Keresés

Részletes keresés

csörgő.morgó Creative Commons License 2008.01.16 0 0 1251
Válogatás Ján Slota megnyilatkozásaiból


"Olvasóink az alábbiakban az Európai Unió tagjává vált Szlovákiát kormányzó
triumvirátus
nemzeti vezérének kijelentéseit olvashatják.


1. A magyarok, amikor lerohanták Szlovákiát, kivágták a terhes szlovák
asszonyok méhéből a csecsemőket.

2. Brutális magyarosítás zajlik Szlovákiában.
Szlovákia déli részén több ezer cég van magyarok tulajdonában.
Aki ott állást keres, annak esélye sincs, ha nem beszél magyarul.

3. Vissza kell hívnunk a csapatainkat Koszovóból, és Szlovákia déli részére
kell irányítanunk,
hogy megvédjük a szlovákokat a Magyar Koalíció autonóm akcióitól. .
Nem törölhetjük el a hadkötelezettséget.
Szükségünk van a tankokra, a tüzérségre, a légvédelmi erőkre, hogy az
autonómiatörekvéseket eltaposhassuk. .
Aki elaludt, azon kénytelen leszek használni a 200 kilós kalapácsomat és az
50 tonnás tankomat,
hogy ráébredjen a veszélyre!

4. 800 évvel később, a mongoloidok valahogy eltűntek.
Nem tudom, hogy mitől váltak civilizálttá, de azt hiszem, a szláv vértől.
Sajnos.
És nem tudom, hogy ezek a magyarok, akik magyaroknak nevezik magukat, azok
mennyire magyarok.
Szerintem úgy 90 százalék a szláv vér bennük, és 10 százalék az ómagyar.
De még mindig megőrülnek a turulmadárért és ilyesmiért.

5. Azok, akik Szlovákia deli részén magyarnak képzelik magukat, valójában
csak szlovákok,
akik asszimilálódtak Magyarországhoz. .
Az amerikai iskolákban angol nyelven kell tanulni.
Azt akarjuk, hogy szlovák iskolákban szlovákul kelljen tanulni.
A magyar iskoláknak el kell tűnniük.
A magánoktatásban persze mindenki olyan nyelven tanít, amilyenen akar, akár
pápua-újguineaiul is."

Házik Zoltán
Polgár Info felvidéki, kárpátaljai, délvidéki főszerkesztője
Hierro Nyh. Creative Commons License 2008.01.16 0 0 1250

Ezzel is dicsekedni fogsz? :)

 

http://index.hu/gazdasag/magyar/indgu080116/

Előzmény: puntik (1236)
Amerigo61 Creative Commons License 2008.01.16 0 0 1249

Már azt hittem, senki sem üti le ezt a labdát :-D

Előzmény: FriendlyFire (1247)
őszkaján Creative Commons License 2008.01.16 0 0 1248
 Jut eszembe; A kecskék inkább a délszláv tesvéreiteknél ill. a keleti hegyi franciáknál divat, amivel semmi baj nincs, ha rendeltetés szerűen használják. Nálunk szegényember tehene, vagy később tisztviselő tehénként volt nyilvántartva. Most a reform táplálkozás fontos része lett. A ló az más téma. A magyar ember lelkében erre egy rész el van különítve. Hál'Istennek a cucilizmus pusztítása után a globalizáció ellenére mocorog valami. A vér nem válik vizzé.
Előzmény: puntik (1231)
FriendlyFire Creative Commons License 2008.01.16 0 0 1247

"mert sikerült velük 1938-ban csont nélkül visszafoglalni a Felvidéket :-)"

 

Na, erről mesélj egy kicsit bővebben! :-)

Előzmény: Amerigo61 (1243)
Amerigo61 Creative Commons License 2008.01.16 0 0 1246

Az AUDI-nak is sok magyar beszállítója van ...

 

Ma már nemigen van olyan kocsi, amihez minden alkatrészt egy ország gyártana (kivéve talán az ázsia autógyárakat). Kis tételekkel szarakodni nem éri meg, így aztán mindenki specializálódik ...

Előzmény: Törölt nick (1245)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.16 0 0 1245

Vannak a nagy gyáraknak másodlagos márkái. A termék árának egy jelentős része a márka. Ezért szinte ugyanazt eladják más név alatt, olcsóbban.

 

VW - Seat, Skoda

Renault - Dacia

Cisco - LinkSys

3Com - Huawei

szinte minden - TESCO

 

De autógyártásban szinte mindegy. Ha egy Skodában van ülésfűtés, akkor valószinüleg azt valahol a Pilisben gyártják. Ha ülésmozgató, beállító, akkor nagy valószinüséggel Móron. A hűtőt, meg lehet, hogy Székesfehérváron.

 

A magyar Suzuki fényszórója meg a franciáktól jön. Akik a fene tudja hol gyártatják le.

Előzmény: puntik (1242)
őszkaján Creative Commons License 2008.01.16 0 0 1244
 Úgy, hogy végűl is VW-t gyártat, de nem vállal érte felelősséget és ezért Skodának nevezi. A VW-bogarat egyébbként egy a Porsche tervező irodájában dolgozó magyar mérnök tervezte. Herr Porsche pl. magyar embertudásával ékeskedett.
Előzmény: puntik (1242)
Amerigo61 Creative Commons License 2008.01.16 0 0 1243

Hahhahahahahahh! :-D

 

Na, ez volt a hét vicce! :-): az USA, aki a szlovák hadiipari moguloknak gazsulál! :-) Ne csináld ezt, putnik, mert leesek a székről!

Talán ti gyártjátok az F-16-ost? Netán a Lopakodót? Hadiipari elektronika és hírközlés területén hogyan álltok?

Jelentem, löveget és harckocsit minden porbafingó ország tudott gyártani már 60 évvel ezelőtt is, ma nem ezen múlik egy háború kimenetele. Magyarország is gyártott ilyeneket, talán nem is rosszakat, mert sikerült velük 1938-ban csont nélkül visszafoglalni a Felvidéket :-)

Előzmény: puntik (1238)
puntik Creative Commons License 2008.01.16 0 0 1242
Eszt,hogy erted,hogySKODA-nak alcazza a termeket?Puntik-CZECHO-SLOVAKIA-
Előzmény: őszkaján (1241)
őszkaján Creative Commons License 2008.01.16 0 0 1241
Szakikám, hencegjek most az Audi TT-vel, mert ezt is Csonka- Magyaroszágon gyártják, mégsem mondom, hogy ez egy magyar autó.'85-ben voltam Sindelfingóban (Merci szgk.gyár Stutegart mellett) gyár látogatáson. A gyártó soron már akkor mindenféle náció dolgozott. A német volt a legkevesebb, mégis német autó készült. Nálunk német Audit, japán Suzukit (ebben résztvesznek a felvidéki atyafiak is) gyártanak. A tulajdonos ezt nem szégyeli, nem úgy mint a VW aki Skodának álcázza a termékét, nehogy blamálja a nevét. Ha nincs a KGST, meg a nagy pánszláv cucilizmus a '70-es években már Toyotát gyártottunk volna. Helyette a Nagytesvér megengedte, hogy Lada kilincset, meg ablaktörlőt gyártsunk. De olvasom, hogy szarban vagytok, mert az Ikaruszokat ki kell vonni a pozsonyi tömeg közlekedésből annyira elöregedtek. Az ottani atyafiak szerint pedig ezvolt a legmegbízhatóbb jármű amivel valaha is dolguk volt. Vigyázz Punti mert kezdesz demagóg lenni.
Előzmény: puntik (1232)
Amerigo61 Creative Commons License 2008.01.16 0 0 1240

Nem motorozhattál volna keresztül az országon, ha nem lenne a motorodban porlasztó, ezt is egy magyar embernek köszöneted, csaxólok :-)

Ha leszerelnék az összes trafót a környezetedben, akkor meg nézhetnél ki a fejedből a sötétben :-)

Gyufa híján meg a néped visszatérhet a pattintott kőkorszakba, ahol nemrégen még leledzett :-)

 

Még mindig nem soroltad fel néped tehetséges fiait ... talán egy sincs?

Még mutatóban sem? :-))

Előzmény: puntik (1237)
Fatboy Slim Creative Commons License 2008.01.16 0 0 1239

továbbá mondj egy szlovák királyt.

nem tehetek róla, ez a vesszőparipám...

Előzmény: Amerigo61 (1234)
puntik Creative Commons License 2008.01.16 0 0 1238

EZ -  http://www.military.cz/slovak/ -a resz pedig nagyon fontos resze a gazdasag-nak,iparnak,hisz a vilag legerosebb legdemokratikusabb orszaga a USA-se titkolja.

Puntik-CZECHO-SLOVAKIA-

Előzmény: Amerigo61 (1234)
puntik Creative Commons License 2008.01.16 0 0 1237

Edes baratom ,elteheted a feltalaloitokat,ha minden amit,nalatok ,latni,a szerszamtol,kezdve,a kocsikig,,,made in germany,,ES sokat motoroztam,autoztam rajtatok kersztul ,,falukon,,kersztul,,-YU-ba,  a valosag magarol beszel.

Puntik-CZECHO-SLOVAKIA-

Előzmény: Amerigo61 (1234)
puntik Creative Commons License 2008.01.16 0 0 1236

Akkor a -ESKA-FAVORIT-BABETTA-JAWA-SKODA-DETVAN-LIAZ-KAROSA-TATRA es a fegyvergyarak mi-CZ-SK-a tobbi,ugy mindt nalatok a SUZUKI-is ahol ha jol tudom meg szakszervezet sincs,de van jo ,, munkaltato,,ki iranyit.Puntik-CZECHO-SLOVAKIA-

Előzmény: Müller őrmester (1235)
Müller őrmester Creative Commons License 2008.01.16 0 0 1235
Mellesleg ezekből a gyárokból , amikre oly büszke vagy mennyi van szlovák tulajdonban ? És ami lényegesebb , ezekben az ipari termékekben mennyi a szlovák knowhow ? Vagy csak sima gyártósorok ? Ezek a befektető hajlamosak arra , hogy amikor elmúlik az adókedvezméyes időszak és megnőnek a bérek , akkor odébbálljanak.
Előzmény: puntik (1232)
Amerigo61 Creative Commons License 2008.01.16 0 0 1234

Picinyem, nálatok még metró sincs, Bpesten meg van már vagy 100 éve :-)). A szlovák iparral meg nincs dicsekedni, mert ami van és életképes, az külföldi befektetés, a többi meg csak döglődik. A cseh ipar valóban világszínvonalú volt, de azt már nem hazudhatjátok be sajátnak, mert szétmentetek :-)

A magyar iparnak is betett a cuculizmus, a gengszterváltásról nem is beszélve, de előtte azért volt egy és más: Ganz, Tungsram, Rába, stb. Ezek világcégek voltak, tudsz-e hasonló szlovák céget mondani? Mert én nem ...

 

Volt jó néhány magyar tudós és feltaláló, akinek világhírű találmányai voltak (porlasztó: Bánki Donát és Csonka János, transzformátor: Déri/Bláthy/Zipernowski, telefonközpont: Puskás Tivadar, golyóstoll: Bíró, biztonságos gyufa: Irinyi János, helikopter: Asbóth Oszkár, villanymozdony: Kandó Kálmán, számítógép-tudomány: Neumann János, atomfizika: Szilárd Leó, Teller Ede és sorolhatnám ...)

 

Mondj nekem egy szlovák feltalálót, aki világhírű találmányt alkotott!

 

Eddig 13 magyar Nobel-díjas volt, mondj nekem 1 szlovákot!

 

Szóval, kispofám, én a helyedben hátrébb vinném a kecskéket és a birkákat, és magamba szállnék, mert amíg a magyar nép ennyi tudóst, feltalálót adott a világnak, addig a tótoknak csak birkapásztorokra futotta :-DDD

Előzmény: puntik (1231)
Müller őrmester Creative Commons License 2008.01.16 0 0 1233
nem nez le senki senkit,ez csaknalatok honos

 

 

:-D

Előzmény: puntik (1230)
puntik Creative Commons License 2008.01.16 0 0 1232

A SKODA-OCTAVIAT-itt POZSONY-ba fogjak gyartani aVW-gyar-ban,a SKODA-megint

CSEHSZLOVAK-lesz.A ti autotok,a magyar gyartmanyu TRABANT-vagy DDR? volna csak rosszul irtam? Nem tudom kozuletek hannyan emlekeznek,ez olyan volt abba a idobe martmindt a TRABANT-MEG A WATBURG-nalatok,mindt italya-ba a ALFA-ROMEO.

Es meg arra is emlekszem,hogy a GORENJES-idok alatt ti a magyar gyartmanyu TRABANT-on fuvaroztatok,a GORENJET.AZ ember sokat autozik motorozik azt talalkozik ezzel azzal,a VOJVODINA-bol haza talalkoztam a hataron ilyen turistakkal,,,es a ottani magyar-ul beszelo,akkori jugoszlav-hataror mondja ,,mennek a magyar honfoglalok,, marmindt a trabantokra szerelt-GORENJE-vel.Nem tudom ezt lehet -e meg reklamozni,de titkolni nem.Puntik-CZECHO-SLOVAKIA-

Előzmény: Törölt nick (1215)
puntik Creative Commons License 2008.01.16 0 0 1231

HA A SKODA,,kiesik innen meg volna minek kiesni de toletek,mi?Esetleg a kescske,vagy a lo,mas nem igen.A lovak a tehenek meg a kecskek hatarozzak meg nalatok a ipari fejlettesg szintjet,mert ahogy neztem,latom nalatok,ipari termek,mind import,azt nem is csoda,hogy egy furofejet a metro epites-re is a nemetek-csinalnak nektek,a MAGYAR-TV-be lattam,mit itt a uzemor-barkacsolna ki,mindenki a kepessegei szerint.Puntik-CZECHO-SLOVAKIA-

Előzmény: Törölt nick (1223)
puntik Creative Commons License 2008.01.16 0 0 1230

A en csaladom-ba,van SZLOVAK-MAGYAR-CSEH-nemzetisegu,es nem nez le senki senkit,ez csaknalatok honos,a itteni hozzaszolasok-bok,azt nem csoda ,hogy a ,,kiralysag, nak csak ennyi, ez lett a vege a ilyen hozzaallasbol.Puntik-CZECHO-SLOVAKIA-

Előzmény: Törölt nick (1202)
puntik Creative Commons License 2008.01.16 0 0 1229
CSehszlovakia-egy vicc meg is itt ,,szlopaljatok a sort,,---olvasd csak el a ti HORVATORSZAG-topiktokat,ott olvastam,hogy a ti fejlett orszagu polgarotok,elosszor itt bevasarol sor-bol aztan megy delre,nyaralni eszt en forditva sose mondhatom el,nalatok nemcsak hogy sort,de meg benzint se veszunk,mart ugy altalaba,a itteni,cseh-szlovak,topikot olvasva uton,a delszlav testverekhez.Puntik-CZECHO-SLOVAKIA-
Előzmény: Sokolov tábornok (1212)
puntik Creative Commons License 2008.01.16 0 0 1228
Ha a CSEH-ek ,szart lapatolnanak, akkor TI,mit ? Lo,kecsketenyesztes,a pusztakon,aram nelkul,itt aztan volna,van is mit lapatolni,edes baratom,itt a ipari,fejlettseg,-latod ez egy bizonyos szint.Puntik-CZECHO-SLOVAKIA-
Előzmény: Sokolov tábornok (1210)
puntik Creative Commons License 2008.01.16 0 0 1227

AMIT te itt osszehordasz edes baratom ettol,meg a kutyam is felfordulna pedig edzett,darab.Ajanlom a http://www.military.cz/slovak/ -oldalt megnezni ha erted egyaltalan.ITT meglatod ,csak a szlovak gyartmanyu eszkozoket,taviranyitasu aknaszedot,pancelozott jarmuvet-mi szinten itt volt gyartva,es a NATO-fegyverzetebe szolgal.Hasznukat vettek,a delszlav-haboruba-ugyhogy ez mart a legujabb termek,megjarta SAJKOVACOT-es-OKUCANIT-hol toletek is voltak,meg mindig a nagy keleti testver felszerelese dominal a ti seregetek-be,meg szerencse hogy a ,nagy keleti testver,igy ellat benneteket.ITTa gyartasa,most is kozos,iranyitasu,CSEHes SZLOVAK,-PUNTIK-CZECHO-SLOVAKIA-

Előzmény: Törölt nick (1202)
őszkaján Creative Commons License 2008.01.15 0 0 1225
 Az a Skoda már inkább népi német kocsi.
Előzmény: Törölt nick (1224)
őszkaján Creative Commons License 2008.01.15 0 0 1222
 Nem baj ha sváb, csak rendes magyar ember legyen.
Előzmény: RobUr (1220)
őszkaján Creative Commons License 2008.01.15 0 0 1221
 A lengyelek akkor mondják ha sajnálkoznak valami felett. (germanizmus)
Előzmény: Lúdas Matyi (1216)
RobUr Creative Commons License 2008.01.15 0 0 1220

Emil von Skoda

"born Nov. 19, 1839, Plzen, Bohemiadied Aug. 8, 1900, Amstetten, Austria

German engineer and industrialist who founded one of Europe's greatest industrial complexes, known for its arms production in both World Wars. "

 

Neve utan, cseh osei lehettek vagy o" maga cseh volt.

 

Olyan "ne'met" lehetett, mint Liszt Ferenc.

Fatboy Slim Creative Commons License 2008.01.15 0 0 1219
K.Á.R.
Előzmény: Lúdas Matyi (1216)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!