Sziasztok! Kérdésem, hogy az akkumulátor töltéséről mi gondoskodik? Napi 25-Km megyek a motorral és kb. 3-hetente töltenem kell, mert nem indítja rendesen. Járó motornál rámérek és semmi változás. 11,8-volt. Köszi a válaszokat.
Köszönöm és megfogadtam a tanácsot, ezért szétbontottam.
A szivató alaphelyzetben 2 cm, zárt állapotban 2,5 cm -re jön ki hajszál pontosan. Véleményem szerint működik rendesen.
Összerakva és kipucolva a következőket tapasztaltam:
indul rendesen, 1-2 perc melegítés után szépen megy, jól húz de 5-10 km megtétele után ha visszaejtem a gázt és újból ráhúzom nagyon gyengén de még mindig érezni a torpanást. Álló helyzetből pedig elindulva - hirtelen tőgáznál - és ez lényeges még mindig gyengén indul meg, mondhatni lassan pörög fel.
DE pozitív és bíztató, hogy fokozatosan, egyenletesen gázolva gond nélkül gyorsul fel. Szóval megint visszaengedek az 1 körre engedett levegőcsavaron és megpróbálok játszani 1,5 körrel. ha így is ugyanez, akkor feladom és így járok vele....
Mindezt csak azért mesélem mert marha bosszantó, hogy egyébként minden jó de ott van ez a szépség hiba. Namármost ezért meg most már csak azért se veszek új karburátort vagy szivatót.
Nem akarok okoskodni,de nincs ehhez a karbihoz ami azt az elekromos szerencsétlenséget mechanikussá alakítja? Cak akkor kell használni amikor a motor csont hideg.Akkor egy kicsit macerás,bár ez attól függ,hogy hava van a bowden vége kihozva. Gondold végig! Leugrassz a boltba ami tételezzük fel 2km.,és teljesen hideg motorral indulsz.Odaérsz addigra már melegedett annyit,hogy símán szivató nélkül is megy. Vásárolsz valamit eltelt mondjuk 10 perc. Ekkor már a villamos szívató újra kihül tehát ráküldi feleslegesen a szívatót,míg a mechanikusnál csak oldalba rugod / vagy önindító/ és megy mindenféle felesleges túldúsítás mentesen.
Ez csak egy vélemény. Most biztos kapok majd hideget-meleget.
Nem titok. 2008.-as évjárat 18800km. / azóta már 19./, 200000ft. Teljesítményről nem tudok semmit,csak azt,hogy bejáratós,mert a hengerről letört a vízcső,és a tulaj vett rá egy hengert,ami nem tuning,tehát még járatós vastagon. Saját bevallása szerint csak cigiér ment el vele . / kb.3km./ Ja és megvéve! Nagyon korrekt volt az illető!! Remélem ezzel nagyobb szerencsém lesz!
Az korrekt , egy hétvégét tesztelni . Akkor azt lehet , hogy érdemes megvenni . Paramétereket elárulod ? Évj.km.ár? Ki tudja , lehet , hogy én is nézek valamit .
ok végülis nem olyan drága hozzá egy új szivató. most így használom, korrektül megy nagy baja nem lehet ebből, majd dobok rá egy új szivatót, hátha változás lesz belőle.
Köszi azért...egyelőre a levegőcsavart még 1 picit állítottam 1 kör körülire na most meg abszurd lett a motor mert 4t létére most úgy megy hogy indulásnál lassan indul el tőgáznál is, majd ha felpörög a végsebessége 75 78 kmóra lett és húz is mint a bolond. Hát nem értem. Lehet hosszú távon nekem is csere lesz belőle...mert így
Megszabadultam ma tőle iszonyat bukóval. Van már egy kiszemelt másik egy Aerox. A tulaj ide adta próbára a hétvégére,csak tankolnom kell! Ennyire biztos abban, hogy jó.És ez valahogy teszi is a dolgát. Délután lazán belement 50km. minden probléma nélkül,és nem 7 literes fogyasztás mellett.
Segítő hozzászólásotokat várom esetleg, ha tapasztalt valaki már hasonlót:
Nemrég vettem egy piaggio libgerty rst-t (4T) Szépen megy, húz is ahogy kell neki, de melegen - kb - 10 km megtétele után hirtelen gázadásra kicsit megfullad. ugyanez a helyzet akkor is, ha megállok és tőgázzal indulnék el. Ha fokozatosan húzom, akkor talán nem észrevehető. ha tehát 60-70-el megyek és elengedem a gázt, majd ráhúzom telesen 1 másodperc gondolkodásig megfullad.
A légszűrőt megnéztem, kipucoltam, jó, a gyertya gyári és új benne, cseréltem benzin csapot. A karburátor levegőcsavaját is próbáltam fél fordulattal be vagy fél fordulattal ki, de a jelenség még mindig fenáll.
Ami még érdekessége, hogy hidegen nagyon sokáig megy és pörög a szivatóval (kb. 5-6 perc) lehet nem húz teljesen vissza és ez lenne a probléma? de akkor nem lenne a végsebessége 68...
köszönöm előre is ha esetleg valakinek valami ötlete lenne.....
Ne kinlódjál már vele , kár az idegeidért . :) Passzold el és vegyél egy újat , akár részletre is , és nem lesz kinlódás - Azért van a moci hogy örömet okozzon , nem azért , hogy alkatrészt vegyünk , szerelőnél álljon és perkáljon az ember . Amikor kell ráül és megy , ennyi .
Itt a jó idő , mindenki óvatosan motorozzon , vasárnap Veresegyház településen volt sajnos baleset ! Nem részletezném , a mécsesek égnek ..... (:
Tegnap este meg a gyújtás kezdett el szarakodni. Miért? Mert a kedves szerelő olyan hosszú nagyfesz. kábelt hagyott rajta,hogy hozzá ért a kipufogó könyökhöz. Persze,hogy megolvasztotta. Mi lett belőle? 6,8km.tolás egy 12 órás meló után."Jól esett". Mi jöhet még?
Nézd! Az álmom egy hagyományos váltós 4 ütemű vizes blokkos nagy kerekű motor volna ami nem eszi le a gatyámat. Nem speed ,és nem enduróra gondolok itt. A speedből már kinőttem / 51/ az enduró meg nemes egyszerűséggel nem tetszik, és felesleges itt az alföldön én úgy gondolom.
Most lehet nevetni,de én egy olyan motorral mint régen a simsonok voltak /csak korszerűbben/ nagyon kielégednék. Nagyobbat meg nem akarok venni mert azokkal csak baj van /pl.műszaki/.
Meg üt a guta! Eladom, vagy felgyújtom ezt az ipari hulladékot! Hogy lehet egy Liberty ennyire szar /már bocsánat/. Nem tudom egy napig úgy használni,hogy ne kelljen szerelni. Azért is vettem kereskedéstől állítólagosan felújítva, hogy ne legyen gondom vele. Erre tessék! A felújításról a munkalap másolat elkérve,de őszintén sok minden szerintem csak rá van írva megcsinálva nincs.
Kezdődött azzal,hogy először elszakadt a km. spirál. Ok vettem bele egy másikat,nyeltem egyet és beleraktam.Akkor vettem észre,hogy a felső kormány csapágy is össze van törve. Nem igaz, hogy nem látta! Na mindegy vettem bele. Beleraktam. Összeraktam.Ok. minden jó egész addig amíg a haza vezető úton minden indok nélkül a km.óra kicsapódott olyan 85 km/ó környékére és ott maradt / megszorult/. A spirál természetesen megint elszakadt. Na nem baj megyek km/ó nélkül. Másnap mielőtt hazaértem leszakadt a kipufogóm.Ekkor vettem észre hogy a csavar elveszett ami a motorhoz rögzíti,és ekkor vettem észre azt is,hogy a felső füle ami a kipufogót meg a sárvédőt rögzíti le van törve. Most megyek egy felfogó csavarral amit naponta nézek és ha kell utána húzok,na de ez nem egy pontos felfüggesztésre van tervezve. Mivel szerelnek ezek? Baltával? Ezek után nemes egyszerűséggel elkezdet surrogni a főtengely csapágy ami egyre hangosabb. Nem tudom ezek után mi jön még? Nem tudom őszintén érdemes lesz-e télen izzé-porrá szétszedni és mindent megcsinálni rajta, vagy így eladni ha más nem alkatrésznek? Festés miatt úgy is szét kell majd kapni,de erről tudtam,erre készültem is ,de ezekre a hibákra nem. Vagy veszek valami japánt?De akkor azt én hozom ki a szalonból.