Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tkl Creative Commons License 2002.09.06 0 0 1484
Helo Thaliások!
Nekem csak egyszer volt gondom a kocsival (14 RT 16V Alize modell): nem szólt a kürt kb. 2 hónapos korában. A fehérvári szervizben kicserélték, azóta jó. Egyébként nem ott vettük a gépet hanem, Kaposszekcsőn. Ez Dombóvártól kb. 5 km-re van, mindenkinek csak ajánlani tudom. Az első kötelező átvizsgáláson 6 hónapos korában felrakattunk műanyag kiegészítő sárvédőket. Ezzel kapcsolatban jó tanács: ne az eredeti gyárit rakassátok fel, hanem (itt van) utángyártottat.
1. Lejjebb ér ezért jobban megvédi a kő és sárfelverődéstől a kocsi elejét és hátulját.
2. Itt olcsóbb.

További jó kocsikázást!

simine Creative Commons License 2002.09.05 0 0 1483
dCi, nem:) bár én mennék, csak a párom nem szeret ilyen helyekre vinni, és a soroksári közelebb van.
simine
Előzmény: dCi (1476)
dCi Creative Commons License 2002.09.05 0 0 1482
Szia!

Igen jól emlékszel a 4-5 literes fogyasztások a dízel autókat jellemzik. A leírt feltételekkel a 6,6 jó fogyasztásnak monható. Én 1,4-es Focus-szal 9 litert etettem hasonló körülmények között. Ezért is van most dízel autóm.

Szervíz ügyben maximálisan meg tudlak érteni, de sajnos ez a bíróságosdi leginkább a Te idegeidre fog menni, az pedig még a kocsidnál is fontosabb.
Amit lehet én is magam csinálok meg az autón (csak ez egyre kevesebb).

Előzmény: eszter62 (1480)
kukucs33 Creative Commons License 2002.09.05 0 0 1481
Szia,

Akkor rosszul emlékeztem, de amúgy is csak viccnek szántam.
A szerelők megítélésében sajnos egyetértünk, bár a Thaliám kapcsán nekem eddig nem volt semmi negatív tapasztalatom, de korábban mással már igen. Ezért is féltem új autót venni (ez önmagában röhej, nem?), mert akkor ugye az esetleges jótállást veszélyeztetem, ha én magam javítok meg ezt-azt, még akkor is, ha tudom, hogy jobban, de főleg lelkiismeretesebben meg tudnám csinálni mint a hivatalos szerelő. Viszont ha valami komoly baj jelentkezik akkor meg mégiscsak jó, ha nem hivatkozhatnak arra, hogy én rontottam el. Ezért volt jó a 60-as vagy 70-es években a VW csináld magad szervize, egy nagy szervizcsarnok ahol volt minden, de a tulajok maguk bütykölhettek, néhány gyári mágus felügyelete alatt.
Azért a per előtt még a Fogyasztóvédelemmel esetleg érdemes lehet konzultálni.
A zörgés már elmúlt?

Előzmény: ecoma (1479)
eszter62 Creative Commons License 2002.09.05 0 0 1480
Én már öreg Thaliásnak számítok, másfél éves a drága. Szeretem/jük az egész család. Szinte le sem merem írni, de nekem még semmi bajom (kopogás, leállás, indexelromlás, stb) nem volt. Kivéve: a télen kicsit összetörték és akkor bizony a szekszárdi szervíz kicsit megszívatott. Jobban is akart de nem sikerült.
Nemrég jöttem meg Horvátországból. 1700 km 6,6-os fogy jött ki. Sok ? Három felnőtt, egy gyerek, csomag doszt, légkondi, mentem ahogy csak tudtam. 1,4 16v. Itt 5l-es fogyasztásokról olvasok(talán dízel?), lehet, hogy bennem van a hiba?
ABTGolf4! A cd-játszó engem is érdekelne de nem zavar ez bele a garanciába?
ecoma Creative Commons License 2002.09.05 0 0 1479
Szia,

Én pesti vagyok és a Harrypotti is az tudtommal! Ennyit a vidéki levegőről! Amint látható a szervizekkel van a baj! Nem végeznek ezek el semmit sem jól! Zörgött a kormányomban egy érintkező, hát kicserélték, de az a barom rosszul rakta össze így megint elkezdett zörögni. Miután visszamentem megoldotta, de megint rosszul rakta össze, mert most meg a duda nem szól a jobb oldalt, viszont hidegben meg folyamatosan visít! Na ennyit ezekről a szakemberekről. Félek már odamenni, mert tuti, hogy valamit megint elszarnak! Esküszöm, ha lenne legalább egy szerviz, aki komolyan venné az embert és jól dolgozna még várnék is rá csak ne kelljen ezekhez a barmokhoz vinni! Egyébként megérlelődött benne az elhatározás egy kis perre velük szemben. Nekem már annyi problémát okoztak, hogy legalább az időmet térítsék meg, amit rájuk áldoztam! Nincs a kocsival semmi bajom, csak a szerelők munkájával. Minden problémát ki tudtak volna szűrni előre és meg kellett, volna javítaniuk, de nem tették meg! Ellenben ha Én csak egy napot késtem volna az átvétellel, akkor már fizettem volna a tárolásért!

Előzmény: kukucs33 (1477)
iMre Creative Commons License 2002.09.05 0 0 1478
Hello mindenkinek.

Kereknyomas velemeny:
majdnem 2 evig dolgoztam egy gepkocsiszallito vallalatnal, ahol azokkal az orias treilerekkel szallitottunk mindenfele autot.
Ha megfigyeltetek, a gepkocsik a kamion platformjahoz vannak szorosan rogzitve. A rogzites modja: 2(3) kerek, atlosan valami bazi eros hevederekkel ki van kotve. A hevedereknek van egy fogaskerekes, attetes mechanizmusa, hogy a kamionsofor kis erofeszitessel jol le tudja szoritani. Ha a rogzitendo gepkocsi kereke nincs elegge felfujva a heveder+mechanizmus siman felniig le tudja szoritani ami karosodashoz vezethet (felni serul, gumi robban=> az uto lotyog a platformon). Igy a gyarban tulfujjak a kerekeket.
Szvsz ez egy komoly hiba, tudniillik van olyan jarmu ami 1-2 evet all Europa kulombozo lerakataiban (Mercedes A Classe) es csak utana adjak el. A guminak artalmas ha hosszu ideig tulfujt allapotban van, amikor visszaeresztik normalisra mar nincsenek meg a szukseges parameterei.
A 0. revizional kotelesek ezt ellenorzni, foleg, hogy ok tudnak az ugyrol.

kukucs33 Creative Commons License 2002.09.05 0 0 1477
Lehet, hogy a vidéki levegő teszi? :-))
Ha jól emlékszem a többi kopogós autó sem pesti.
(Én azért az előző autóm kapcsán elég sok emberrel megismerkedtem, de az egy 1969-es évjáratú verda volt és Mo.-n összesen 3 db üzemképes van még belőle.)

Egyébként tényleg kíváncsi vagyok a kopogásra, ha egymás felé járunk valamikor, próbáljunk összefutni.
kukucs

Előzmény: Stw (1475)
dCi Creative Commons License 2002.09.05 0 0 1476
Simine, nem Ti jártatok szerda este 8-körül a budaörsi Auchan-ben?

Ecoma, szerintem semmi különbség a 2 váltó között, de az igazat megvallva nem néztem utána.

Stw Creative Commons License 2002.09.04 0 0 1475
Nem Pesten lakom, hanem Debrecenben. Már 2-3 Thalia tulajdonossal összeismerkedtem (érdekes, még Opelban, Skodában stb. ültem nem érdekelt az hogy kinek van még hasonló autója ill. nem beszéltem emberekkel azért, mert "csak" azonos a kocsink márkája, tipusa) és szinte mindenki panaszkodott periódikusan vissza-vissza térő zajra, hangokra...
Hátha közösen kiötlünk valamit... Ha esetleg Pesten járok előtte üzennék...
kukucs33 Creative Commons License 2002.09.04 0 0 1474
Hát, ha pesti vagy akkor valamikor meghallgatnám szívesen, azt nem mondom, hogy tutira meg is találom az okát, de egyre kíváncsibb vagyok erre a rejtélyre és úgy mégis könnyebb találgani, ha "első fülből" hallja az ember.
Előzmény: Stw (1473)
Stw Creative Commons License 2002.09.04 0 0 1473
Sziasztok!

Kösz az ötletet, megnéztem, a kerekek meg vannak húzva. A kopgás nem (oldalról) a kerekek felől hallatszik.
Továbbgondoltam: a 0. revízión át kellett nézniük rendesen az autót, hisz fizettem érte, nem is keveset. Itt olvastam, hogy volt akinek 2.6-ra volt fújva átadáskor az új kocsija kereke. Az előző kocsimat az Opelt mikor átvettem a szalonban, 4.0-ra voltak fújva a kerekei. Még jó, hogy letöltöttem egy kis "okosságot" a Net-ről melyben össze volt foglalva mit kell részletesen átnézni egy új kocsin. (állapotfelvételi lap) Az akkor volt... Most nem gondoltam ilyesmire, csak változott a világ. (nagyobb a harc a vevőért) Az első tankolásnál azért megnéztem. 2.6 minden kerék! Tehát? Mi is történik az első revízión? (Nem akarom megbántani Őket, alapjába véve békés természetű vagyok, nem keresem a konfliktust.) Még az is lehet, hogy ez olvassák.
Más: az autóm 1.4 16v 98LE motorral van szerelve.

Köny Creative Commons License 2002.09.04 0 0 1472
Mi van goodyear, elvesztetted a humorérzékedet?
Vagy talán nem is volt?

Üdv.

Köny

Előzmény: goodyear (1460)
kukucs33 Creative Commons License 2002.09.04 0 0 1471
Assistance meghosszabbítás!!
Tegnap kaptam egy levelet és egy kérdőívet, amiben egyfelől figyelmeztetnek, hogy október 5-én lejár az Assistance érvényessége (akkor lesz 1 éves a guriga), másrészt kérik, hogy töltsem ki a kérdőívet és küldjem vissza, akkor addigra megküldik az új kártyát. Ez így nagyon korrekt, de ahogy itt a fórumon tapasztaltam, másoknak voltak gondjai már az indulásnál is, tehát figyeljétek a postaládát és ha nem kaptok ilyet az egy éves évforduló közeledtével, akkor reklamáljatok!!
Assistance-szükség mentes jó utat mindenkinek!!
kukucs33 Creative Commons License 2002.09.04 0 0 1470
kopogás ügyben: Lehet, hogy nagyon hülyén hangzik, de meg vannak húzva rendesen a kerékcsavarok? Én egy másik autómnál kb. 3 hét tökölődés után "fedeztem fel" a kopogás okát, de akkor már csak alig valami tartotta a helyükön a csavarokat. Addigra viszont elég sokmindent szétszedtem, meghúztam, helyretettem - csak éppen mindent máshol :-((
Előzmény: Stw (1466)
ABTGolf4 Creative Commons License 2002.09.03 0 0 1469
!!! ELADÓ !!!


! ! ! RENAULT CD- TÁR ! ! ! Vadi új, csak nálam, csak a legjobb áron, csak most, csak Renaultosoknak kompletten korrektül eladó! Bolti ár: 80. 000Ft. Csak az új, szürke színű, "Tunerlist" feliratos rádiókhoz jó! Postai utánvét, házhozszállítás, kipróbálás minden csak megbeszélés kérdése!

ÁRA: 30.000Ft

ÉRD.: 20/3377-577

ecoma Creative Commons License 2002.09.03 0 0 1468
Harrypotti merre vagy??????

Nem ér stikában megjavítani a puffogást, aztán nem szólni!

ecoma Creative Commons License 2002.09.03 0 0 1467
Szia Szw!

A tiéd milyen motorral van szerelve?

A magashangsugárzó nincs bene gyárilag!

Előzmény: Stw (1466)
Stw Creative Commons License 2002.09.03 0 0 1466
Sziasztok!

Aug. 15-én vettem át a Thaliat, azóta ha nem is teljesen, de kiismertem.
Minden tekintetben hozta az elvárásaimat, a motorja is egyre jobb, (igaz még csak 600 km van benne, de a gyorsulása határozottabb) a klíma is megfeleően hűt, a fogyasztásról még nincs értékelhető adatom.
Kérdéseim lennének:
1. A két magashang sugárzó helyén csak űrt látok, Nektek sincs beépítve? Nem jár hozzá?
2. A kölső hőmérsékletet jelző hőmérő a kijelzőről nagyon hiányzik. (az előző autómban, az Opelben volt... ) Lehet-e vajon a Dinamique felszereltség hőmérőjét valahogy "implementálni" az Alizé változatba. Nem szeretnék valamilyen "olcsó" megoldást.
3. Kopogás téma: nekem 200 km után előjött. A jobb első kerék környékéről hallható, egyenetlen úton, mintha valami laza lenne. A szervizben kipróbálták, felemelték, megnézték, nem találtak semmit. Azt mondták nyugodtan lehet így használni. Én hiszek Nekik, DE A KOPOGÁS EGYRE ERŐSEBBEN HALLATSZIK!!! A jövő héten vissza fogom vinni egy részletesebb átvizsgálásra. Van ezzel kapcsolatban valami ötletetek?

aamen Creative Commons License 2002.09.03 0 0 1465
nemelyik HDI-ben van reszecskeszuro. a 2.2-esekben azt hiszem van, a ketliteres hdi 90-ekben nincs, a ketliteres hdi110-bol azokban van, amit a p307-be tesznek, az 1.4 hdi-ben nincs.
Előzmény: ecoma (1463)
goodyear Creative Commons License 2002.09.02 0 0 1464
Kedves Ecoma!A részecskeszűrőről nem tudok érdemben nyilatkozni,de a kormolódás nincs megszüntetve.
dCi.
köszi az infót,ehhez még hozzá jön a motorvezérlö elektronika,így már teljes a kép
ecoma Creative Commons License 2002.09.02 0 0 1463
dCi

A Bp III. kerület Pók utcai Ltp lakos vagyok dísztárcsa nélkül!
És ha már ennyit tudsz a motorokról, akkor egy kérdés: A váltója nem más a két motornak? Nekem kicsit úgy tűnik, hogy nem a 65pacihoz hangolták a szerkezetet, de lehet, hogy tévedek. Egyébként csak annyit, hogy a kisebb motorral megpakolva is megy autópályán 140-150-et haláltusa nélkül!

Goodyear!
A HDI-ben van részeecskeszürő? Igaz, hogy az meggátolja a kormolódást? van ennek Renault megfelelője?

Előzmény: dCi (1461)
dCi Creative Commons License 2002.09.02 0 0 1462
Goodyear,

A 80 lovas 1,5 dízel annyiban különbözik a 65 lovastól, hogy előbbibe található egy töltőlevegő hűtő (intercooler) illetve a turbófeltöltő lapátjainak geometriája változik a fordulatszám függvényében.

A Renault az új Megane-hoz most fejleszti tovább ezt az 1,5-ös dízelt amiből 100 lovat fog kicsalni 2003 elejére. Tudtommal csak a Megane-ba kerül a 100 lovas motor, mint ahogy a 80-as csak a Clióba rendelhető, így a Thalia-nak marad a 65 lovas motor. Ami szerintem kellő dinamikát tud adni az autónak és maximálisan kielégíti az ecoAutó igényeket. Aki erősebb motort szeretne annak marad pl. az ATC tuning.

dCi Creative Commons License 2002.09.02 0 0 1461
Ecoma!

Merre fele laksz ahol így lopják a dísztárcsát? Egyébként semmi szerepe, semmit nem véd sőt a jól kiegyensúlyozott felnit hajlamos "elrontani".

goodyear Creative Commons License 2002.09.02 0 0 1460
Kedves Köny.A család autója egy peugeot 406 HDI 115 le,és én is nagyon boldog tulajdonosa vagyok,csak a feleségemnek veszek egy Thaliát.Nos a Peugeot-nak elférsz a csomagtartójában a 80 lóval együtt.Ez a humorherold stílus itt eddig nem volt divat,remélem te sem arcoskodásnak szántad,mert én sem.
Előzmény: circum (1457)
ecoma Creative Commons License 2002.09.02 0 0 1459
Hahó!

Hát mint már írtam nekem is lelopták a dísztárcsáimat és elkövettem azt a hibát, hogy 3600 Ft-ért/db vettem újakat. Szépek voltak 3 napig! Utána huss... Ezek lehet, hogy olyanok, mint a postagalambok? Így maradok tárcsa nélkül.
Tényleg, azon kívül, hogy díszek számítanak ezek valamit? Védik a felnit vagy mit tudom én? Az üzemanyag szintjelzője nem pontos. Majd a tankolásnál megtudod, hogy mennyit csal! Viszont ha a visszajelző felgyullad, akkor tényleg már csak 100km-re van nyálad.

Harrypotti van még a hibád? nekem sajnos újra előjött!

Előzmény: circum (1457)
Köny Creative Commons License 2002.09.01 0 0 1458
Kedves goodyear!

A 65lovas motor a 80 lovastól kb.15 lóerőben különbözik.:o))

Üdv.

Köny (boldog Clio dCi 80LE tulaj)

Előzmény: goodyear (1456)
circum Creative Commons License 2002.09.01 0 0 1457
Kedves mindenki!

Átvettük kis családommal (feleségemmel) a szép, új, sarki fény Alizé 1.4 16V kocsinkat a múlt hét elején.

Eddigi tapasztalatok: nagyon kellemes kis autó, de szokni kellett a fékeket (nagyon magasan fognak, ha egy kicsit elöl van az ülés, akkor fárasztó a fékezés, mert erővel kell tartani a lábamat, hogy rá ne essen). Meghajtani természetesen még nem mertem (kb. 400 km-nél tartok). A fogyasztástól félek, mert már az utolsó kis fehérnél van a mutató, úgyhogy hogy fog ebből 6-7 liter kijönni...?

Fóton vettük a kocsit, és nagyjából minden rendben volt. Alkudni az átvételi pénzből tudtuk a saját díjukat (50k). Mivel olyan kocsit vettünk, ami ott volt a raktárban, 1 hétre ígérték, és nagyjából be is tartották (1-2 napot csúsztak). A kerekeket nem engedték le. :) Tisztelt Renault Békési megfigyelő, a KERÉKNYOMÁST TESSÉK ELLENŐRIZNI! :-))

Ami rossz hír, és közérdekű: a 3. napon ellopták mind a 4 dísztárcsát! Azóta, ahogy nézegetem az utakat, elég sok rönyót, azon belül thaliát is látok dísztárcsa nélkül, ezek szerint elég kelendő cikk... Szóval, tessék vigyázni, aki tud vigyázni! És nem megvenni utcáról/bontóból, én sem teszem. A fórumon valakinek lopás, feltörés tapasztalata nincs?

Hát, egyelőre ennyit. Majd az első tankolás után jelentkezem.

ESF: boldogan üdvözlünk körünkben! :-)

goodyear Creative Commons License 2002.08.31 0 0 1456
Kedves ESF azt gondolom midannyiunk nevében nagyon várjuk jelentkezésedet, kérlek írj nekünk a dieseles tapasztalatokról is.Én azt szeretném megtudni, hogy miben különbözik a 80 lovas diesel a 65 lovastól.
pok_ussz Creative Commons License 2002.08.31 0 0 1455
Egy-két típushibát (ha nem rizikós), ami a praxisotokban előfordult, említenél még?
Előzmény: ESF (1454)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!