Keresés

Részletes keresés

r1232 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414171

A vasúti teherszállítás részaránya jobb szervezéssel javítható lenne...
Magánvasutak a legjobb példái ennek.

 

Ebben te 100%-ig biztos vagy? Mármint a jó példában. :o

Előzmény: Törölt nick (414092)
r1232 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414170

Hogy ez csak a kopórétegre, burkolatra vonatkozik?

 

Attól, hogy sokszor leírjátok, ez még nem lesz igaz.

Előzmény: Törölt nick (414087)
r1232 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414169

Tehát a kamion 40.000-szer jobban rongálja azt az utat, amit személyautók nélkül meg sem kellett volna építeni.

 

Viszont ha nem lennének a nehézgépjárművek, maga az út kiépítése kevesebbe kerülne, mivel a személygépkocsik alá nem kell akkora terhelésre méretezett út (földmű, alapréteg stb.)

Előzmény: DJ. Bakter (414058)
kihúzóvágány Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414168

Amit még a harmincas években elkezdtek, már éppen ideje volt teljessé tenni.

Előzmény: benbe (414156)
M63 010 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414167

Amíg Szombathelyre megszüntették a buszokat, révén párhuzamosak, holott csak egy pár (vasárnap 2) ment, Egerbe meg nem, holott az még párhuzamosabb, akkor azt mondom, hogy jó lenne, ha itt kapnának egy tockost a Volánok, de cserébe szerezhetnének be új járműveket.

Előzmény: trizs77 (414157)
r1232 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414166

A vasutat viszont CSAK a vasút használja.

 

Úgy 15-20 éve ez egy teljesen elfogadott állítás lett volna, ma már azonban kissé árnyaltabb a kép, lévén nincs már egységes vasút.

Előzmény: trizs77 (414047)
JCSABA Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414165

A Bács és a Kunság Volán remek autóbuszokat közlekedtet abban az időszakban - kb fél órával később - pót és helyjegy nélkül...

Előzmény: Zsivany2 (414148)
Lovrin Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414164

Igen, én is így látom.

Előzmény: István Gyuri (414162)
-Smiley- Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414163

Én ezt már nem is értem.  Minek Záhonyba meg Kecskemétre, Balassagyarmatra számozni? 

Lenne pest körül a személy, gyorsított, zónázó és kész.
Lajosimizse felé 2 szem vonatnak is új száma van, meg Szécsény téréségben is ami már nagyon nem előváros :)

Előzmény: sssey (414159)
István Gyuri Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414162

Lovrin: A volánok által megtett kilométerek hány százaléka történik díjkötelessé váló útszakaszokon?

Én úgy értelmezem a cikket, hogy a volánoknak a plusz díjat nem feltétlenül kell áthárítaniuk az utasokra a közszolgáltatás alá tartozó utak esetében, ott a bevétellel nem fedezett részt a közszolgáltatást megrendelője megtéríti (elvileg), illetve a volán nem is emelhet árat.

Én úgy sejtem (remélem), hogy ez csak az "alternatív" szolgáltatók kivéreztetéséről szól, hogy a fix, zsíros, kimazsolázott fuvarok bevételeit visszatereljék (nagyon helyesen) az állami szolgáltatókhoz.

Előzmény: Lovrin (414160)
Zolas Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414161
HÜSZ-ben találsz pontos számokat.
Előzmény: Lovrin (414160)
Lovrin Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414160

- Hogy fog arányulni a buszok útdíja a vasúti phd-hoz egy kilométerre vetítve? (Vasúton vegyük mondjuk a szóló Bz kategóriát mellékvonalon, mint lehetséges legalacsonyabb díjszintet.)

- A volánok által megtett kilométerek hány százaléka történik díjkötelessé váló útszakaszokon? (A vasútnál ugye 100%)

Előzmény: trizs77 (414157)
sssey Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414159

A 100a betűjelzéseit tényleg nagyon jól megkavarták...

 

Az S50-es egyszerre jelöli a Bp-Monor, a Bp-Cegléd, a Bp-Szolnok és a Cegléd-Szolnok viszonylatait is. Ennek így mi értelme? Mennyit segítettünk így az utasoknak?

Ezzel szemben a napi 1 pár Bp-Záhony vonat meg S51-es jelzést kapott. De ezt feltétlen meg kellett különböztetni a Bp-Szolnok viszonylattól... Főleg úgy, hogy a 100-as mezőben fel sem tüntetik ezt a jelölést.

 

sssey

Előzmény: JCSABA (414142)
-Smiley- Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414158

30A vonalon mi szükség 10 percig dekkoltatni Kelenföldön a Kőbánya felé haladó vonatokat?  Ez így nem túl versenyképes, nem? 

trizs77 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414157
benbe Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414156

A 30a kétvágányúsítását nem tudom, hogy tudod fölösleges pénzkidobásnak nevezni.

Előzmény: manhattani (414153)
benbe Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414155

Ez tévedés lesz, eddig gyorsvonati pótjegyes vonatról volt szó.

Előzmény: Lovrin (414151)
M63 010 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414154

Ne mondd, hogy nem kellett!

Előzmény: orangutan (414141)
manhattani Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414153

Tényleg ócska hangulatot keltett bennem is.

Az is hülye, aki ennek a bandának egy fityinget ad, hogy tervezze a hálózat bővítést. Úgy tűnik, a pénz adók kezdenek észre térni.

Előzmény: Törölt nick (414144)
manhattani Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414152

Na végre egy normális mozdony kép! :-))

Előzmény: GOLAZ111 (414136)
Lovrin Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414151

Helyjegyköteles intercity, hogy úsznák meg?

 

A helyi utasoknak mutogatjuk hogy nemzetközi IC vonat, vegyél csak rá helyjegyet csak le ne szédülj róla, a nemzetközi utasoknak mutogatjuk hogy itt regionális vonatot játszunk, hogy elvigyük a népet Tajóról Harkakötönybe. A helyi utasok egy használhatatlan vonatot kapnak, a nemzetközi utasok meg fölösleges megállókat tehát mindenkinek rossz lesz, de a KTI/NFM páros szerint biztos nagyon optimális meg eszköztakarékos dolog.

 

Eközben a kompromisszumos példa ott van a 101-es vonalon.

Előzmény: benbe (414149)
hmsoft Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414150

Megkésve bár, de elkészült a 2013-as Expo1520-nak szentelt kirándulást összefoglaló képes riport második része, magáról a kiállításról. Két napon keresztül mustráltam a különféle gyártók portékáját, ennek megfelelően remélem, hogy a gyűjtemény kellően tartalmasra sikeredett.
Expo negyedszerre - 2013.09.08-15., második rész
(Oroszország, legfelül)

Jó olvasgatást és nézelődést!

hm

benbe Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414149

Az a legkevésbé lényeges, hiszen a többségnek nem kell pótjegyet váltania rá. Inkább az a kérdés, hogy az iskolásvonat melyik nap mennyit fog késni.

Előzmény: Zsivany2 (414148)
Zsivany2 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414148

"Jól" sikerült a menetrend: 

Kiváncsi leszek az utasok hány százaléka vesz pótjegyet az Avalára a déli végeinken. Az árat nézzétek:

 

 Nagyít

Előzmény: JCSABA (414142)
Rangun Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414147

Lassú jeleket összeszámolta valaki?

Előzmény: Vilibáttya (414130)
giszik Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414146

Hogyan éltek a vasúti pályamunkások 50 évvel ezelőtt? Kiderül ebből a cikkből:

457. Ötven éve történt 23.

Két hónap kihagyás után folytatódik az ötven éve történt eseményeket bemutató sorozat. Ahogy arról legutóbb ebben a bejegyzésben írtam, 1964 májusában átadták a forgalomnak az 1945-ben megrongált , és 1963-64 folyamán átépített vasúti Rába-hidat. A vasúti pálya[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

jwkllr Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414145

A 120-on az első viszonylag pontosnak prognosztizálható vonat 9.50-re ér a Keletibe.

Bravó!

Előzmény: JCSABA (414142)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414144

Ócska hangulatkeltés az. Második vágány épült, nem pedig negyedik.

Előzmény: 20-as vonal (414143)
20-as vonal Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414143

Az két párhuzamosan haladó kétvágányú pálya.30a és 40a.

Előzmény: orangutan (414141)
JCSABA Creative Commons License 2014.11.14 0 0 414142

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!