"Olvasóink az alábbiakban az Európai Unió tagjává vált Szlovákiát kormányzó triumvirátus nemzeti vezérének kijelentéseit olvashatják.
1. A magyarok, amikor lerohanták Szlovákiát, kivágták a terhes szlovák asszonyok méhéből a csecsemőket.
2. Brutális magyarosítás zajlik Szlovákiában. Szlovákia déli részén több ezer cég van magyarok tulajdonában. Aki ott állást keres, annak esélye sincs, ha nem beszél magyarul.
3. Vissza kell hívnunk a csapatainkat Koszovóból, és Szlovákia déli részére kell irányítanunk, hogy megvédjük a szlovákokat a Magyar Koalíció autonóm akcióitól. . Nem törölhetjük el a hadkötelezettséget. Szükségünk van a tankokra, a tüzérségre, a légvédelmi erőkre, hogy az autonómiatörekvéseket eltaposhassuk. . Aki elaludt, azon kénytelen leszek használni a 200 kilós kalapácsomat és az 50 tonnás tankomat, hogy ráébredjen a veszélyre!
4. 800 évvel később, a mongoloidok valahogy eltűntek. Nem tudom, hogy mitől váltak civilizálttá, de azt hiszem, a szláv vértől. Sajnos. És nem tudom, hogy ezek a magyarok, akik magyaroknak nevezik magukat, azok mennyire magyarok. Szerintem úgy 90 százalék a szláv vér bennük, és 10 százalék az ómagyar. De még mindig megőrülnek a turulmadárért és ilyesmiért.
5. Azok, akik Szlovákia deli részén magyarnak képzelik magukat, valójában csak szlovákok, akik asszimilálódtak Magyarországhoz. . Az amerikai iskolákban angol nyelven kell tanulni. Azt akarjuk, hogy szlovák iskolákban szlovákul kelljen tanulni. A magyar iskoláknak el kell tűnniük. A magánoktatásban persze mindenki olyan nyelven tanít, amilyenen akar, akár pápua-újguineaiul is."
Házik Zoltán Polgár Info felvidéki, kárpátaljai, délvidéki főszerkesztője
Jut eszembe; A kecskék inkább a délszláv tesvéreiteknél ill. a keleti hegyi franciáknál divat, amivel semmi baj nincs, ha rendeltetés szerűen használják. Nálunk szegényember tehene, vagy később tisztviselő tehénként volt nyilvántartva. Most a reform táplálkozás fontos része lett. A ló az más téma. A magyar ember lelkében erre egy rész el van különítve. Hál'Istennek a cucilizmus pusztítása után a globalizáció ellenére mocorog valami. A vér nem válik vizzé.
Ma már nemigen van olyan kocsi, amihez minden alkatrészt egy ország gyártana (kivéve talán az ázsia autógyárakat). Kis tételekkel szarakodni nem éri meg, így aztán mindenki specializálódik ...
Vannak a nagy gyáraknak másodlagos márkái. A termék árának egy jelentős része a márka. Ezért szinte ugyanazt eladják más név alatt, olcsóbban.
VW - Seat, Skoda
Renault - Dacia
Cisco - LinkSys
3Com - Huawei
szinte minden - TESCO
De autógyártásban szinte mindegy. Ha egy Skodában van ülésfűtés, akkor valószinüleg azt valahol a Pilisben gyártják. Ha ülésmozgató, beállító, akkor nagy valószinüséggel Móron. A hűtőt, meg lehet, hogy Székesfehérváron.
A magyar Suzuki fényszórója meg a franciáktól jön. Akik a fene tudja hol gyártatják le.
Úgy, hogy végűl is VW-t gyártat, de nem vállal érte felelősséget és ezért Skodának nevezi. A VW-bogarat egyébbként egy a Porsche tervező irodájában dolgozó magyar mérnök tervezte. Herr Porsche pl. magyar embertudásával ékeskedett.
Na, ez volt a hét vicce! :-): az USA, aki a szlovák hadiipari moguloknak gazsulál! :-) Ne csináld ezt, putnik, mert leesek a székről!
Talán ti gyártjátok az F-16-ost? Netán a Lopakodót? Hadiipari elektronika és hírközlés területén hogyan álltok?
Jelentem, löveget és harckocsit minden porbafingó ország tudott gyártani már 60 évvel ezelőtt is, ma nem ezen múlik egy háború kimenetele. Magyarország is gyártott ilyeneket, talán nem is rosszakat, mert sikerült velük 1938-ban csont nélkül visszafoglalni a Felvidéket :-)
Szakikám, hencegjek most az Audi TT-vel, mert ezt is Csonka- Magyaroszágon gyártják, mégsem mondom, hogy ez egy magyar autó.'85-ben voltam Sindelfingóban (Merci szgk.gyár Stutegart mellett) gyár látogatáson. A gyártó soron már akkor mindenféle náció dolgozott. A német volt a legkevesebb, mégis német autó készült. Nálunk német Audit, japán Suzukit (ebben résztvesznek a felvidéki atyafiak is) gyártanak. A tulajdonos ezt nem szégyeli, nem úgy mint a VW aki Skodának álcázza a termékét, nehogy blamálja a nevét. Ha nincs a KGST, meg a nagy pánszláv cucilizmus a '70-es években már Toyotát gyártottunk volna. Helyette a Nagytesvér megengedte, hogy Lada kilincset, meg ablaktörlőt gyártsunk. De olvasom, hogy szarban vagytok, mert az Ikaruszokat ki kell vonni a pozsonyi tömeg közlekedésből annyira elöregedtek. Az ottani atyafiak szerint pedig ezvolt a legmegbízhatóbb jármű amivel valaha is dolguk volt. Vigyázz Punti mert kezdesz demagóg lenni.
EZ - http://www.military.cz/slovak/ -a resz pedig nagyon fontos resze a gazdasag-nak,iparnak,hisz a vilag legerosebb legdemokratikusabb orszaga a USA-se titkolja.
Edes baratom ,elteheted a feltalaloitokat,ha minden amit,nalatok ,latni,a szerszamtol,kezdve,a kocsikig,,,made in germany,,ES sokat motoroztam,autoztam rajtatok kersztul ,,falukon,,kersztul,,-YU-ba, a valosag magarol beszel.
Akkor a -ESKA-FAVORIT-BABETTA-JAWA-SKODA-DETVAN-LIAZ-KAROSA-TATRA es a fegyvergyarak mi-CZ-SK-a tobbi,ugy mindt nalatok a SUZUKI-is ahol ha jol tudom meg szakszervezet sincs,de van jo ,, munkaltato,,ki iranyit.Puntik-CZECHO-SLOVAKIA-
Mellesleg ezekből a gyárokból , amikre oly büszke vagy mennyi van szlovák tulajdonban ? És ami lényegesebb , ezekben az ipari termékekben mennyi a szlovák knowhow ? Vagy csak sima gyártósorok ? Ezek a befektető hajlamosak arra , hogy amikor elmúlik az adókedvezméyes időszak és megnőnek a bérek , akkor odébbálljanak.
Picinyem, nálatok még metró sincs, Bpesten meg van már vagy 100 éve :-)). A szlovák iparral meg nincs dicsekedni, mert ami van és életképes, az külföldi befektetés, a többi meg csak döglődik. A cseh ipar valóban világszínvonalú volt, de azt már nem hazudhatjátok be sajátnak, mert szétmentetek :-)
A magyar iparnak is betett a cuculizmus, a gengszterváltásról nem is beszélve, de előtte azért volt egy és más: Ganz, Tungsram, Rába, stb. Ezek világcégek voltak, tudsz-e hasonló szlovák céget mondani? Mert én nem ...
Volt jó néhány magyar tudós és feltaláló, akinek világhírű találmányai voltak (porlasztó: Bánki Donát és Csonka János, transzformátor: Déri/Bláthy/Zipernowski, telefonközpont: Puskás Tivadar, golyóstoll: Bíró, biztonságos gyufa: Irinyi János, helikopter: Asbóth Oszkár, villanymozdony: Kandó Kálmán, számítógép-tudomány: Neumann János, atomfizika: Szilárd Leó, Teller Ede és sorolhatnám ...)
Mondj nekem egy szlovák feltalálót, aki világhírű találmányt alkotott!
Eddig 13 magyar Nobel-díjas volt, mondj nekem 1 szlovákot!
Szóval, kispofám, én a helyedben hátrébb vinném a kecskéket és a birkákat, és magamba szállnék, mert amíg a magyar nép ennyi tudóst, feltalálót adott a világnak, addig a tótoknak csak birkapásztorokra futotta :-DDD
A SKODA-OCTAVIAT-itt POZSONY-ba fogjak gyartani aVW-gyar-ban,a SKODA-megint
CSEHSZLOVAK-lesz.A ti autotok,a magyar gyartmanyu TRABANT-vagy DDR? volna csak rosszul irtam? Nem tudom kozuletek hannyan emlekeznek,ez olyan volt abba a idobe martmindt a TRABANT-MEG A WATBURG-nalatok,mindt italya-ba a ALFA-ROMEO.
Es meg arra is emlekszem,hogy a GORENJES-idok alatt ti a magyar gyartmanyu TRABANT-on fuvaroztatok,a GORENJET.AZ ember sokat autozik motorozik azt talalkozik ezzel azzal,a VOJVODINA-bol haza talalkoztam a hataron ilyen turistakkal,,,es a ottani magyar-ul beszelo,akkori jugoszlav-hataror mondja ,,mennek a magyar honfoglalok,, marmindt a trabantokra szerelt-GORENJE-vel.Nem tudom ezt lehet -e meg reklamozni,de titkolni nem.Puntik-CZECHO-SLOVAKIA-
HA A SKODA,,kiesik innen meg volna minek kiesni de toletek,mi?Esetleg a kescske,vagy a lo,mas nem igen.A lovak a tehenek meg a kecskek hatarozzak meg nalatok a ipari fejlettesg szintjet,mert ahogy neztem,latom nalatok,ipari termek,mind import,azt nem is csoda,hogy egy furofejet a metro epites-re is a nemetek-csinalnak nektek,a MAGYAR-TV-be lattam,mit itt a uzemor-barkacsolna ki,mindenki a kepessegei szerint.Puntik-CZECHO-SLOVAKIA-
A en csaladom-ba,van SZLOVAK-MAGYAR-CSEH-nemzetisegu,es nem nez le senki senkit,ez csaknalatok honos,a itteni hozzaszolasok-bok,azt nem csoda ,hogy a ,,kiralysag, nak csak ennyi, ez lett a vege a ilyen hozzaallasbol.Puntik-CZECHO-SLOVAKIA-
CSehszlovakia-egy vicc meg is itt ,,szlopaljatok a sort,,---olvasd csak el a ti HORVATORSZAG-topiktokat,ott olvastam,hogy a ti fejlett orszagu polgarotok,elosszor itt bevasarol sor-bol aztan megy delre,nyaralni eszt en forditva sose mondhatom el,nalatok nemcsak hogy sort,de meg benzint se veszunk,mart ugy altalaba,a itteni,cseh-szlovak,topikot olvasva uton,a delszlav testverekhez.Puntik-CZECHO-SLOVAKIA-
Ha a CSEH-ek ,szart lapatolnanak, akkor TI,mit ? Lo,kecsketenyesztes,a pusztakon,aram nelkul,itt aztan volna,van is mit lapatolni,edes baratom,itt a ipari,fejlettseg,-latod ez egy bizonyos szint.Puntik-CZECHO-SLOVAKIA-
AMIT te itt osszehordasz edes baratom ettol,meg a kutyam is felfordulna pedig edzett,darab.Ajanlom a http://www.military.cz/slovak/ -oldalt megnezni ha erted egyaltalan.ITT meglatod ,csak a szlovak gyartmanyu eszkozoket,taviranyitasu aknaszedot,pancelozott jarmuvet-mi szinten itt volt gyartva,es a NATO-fegyverzetebe szolgal.Hasznukat vettek,a delszlav-haboruba-ugyhogy ez mart a legujabb termek,megjarta SAJKOVACOT-es-OKUCANIT-hol toletek is voltak,meg mindig a nagy keleti testver felszerelese dominal a ti seregetek-be,meg szerencse hogy a ,nagy keleti testver,igy ellat benneteket.ITTa gyartasa,most is kozos,iranyitasu,CSEHes SZLOVAK,-PUNTIK-CZECHO-SLOVAKIA-