Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fekvőrendőr Creative Commons License 2002.01.08 0 0 104
A lemezfelnire szerelt téli gumikat azzal a kerékcsavarral tettem fe,l amivel a könnyűfém felni volt szerelve. A gumis azt mondta, hugy rendesen rögzíti. Most beszéltem egy ismerősömmel, aki azt mondta, hogy valamelyik Citroen szervízben rábeszélték, hogy vegyen a lemezfelnihez való csavarokat (kb. 12 ezer Ft.). A C.Pásztor alkatrészese telefonon nem foglalt egyértelműen állást ez ügyben. Kinek van tapasztalata ezzel kapcsolatosan? Nem szeretném leaomortizálni a felniket.
noriba Creative Commons License 2002.01.07 0 0 103
A jobboldali tükorben, az alján van egy felöntés, abban.

noriba

Előzmény: XsaraMan (102)
XsaraMan Creative Commons License 2002.01.07 0 0 102
Most már csak azt kellene kideríteni, hogy ez a motor belső hőmérsékletétől vagy az utastér hőmérsékletétől függ. Korrekt mérést nehéz végezni, mert a külső hőmérséklet nem csak a különböző helyek miatt változik, de erős forgalomban az autók kibocsátott melege is növeli az útfelszín felett a hőmérsékletet.
Pénteken hazafele szinte senki nem volt az úton, direkt nem fűtöttem, a hőmérséklet nem növekedett sőt időnként 1C -t csökkent. Mikor a motor már egy jó ideje üzemin volt (kb. 10km), bekapcsoltam a fűtést. A hőmérőn a hőmérséklet picit nőtt, de nem stabilan és korántsem annyira, mint vártam.
Nem sikerült kideríteni, hogy belső vagy külső hőmérséklet van hatással a hőmérő változására.
Nem tudja valaki, hogy hol van a hőmérő érzékelője?
Előzmény: fekvőrendőr (100)
DeRosa Creative Commons License 2002.01.07 0 0 101
Hello,

Picasso(m)ban a homero eddig egesz pontosnak
bizonyult, */- 1-2 fok elteressel foleg a sebesseg
fuggvenyeben igy telen (allva kicsit melegebbnek
tunik neki a taj, mint 150nel)...

Amugy a Picasso 1.8as egesz jol szerepel immar
16eKm utan meg mindig semmi gubanc vele (bar jobb
elol valami zorog az elso 500 ota),
atlagfogyasztas 7.9-8.9 kozott a tempo
fuggvenyeben.

2 napja egy 3.5 km hosszu, 8%-os emelkedon (2 egyenes szakasz egy gyenge kanyarral):
az aljan 80km/h volt (tabla miatt),
a kozepen a kanyarban kicsit visszafogott 120,
utana beallt 140re. (meg volt benne egy kicsi,
de jott a vege-kanyar, ami mar huzos, ujabb 80as
tabla...) Persze a fogyasztas 22-25liternel
nezett ki.

Udv,
deRosa

fekvőrendőr Creative Commons License 2002.01.04 0 0 100
Tegnap kipróbáltam a hőmérőmet. Este hatkor indultam a belvárosból Káposztásmegyerre, de folyamatosan csökkenő hőmérsékletet mutatott, úgy hogy ez a hiba nálam nem jelentkezik.
Előzmény: XsaraMan (99)
XsaraMan Creative Commons License 2002.01.04 0 0 99
Ma reggel -13C -t mutatott, 20km után, mikor megálltam -3C lett belöle. Ez nem normális.
fefefe Creative Commons License 2002.01.03 0 0 98
a -7 nalam is stimmelt reggel :-)
a varosba erve most nem figyeltem.

asszem ma teletankolok, es nullazom a computert.

Előzmény: XsaraMan (97)
XsaraMan Creative Commons License 2002.01.03 0 0 97
Az átlagfogyival én is így voltam. Elöször megmértem, és mivel az eltérés 0.2l volt, elkönyveltem, hogy megbízható.
A legutóbbi mérést december elején egy hosszabb út után végeztem, az autó 680 km alatt 50l-t fogyasztott, azaz 7.35l-es fogyasztás jött ki, a kijelzőn pedig 8.1 volt, ez így már nem megbízható szerintem.

Ma reggel direkt figyeltem a hőmérsékletmérőt. Pesten kivülről indultam, induláskor -7C.
Mire 20km után megérkeztem a Blaha környékére 0C-ra emelkedett. A belvárosban a +3C emelkedés még reális lehet, de szerintem melegen minimum 3-4 fokkal többet mutat a reálisnál.
Akkor nem zavarna, ha statikusan mutatna 1-2 fokkal többet vagy kevesebbet, de ezzel a jelenséggel az országúton nem tudom, hogy fagy-e vagy tényleg plusz van.

Előzmény: fefefe (96)
fefefe Creative Commons License 2002.01.03 0 0 96
a homerseklet szerintem nalam sem hajszalpontos, de en ezt nem hibanak tudtam be. lehet, hogy az erzekelo van kicsit bena helyre rakva, es azon a reszen melegszik korulotte a levego. (hol lehet?)

atlagfogyihoz szinten nem tudok erdemben szolni, mert en az elso 3 tankolasnal szamoltam, es amikor lattam, hogy igen kicsi az elteres a computerhez kepest, akkor attol fogva arra hagyatkoztam. a kovetkezonel kontrollalom, aztan beszamolok. mindig ugyanott tankolsz egyebkent? a kutak is csalhatnak, ugye...

hetfon megyek citromekhoz, bizakodova tettel.

Előzmény: XsaraMan (95)
XsaraMan Creative Commons License 2002.01.02 0 0 95
Én Pesten a Citromnál vettem a Xsara 2-met és csak jókat tudok mondani róluk, legalább is ami a kiszolgálást illeti.
A szerviz kiszolgálással sem volt gond, nagyon kedvesek voltak, igaz, hogy még vissza kell mennem.
Én is megcsináltattam az olajcserét 8000km körül, bár nem tudom, hogy a valóságban van-e jelentősége (mert ugye nem kötelező, tehát elvileg az autó nem károsodhat ennek hiányában).

Az egyik problémám, hogy a külső hőmérsékletmérő indításkor még reális hőmérsékletet mutat, de ahogy melegedik az autó úgy folymatosan megy feljebb a hőmérséklet kb. 4-5 fokot.
A szervizben a tükörfűtésre gyanakodtak, de mondtam nekik, hogy független a jelenség, de nem sikerült megcsinálniuk.
Nálatok nincs ilyen gond?

A másik gondom is a board computerrel kapcsolatos, az átlagfogyasztás mostanában nem reális értéket mutat. Mikor megvettem az autót -0.2l-es pontossággal működött, most legutóbb ez az érték +0.8-ra nőt, azaz 1.2l-es eltérés van a 2 érték között. A pillanatnyi értékek is lehet, hogy nem reálisak, de azt nem tudom ellenőrizni.

Én a Citromot csak ajánlani tudom, ha Citroent vennék csak náluk vennék (ez itt nem a reklám helye, csupán egy elégedett vevő véleménye), remélem a szervize is beválik.

Előzmény: fefefe (94)
fefefe Creative Commons License 2002.01.02 0 0 94
hatso zorges: probald meg a kovetkezot:
hajtsd le azt az ulestamlat, amelyik oldalrol a zorges jon. a femgyurut, amibe a tamla zarszerkezete kapcsolodik, tekerd korbe egy-ket reteg szigszalaggal.
nekem bejott.
(elotte letesztelheted a dolgot: ha lehatod a tamlat, es nem zorog, akkor ez a baj)

nekem 1.6-os 16v van, november elejen vettem at, essig 8ezer km van benne.
hetfon viszem szervizbe, mert van egy-ket
aprosag, felek, hogy el akarnak majd hajtani:

a bal elso meg a jobb elso ablakuveg felol mar apro razos uton is kis zorgesek hallatszodnak. olyan, mint mikor az uveg lotyog a helyen, de hiaba fogom le, nem szunik, tehat talan valami mas kozogtatja az ajtoban.

a futoventillatort kicsit hangosnak erzem, neha ciripel, de ezek csak a csendes autoban hallatszanak, ha megy a radio, barmilyen halkan is, mar nem.

egyesbe idonkent nagyon nehez berakni a valtot. ilyenkor a kuplungolas sem segit. van, hogy sokaig nem csinalja, aztan egyszer csak igen. noncs osszefugges, hogy ment-e elotte a kocsi vagy nem. 6-7ezer korul kertem egy olajcseret, akkor allitolag allitottak rajta, azota ritkabban csinalja. a legtobb helyen azt mondjak, meg bejaratos, majd 20ezer korul megszunik.

motorvedo lemez: vettem ra ujonnan, az olajcserenel derult ki a kovetkezo: van a lemez aljan egy valagnyi lyuk, allitolag a leereszto csavarok helyen. logikus, igy nem kell minden olyajcserenel leszedni a lemezt. persze ennek a motornak a leeresztojenel nincs lyuk a lemezen. atvertek, es maset szereltek fel, vagy egyszeruen a citroen ilyen bena?

ha valaki tapasztalt mar HOZZAERTO szervizelest valahol, az arulja mar el a cimet. eddig nem voltak tul meggyozoek, kutyauto banda mind.
bp-i citromot ismeri valaki? ok a kovetkezo aldozatom.

Előzmény: Törölt nick (87)
Pugfan Creative Commons License 2002.01.01 0 0 93
aamen!
Szvsz picit inkább drága, mint olcsó (3.8 körül volt újonnan az alapár), de amire tudom a választ:
Superchips! (ez volt a válasz - és most jöjjön a kérdés: milyen chiptuning alkalmazható úgy, hogy a gyári garancia megmaradjon?)
A töltőlevegő-hűtő az tényleg jót tesz, de:

1. garancia elvész (motorba beavatkozás - Superchips-nél csak a programot töltik be; egy márkaszervíz megmérte nekem utána és minden érték a gyári tűréseken belül volt, tehát meg nem mondják, hogy történt valami)

2. érdemes intercooler ÉS chiptuning, DE kell még kuplung erősítés is, ui. nekem (intercooler nélkül!) ilyen jól hűtött levegőn (+10 fok alatt) padlógáznál csúszik a kuplung (nyomaték olyan 300Nm körül van a gyári 205Nm helyett; tapasztalat alapján olyan 270Nm-t bír a kuplung).

Pugfan (306XT HDi+Superchips (a LAD tuningtól, beszerelve a Peugeot Klinik Grósz által ;-))

Előzmény: aamen (67)
XsaraMan Creative Commons License 2001.12.31 0 0 91
Meddig huzatod ki a sebességeket?
Próbáld meg, hogy minden sebességfokozatot 3000-ig pörgetsz, ha ebben az esetben is tapasztalod a megtorpanást, addig ne hagyd élni a szervizt, amíg meg nem csinálják.
Előzmény: Törölt nick (90)
Porter Creative Commons License 2001.12.30 0 0 89
En azert kotottem meg a plussz garanciat, mert sokat jartam hosszu utra az autoval. Es tudod nem szorakoztato ejszaka az osztrak autopalyan ejszakazni azert, mert eltort valami filleres alkatresz. Igy utolag visszatekintve nem erte meg, mivel az elmult majdnem 2 evben semmi garancialis meghibasodas, de meg csak a tervezetten kivuli szervizlatogatas sem volt - csak nehany filleres aprosag javitasa a kotelezo szerviznel. (szoval a return on investment valahol 1 es 2 szazalek kozott mozog - de hat ez az a befektetes, amin csak nyer az ember)

Xsara hatso zajok: nekem a hatulja csendben van, csak a hajtaszajokkal vannak problemaim. A jovo heti kotelezo szervizrol addig nem tagitok, amig ki nem talalnak valamit erre. (lehet hogy a szerviz utan mar jobb lesz a 2 ev plusszgarancia ROI-ja...)

Előzmény: XsaraMan (88)
XsaraMan Creative Commons License 2001.12.30 0 0 88
Az én Xsara 2-m, nagyon dinamikus (pedig csak 75LE), az előző autóm egy Daewoo Lanos 1.5 16V (100LE)-s autó volt, de ennek sokkal jobbak a nyomatékviszonyai, 2000-es fordulaton is fordulatszám-visszaesés nélkül felvisz az emelkedőre, jobban gyorsul, sokkal jobban szeretem ezt vezetni.
A Daewoo csinált olyat, hogy kövér gáznál nem akart (csak megtorpanás után) megindulni az autó, az nagyon idegesített. A Xsara nem csinál ilyet, max. akkor, ha nagyon alacsony fordulatszámnál nyomsz egy kövéret, de ez nem hiba, mivel a motor alulpörgetéséről van szó.
Szerintem beállítási problémáról lehet szó, a szervizben meg kellene tudniuk oldani.

A garancia kérdés engem is érdekel, eddig semmi bajom nem volt az autóval (néha kicsit zörög, de nem kritikus), így nem tudom, hogy van-e értelme kb. 150eFt-t kifizetni érte.
Bár az is igaz, hogy minél több benne az elektronika (extra) annál nagyobb a meghibásodás valószínűsége.

Előzmény: Törölt nick (87)
XsaraMan Creative Commons License 2001.12.29 0 0 86
Sziasztok!

Nekem Xsara 2-m van, a MAX akcióban vettem, 75 lovas és tök meg vagyok vele elégedve.
Nem tudom, hányan vagyun itt ilyen autóval, de nagyon jó lenne, ha meg tudnánk osztani egymással hasznos infóinkat.

Üdv.: XsaraMan

PS: mit szóltok a nickemhez?

Porter Creative Commons License 2001.12.27 0 0 85
Egy 1.6-os 90 pacis Xsara I-em van, amit most viszek 80 ezres szervizre. Megkotottem a 3 eves garanciat a gepre, most fog majd lejarni, ezert meg akarok nezetni rajta mindent, ami tonkremehet a kozeljovoben. Tud valaki tippeket adni, hogy mire erdemes odafigyelni?

A masik, hogy a kocsi az utobbi idoben 120 felett eleg hangosnak tunik. A hangok a hajtasbol szarmaznak, amikor kinyomom a kuplungot es a gazt ugyanazon a fordulaton tartom, a zajszint kb. a negyedere esik vissza.
Persze sosem volt tul halk a gep nagy tempoknal, de ez mostanaban nagyon idegesito, mert sokat megyek autopalyan. Normalis jelenseg ez mas Xsara-knal is?

RodrigeZZ Creative Commons License 2001.10.17 0 0 84
Szerény véleményem szerint keverednek a dolgok.
Van a ténylegesfogyasztás,(amit mi mérünk) és van a fajlagos fogyasztás (amit a laborban mérnek mérnökék)
A fajlagos fogyasztást ált. a teljesítmény, nyomaték görbével egy ábrán szokták ábrázolni, és általában _teljes terhelésnél_ a minimuma valahol a nyomaték max. és a telj max között van. Fontos, hogy teljes terhelés! Ez azt jelenti, amikor full gázon is csak 1000rpm van (a telj csökkenésével nől a fordszám, ekkor mérik a leadott teljesítmény, nyomatékot, meg a fogyasztást). Benzin motoroknál van még az az érdekesség, hogy részterhelésnél(nem padlógáznál), a fajlagos fogyasztás nől, míg dieselnél kb 75%-os részterhelésig csökken, majd onnan ott is nől. _De_ez_egy_elméleti_érték!
Az a fogyasztás, amit én mérek, hogy mennyit eszik a kocsi 100-on, az egy másik dolog. Nyilvánvaló, hogy valamekkora energia kell ahhoz, hogy a vasat mozgassuk. Ha a belső és külső surlódásokat konstansra vesszük, marad a légellenállás, ami (szélcsendben:-)) 0 mikor áll az autó, majd hatványozottan növekszik a sebeséggel. Ezen ellenállást kell leküzdenie a motor teljesítményének, és ha nől az energiaszükséglet, akkor nől a fogyasztás. Magyarul egészen nyugodtan kijelenthetjük, hogy a gép minél kisebb sebességgel haladunk - adott sebességfokozatban - annál kevesebbet fogyaszt. Természetesen a kis motorfordulat miatt ezt egy határ alá nem lehet vinni, de ha én 100km-t 60km/h sebességgel teszek meg 5.fokozatban, kb 2 literrel kevesebbet fogyaszok, mint ugyanott 140-nel.

ui. A fajlagos fogyasztásra vonatkozó infóim kb25 évesek, azóta fejlődtek valamicskét a dolgok, de szvsz. csak a részterheléses fajl.fogy-ban lehet(?) eltérés. Gondolok itt a változó szelepvezérlésre, és társaira, amiről akkor még csak álmodoztak.

Előzmény: hosszu (83)
hosszu Creative Commons License 2001.10.17 0 0 83
Hali!

A 16v motorrol nem tudok nyilatkozni, csak probara vezettem. A 16v lelki vilagat nem ismerem, eddigi tapasztalatom, hogy alacsonyabb tartomanyban mindegyik altalam vezetett auto jobban es egyenletesebben huzott. Hogy ez konstrukcio eredmenye (egyszeruen a nagyobb szelepfelulet miatt hatekonyabb gazcsere) vagy valamilyen primitivebb valtozo szelepvezerlese, azt nem tudom.

A magasabb sebessegnel jobb fogyasztasi atlag elmelete az lehet, hogy a sebesseggel hatvanyozottan no a legellenallas, ami egyre nagyobb terhelest jelent a motornak. Ez persze nem 50-es temponal erdekes, de 120 felett 5-ben mar egyertelmuen erezheto - nem egy auto csak 4-ben kepes a vegsebessegere, mivel 5-ben az attetelezes miatt mar elfogy a szandek. Igy lehet, hogy mivel nem vizszintes a motor nyomatekgorbeje, a magasabb fordulatszamhoz tartozo nagyobb nyomatek eseten kevesebb erolkodessel es kisebb fogyasztassal elvan az auto, mig alacsonyabb fordulatnal egy kicsit tobb anyagot kell adagolnia az elektronikanak.

Egy kis tablazat, nehany fokozat-sebesseg-fordulatszam ertek (a fordszammero 250-es skalazasu):
-Nem linearis oraszakasz
5- 90-kb.2400
5-100-kb.2700
-Nagyjabol linearis oraszakasz
5-110-3000
5-120-3250
5-130-3500
5-140-3750
-Nagyjabol linearis oraszakasz
5-150-kb.4000
5-160-kb.4300
5-170-kb.4600
-Egy plusz adat:4-170-kb.5800 (piros 6000 felett)

Esetemben elozeskor 4-ben kb.3000-tol erzi jol magat a motor. Tekintve, hogy 4 es 5 kozott 170-nel tobb, mint 1000 rpm van, ez a "kenyelmes" pont 5-ben elcsuszhat egy 500-assal feljebb.

Mas tapasztalat, ellenvelemeny?

Előzmény: MaRTiNuS (82)
MaRTiNuS Creative Commons License 2001.10.06 0 0 82
Nem igazán értettem, most akkor mekkora fordulaton fogyaszt legjobban a 16V-es autó?
Előzmény: hosszu (81)
hosszu Creative Commons License 2001.10.05 0 0 81
Szasztok!

Kb. 9 hónapja hajtok egy Xsara I. 1.6i 8v-t. 4800 Km volt benne, en eddig kb. 13eKm-t tettem bele. Hosszu ideju fogyasztasi atlagom 6,68L. Tankolasok kozti atlagaim 6,2L-tol 7,5L-ig terjedo skalan mozognak, fokent Budapest es 6-os ut, neha palya. Amig dieselhez voltam szokva nem hittem el az ehhez hasonlo adatokat, ezt a tablazatom mutatja, ez van. Erdekes, hogy 7L feletti fogyit egy kicsit oregurasan is sikerult kihozni, a legjobb 6,2-est pedig a legallatabb 800 Km alatt hoztam ossze (6-os ut 160-ak, kigyorsitos elozesek, varosi dugo, stb.), a tank is majdnem kiurult. Nem csalas, nem amitas, valoszinuleg nem 3000-es fordulaton fogyaszt optimalisan a motor.
Ezek alapjan az emlitett kis Pug nem eszik, hanem zabal. Lehet, hogy a vezetojet kellene megtanitani mas vezetesi stilusra (bocs, nem szenya akar lenni), azt a kis kasztnit repitenie kellene ugyanennyi benzinbol.

Az 1.6i 16v hatarozottan jobban es egyenletesebben huz, de ez sem rossz ha az ember laba raal a dologra. Hetvege utan egy kicsit padlozosan inditok, de lehet lenduletesen is menni vele. 4000-4500 fole nem erdemes huzatni, elozni 3000 koruli fordulatrol erdemes. Eleg egyszeru konstrukcio ez az 1.6i 8v, szerintem meg a BX blokkra epul egy kis hengerfej-tupirozassal. Nem rossz, de megerett a cserere.
Nem szeretem mindenhol kihozni belole a maximumot, 130-cal szoktam utazni, de 170-ig nincs problema 5-ben sem (kb. 4500 rpm). Utana kezdi elfelejteni, mit is akart. A vege nekem 5-ben egy proba 195 volt, sajna nem volt idom a fordulatszamot is meglesni hozza. Volt egy esos elozesem, ahol a vissza-4 utani gazadasra a bal elso kerek lediferalt 110-nel ;-)) Vannak itt tartalekok...

A futomuvet meg kell szokni es ki kell tudni hasznalni az elonyeit. Lehet vele nagy sebesseggel "sinautokent" kanyart bevenni, ahol a nemet autok "nem sportos" soforei mar visszavesznek a gazbol (spiralrugoval a csuszashatar kozeleben). Egy pelda: Florian ter felol az ember donget delnek 5-ben 80-nal, az Amfiteatrumnal a belso savban egyetlen kormanymozdulat a kanyarban (letekert ablaknal hallani, ahogy mind a 4 gumi csikorog ;-P) es 80-nal tovabb. Semmi motorfek vagy labfek, csak a futomu. Nem allitom, hogy mas futomu nem tudja ugyanezt, de nem szoktak utanam csinalni es 15-20 meter kulonbseget eredmenyez helybol.
Amator viszont ne probalkozzon, mert az a halal, amikor egy ilyen kanyarbol hasonlo eros ellenkezo ivre kell azonnal attenni a kocsit pl. kihajto auto miatt. Ilyenkor a futomu igazodik, atterhelodik a suly a masik oldalra es az ember hirtelen nem tudja, hogy az uton van-e meg az auto hatulja (ott van, csak a bizonytalan erzet a vezetot is azza teheti). Raadasul konnyu is a hatulja, igy meg is lehet reptetni, szep nagyot billen vagy esetleg megcsuszik. Szoval eszen kell lenni, ki kell tapasztalni es nyugisan elore menekulni az ilyen helyzetekben.
Ja meg valami. Hegyi szurdikban sikerult 2 kerekre tennem. Kozepen a vaju a lefolyo viznek, balra hatra betolatasnal bal elso kerek levegoben, jobb hatso szinten, kezifek csak csuszik, de nem fogja meg. Volt egy para, mit ne mondjak, beton szegely mindenhol. Sajnos rovid a lengescsillapito utja lefele, mas kocsival meg soha nem szivtam meg igy.

Hamarosan megyek a 20eKm-es szervizre, ahol termeszetesen megbutykolhetik a legzsak vezetekcsatlakozojat az elso ules alatt. Kabare, hogy ez a hiba a Xsara II-ben is elojon parszaz kilometer utan. Miert nem lehet ujrakotni atadas elott a vezetekeket??? A muanyagok az osszel elkezdtek hangoskodni, ennek roppant mod orulok. Ezen kivul mas bajom nincs vele.

Az olajcsere-periodust ennel a szerianal emeltek fel 15K-rol 20K-ra, a 30K-t en sokallom. Meg kell nezni az olajat es ha kormos (nem latni at rajta), akkor csere. Olcsobb, mint a gyuruzes lesz.
A fekeket 15K-nal neztem, ujszeru allapotban voltak (igyekszem motorfekezni, ha lehet).

Ez jo hosszu lett...

Kulon udvozlet a tolna megyei szekcionak, latom Apati ur rendesen dolgozik.

Hosszu (founder of PSA topic)
Xsara I. 1.6i

MaRTiNuS Creative Commons License 2001.10.04 0 0 80
Ha garanciális az autó akkor egy q szót se szólhatnak, ha nem akarnak vele úgy igazán foglalkozni kell szólni a Citroen Hungáriának és azok aztán nyomatékosítanak a kereskedőre :) (Én ezt csináltam :)
Előzmény: bvsc (79)
bvsc Creative Commons License 2001.10.04 0 0 79
Sziasztok!
Segítség! - mielőtt aszervízben megkopasztanak! xsara 1,4i összesen ment 11000 km-t. Időnként, most egyre gyakrabban elmegy a kilométeróra (elektronikus változat, nem spirálos!), ilyenkor az LCD napi és összszámláló is áll, a motor pedig hajlamos minden gázelvételnél leállni. Elektromos hibára gyanakszom - talán valamelyik jeladó (?).
Ha már találkozott valaki a problémával segítsen és mindenki okulására írja meg a fórumban!
üdv.Con
Előzmény: MaRTiNuS (78)
MaRTiNuS Creative Commons License 2001.10.03 0 0 78
Neknük is pont ilyen az autónk csak 4 hónapos és 9200km van benne.

-Légkondi tényleg gyengus.
-Jobb oldalt elől valami néha zörög a hangszoró mögött a burkolatba.
-Fogyasztása vegyesben max 7,7 szokott lenni (nem szoktunk száguldani). Országúton megvolt már a híres 5,9 is.
-Hosszútávon hátul kényelmetlen valahogy a lábat nem lehet sehova se tenni a rekesz fölnyitásával már elég kényelmes, de úgy se az igazi.
-Nekünk eddig nem párásodott az ablaküveg.

Előzmény: DeRosa (77)
DeRosa Creative Commons License 2001.09.30 0 0 77
Sziasztok,

Hatha valakit erdekel mik az 'elso' tapasztalatok a 2 honapos, 6500km-t futott Xsara Picasso 1.8-cal kapcsolatban:
+ kellemesen jol megy (utazoban 150-160 legkondival autopalyan)
+ fogyasztasra a kocsi magassagat, es az 1.8as motor kb. 93mas tervezeset is figyelembe veve jo, 7.7 - 8.9 fuggoen a sebessegtol es a varosi szakaszok reszaranyatol, ahol 10et eszik.
+ valoban nagyon jol pakolhato, kenyelmes
+ nagyon eltalaltak a kartamasz - sebessegvalto helyzetet, felettebb kenyelmes
- hosszu uton (1000km) felettebb jo lenne derektamasz legalabb a sofornek
- sajnos jobb elol nyikorog a muszerfal valahol(?)
- ebben az elmult par heti kellemesen huvos-nyirkos idoben kizarolag a szelvedo-paratlanito allasban volt kepes nem parasodni az ablak, barmilyen mas allasban elobb-utobb igen
- nyaron a harmicX fokos melegben kicsit gyenge volt a legkondi hatasfoka
- a kocsi fordulokore kicsit nagy

Udv,
deRosa

aamen Creative Commons License 2001.09.27 0 0 76
elvtarsak,

szerintetek mennyibe kerulhet egy xsaraba 2 futheto sportules? es ki arul ilyet?

hali,

aamen

p0809 Creative Commons License 2001.09.01 0 0 73
Fogadd részvétem. :-(( Szemét egy világban élünk...
Előzmény: znemeth (72)
znemeth Creative Commons License 2001.08.31 0 0 72
Ellopták a Xsara MAX autómról a gumikat. Tudtok olyan helyet, ahol olcsón lehet kapni acél felnit Xsara-hoz?
MaRTiNuS Creative Commons License 2001.08.28 0 0 71
A gyárit könnyű űberelni, de szerintem szebb a kormányon lévő gumbok elhelyezkedése és nincsen sebességfüggő hangerőszabályzásod (igaz egyes típusok ezt is tudják).
Előzmény: Porter (70)
Porter Creative Commons License 2001.08.27 0 0 70
Ahhoz, hogy kormanyrol birizgelheto radiod legyen, nem kell feltetlenul gyari.

Az en Xsara-mban egy Sony XR-8900 magnosradio van egy 10 lemezes Sony tarral. A radiohoz jart egy kis taviranyito kar, ami gyonyoruen elfert a kormany bal oldalan, az index alatt. Igy minden funkciot el tudok erni a kormanyrol, raadasul tok jol nez ki a ket fekete kar egymas folott.

Igy osszessegeben egy nagyon szep (sima elolapu, nagy kijelzos) es nagyon nagy tudasu szetem van, ami a gyarit siman ubereli, es nem kerult sokkal tobbe.

Előzmény: MaRTiNuS (64)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!