Tehát a kamion 40.000-szer jobban rongálja azt az utat, amit személyautók nélkül meg sem kellett volna építeni.
Viszont ha nem lennének a nehézgépjárművek, maga az út kiépítése kevesebbe kerülne, mivel a személygépkocsik alá nem kell akkora terhelésre méretezett út (földmű, alapréteg stb.)
Amíg Szombathelyre megszüntették a buszokat, révén párhuzamosak, holott csak egy pár (vasárnap 2) ment, Egerbe meg nem, holott az még párhuzamosabb, akkor azt mondom, hogy jó lenne, ha itt kapnának egy tockost a Volánok, de cserébe szerezhetnének be új járműveket.
Én ezt már nem is értem. Minek Záhonyba meg Kecskemétre, Balassagyarmatra számozni?
Lenne pest körül a személy, gyorsított, zónázó és kész. Lajosimizse felé 2 szem vonatnak is új száma van, meg Szécsény téréségben is ami már nagyon nem előváros :)
Lovrin: A volánok által megtett kilométerek hány százaléka történik díjkötelessé váló útszakaszokon?
Én úgy értelmezem a cikket, hogy a volánoknak a plusz díjat nem feltétlenül kell áthárítaniuk az utasokra a közszolgáltatás alá tartozó utak esetében, ott a bevétellel nem fedezett részt a közszolgáltatást megrendelője megtéríti (elvileg), illetve a volán nem is emelhet árat.
Én úgy sejtem (remélem), hogy ez csak az "alternatív" szolgáltatók kivéreztetéséről szól, hogy a fix, zsíros, kimazsolázott fuvarok bevételeit visszatereljék (nagyon helyesen) az állami szolgáltatókhoz.
- Hogy fog arányulni a buszok útdíja a vasúti phd-hoz egy kilométerre vetítve? (Vasúton vegyük mondjuk a szóló Bz kategóriát mellékvonalon, mint lehetséges legalacsonyabb díjszintet.)
- A volánok által megtett kilométerek hány százaléka történik díjkötelessé váló útszakaszokon? (A vasútnál ugye 100%)
A 100a betűjelzéseit tényleg nagyon jól megkavarták...
Az S50-es egyszerre jelöli a Bp-Monor, a Bp-Cegléd, a Bp-Szolnok és a Cegléd-Szolnok viszonylatait is. Ennek így mi értelme? Mennyit segítettünk így az utasoknak?
Ezzel szemben a napi 1 pár Bp-Záhony vonat meg S51-es jelzést kapott. De ezt feltétlen meg kellett különböztetni a Bp-Szolnok viszonylattól... Főleg úgy, hogy a 100-as mezőben fel sem tüntetik ezt a jelölést.
A helyi utasoknak mutogatjuk hogy nemzetközi IC vonat, vegyél csak rá helyjegyet csak le ne szédülj róla, a nemzetközi utasoknak mutogatjuk hogy itt regionális vonatot játszunk, hogy elvigyük a népet Tajóról Harkakötönybe. A helyi utasok egy használhatatlan vonatot kapnak, a nemzetközi utasok meg fölösleges megállókat tehát mindenkinek rossz lesz, de a KTI/NFM páros szerint biztos nagyon optimális meg eszköztakarékos dolog.
Eközben a kompromisszumos példa ott van a 101-es vonalon.
Megkésve bár, de elkészült a 2013-as Expo1520-nak szentelt kirándulást összefoglaló képes riport második része, magáról a kiállításról. Két napon keresztül mustráltam a különféle gyártók portékáját, ennek megfelelően remélem, hogy a gyűjtemény kellően tartalmasra sikeredett. Expo negyedszerre - 2013.09.08-15., második rész (Oroszország, legfelül)
Két hónap kihagyás után folytatódik az ötven éve történt eseményeket bemutató sorozat. Ahogy arról legutóbb ebben a bejegyzésben írtam, 1964 májusában átadták a forgalomnak az 1945-ben megrongált , és 1963-64 folyamán átépített vasúti Rába-hidat. A vasúti pálya[...] Bővebben!Tovább »