Találkozó 11 óra tájt a Füstiben, a Nyugatiból 10:45-kor indult pendli Rrendező felőli végénél. Eltéveszteni nem lesz nehéz, aki volt már ilyenen, az tudja, kit keressen. Nem biztos, de lehet, hogy még a Nyugatiig is kimegyek. De ez még nem biztos. A biztos a 11 óra FÜSTI, pendli vége.
Akinek meg infó kell, írjon ide: Em@il Comtomnak, ami mindíg utóléri... :-)
A nosztalgia-gépekről képeket a képtáramban találtok. (A Trumanról is.) A tűznélküli gépek közül is van egy a Füstiben, zöld, lehet, hogy csepeli volt.
Budakeszin is van kiállítva egy 375-ös, pályaszámát nem tudni, le van festve feketére a táblája...
a 22-es buszból is látszik, miután beért Budakeszire, jobb oldalra kell figyelni, egy kis parkban áll
A hatvani 520-as asszem telikerekes. A csepeli papírgyár gőzösiről tudtok valamit? Nem tudom, lehet, hogy tűznélküliek voltak, és a '90-es évek elején még járkáltak ( volt egy zöld, azt tudom :-))
A Füstiben teljesen véletlenül nincs 411-es? (Vasné?)
A másik, 601-esről neten nincs igazán kép, de a Vasút&Modell újságban van néhány.
A 301-es nem fog működni, nem is készül el vasutasnapra - legalábbis nekem ezt mondták.
(Az elrontott hozzászólást ne felejtsd el kiszedetni.)
Sziasztok! A nagyvasúti és a modellezős topicból ismertek.Sokat járom az országot és figyelem ,hol taláhatóak kiállítva ,vagy elhagyva gőzösök.Mivel a 375 nagyon tetszik és gyerekkori emlékeim leginkább ehhez kapcsolódnak tudok egy pár helyet ,ahol megtalálható. Lakohelyem környékén:Békéscsabán az állomás épület előtt.Mezőhegyesen,szintén a vasútállomáson.Ami viszont nagyon érdekes,és utaltam rá régebben: Pakson a volt vasúti múzeumnál a kis mellékvonali fűtőházban lapul egy 375-ös.(meg ugye a Füstiben is van egy működőképes példány)
Nem vagyok benne biztos, de azt hiszem, az a Csingervölgy nevű mozdony; Ajkán üzemelt, a szénbányában, később a MÁV-hoz került (és nem kapott sorozatszámot). 1890-ben készült Bécsújhelyen (Sigl).