A Gasolin Press értesülései szerint 2007-ben összeszerelő üzemet létesít hazánkban a Schmitz.
A projekt létesítés már eldölt, a kérdés már csak a pontos dátum illetve a beruházás nagysága.
Nem kell túl lihegni. Majd ha jön a büntetés, akkor kérni kell a tárgyalást, ahol a vádló /rendőr/ bizonyít /amit nem tud /. Te pedig kéred a végén, hogy nem bizonyítottság hiányában, hanem szabálysértés hiányában mentsenek fel. Felmentenek, ezután pedig a hamis vád miatt kérsz 300.000 ft-ot amiből kapsz 200.000-at oszt jónapot.
De : ügyvédet még véletlenül sem!!!!!!!!!!!!! józan paraszt ész, ha nem viszel ügyvédet, a bíró frankón elmondja a lényeget.
nem kötekedés céljából, de ha billencsel viszik, akkor az onnan leesik, a másik, meg hogy a cucc hátrafelé billen (nem a billencs, hanem a garázs) és nem tudják lefogni.
a másik, hogy ezeket platós kama3okkal hordozgatták. láttam nem egykét iylen szállítójárművet(szerveztem is), ja és ha jól tudom ma már csak szolnokon gyártanak ilyeneket úgy 150-200e Ft környékén.......
ja és persze a kama3ra pont rácuppan a tömb. anno nekünk is iylen volt felvonulási épületnek, és akkor miskolcról 25eFtért hozták le, plusz a garázst megkerítettem ugyanennyiért...
Ez szabvány betongarázs.Kell, hogy legyen hátul egy lőcs, két végén irányjelző-és féklámpával.Régen billencs Kamazok vitték , egszerűen rátették a garázst a puttonyra.
Arra a borsonyi valamire gondolsz? A méretek miatt az teljesen kiesik a járművezetők látóteréből. Ha jól látom az csak pirosan világít. Irányváltoztatást mivel jelzik?
Ez már egyben van, a házgyári lakásoknál minden egyes oldalt külön szállítottak, nem volt összeszerelve. Szabályos egyáltalán a fotón a szállítás. Lehet látni ennek az autónak a féklámpáját?
Kétféle hossz volt, PAZ pótnak hívták őket. Volt egy-egy, és kettő-kettő paneles változat is. Meg a hídszerkezetes, amit a Cement kft-sek hurcoltak Szegeden, még néhány éve is.
Akkor kellett volna ilyen gép, amikor a házgyári lakásokat építették. Halvány emlékeim vannak róla, hogy annak ideján nálunk MAZ nyergesvontató húzott egy 1 tengelyes félpótot amin az egyes panelokat hordták. Ha jól emlékszem 1db volt a jobb oldalon 1 meg a bal oldalon.
Szoktak ilyennel betonlapokat is szállítani. Meg a tapasztalatok felhasználásával ma már gyártanak 2 szintes félpótkocsikat is ezzel a fajta futóművel.
Érdekes ez a DAF fülke dolog. Sokszor közösködött már más gyártókkal. Sokáig használták azt a fülkét amit a Renault-nál Midliner néven használtak, de ugyanezt használta a Volvo és a német Magirus is. Később amikor átvette a Leylandot akkor nekiállt a Leyland fülkét használni a 45-ös (korábban 800-as sorozatnál). A DAF 95-ös fülke pedig a spanyol Pegaso-val volt közös munka (ott Troner néven futott, igaz nem sokáig, és mivel az angol Seddon Atkinson is Pegaso tulajdon volt ezért ott is feltünt néhány éven át).
Pedig most direkt nézegettem a Renaultot a Deltánál, hát nem estem hanyatt tőle. De ha a DAF még attól is kisebb, akkor az elég siralmas lehet. Mondjuk a legtöbbet azzal a Pony-s kutyaóllal látom, főként cseh vagy szlovák szinekben.
ÁÁÁ a Renaultban van rakodóhely (ágy alá és lehajtva is elfér alatta) és az ágy is szélesebb. Ja és két félből hajtható. Az én esetemben az ágy alatt kettő térképeknek való irattartó méretű és egy nagyobb de formatervezett (lefelé keskenyedik) doboz van.