Az Európás casco-nál azt is tudni kell, hogy nincsenek leszerződve semelyik szervizzel. Ez majd a kárnál baj. Arról nem is beszélve, hogy a kárrendezésük sem a leggyorsabb... Sajnos mindenek árra van, ha valahol kevés a díj, ott sajnos nem jó a kifizetés!
A jó hírek mostanában csak úgy repkednek, úgy, mint a mi autónk! Mert hogy megérkezett!! Kisebb hibákkal (nem mozgatható a jobb oldali visszapillantó), de gyönyörűen. Gyerekek, ez az autó nem hogy nem csúnya, de gyönyörű! (Az oldalra tévedt mást gondoló emberkék most fogják vissza magukat és tartsák meg a véleményüket! Köszönöm!)
Kérdés most nincs, de jó hogy ezt leírhattam!
Ha szerencsém van e hónap 30.-án tulajdonosa leszek egy Thalia ALize-nak állítólag az utolsó darabok egyikének, mert ezt a "legkedveltebb" típust már nem fogják ebben az összetételben forgalmazni!
Így lenne egy-két kérdésem!
Ki mennyi kötelezőt fizet az autóra mert találtam egy társaságot akik éves szinten bunus-malus B02 besorolással Pest megyei lakosként 28835 Ft-ot gombolna le rólam a nagy biztosítok mondjuk 40000-45000 Ft-os átlagához képest! A negyedéves összeg így 7200 Ft-ra jönne ki!! A vélemény jöhet akár privát is!
A másik kérdésem a garanciára vonatkozik! Tényleg csak 1 év a garancia idő a kocsinál vagy azért ennél többet is el lehet érni??? És ha csak 1 év akkor a 30000-es első szervíz mondjuk 1,5 év múlva van és találnak valamit akkor az már zsebre megy?
Gratula a géphez.Ha igazándiból megnézzük, nem a magyar utakra tervezték a rögzítéseket, bár tudom, hogy ez téged nem vigasztal.Meg lehet nézetni a szervízzel, de vagy csak mosolyogni fognak, vagy kicserélik a rögzítési kis műanyag pöcköket( de ez elég valószínűtlen, és gondolom drága is).Nekem a clio is szokott néha így csinálni, de csak macskakövön.A legjobb megoldás talán a rádió hangerejének a megfelelő beállítása.A magyar utakon közlekedő autóktól csodát sajna nem kell várni.
Üdv mindenkinek
Most vettem észre csak, hogy van ilyen forum is.:-)
Augusztusban szerencsém volt és sikerült egy raktáron lévő 1.4 16V-s példányt elcsipnem (Exp+klima), így már szeptember eleje óta tulajdonosa vagyok egy remek kék csodának. A gépben kb 1500 km van. A problémám az lenne, hogy mintha kezdenének megmozdulni benne a műanyagok amik apró zajokkal tudatják hogyha egy-egy gödörbe belemegyek, esetleg ha túl alacsony a fordulatszám (kicsit berezegnek), a hangok eddig csak az ajtóból jöttek, de a hétvégén megszólalt a kormány környéke is. Nektek mi a tapasztalatotok, jó ez így?
NA!!!! Ma nekem is bemutatták a jövendőbelinket, időre megjött a drága. Most a papírmunka, azután gázolajat Neki; ha lesz tapasztalat leírom!!
Kössz a sárvédőgumi tippet (a kereskedő nevében is)!! Azt hittem ez alaphangon "jár" hozzá.
Esetleg, de csak ha megfelel nektek, ha a Nemzetié fizetős, akkor megjátszhatnánk a Lurdy ház Parkolójának a Bev.központtól távolabb eső részét.Ott nem szoktak sokan lenni, ingyenes, nagyon közel van a Nemzetihez, és ha esik az eső, akkor fel lehet menni a műanyaggyárhoz(MC'Donalds)leülni.De csak egy ötlet volt.
Azért azt Köny sem gondolta komolyan, bár ha Jimbo ad előnyt( 500m-1km), és 1,5km a pálya, akkor lehet :)))) Nehogy valaki magára vegye :))))
Azért egy 172 pacis klijó mégsem standard 2literes gép :))
Az Aral kártyát tudjátok használni az ÖMV kutaknál is, de csak tankolásra, ha véletlenül nem tudtátok, ha igen akkor bocsi.
Köny, dCi, mikor hidegen indítjátok a szekeret, nektek is van valami furcsa édeskés, kicsit émelyítő szag a kocsi mögött???Az eddigi dízeleknél még nem tapasztaltam.
dCi, nekem elötte 1.4 16V TechRun-om volt, úgyhogy tudom mit beszélek. Szóval a dízel egyáltalán nem lustább mint a benzinesem volt. Lehet, hogy 100-ra gyorsulásnál van 2sec előnye, de rugalmasságban simán lenyom akár egy 2000 köbcentis benzinest is...
A várakozás új szakaszába lépett!
Pénteken volt az első t(h)alálkozásom a nagy Ő-vel (Thalia Alizé, 75Le, Hárs). Szerelem volt első látásra!
Sajni rövid volt ez a randi, rögtön tereltek minket az íróasztalhoz, majd a pénztárhoz.
Egyébként nekünk is azt mondták, hogy úgyis megnézzük alaposan, amikor átvesszük...
Mielőtt eljöttünk (mily fájó volt az elválás), rendeltünk sárvédőket a kocsira, mert szegényke az ajtó és a csomagtartó közepéig sáros volt.
Már csak pár nap, és miénk lesz!
Még arra leszek kiváncsi, hogy az ARAL-kártyát mikor kapjuk meg.
A benzines is ott adja le a nyomatek maximumat, ahol az ember altalaban hasznalja. :-)))
Csak eppen ez a dizelnel 2000-3000, a benzinesnel meg 3000-5000. :-)
Egyebkent en 60-nal 5-ben megyek varosban, tudod, ezt nem kell ugy porgetni, hogy menjen. :-))
Na, nem kell tul komolyan venni, csak mar annyit hallottam isteniteni a dizelek iszonyatos nyomatekat, csak azt felejti el mindenki, hogy az auto attol az erotol megy, ami a kerekekre jut, az meg lehet, hogy adott esetben a benzinesnel tobb...
Hát igen áttételezés kompenzálja, de a dizel pont abban a fordulatszámtartományban adja le a max nyomatékát ahol az ember általában használja motort(2000-3000). Ez különösen városban hasznos, pl. megyek 60-nal negyedikben, meg a benzines is, én csak nyomok egy padlót, mire ő meg kapcsolgat vissza, én már rég elhúztam (kipróbálva :o)).
Hat igen, azt elfelejtik soxor a dizelesek, hogy az a bazi nyomatek, amit a motor lead, a kerekeken mar maskeppen nez ki, ugyanis a sebessegvalto (nyomatekvalto!!) attetelezese jocskan kompenzalja a benzinmotor kisebb nyomatekat...
Én is meg Krike is uebben az autóban nyomulunk. Én 10500 nal vagyok 3 hónaposan. Dinamikus stílusban (110 közút 150-170 autópálya) 5,2-5,5 között, kímélőben 4,5. Amúgy szerintem 80 LE és 185 NM nem egy vilagmegvaltas. Egy 1,4 16V ha pörgeti és 1-1 személyes a terheles lenyom, ettől még nem versenyautó
HűhaLaca, nekem is csak az átadáskor mutogatták körbe a gépet, elötte nem igazán volt rá lehetőség. Ha az átadáskor találsz rajta hibát, szerintem még mindig nem késő reklamálni, de mindenképpen Te szívsz!
Végre megérkezett a kereskedésbe a jövendőbeli dCi Thalia-m. Volt pár percem, hogy belekukkantsak, de mivel elég koszos volt és még ki sem volt "csomagolva", igazán alaposan nem lehetett átnézni. Miután a papírmunkát lerendeztük, megkérdeztem, hogy a részletes átnézést mikor ejtjük meg. A válasz szerint majd átadáskor.
Nekem itt csak az nem stimmel, hogyha bármi disznóságot találunk vele kapcsolatban, akkor már hogy lehet bármit reklamálni - gondolok itt arra, pl, hogy már teljesen ki van fizetve.
Nálatok ez hogy ment. Túl tapasztalt nem vagyok, mivel ez az első új autóm.