Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

monyesz Creative Commons License 2002.10.17 0 0 246
Ez garos, vagy te fizeted a 400eFt-ot ?
Előzmény: borgasz (243)
borgasz Creative Commons License 2002.10.17 0 0 245
monyesz

kérdeztem őket, azt mondták egyáltalán nem vagyok ezzel egyedül az ABS, illetve a puha anyagok az oka a gyors fék kopásnak.
Az mondjuk tény, hogy a gumijaim még igen jó állapotban vannak, mind a téli mind a nyári garnitúra

Borgasz

Előzmény: monyesz (244)
monyesz Creative Commons License 2002.10.17 0 0 244
Hát a tárcsa vetemedése (illetve egyenetlen kopása) pedig erősebb fékezéskor (satuzás pl.)szokott bekövetkezni asszem, ha rendesen szerelik és gyári anyagot használnak, akkor kb. 60 ekm-t kibír egy (ez tényleg csak kb. !). A tárcsa csere azért húzós, mert betétet is kell vele együtt cserélni, előírás szerint.
Beszélj a szervízben valakivel, hogy mi lehet az oka a sok cserének, hátha mondanak valamit. Mellesleg leszabályoztatni nem lehet a tárcsát ? Azt szokták, ha elég vastag.
Előzmény: borgasz (242)
borgasz Creative Commons License 2002.10.17 0 0 243
na felhívtak a szervizből...:(
A difiben a bolygókerékről letört egy darab ami beleesett a váltóba és ott is magával rántott még néhány alkatrészt...
Csak anyagköltségre mondtak 400e Ft-ot és minimum egy de legalább két hetet:((
Most mit mondja, nem vagyok túl boldog...

Bogasz

Előzmény: borgasz (242)
borgasz Creative Commons License 2002.10.17 0 0 242
monyesz, C3

tényleg normálisan vezetek és nem padlógáz, padlófék üzemmódban.
Ha a tárcsa és betétcsere most jött volna ki elsőként egy szavam nem lenne, de már volt egy tárcsa és két betétcserém.
És azért egy tárcsa-betét csere 50e Ft:(
A kuplungra 80e-t mondtak, a váltót elöbb szétszedik és csak azután közlik az összeget.
Lehet, hogy kifogtam egy hibásabb példányt?:(

Borgasz

Ui.: Ennek ellenére amíg várakoztam megnéztem a C3-at és elgondolkoztam, hogy a feleségem részére be kellene egy olyat szerezni.

monyesz Creative Commons License 2002.10.17 0 0 241
Szvsz a 76 ekm utáni kuplung csere normális.
A fék akkor ráz így, ha a tárcsát le kell szabályozni, mert nem egyenletes a felülete. A fékek kopása elég vezető függő...
A váltó zörgése ennyi után viszont érdekes.
Előzmény: borgasz (239)
c3 Creative Commons License 2002.10.17 0 0 240

Üdv!

Nekünk volt egy Xsara I 1.4i SX (már eladtuk) '97 novemberi. Amikor eladtuk, akkor volt benne 80000 km. Soha semmi gond nem volt vele. Egyedül egy légtömegmérőt (vagy mit) kellett kicseréltetni (az is sz@r német gyártmány volt: Bosch). 6 literes átlagfogyasztással ment. A 75000-es szervízen még mindig nem kellett kicserélni az eredeti(!!!) fékbetéteket és tárcsákat. Azt mondták a szervízben, hogy majd 90000-nél. Ők is csodálkoztak. Egyébként csak normális vezetési stílus kérdése.

Előzmény: borgasz (239)
borgasz Creative Commons License 2002.10.17 0 0 239
Sziasztok!

Egy érdekes történet aminek még nincs vége.
Elöljáróban egy két éves 76e km-t futott 1.4-es XsaraI-et használok annak új kora óta.
Tegnap reggel amikor megálltam még semmi hibajelenség nem volt.
Amikor este elindultam már az első métereknél valami gyanús volt, valami furcsa zörejt hallottam azt hittem, hogy az egyik kerekem leeresztett, kiszálltam az autóból, de mind a négy kerék tökéletes volt.
A zaj egyre erősödött olyan volt mintha a kerékpárküllők közé betesztek egy kártyalapot.
Viszont érdekes módon gázadásra elhallgatott, de amint egy kicsit is visszavettem a gázt újra előjött bármelyik sebességfokozatban is voltam.
Ha kinyomtam a kuplungot egy kicsit halkabb lett, de nem jelentősen.
Ma reggel elvittem szervizbe, hogy javítsák meg.
Most hívtak vissza, hogy kuplung csere, de a váltómat is szét kell szedni mert az is zörög...:((
Az már csak apróság, ha már ott volt az autó akkor mondtam, hogy nézzék meg a féket és a centírozást is, mert erősebb fékezéseknél berázza az elejét az autó.
A telefonhíváskor megnyugtattak, hogy betét és tárcsacserét is kell az autón végezni.
Szerintetek ez normális, hogy ennyi idő alatt megadja magát a kuplung és már ez a második tárcsa és a harmadik betétcserém??
( Azt hozzá kell tenni, hogy a szervizt ismerem megbízok bennük nem akarnak átverni és természetesen minden kötelező szerviz időben el volt végezve az autón, bár ezek a hibák attól függetlenek )
Ha ezt a mai szervizköltséget is hozzászámolom akkor a két év alatt már több mint fél millió forint elment szervizre egy három milliós autóra...

Borgasz

fekvőrendőr Creative Commons License 2002.10.17 0 0 238
fefe!
Amint van valami fejlemény az ügyben, légy szíves tedd közzé, az én kocsim pont egy nappal fiatalabb mint a tiéd, nekem ez a jelenség nem jött elő, de az ördög nem alszik. Egyébként jelenleg vagyok erősen gondolkodóban a +2 éves kiterjesztett garancián. Ha van valakinek véleménye a dologról, szívesen olvasom.
abap Creative Commons License 2002.10.16 0 0 236
Hali!

Egy héttel a gari lejárta után nekem is elkezdett indításkor berregni. Ha van valami fejlemény légyszi szólj nekem is.

Köszi

Előzmény: fefefe (215)
stevie wonder Creative Commons License 2002.10.08 0 0 235
MINDEN autot lopnak, ezen belul Citroeneket egy kicsit kevesbe. A gyari immo es az Autolok2000 osszesen nagyjabol 3 percet vesz el a tolvaj eletebol. Altalanos elv, hogy az auto ertekenek 5-10 szazalekat erdemes lopasvedelemre kolteni. Go to Autolopas topik.
Előzmény: ballage (233)
igazi hős Creative Commons License 2002.10.08 0 0 234
Előzmény: GTI 16V (231)
ballage Creative Commons License 2002.10.07 0 0 233
Sziasztok Xsarások, én kb 2 hét múlva válok tulajjá (1.6-os coupe) Egy-két kérdésem lenne:
Mennyire lopékony ez a típus?
A gyári immo + Ufó(sárga ronda kormányzár) elég védelem? Ha nem mit ajánlotok?
Típushibák?

Köszike

GTI 16V Creative Commons License 2002.10.07 0 0 232
kimaradt az elözőböl hogy az első xsara amiről szó van...
Előzmény: GTI 16V (231)
GTI 16V Creative Commons License 2002.10.07 0 0 231
sziasztok,

tudna valaki segiteni, hogy xsara gépháztetőt hol lehetne venni? (lehetőleg minnél kedveztőbb áron, bontott is érdelkelne.)
köszi szépen

Herbie_ Creative Commons License 2002.10.07 0 0 230
köszi, kipróbálom, bár valszeg az van, hogy megadta magát
Előzmény: igazi hős (229)
igazi hős Creative Commons License 2002.10.07 0 0 229
Vedd ki a teleszkópokat (de előbb támaszd ki az ajtót): egy laposfejű csavarhúzó kell hozzá mindössze, amivel a rugót kipattintod a végén, utána már levehető a kis gömbökről. Ha valamelyiket kézzel össze tudod nyomni (és nem vagy nehézatléta :-), akkor az meghalt. Szerintem nem lehet javítani, de nem is olyan drága, hogy érdemes lenne vele vesződni.
Előzmény: Herbie_ (228)
Herbie_ Creative Commons License 2002.10.03 0 0 228
erről jut eszembe,
utóbbi 2-3 hétben tapasztaltam, hogy nem olyan szépen tompán megy fel a csomi hanem koppan a végén, mi lehet a telóval? egyenlőre nem vészes de gondolom jobb se lesz.

köszi

Előzmény: igazi hős (227)
igazi hős Creative Commons License 2002.10.02 0 0 227
Sajnos, sajnos ... Ha már nem garanciális a gép, ilyenkor érdemes felhívni 1-2 alkatrész kereskedőt. Én már jártam úgy, hogy Nagyék 2 hetet (és 12 ezer Ft-ot) mondtak egy csomagtartó-teleszkópra, ami a Bárdynál polcon volt ráadásul 4 ezerért. (És ami a legszebb: Bárdynál is gyári, Citroen logós volt.)
Előzmény: znemeth (226)
znemeth Creative Commons License 2002.10.01 0 0 226
Ciao,

Érdeklődni szeretnék, hogy kinek milyen tapasztalata van egyes Citroen szervizek alkatrész ellátottságától. Jómagam a Citroen P@sztorhoz viszem javíttatni a járgányt, de nincs jó tapasztalatom. Napokig kell várni egy-egy bagatell alkatrészért mire megrendellik és leszállítják.

Példák:
* Tavaly ellopták a négy kerekemet, két hét alatt sem tudtak gyári, acél felnit szerezni. Végül magyar utángyártottat szereztek. Kerékcsavar 3 nap volt. Később dísztártsák beszerzése három hét. Igaz kerékőr volt a polcon.
* Tavasszal egy hét folyamatosan balra indexeltem, mert beszart az index kapcsoló.
* Most meggyűrtem a jobb oldalát. három hét karosszia javítás-fényezés után három nap a kárpitpatentok beszerzése, a légzsákvezérlő elektronika még nem jött meg.

Már fontolgatom, hogy átmegyek más szervizbe, ahol értelmes időn belül kiszolgálnakm, de szeretném tudni hová érdemes.

Köszi: NZ

monyesz Creative Commons License 2002.09.27 0 0 225
Azért mert az ő íróasztaluk mellett nem kerreg az a valami. Ja, és elképzelni sem tudják, hogy Te nem halucinálsz. Mellesleg így lehet ám építeni a márka image-ját ! Lefelé, persze.
Előzmény: fefefe (224)
fefefe Creative Commons License 2002.09.27 0 0 224
es azutan fogyasztovedelem? mert szerintem nem normalis. es zavaro is.
azota egyebkent valtottam nehany levelet a c.hungariaval, a franciakkal is, es hat eleg erdekes a hozzaallasuk...
Előzmény: stevie wonder (223)
stevie wonder Creative Commons License 2002.09.27 0 0 223
fefefe,

ilyenkor elo kell venni egy papirt, meg egy tollat, hogy OK, akkor most irunk errol egy papirt, hogy a tapasztalt jelenseg teljesen normalis, az autonak ilyennek kell lennie. Szervizvezeto alairasa, datum, pecset.

Ez altalaban hat.

Előzmény: fefefe (221)
montblanc Creative Commons License 2002.09.26 0 0 222
Ez mind igaz, de elötte volt egy Ford Mondeom amivel ugyanezt csináltam( mármint a használati stílus) és azért nem lyukkadt ki a kipufogó ennyi használattól. Jobban szeretem a Xsarát de ez azért nem egy jó pont.
Előzmény: stevie wonder (219)
fefefe Creative Commons License 2002.09.25 0 0 221
ezek szerint nem egyedi az eset. a szervizek, eddig: c. dabas, c. ormezo, c. nagy (konyves k. krt), plusz futottam egy kort a c. hungarianal es a franciaknal is. egyelore naluk a labda, de nem tul biztato. ha erdekel a tortenet reszletesen, akkor szolj, es irom (akar mailben is)
Előzmény: Fandor (220)
Fandor Creative Commons License 2002.09.25 0 0 220
igen, én is találkoztam hasonlóval. sőt, ugyanezzel. nem fordult még elő olyan gyakran, hogy megfigyelhessem, hogy mikor berreg jellemzően, de kifejezetten idegesítő.

az autó egy Xsara II 1.6 16V, 1 éves, 25e km.

melyik szervizekben jártál ezzel a problémával?

Előzmény: fefefe (215)
stevie wonder Creative Commons License 2002.09.24 0 0 219
A kipuf halalanak oka -- nyilvan a sz@r anyagminosegen kivul -- a sok inditasos, rovid tavu varosi haladas.
Előzmény: montblanc (217)
Herbie_ Creative Commons License 2002.09.24 0 0 218
mondjuk az enyém 4 éves, 96ezerrel, de arra is ráférne a csere, remélem még a telet kibírja, aztán szemét

ezelőt egy feliciám volt, elvittem a köt. szervízre, elmeséltem a problémáimat, de a kiput nem említettem nekik, nem is csináltak vele semmit pedig lyukas volt. Talán hozzáállás kérdése, nem tudom.

Előzmény: montblanc (217)
montblanc Creative Commons License 2002.09.23 0 0 217
Sziasztok!

Most kell vinnem 3 éves Xsara I-esem vizsgára. Lukas a hátsó dob , ebből csere lesz. Szerintetek ez mennyire általános? Vagy csak én fogtam ki. (56 eKm van benne)

Herbie_ Creative Commons License 2002.09.18 0 0 216
Helyes:))
Előzmény: ottar (212)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!