnek...

Előzmény: Ati977 (12041)
Ati977 Creative Commons License 2013.10.25 0 0 12041

 

 

Ez egy régi BMW (E12) gyári fényszórója. Tök érdekes, nem cserélhetőek az izzók benne.

Törölt nick Creative Commons License 2013.10.25 0 0 12040

Hali.

 

Azért az nem semmi, hogy ignisben a merényletsárga nem csinált gondot látva ismét, hogy az még csak nem is 90W amit az az izzó felvett :D

Nesze neked műanyag foncsor :D

 

Hondába viszont azt már nem merem betenni ezek után :D

 

Üdv

G

Előzmény: Wicked Belzebub (12038)
-peter Creative Commons License 2013.10.24 0 0 12039

inkább viccnek szántam, de holnap elolvasom amit elküldtél. jóéjt.

Előzmény: Wicked Belzebub (12037)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2013.10.24 0 0 12038
Előzmény: -peter (12036)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2013.10.24 0 0 12037

Ha majd fogsz egy tápegységet, meg egy műszert akkor nálad is kijön :PP

 

De addig is elmondom, h egy 55 W-os izzó 14 V-on jellemzően 65-68 wattot vesz fel.

Előzmény: -peter (12036)
-peter Creative Commons License 2013.10.24 0 0 12036

55 + 15 az nálad 80???

hogy jött ki?

:)))

Előzmény: Wicked Belzebub (12032)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2013.10.24 0 0 12035

Az első Civicemen bizony ott ment. Bár a katalógus szerint aranyozott érintkezők voltam némely helyeken.

Emlékszem rá, hogy 14.2 volt az aksin lévő fesz hajszál pontosan, az izzóra meg 13.2 jutott. Meg is jegyeztem magamban, h vagy véletlen, vagy direkt (japán mérnökökből ki is nézem), hogy pont ez a 13.2 szerepel mint vizsgálati feszültség az izzó katalógusokban :)

Előzmény: Törölt nick (12034)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.24 0 0 12034

Hali.

 

Nehogy már a bajuszkapcsolón menjen a sok sok amper :D

 

Ha igen akkor spórolósabbak, mint a suzuki :D 

 

 

No majd meglássuk, 80W azért nem lenne rossz, az tetszene a pofámnak :d

 

Üdv

G

Előzmény: Wicked Belzebub (12033)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2013.10.24 0 0 12033

Hát kéne. Régebbi Hondákon még nem volt divat a relézés. De ha gyárilag relézve is van, az sem olyan mint egy aksiról vastag kábellel kirelézett rendszer. És mint vérbeli lámpabuzi, ugye nem kell ecsetelnem, h pár tized volt milyen lelki sérüléseket tud okozni? :))))

Előzmény: Törölt nick (12031)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2013.10.24 0 0 12032

Az a kínai, már kinézetre is űbergagyi fos...

Meg most akkor 55 vagy 65 wattos.

4500 Kelvines meg átlátszó üveggel nem is lehet.

 

A G astra lámpája, hogy is fogalmazzak finoman, nem a lámpatervezés csúcsa.

Nincs jó fénye. Nem terít szélesen, nem egyenletes.

Bár egy 80 wattos izzó a gyakorlatban csak 15 W-tal több mint egy 55-ös, de bizony jóval erősebb. Viszont a hő is több, azAstra lámpája meg nem túl nagy. És mégegy dolog. Az Astra lámpájának még egy 55-ös izzóval is eléggé a határértéken van a szórt fénye. Namost egy ilyen 80-as izzó jó 3-400 lunebbel több, szóval a szembe jövő autósoknak kellemetlen lesz. Nem annyira mint egy utólagos xenon, de előfordulhat, h villogni fognak.

Előzmény: tigrisfog (12030)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.24 0 0 12031
hali

még nem, kéne? lehet mondjuk nem ártana, hát ha szökik valahova xd
no majd szombaton lehet meglesem.

a végén most nem Ignis motorháztető lesz mindig felnyitva Pöttyösön, hanem hondáé xd
akkor is néztek mi van, ritka ignisnél a jelenség, Pláne mindig ugyanannál xd

üdv
Előzmény: Wicked Belzebub (12025)
tigrisfog Creative Commons License 2013.10.24 0 0 12030
Előzmény: tigrisfog (12029)
tigrisfog Creative Commons License 2013.10.24 0 0 12029

Gondoltam én :)

Előzmény: Wicked Belzebub (12024)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!