Keresés

Részletes keresés

BiharyG Creative Commons License 2018.05.14 0 0 1112

Ebben az esetben a voltmérődet dobd ki... :)

Előzmény: csocso69 (1111)
csocso69 Creative Commons License 2018.05.14 0 0 1111

Még annyi, hogy világításon, ha gázt húzok akkor erősödik a fény. Ha ez számít.?

Előzmény: csocso69 (1110)
csocso69 Creative Commons License 2018.05.14 0 0 1110

Értem. És azt hol találom? Köszi! :)

 

Előzmény: Patow (1109)
Patow Creative Commons License 2018.05.13 0 0 1109

Szia , szvsz szerint a cirka 12v kevés legalább 13-14v kel a töltéshez ,nálam akkor csinálta ezt amikor elszállt a fesszabályzó

Előzmény: csocso69 (1108)
csocso69 Creative Commons License 2018.05.13 0 0 1108

Sziasztok! Kérdésem, hogy az akkumulátor töltéséről mi gondoskodik? Napi 25-Km megyek a motorral és kb. 3-hetente töltenem kell, mert nem indítja rendesen. Járó motornál rámérek és semmi változás. 11,8-volt. Köszi a válaszokat.

w203 Creative Commons License 2018.04.23 0 1 1107

üdv ismét

 

 

Köszönöm és megfogadtam a tanácsot, ezért szétbontottam.

 

A szivató alaphelyzetben 2 cm, zárt állapotban 2,5 cm -re jön ki hajszál pontosan. Véleményem szerint működik rendesen.

 

Összerakva és kipucolva a következőket tapasztaltam:

 

 

indul rendesen, 1-2 perc melegítés után szépen megy, jól húz de 5-10 km megtétele után ha visszaejtem a gázt és újból ráhúzom nagyon gyengén de még mindig érezni a torpanást. Álló helyzetből pedig elindulva - hirtelen tőgáznál - és ez lényeges még mindig gyengén indul meg, mondhatni lassan pörög fel.

 

DE pozitív és bíztató, hogy fokozatosan, egyenletesen gázolva gond nélkül gyorsul fel. Szóval megint visszaengedek az 1 körre engedett levegőcsavaron és megpróbálok játszani 1,5 körrel. ha így is ugyanez, akkor feladom és így járok vele....

 

 

Mindezt csak azért mesélem mert marha bosszantó, hogy egyébként minden jó de ott van ez a szépség hiba. Namármost ezért meg most már csak azért se veszek új karburátort vagy szivatót.

 

köszi az észrevételeket.....üdv

Előzmény: abes (1101)
volt alotos Creative Commons License 2018.04.22 0 0 1106

Köszönöm!

Előzmény: Törölt nick (1105)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.22 0 0 1105

Köszönöm a korrekt választ . :)

Sok sikert a géphez !

Előzmény: volt alotos (1102)
abes Creative Commons License 2018.04.21 0 0 1104

Igazad van. Ladánál én is jobban szeretem a kézi szívatót, de ehhez érzék kell.

Lássuk be az átlagember nem akar baszakodni ilyesmivel.

Megnyomja a gombot, elindul a robogó, kicsit pörög leszarja, húzza a gázt és halad.

 

Előzmény: volt alotos (1103)
volt alotos Creative Commons License 2018.04.21 0 0 1103

Nem akarok okoskodni,de nincs ehhez a karbihoz ami azt az elekromos szerencsétlenséget mechanikussá alakítja? Cak akkor kell használni amikor a motor csont hideg.Akkor egy kicsit macerás,bár ez attól függ,hogy hava van a bowden vége kihozva. Gondold végig! Leugrassz a boltba ami tételezzük fel 2km.,és teljesen hideg motorral indulsz.Odaérsz addigra már melegedett annyit,hogy símán szivató nélkül is megy. Vásárolsz valamit eltelt mondjuk 10 perc. Ekkor már a villamos szívató újra kihül tehát ráküldi feleslegesen a szívatót,míg a mechanikusnál csak oldalba rugod / vagy önindító/ és megy mindenféle felesleges túldúsítás mentesen.

Ez csak egy vélemény. Most biztos kapok majd hideget-meleget.

Előzmény: abes (1099)
volt alotos Creative Commons License 2018.04.21 0 1 1102

Nem titok. 2008.-as évjárat 18800km. / azóta már 19./, 200000ft. Teljesítményről nem tudok semmit,csak azt,hogy bejáratós,mert a hengerről letört a vízcső,és a tulaj vett rá egy hengert,ami nem tuning,tehát még járatós vastagon. Saját bevallása szerint csak cigiér ment el vele . / kb.3km./ Ja és megvéve! Nagyon korrekt volt az illető!! Remélem ezzel nagyobb szerencsém lesz!

Előzmény: Törölt nick (1100)
abes Creative Commons License 2018.04.21 0 0 1101
Előzmény: w203 (1097)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.21 0 0 1100

Az korrekt , egy hétvégét tesztelni . Akkor azt lehet , hogy érdemes megvenni . Paramétereket elárulod  ? Évj.km.ár? Ki tudja , lehet , hogy én is nézek valamit .

Előzmény: volt alotos (1092)
abes Creative Commons License 2018.04.21 0 0 1099

En nem szeretem szorni a penzt. Kiveszed a helyerol es nezd meg hogy mukodik-e. Talan ket oldalon belul megtalalod a videot rola.

Előzmény: w203 (1097)
Cult Style Creative Commons License 2018.04.21 0 0 1098

Valaki meg tudná mondani esetleg az O-gyűrű méretét az olajleeresztő csavarhoz? A neten sehol sem találom.

w203 Creative Commons License 2018.04.21 0 0 1097

ok végülis nem olyan drága hozzá egy új szivató. most így használom, korrektül megy nagy baja nem lehet ebből, majd dobok rá egy új szivatót, hátha változás lesz belőle.

 

köszi

Előzmény: abes (1096)
abes Creative Commons License 2018.04.20 0 0 1096

Vagy eleve túl sokat kap, aztán akkor is pörög a szívató miatt amikor nem kellene.

Most adott neki egy kis levegőt és jobban kiforog.

Előzmény: Patow (1095)
Patow Creative Commons License 2018.04.20 0 0 1095

Én az elektromos szívatóra gyanakodnék

Előzmény: w203 (1094)
w203 Creative Commons License 2018.04.19 0 0 1094

Köszi azért...egyelőre a levegőcsavart még 1 picit állítottam 1 kör körülire na most meg abszurd lett a motor mert 4t létére most úgy megy hogy indulásnál lassan indul el tőgáznál is, majd ha felpörög a végsebessége 75 78 kmóra lett és húz is mint a bolond. Hát nem értem. Lehet hosszú távon nekem is csere lesz belőle...mert így

lehet tönkre vágom.üdv

Előzmény: abes (1093)
abes Creative Commons License 2018.04.19 0 0 1093

Ott valami a karburátorral nem kerek, de távolról többet nem lehet mondani.

Tapasztalt szerelő szeme, füle többet lát.

 

Leírom nekem is csere lett a vége...

Előzmény: w203 (1091)
volt alotos Creative Commons License 2018.04.19 0 0 1092

Megszabadultam ma tőle iszonyat bukóval.  Van már egy kiszemelt másik egy Aerox. A tulaj ide adta próbára a hétvégére,csak tankolnom kell! Ennyire biztos abban, hogy jó.És ez valahogy teszi is a dolgát. Délután lazán belement 50km. minden probléma nélkül,és nem 7 literes fogyasztás mellett.

Előzmény: Törölt nick (1089)
w203 Creative Commons License 2018.04.19 0 0 1091

üdv mindenkinek!

 

 

Segítő hozzászólásotokat várom esetleg, ha tapasztalt valaki már hasonlót:

 

Nemrég vettem egy piaggio libgerty rst-t (4T) Szépen megy, húz is ahogy kell neki, de melegen - kb - 10 km megtétele után hirtelen gázadásra kicsit megfullad. ugyanez a helyzet akkor is, ha megállok és tőgázzal indulnék el. Ha fokozatosan húzom, akkor talán nem észrevehető. ha tehát 60-70-el megyek és elengedem a gázt, majd ráhúzom telesen 1 másodperc gondolkodásig megfullad.

 

A légszűrőt megnéztem, kipucoltam, jó, a gyertya gyári és új benne, cseréltem benzin csapot. A karburátor levegőcsavaját is próbáltam fél fordulattal be vagy fél fordulattal ki, de a jelenség még mindig fenáll.

 

 

Ami még érdekessége, hogy hidegen nagyon sokáig megy és pörög a szivatóval (kb. 5-6 perc) lehet nem húz teljesen vissza és ez lenne a probléma? de akkor nem lenne a végsebessége 68...

 

 

köszönöm előre is ha esetleg valakinek valami ötlete lenne.....

 

üdv

abes Creative Commons License 2018.04.18 0 0 1090

3 hónap állás után, beszereltem az akkut, rúgtam rá 10-et és szépen elindult önindítóval.

Napközben 6 óra állás után első rúgásra indult. Szépen húz, veszi a lapot.

Vár rám egy hátsó gumi csere, mert a mostani már elkopott és az oldalfala is aggasztóan repedezik.

Két fajtát néztem ki: https://www.mofaker.hu/termek/90-80-16-Kopeny-54M-F-960-TT-4PR-Fortune__006775
https://kismotorgumi.hu/motorgumi/sava-mitas-90-80-16-mc26-274.html

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2018.04.18 0 0 1089

Ne kinlódjál már vele , kár az idegeidért . :) Passzold el és vegyél egy újat , akár részletre is , és nem lesz kinlódás - Azért van a moci hogy örömet okozzon , nem azért , hogy alkatrészt vegyünk , szerelőnél álljon és perkáljon az ember . Amikor kell ráül és megy , ennyi .

 

Itt a jó idő , mindenki óvatosan motorozzon , vasárnap Veresegyház településen volt sajnos baleset ! Nem részletezném , a mécsesek égnek ..... (:

Előzmény: volt alotos (1088)
volt alotos Creative Commons License 2018.04.18 0 0 1088

Tegnap este meg a gyújtás kezdett el szarakodni. Miért? Mert a kedves szerelő olyan hosszú nagyfesz. kábelt hagyott rajta,hogy hozzá ért a kipufogó könyökhöz. Persze,hogy megolvasztotta. Mi lett belőle? 6,8km.tolás egy 12 órás meló után."Jól esett". Mi jöhet még?

Előzmény: BiharyG (1086)
volt alotos Creative Commons License 2018.04.18 0 0 1087

Nézd! Az álmom egy hagyományos váltós 4 ütemű vizes blokkos nagy kerekű motor volna ami nem eszi le a gatyámat. Nem speed ,és nem enduróra gondolok itt. A speedből már kinőttem / 51/ az enduró meg nemes egyszerűséggel nem tetszik, és felesleges itt az alföldön én úgy gondolom.

Most lehet nevetni,de én egy olyan motorral mint régen a simsonok voltak /csak korszerűbben/ nagyon kielégednék. Nagyobbat meg nem akarok venni mert azokkal csak baj van /pl.műszaki/.

Előzmény: Törölt nick (1085)
BiharyG Creative Commons License 2018.04.18 0 0 1086

Azért ha egy mekkmester szereli, nem biztos hogy a Piaggio a szar...

Előzmény: volt alotos (1084)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.17 0 0 1085

Az egy jó ötlet , Japán és szalonból . Egy zsír NeoS az sokáig menne hiba nélkül .

Előzmény: volt alotos (1084)
volt alotos Creative Commons License 2018.04.16 0 0 1084

Meg üt a  guta! Eladom, vagy felgyújtom ezt az ipari  hulladékot! Hogy lehet egy Liberty ennyire szar /már bocsánat/. Nem tudom egy napig úgy használni,hogy ne kelljen szerelni. Azért is vettem kereskedéstől állítólagosan felújítva, hogy ne legyen gondom vele. Erre tessék! A felújításról a munkalap másolat elkérve,de őszintén sok minden szerintem csak rá van írva megcsinálva nincs.

Kezdődött azzal,hogy először elszakadt a km. spirál. Ok vettem bele egy másikat,nyeltem egyet és beleraktam.Akkor vettem észre,hogy a felső kormány csapágy is össze van törve. Nem igaz, hogy nem látta! Na mindegy vettem bele. Beleraktam. Összeraktam.Ok. minden jó egész addig amíg a haza vezető úton minden indok nélkül a km.óra kicsapódott olyan 85 km/ó környékére és ott maradt / megszorult/. A spirál természetesen megint elszakadt. Na nem baj megyek km/ó nélkül. Másnap mielőtt hazaértem leszakadt a kipufogóm.Ekkor vettem észre hogy a csavar elveszett ami a motorhoz rögzíti,és ekkor vettem észre azt is,hogy a felső füle ami a kipufogót meg a sárvédőt rögzíti le van törve. Most megyek egy felfogó csavarral amit naponta nézek és ha kell utána húzok,na de ez nem egy pontos felfüggesztésre van tervezve. Mivel szerelnek ezek? Baltával? Ezek után nemes egyszerűséggel elkezdet surrogni a főtengely csapágy ami egyre hangosabb. Nem tudom ezek után mi jön még? Nem tudom őszintén érdemes lesz-e télen izzé-porrá szétszedni és mindent megcsinálni rajta, vagy így eladni ha más nem alkatrésznek? Festés miatt úgy is szét kell majd kapni,de erről tudtam,erre készültem is ,de ezekre a hibákra nem. Vagy veszek valami japánt?De akkor azt én hozom ki a szalonból.

 

Törölt nick Creative Commons License 2018.04.12 0 0 1083

Kifeküdtem a hozzászólásodon :-))))

Előzmény: t gary (1080)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!