kis segitséget kérnék.van egy 93-as karburátoros cromam és a fogyasztása egyik napról a másikra felment 3 literrel igy most12-13 litert eszik.Ez mitől lehet?vagy képet tud valaki küldeni mert a karbiból kilóg 2 gumicsö ami csak úgy lóg.válaszokat előre is köszönöm.
Hy Ránézésre: A rendszámot kb 97-98 ban adták ki. Faceliftes kasztnis Croma. A rendszámmal megeggyező is lehet akár. S 16V-s (nem csak ráirva van) A 86 nem elirás? De Thema jegyeket nem látok rajta:) Mert 96 os gyártésu simán lehet...
Ja és 98-99 környékén is történt valami ugy látom, mert akkor uj rendszámot kapott. Persze ezt már igy nehéz lesz utólag felgöngyöliteni, csak jeleztem. Egyébként gyakran látok neten ilyen első ránézésre teljesen ellentmondásos autókat.
Régen még volt lehetőség kasztni cserére, igy tételezzük fel, hogy akkor történt valami. Egy 1-es Cromát át lehet épiteni 2-esre, de egy Themából sose lesz Croma, csak ha két karosszériából összevágnak egyet, szóval itt valami nem oké..
Bocsi, ha úgy tűnik,hogy kekeckednék. :) De 86 ban nemnagyon raktak még 16V mocikat gyárilag a Cromákba, De a Themákban sem volt. Sőt 91 ben sem volt jellemző. Még az olaszoknál sem. Talán a SaaB 9000 esekbe...
Rakhatnál fel képet a mociról és rögtön kiderűlne.
Az én Temprám is 94 es 1,6 os, majd 2,0 8V, de nemsokára 2,0+ 16V lesz ;)
Az a Croma Thema dolog meg nem olyan megnyugtató:)
Amikor 4-5 éve árúlta a haverom a csapágyas Cromáját, akkor volt egy srác aki azért akarta volna megvenni, mert az SW Themara akarta átrakni a Croma elejét:)
Pedig 86 év járatu csak 91-ben volt forgalomba helyezve.
A papírjai szerint Lancia Thema de valami történt vele mert a hivatalos bejegyzésnél van valami róla. Mint kiderült ez már az új kasznis fiat Croma 16V
Egy ismerős "megszabadulna" 2db Cromatól. Külföldi papirosak. Az egyik 2,0 8V autómata váltós. Első faceliftes bódés. A másik 2,5TD ez első generációs bódés. Egyben és Budaőrsön van egy OPEL bontósnál. Akit érdekel: Péter 0670 5317177
Fiat Croma 86 évjárat 2000cm3 16V autómhoz keresek légtömegmérőt melynek száma a következő:Bosh 0280202204 lehetőleg olcsón és ami tuti hogy működik. Köszönöm előre is.
Segítsetek nekem kérlek.Elektromos kapcsolási rajzok kellenének nekem méghozzá az elektromos ablak emelő , központizár , világítás, és a hűtőventillátor kapcsolási rajza. Illetve mért van a klímáson 4 de a nem klímáson meg csak 2 relé? Előre is köszönöm
Sziasztok! 1,9 td id adagolót keresek bosch 0460 414 059 vagy 0460 424 059 es számút a második szám az lehet, hogy 2,5 tds de az is jó lenne. Aki tud kérem segítsen.
helló! Szeretnék kérdezni tőletek egy olyat h az 1.9tdid helyett lehet e berakni 2.5td-t,megegyeznek e a váltónál a csavarok helyei?(egyébként én ezt egy lada nívába szeretném betenni de aki az 1.9-est ajánlotta az nem tudta megmondani h jó e a 2.5td mert olyat tudok szerezni. Aki tudja h az 1.9tdid és a 2.5td között a váltó felé van e valami nagy különbség kérem írja meg!! köszi
Nem ismerem jobban azt az autót, mint mondtam, egyszer beszélgettem vele. Nyilván a hullámtárcsa nagyob volt benne. Az adagolóról annyit, hogy VW-sek a Croma adagolókra vadásznak, mert 11-es eleme van, és teljesen mechanikus.
Megmondom őszintén, hogy a Ducatok lelki világát annyira nem ismerem, de úgy tudom, hogy azok 116 lóerős motorok, amiket a Cromákba is raktak, márpedig azok előkamrásak. Az I betű lehet, hogy intercoolert jelöl. (Mivel az olaszok ID-vel jelölték akkoriban a közvetlen befecskendezős motorjaikat) Legalábbis furcsának találnám, ha kétféle 2.5-ös motor lenne, az egyik dugattyúkamrás, a másik előkamrás, és mindkettő pont 116 lóerő lenne.
De ha valakinek van erről pontos infója, esetleg képpel alátámasztva, akkor azt elfogadom, ez csak az én véleményem.
Ducatóból a 2.8 idTD a dugattyúkamrás motor, és annak a porlasztócsúcsait szokták Cromába rakni, ezt szintén hallottam valakitől.
Én mindenképpen egy változó geometriás nagyobb turbóval(de nem túl naggyal) kezdeném, aztán a többi jöhet utána.
Egyébként az én autómban is olyan utolsó szériás motor van. (154D1)