Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jozsi36 Creative Commons License 2010.10.14 0 0 444
Hy!

Nem tudom mi történt de eredet vizsgán átment, valószinű hogy akkoriba elírás történ a forgalmiban.
Előzmény: Marklar T ie (443)
Marklar T ie Creative Commons License 2010.10.14 0 0 443
Hy
Ránézésre:
A rendszámot kb 97-98 ban adták ki.
Faceliftes kasztnis Croma. A rendszámmal megeggyező is lehet akár. S 16V-s (nem csak ráirva van) A 86 nem elirás? De Thema jegyeket nem látok rajta:)
Mert 96 os gyártésu simán lehet...
Előzmény: jozsi36 (440)
Joceee Creative Commons License 2010.10.13 0 0 442
Ja és 98-99 környékén is történt valami ugy látom, mert akkor uj rendszámot kapott. Persze ezt már igy nehéz lesz utólag felgöngyöliteni, csak jeleztem. Egyébként gyakran látok neten ilyen első ránézésre teljesen ellentmondásos autókat.
Előzmény: Joceee (441)
Joceee Creative Commons License 2010.10.13 0 0 441
Régen még volt lehetőség kasztni cserére, igy tételezzük fel, hogy akkor történt valami. Egy 1-es Cromát át lehet épiteni 2-esre, de egy Themából sose lesz Croma, csak ha két karosszériából összevágnak egyet, szóval itt valami nem oké..
Előzmény: jozsi36 (436)
jozsi36 Creative Commons License 2010.10.13 0 0 440
Előzmény: Marklar T ie (438)
jozsi36 Creative Commons License 2010.10.13 0 0 439
Hello!

Nem veszem kekeckedésnek söt köszönöm hogy foglalkozol a dologgal.

Éppen ma voltam eredetvizsgán és minden rendben van, tehát nem buherálták az autót.
Képeket raktam fel nézd meg őket.
Előzmény: Marklar T ie (438)
Marklar T ie Creative Commons License 2010.10.12 0 0 438

Bocsi, ha úgy tűnik,hogy kekeckednék. :) De 86 ban nemnagyon raktak még 16V mocikat gyárilag a Cromákba, De a Themákban sem volt. Sőt 91 ben sem volt jellemző. Még az olaszoknál sem. Talán a SaaB 9000 esekbe...

Rakhatnál fel képet a mociról és rögtön kiderűlne.

Az én Temprám is 94 es 1,6 os, majd 2,0 8V, de nemsokára 2,0+ 16V lesz ;)

Az a Croma Thema dolog meg nem olyan megnyugtató:)

 

Amikor 4-5 éve árúlta a haverom a csapágyas Cromáját, akkor volt egy srác aki azért akarta volna megvenni, mert az SW Themara akarta átrakni a Croma elejét:)

 

Mert ügye SW Croma nem volt...

Mint SW AR155 sincs gyárilag, kivéve az enyém:)

 

 

 

 

Előzmény: jozsi36 (436)
zsolti880305 Creative Commons License 2010.10.12 0 0 437
ATAKOBA millió köszönet érte!
Szólj ha valamiben esetleg én is tudok segíteni.

Kösszönöm B.Zsolt
jozsi36 Creative Commons License 2010.10.12 0 0 436
Hello!

Pedig 86 év járatu csak 91-ben volt forgalomba helyezve.

A papírjai szerint Lancia Thema de valami történt vele mert a hivatalos bejegyzésnél van valami róla. Mint kiderült ez már az új kasznis fiat Croma 16V
Előzmény: Marklar T ie (434)
Marklar T ie Creative Commons License 2010.10.12 0 0 435
Egy ismerős "megszabadulna" 2db Cromatól. Külföldi papirosak.
Az egyik 2,0 8V autómata váltós. Első faceliftes bódés.
A másik 2,5TD ez első generációs bódés.
Egyben és Budaőrsön van egy OPEL bontósnál.
Akit érdekel:
Péter
0670 5317177
Marklar T ie Creative Commons License 2010.10.12 0 0 434
Hy. Ha 86 os, akkor nem hinném, hogy 16v-s...
Előzmény: jozsi36 (433)
jozsi36 Creative Commons License 2010.10.12 0 0 433
Sziasztok!

Fiat Croma 86 évjárat 2000cm3 16V autómhoz keresek légtömegmérőt melynek száma a következő:Bosh 0280202204 lehetőleg olcsón és ami tuti hogy működik.
Köszönöm előre is.
ATAKOBA Creative Commons License 2010.10.11 0 0 432
Előzmény: zsolti880305 (430)
ATAKOBA Creative Commons License 2010.10.11 0 0 431

 

 

Hali.

Előzmény: zsolti880305 (430)
zsolti880305 Creative Commons License 2010.10.04 0 0 430
Ja igen 1.9 TD i.d. bocsi ez lemaradt :D
zsolti880305 Creative Commons License 2010.10.04 0 0 429
1990-es de új elejű.Lehet hogy át lett építve,én már így vettem a kocsit!Előre is köszönöm!
Előzmény: ATAKOBA (428)
ATAKOBA Creative Commons License 2010.10.04 0 0 428

 

Hali.

 

Pontos tipus, évjárat ?

 

 

 

zsolti880305 Creative Commons License 2010.10.04 0 0 427
Sziasztok!

Segítsetek nekem kérlek.Elektromos kapcsolási rajzok kellenének nekem méghozzá az elektromos ablak emelő , központizár , világítás, és a hűtőventillátor kapcsolási rajza. Illetve mért van a klímáson 4 de a nem klímáson meg csak 2 relé? Előre is köszönöm

Zsolti
K-api Creative Commons License 2010.09.24 0 0 426
Hy. Már nincs Croma adagolóm. Rajta vagyok, hogy minél előbb újra legyen. Üdv Kapi
Előzmény: hengerfejes (425)
hengerfejes Creative Commons License 2010.09.21 0 0 425

 

Szia K-api! Meg van még az adagolod?mennyit kérsz érte?

Előzmény: K-api (422)
nagyondiesel Creative Commons License 2010.09.20 0 0 424
Sziasztok!
1,9 td id adagolót keresek bosch 0460 414 059 vagy 0460 424 059 es számút a második szám az lehet, hogy 2,5 tds de az is jó lenne. Aki tud kérem segítsen.
otto1600 Creative Commons License 2010.09.08 0 0 423
helló!
Szeretnék kérdezni tőletek egy olyat h az 1.9tdid helyett lehet e berakni 2.5td-t,megegyeznek e a váltónál a csavarok helyei?(egyébként én ezt egy lada nívába szeretném betenni de aki az 1.9-est ajánlotta az nem tudta megmondani h jó e a 2.5td mert olyat tudok szerezni.
Aki tudja h az 1.9tdid és a 2.5td között a váltó felé van e valami nagy különbség kérem írja meg!!
köszi
K-api Creative Commons License 2010.08.01 0 0 422
Hy. A 2,5tdi adagolójában 10-es, az 1,9tdid adagolóban 11-es elem van. Az utóbbiból 1db van eladó nekem. Üdv Kapi
Előzmény: Mit tudomén mii legyen (419)
Joceee Creative Commons License 2010.07.29 0 0 421

Szia!

 

Nem ismerem jobban azt az autót, mint mondtam, egyszer beszélgettem vele. Nyilván a hullámtárcsa nagyob volt benne. Az adagolóról annyit, hogy VW-sek a Croma adagolókra vadásznak, mert 11-es eleme van, és teljesen mechanikus.

Megmondom őszintén, hogy a Ducatok lelki világát annyira nem ismerem, de úgy tudom, hogy azok 116 lóerős motorok, amiket a Cromákba is raktak, márpedig azok előkamrásak. Az I betű lehet, hogy intercoolert jelöl. (Mivel az olaszok ID-vel jelölték akkoriban a közvetlen befecskendezős motorjaikat) Legalábbis furcsának találnám, ha kétféle 2.5-ös motor lenne, az egyik dugattyúkamrás, a másik előkamrás, és mindkettő pont 116 lóerő lenne.

De ha valakinek van erről pontos infója, esetleg képpel alátámasztva, akkor azt elfogadom, ez csak az én véleményem.

Ducatóból a 2.8 idTD a dugattyúkamrás motor, és annak a porlasztócsúcsait szokták Cromába rakni, ezt szintén hallottam valakitől.

Én mindenképpen egy változó geometriás nagyobb turbóval(de nem túl naggyal) kezdeném, aztán a többi jöhet utána.

 

Egyébként az én autómban is olyan utolsó szériás motor van. (154D1)

Előzmény: Mit tudomén mii legyen (419)
Mit tudomén mii legyen Creative Commons License 2010.07.27 0 0 420
Tudom nem hirdető oldal,de hátha valakit érdekel:
1.9 tdid
-belső féltengely vadi új FAG csapággyal
-felső "motor tartó"
-klímakompresszor
Mit tudomén mii legyen Creative Commons License 2010.07.26 0 0 419
Jocee!

Ez egy 154 D. Elvileg az utolsók egyike.
Gondolom egy nagyobb emelésű tárcsát kapott.
A porlasztókhoz nem is nyúlt,maradt az eredeti?

Köszi.


K-api!

Sajnos csak hallomás,de én úgy tudom nagyobb elem van benne. Lehet hogy rosszul írtam. Nem a kamrás motorhoz való adagolóra gondoltam.

Köszönöm az infókat ha tudtok még valamit szívesen meghallgatom.
Joceee Creative Commons License 2010.07.24 0 0 418
Ja és miféle EGR cső? Mikori ez az autó, mi a motorkódja?
Előzmény: Mit tudomén mii legyen (415)
Joceee Creative Commons License 2010.07.24 0 0 417

Én egyszer beszélgettem egy emberrel, akinek piszkált 1.9-es Cromája volt. A konkrét technikai részleteket nem tudom, csak azt, hogy a gyári adagoló volt benne más hullámtárcsával talán meg egy nagy változós turbó, stb. Az ő elmondása szerint az autóban akkor volt 700 ezer km. 400 ezer körül km-óra állásnál lett felpiszkálva a motorja, azóta úgy ment a gyári motor... neki kb 130 lóerős volt az autója. Volt már 150 lóerős is (bemérve), csak nagyon kormolt.

 

Ez csak egy példa, ebből nem kell messzemenő következtetéseket levonni, csak elmondtam.

A főtengelytörés leggyakrabban már köszörült tengelyeknél fordul elő, de erre is van ellenpélda. Mindenesetre azt ne várd el, mint amit egy VW 1.9 tdi elbír, azok nagyon túlméretezett motorok.

 

 

Előzmény: Mit tudomén mii legyen (415)
K-api Creative Commons License 2010.07.23 0 0 416
Hy. Nem jó ötlet a 2,5tdi adagoló. Csak 10-es nyomóelem van benne, és fele a befecskendezési nyomása. A főtengely törések valószínűleg a levegő kulcsos szerelések miatt vannak. Nekem pl. így volt. Levegős krovával húztam meg a főtengely csavart, mert többször lelazult. Üdv Kapi
Előzmény: Mit tudomén mii legyen (415)
Mit tudomén mii legyen Creative Commons License 2010.07.23 0 0 415
Köszönöm a választ K-api!

Az alap piszkálgatásokat "elvégeztem"1,3-at tölt a turbóm,egy kis üzemanyag.
EGR cső lekötve,azt jólvan...

A terveimben az szerepel,hogy megkapja a 2,5 tdi ducato adagolót,és ha minden jól megy egy gt 20-ast.

Mindezek előtt egy parasztgenerál..... Mindent én csinálok rajta,csak kevés az időm..
Augusztus közepén kezdem el.

Mit bírnak el ezek a motorok,tudják azt mint a németek?

Úgy hallottam ,hogy törik a főtengelyt..?

Ha van valami tapasztalatod bármiben szívesen meghallgatom.

Köszi!!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!