Ide jöhet minden, ami Kecskemét és
mikrokörnyezetének tömegközlekedésével kapcsolatos, beleértve a helyi-
és helyközi járatokat, munkásszállító és szerződéses buszokat is.
Ja... Ha már (feleslegesen, de) glancba vágtam Nektek a srácokkal az utolsó napokban Őket, igazán meglephetnél eredeti méretű felbontásban néhány jól sikerült fotóval... :P :)) (Inkább poénnak vedd, mint bunkóságnak - a félreértések elkerülése végett... :) )
Kissé olyan szentimentális vélemény ez... :) (Remélem jó szót használtam arra, amit mondani akarok...)
Ez egy viszonylag szubjektív vélemény, ami a saját benyomásaidra épül. A benyomásaidon nem változtathatok és nem is igazán szeretnék gürcölni vele, az a Te dolgod, de a negatív saját élményeid azért még nem támasztják alá, hogy pl. az SG263-asaink némelyike egészen tűrhető szintű jármű.
Oda szerettem volna kilyukadni, hogy egyéni vélemény alapján ne beszélj úgy az egész márkáról, mintha az ettől valóban sz*r lenne... Magáról az MAN-ről eleve butaság is szerintem ezt így kijelenteni... Gyanítom, hogy nem próbálgattad egyesével végig a gyártó összes járműtípusát, hogy mindről ezt tudd mondani, csak egy, vagy néhány típust... Ne ítélkezz és dobálózz a szavakkal ilyen könnyen... Idővel megalapozatlannak és olyannak fognak tartani, akinek nem érdemes adni a szavára. Tapasztalat - az utóbbi időben előkerült pár ilyen figura néhány másik fórumon.
Nem tudom, hogy az üzemeltetőnek milyenek vele a tapasztalatai, de utasként azt mondom, hogy ennél minden jobb, még a Localo is :) A MAN egy nagy halom rideg műanyag, az ülések kb olyanok, mintha kőből faragták volna őket. A hangjától is kiráz a hideg.
Van valamelyikből négy db lógós kapaszkodóm, valamint fotóztam a méhben őket. Négysoros palántázógépet csináltunk apummal egy pár éve, a hozzávaló üléseket (5 db) ezekből szedtük ki. Akkor még bennük voltak a bécsi vonalhálózat levonói, de sajna nem hoztam el.
2003 -ban jártam az Agroker vámudvarában, akkor még ott voltak, de nem sokra rá már a Kiskőrösi úti MÉH- ben láttam a darabjaikat... Állítólag valami nem volt rendben az importtal ezért álltak ott olyan sokáig.
Más: KPY-628 immáron Kunságos felségjelzéssel koptatja a kilométereket BOP-329 helyén.
Ez idáig oké, de sajnos nem sokra megyünk vele. Nem egy fórumozó tett már kísérletet a helyzet megváltoztatására, de függetlenül attól, hogy mennyire volt kidolgozva a terv, egyszerűen csukott fülekre talált. A Kunság Volánnak tetszik az a helyzet, amiben jelenleg van, és ezt el kell fogadnunk. :(
A mostani helyi közlekedés kecskeméten egy nagy rakás káosz!!! Valamikor, 30 évvel (!) ezelőtt kiszolgálta az utasokat, de azóta nőttek az igények és a "drága" K.V. is alaposan "megnyírbálta" a járatokat. Siralmas és átgondolatlan Kecskemét helyi közlekedése. Talán azért lehet ez a sajnálatos és egyedi eset, mert hozzá nem értő emberek irányítják a vállalatot. XXI. században egy megyeszékhelynek kicsit komolyabb helyi közlekedésre lenne szüksége!
Pusziltatom azt az embert, aki kitalálta, hogy este 8 után nincsen a Széchenyiváros irányába helyi járat a Noszlopyból és még a helyközisek sem vihetnek el a Szecsó határáig, mert az csak felszállóhely. Szerintem ettől a ponttól kezdve teszek magas ívben a környezetbarát közlekedésre, és a sarki közértbe is kocsival fogok járni.
244-ből is kiszerelhetnék mindkettőt... Új gazdái egyáltalán nem kapcsolják be, korábban mikor a 308-at vezették, akkor is csak 2007-ben (pár hétig) működött náluk, azóta is lusták bekapcsolni... Végül is az Ő dolguk...