Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

igazi hős Creative Commons License 2002.10.08 0 0 234
Előzmény: GTI 16V (231)
ballage Creative Commons License 2002.10.07 0 0 233
Sziasztok Xsarások, én kb 2 hét múlva válok tulajjá (1.6-os coupe) Egy-két kérdésem lenne:
Mennyire lopékony ez a típus?
A gyári immo + Ufó(sárga ronda kormányzár) elég védelem? Ha nem mit ajánlotok?
Típushibák?

Köszike

GTI 16V Creative Commons License 2002.10.07 0 0 232
kimaradt az elözőböl hogy az első xsara amiről szó van...
Előzmény: GTI 16V (231)
GTI 16V Creative Commons License 2002.10.07 0 0 231
sziasztok,

tudna valaki segiteni, hogy xsara gépháztetőt hol lehetne venni? (lehetőleg minnél kedveztőbb áron, bontott is érdelkelne.)
köszi szépen

Herbie_ Creative Commons License 2002.10.07 0 0 230
köszi, kipróbálom, bár valszeg az van, hogy megadta magát
Előzmény: igazi hős (229)
igazi hős Creative Commons License 2002.10.07 0 0 229
Vedd ki a teleszkópokat (de előbb támaszd ki az ajtót): egy laposfejű csavarhúzó kell hozzá mindössze, amivel a rugót kipattintod a végén, utána már levehető a kis gömbökről. Ha valamelyiket kézzel össze tudod nyomni (és nem vagy nehézatléta :-), akkor az meghalt. Szerintem nem lehet javítani, de nem is olyan drága, hogy érdemes lenne vele vesződni.
Előzmény: Herbie_ (228)
Herbie_ Creative Commons License 2002.10.03 0 0 228
erről jut eszembe,
utóbbi 2-3 hétben tapasztaltam, hogy nem olyan szépen tompán megy fel a csomi hanem koppan a végén, mi lehet a telóval? egyenlőre nem vészes de gondolom jobb se lesz.

köszi

Előzmény: igazi hős (227)
igazi hős Creative Commons License 2002.10.02 0 0 227
Sajnos, sajnos ... Ha már nem garanciális a gép, ilyenkor érdemes felhívni 1-2 alkatrész kereskedőt. Én már jártam úgy, hogy Nagyék 2 hetet (és 12 ezer Ft-ot) mondtak egy csomagtartó-teleszkópra, ami a Bárdynál polcon volt ráadásul 4 ezerért. (És ami a legszebb: Bárdynál is gyári, Citroen logós volt.)
Előzmény: znemeth (226)
znemeth Creative Commons License 2002.10.01 0 0 226
Ciao,

Érdeklődni szeretnék, hogy kinek milyen tapasztalata van egyes Citroen szervizek alkatrész ellátottságától. Jómagam a Citroen P@sztorhoz viszem javíttatni a járgányt, de nincs jó tapasztalatom. Napokig kell várni egy-egy bagatell alkatrészért mire megrendellik és leszállítják.

Példák:
* Tavaly ellopták a négy kerekemet, két hét alatt sem tudtak gyári, acél felnit szerezni. Végül magyar utángyártottat szereztek. Kerékcsavar 3 nap volt. Később dísztártsák beszerzése három hét. Igaz kerékőr volt a polcon.
* Tavasszal egy hét folyamatosan balra indexeltem, mert beszart az index kapcsoló.
* Most meggyűrtem a jobb oldalát. három hét karosszia javítás-fényezés után három nap a kárpitpatentok beszerzése, a légzsákvezérlő elektronika még nem jött meg.

Már fontolgatom, hogy átmegyek más szervizbe, ahol értelmes időn belül kiszolgálnakm, de szeretném tudni hová érdemes.

Köszi: NZ

monyesz Creative Commons License 2002.09.27 0 0 225
Azért mert az ő íróasztaluk mellett nem kerreg az a valami. Ja, és elképzelni sem tudják, hogy Te nem halucinálsz. Mellesleg így lehet ám építeni a márka image-ját ! Lefelé, persze.
Előzmény: fefefe (224)
fefefe Creative Commons License 2002.09.27 0 0 224
es azutan fogyasztovedelem? mert szerintem nem normalis. es zavaro is.
azota egyebkent valtottam nehany levelet a c.hungariaval, a franciakkal is, es hat eleg erdekes a hozzaallasuk...
Előzmény: stevie wonder (223)
stevie wonder Creative Commons License 2002.09.27 0 0 223
fefefe,

ilyenkor elo kell venni egy papirt, meg egy tollat, hogy OK, akkor most irunk errol egy papirt, hogy a tapasztalt jelenseg teljesen normalis, az autonak ilyennek kell lennie. Szervizvezeto alairasa, datum, pecset.

Ez altalaban hat.

Előzmény: fefefe (221)
montblanc Creative Commons License 2002.09.26 0 0 222
Ez mind igaz, de elötte volt egy Ford Mondeom amivel ugyanezt csináltam( mármint a használati stílus) és azért nem lyukkadt ki a kipufogó ennyi használattól. Jobban szeretem a Xsarát de ez azért nem egy jó pont.
Előzmény: stevie wonder (219)
fefefe Creative Commons License 2002.09.25 0 0 221
ezek szerint nem egyedi az eset. a szervizek, eddig: c. dabas, c. ormezo, c. nagy (konyves k. krt), plusz futottam egy kort a c. hungarianal es a franciaknal is. egyelore naluk a labda, de nem tul biztato. ha erdekel a tortenet reszletesen, akkor szolj, es irom (akar mailben is)
Előzmény: Fandor (220)
Fandor Creative Commons License 2002.09.25 0 0 220
igen, én is találkoztam hasonlóval. sőt, ugyanezzel. nem fordult még elő olyan gyakran, hogy megfigyelhessem, hogy mikor berreg jellemzően, de kifejezetten idegesítő.

az autó egy Xsara II 1.6 16V, 1 éves, 25e km.

melyik szervizekben jártál ezzel a problémával?

Előzmény: fefefe (215)
stevie wonder Creative Commons License 2002.09.24 0 0 219
A kipuf halalanak oka -- nyilvan a sz@r anyagminosegen kivul -- a sok inditasos, rovid tavu varosi haladas.
Előzmény: montblanc (217)
Herbie_ Creative Commons License 2002.09.24 0 0 218
mondjuk az enyém 4 éves, 96ezerrel, de arra is ráférne a csere, remélem még a telet kibírja, aztán szemét

ezelőt egy feliciám volt, elvittem a köt. szervízre, elmeséltem a problémáimat, de a kiput nem említettem nekik, nem is csináltak vele semmit pedig lyukas volt. Talán hozzáállás kérdése, nem tudom.

Előzmény: montblanc (217)
montblanc Creative Commons License 2002.09.23 0 0 217
Sziasztok!

Most kell vinnem 3 éves Xsara I-esem vizsgára. Lukas a hátsó dob , ebből csere lesz. Szerintetek ez mennyire általános? Vagy csak én fogtam ki. (56 eKm van benne)

Herbie_ Creative Commons License 2002.09.18 0 0 216
Helyes:))
Előzmény: ottar (212)
fefefe Creative Commons License 2002.09.18 0 0 215
10 honapos, 40ezer km-t futott xsara2-m van, 1,6-os.
kb masfel honapja a kovetkezo hibajelensegre figyeltem fel:
gyujtas raadasakor (meg inditas elott) az ac pumpa halk bugasa helyett hangos berregest lehet hallani hatulrol. inditaskor ez folytatodik meg 10-20 masodpercen keresztul, majd elhalkul es abbamarad.
eleinte kellett egy ejszakat allnia a kocsinak, mire ujra csinalta, de az utobbi idoben egyre surubben, szinte minden inditaskor.
minel kevesebb benzin van a tankban, annal kisebb "allasido" kell neki, hogy csinalja.
velemenyem szerint ez nem normalis, szerviz elsore benzin (ac)pumpat cserelt, de a helyzet meg rosszabb lett, mint volt.
masik szerviz szerint a hiba ismert, a kocsi ettol meg megy, meg se nezik, a c. hungaria tud rola, a franciak dolgoznak az ugyon, egyszer majd lesz talan visszahivas. nem tuntek tul meggyozonek.
talakozott mar valaki hasonloval?
mit lehet ilyenkor tenni?
stevie wonder Creative Commons License 2002.08.30 0 0 214
James,

ezen ne sokat problemazz: vagd le a csatlakozot egy kis darab vezetekkel egyutt, rakd fel a csuszosarukat, aztan amikor visszaadod az autot, szepen visszaszigeteloszalagozod (szep szo) majd az eredeti csatlakozot. Soha senki nem fog reklamalni.

Előzmény: Jamesk (213)
Jamesk Creative Commons License 2002.08.30 0 0 213
Sziasztok!

Azokhoz lenne kérdésem akik már kidobták a régi műanyag hangszóróikat. Szeretném kicserélni, de mivel céges autó, ezért nem akarom levágni a gyári csatlakozókat. Lehet hozzá kapni olyan csatit ami átalakítja csúszósarussá? Ha igen pl. hol?
Előre is köszi.

ottar Creative Commons License 2002.08.30 0 0 212
A ford még most is megvan, 102 ezerrel, 0 problémával.. :-) És előző hozzászólásom ellenére valszeg egy Xsara Picassora cserélem... :-))) Ennyit az előítéletekről. Atyám meg C5 re kacsintgat... :-)))
Előzmény: Herbie_ (211)
Herbie_ Creative Commons License 2002.08.30 0 0 211
Szia!

Ez egy rossz hozzáállás részetekről. Egy hibából még nem lehet ítélni. Valszeg gyári hibás ami mindenhol előfordulhat. Lehet, hogy a fordon is előjött volna valami. Ezt nem tudhatjátok.
Nekem van egy 98-as xsaram 95ezerrel, 0 problémával. erről ennyit.

Előzmény: ottar (210)
ottar Creative Commons License 2002.08.29 0 0 210
Szüleim Xsarájánál ugyanez a helyzet, a szervízben azt mondták, a hátsó ülést döntő rudazat zörög, be kell borítani vmi szivaccsal, és akkor abbahagyja. Ritkán megyek vele, de baromi idegesítő.
Más: Képzeljétek: 10 hónaposan, 21000 km után csapágyas lett a kocsi. Atyám,lévén szolíd hatvanas úriember, nem egy autóversenyző, tehát nem ez az oka. Ez kicsit megrendítette a bizalmam a citroenben. (Az övét is, három évig egy escortot hajtott, és a kötelező szervízen kívül csak egy feltörési kísérlet (nem sikerült nekik) miatti zárcsere okán volt szervízben.. Most morog, hogy nem fordot választott..)
Előzmény: Törölt nick (199)
levelibeka Creative Commons License 2002.08.29 0 0 209
Sziasztok!

Meghirdetném a következő autót, kb. 2 hét múlva lehet megnézni:

Citroen Xsara Exclusive 1.8, 90ezer km-t futott eddig, 1999-es évjárat, metálbordó

fullextrás, azaz:
- könnyűfém felni,
- elektromos ablakemelők minden ablaknál,
- elektromos napfénytető,
- gyári 6 CD-s rádió 6 hangszóróval, kormányról vezérléssel,
- ködfényszóró,
- bársony kárpit,
- esőérzékelős szélvédő,
- fűthető és elektromosan állítható oldalsó visszapillantó tükör,
- 4 légzsák,
- ABS,
- klíma,
- állítható magasságú vezetőülés, állítható gerinctámasszal,
- téligumik,
- tetőcsomagtartó,
- riasztó,
- hátsó ülésen középsõ könyöktámasz,

újszerű állapotban.

levelibeka Creative Commons License 2002.08.28 0 0 208
Köszönöm

lb

Előzmény: stevie wonder (207)
stevie wonder Creative Commons License 2002.08.28 0 0 207
2.3-ert tennem fel, 2.2-ert odaadnam. Ha surgos, 2.150-ert is.

Stevie, a nepper

Előzmény: levelibeka (206)
levelibeka Creative Commons License 2002.08.27 0 0 206
Sziasztok!

Citroen Xsara Exclusive 1.8, 90ezer km, 99. februári, bordó, metál fényezés, fullextrás (kivéve bőrülés), azaz:
- alufelni, elektromos ablakemelők, elektromos napfénytető, kormányról vezérelhető rádió, 6 cd-s tár, ködfényszóró, bársony kárpit, esőérzékelős szélvédő, fűthető és elektromosan állítható oldalsó visszapillantó tükör, 4 légzsák, ABS, ...
megkímélt állapotban.
Mennyi lenne a reális ára, ha elakarom adni?

Előre is köszönöm
beka

Törölt nick Creative Commons License 2002.08.26 0 0 205
HI!

1700 km van a kocsiban, nem nagyon volt eddig még semmi (remélem nem is lesz). A jobb első fék néha finom fékezésnél nyikorog egy kicsit, az 1500/2500 szervíznél megpucoltatom.
Amit észrevettem, hogy a MOL Tempo gázolajjal sokkal halkabb, kevesebbet fogyaszt és jobban megy, mint a Shell gázolajjal. Először MOL, a második tank Shell, most megint MOL van benne.

Üdv:

Batka Mano

Előzmény: aamen (204)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!