Szerintem nincs annál egyszerűbb, mint megkérni egy szülőt, rokont, jóbarátot, hogy 3 percre cseréljetet autót, és elöl menni a saját autó előtt. Én kb. 1 perc után szoktam tudni, kell-e állítani a lámpákon. A maradék 2 perc arra kell, hogy mindkettőn-e és hogy kb. mennyit.
Érdemes lenne elmenni egy ellenőrzésre, 1000ft-ból emlékeim szerint megvan az egész móka és akkor biztos jól van beállítva.
Eseteg nézd meg, ha távolodsz vkitől akkor lefele vagy felfele indul a fény :) Ne lámpás indulásnál, hanem inkább menetközben próbálj lemaradni vkitől, hogy akkor mi történik.
Meg kérdés mekkorát bólint az autó egy padlógáznál :)
Vigyél magaddal egy mittomén plédet vagy vastag pulcsit, és takard ki az egyiket, másikat, majd megint egyiket, másikat...
A "ránézésre nem látom" iszonyat kevés, mert 1 cm eltérés a pár méterre lévő falon simán jelentheti, hogy az úton nem csak "néha vakít", hanem "a legkisebb gázadásra vagy bukkanóra is".
Tenyleg ezt mindenkeppen megnezem mert csereltek a jobb elso lampamat ,mert az elozo DEPOS volt es beazott egy ev utan ,bemattult,most a jobb teljesen uj akkor az lehet a baj hogy a balhoz kepest magasabban vilagithat utanajarok koszonom!
Vagy csak nem billenti át okoska,a belső visszapillantót,hogy ne vakítson a hátul jövő.Esetleg érzése szerint,túl közelről kezdted meg az előzést.Ez éjszaka zavaró tud lenni,ha a belső tükréről,saját magát vakítja.Nem tudsz ellene mit tenni.
Szia Van egy OIIes 1.9 pdtdi 2008 as Octaviam halogen lencses lampakkal es OSRAM Nightbreaker unlimited H7 es 110% 4000 K hideg feher izzokkal / Brutal jo nem kell ide szenyon :D /
A problemam az hogy nullara allitom a fenyszoro magassagot mert allitolag ha jol be van allitva a fenyszoro akkor nullan jonak kell hogy legyen ,a problemam az hogy szembol soha sem villognak meg nem fordult elo ,de viszont ha elozok valaki moge megyek ,megelozom utanam villognak!
Nem tudom hogy ,hatulrol vakithatom e oket ahogy visszaverodik a fenyem a visszapillantojukrol vagy csak egyszeruen parasztok mert megelozom oket?!
Mar kezd idegesiteni azt hiszem rosszul vannak beallitva a lampak!
A Kadett is kb. így világít, géppel állították be. De ha hátra beülnek ketten, akkor már néha villognak nekem és látszik is, hogy egy kissebb egyenetlenségtől is túl magasra világít.
A wikipédia, gépjárművilágítással kapcsolatos szócikke, ezzel a két fotóval demonstrálja a H4-es tompított, és távolsági fényt. Ám szerintem ezek a fényszórók nincsenek jól beállítva. Túl alacsonyra világítanak, a tompítottal éppcsak az autó előtt látni valamit, a távolsági fénypamacsa, aminek vízszintesen előre kellene világítani is lefelé, az útra világít. El is vész az út a távolban.
De, ha azt is elárulom, h szeptembertől elkezdtem a világítástechnikai szakmérnökit két éves levelezőn, csak úgy második diplomának, ugye nem lepődsz meg? :)))
Igen, mert ez egy Amcsi BMW-ből való. Ha jobban megnézed az üveg recézését, látszik rajta, h nem aszimmetrikus, hanem az amcsi szabványnak megfelelő szimmetrikus. Ott meg divat volt az un. Sealed beam, ami magyarul ragasztott lámpát jelent. Magyarán, ha kiégett, a komplett lámpát venned kellett. Viszont nem volt igazán drága. Ma is vehetsz ilyet, a PAR lámpák is ilyen technológiával készülnek...
Az első Civicemen bizony ott ment. Bár a katalógus szerint aranyozott érintkezők voltam némely helyeken.
Emlékszem rá, hogy 14.2 volt az aksin lévő fesz hajszál pontosan, az izzóra meg 13.2 jutott. Meg is jegyeztem magamban, h vagy véletlen, vagy direkt (japán mérnökökből ki is nézem), hogy pont ez a 13.2 szerepel mint vizsgálati feszültség az izzó katalógusokban :)
Hát kéne. Régebbi Hondákon még nem volt divat a relézés. De ha gyárilag relézve is van, az sem olyan mint egy aksiról vastag kábellel kirelézett rendszer. És mint vérbeli lámpabuzi, ugye nem kell ecsetelnem, h pár tized volt milyen lelki sérüléseket tud okozni? :))))
A G astra lámpája, hogy is fogalmazzak finoman, nem a lámpatervezés csúcsa.
Nincs jó fénye. Nem terít szélesen, nem egyenletes.
Bár egy 80 wattos izzó a gyakorlatban csak 15 W-tal több mint egy 55-ös, de bizony jóval erősebb. Viszont a hő is több, azAstra lámpája meg nem túl nagy. És mégegy dolog. Az Astra lámpájának még egy 55-ös izzóval is eléggé a határértéken van a szórt fénye. Namost egy ilyen 80-as izzó jó 3-400 lunebbel több, szóval a szembe jövő autósoknak kellemetlen lesz. Nem annyira mint egy utólagos xenon, de előfordulhat, h villogni fognak.
még nem, kéne? lehet mondjuk nem ártana, hát ha szökik valahova xd
no majd szombaton lehet meglesem.
a végén most nem Ignis motorháztető lesz mindig felnyitva Pöttyösön, hanem hondáé xd
akkor is néztek mi van, ritka ignisnél a jelenség, Pláne mindig ugyanannál xd