szevasztok hejj! öreg parasztbringát keresek felújítás céljából... elkapott a hippifíling meg legalább egy kis ügyködéssel telik a nyár... segítsetek köszi
Jó bringázást! Csakhogy ne döglődjön így a Tour de France végére ez a topik sem, hát itt egy veterán bringa képe: talán 92'-ben fotóztam egy kerékpáros kiállításon Pesten. A Csepel, pardon a Schwinn standján láttam...
Hogy használom-e? Már több mint egy éve majd minden napon 100%-kal vidámabb minden napom. Reggelente le a Márvány utcán, végig a Tabánon, Erzsébet hídtól a Szabadsághídig végig a Duna parton. Át a Szabadságon, el a Közgé mellett be a kis utcákon a Ráday-ba, Bakáts tér, Lónyai. (nyakkendőben!). A legjobb. De nem csak a várost, a terepet is bírja. Bár sajna beleraktam már pár kisebb nyolcast, és a küllők sincsenek túl jó állapotban, úgyhogy beigértem neki már egy újra küllözést, csak nincs szivem pár napra is lerakni.
Üdvözlet mindenkinek! Örülök,hogy véletlenül,de rátaláltam erre a topicra,ugyanis 42 éves koromban jutottam el odáig,hogy elkezdjek kutatni gyermekkori álmaim kerékpárja után.Hátha pont köztetek járok szerencsével.
Keresek tehát kizárólag a hetvenes években gyártott "SZPUTNYIK" versenykerékpárt . Akkoriban "szovjetzöld",metálsárga és metálbordó színekben lehetett kapni. A legfontosabb kritérium számomra,hogy gyári,újszerűen megőrzött és komplett (sárvédők,csomagtartó) állapotban legyen,amire tudom,hogy kevés az esély.Ha esetleg valaki tud ilyenről,kerem,szóljon. Üdvözlettel:H: Ervin
Mint egy igazi bicikli! Gratulálok! Nem ír fel a rendőr, van itt minden, 20 cm fehér sáv, névtábla, cickaszem... szép! Pumpatartó, pumpa, szerszámostáska viszont hiányzik. Használod is majd?
Egy hete vettem elő a csepelt a városban és lépten-nyomon meg akarják venni. Két éve még a kutyát sem érdekelte.. Tényleg több az érdeklődés a régi bicók iránt.
Régen jártam erre, köszönöm szépen a fáradozásotokat!
Sajnos amir egondoltok táblára a nyakánál hiányzik!
Sztem valamiféle Csepel lehet, biztos nem Orosz bicikli, mert ahoz túl kifinomult ( zsírzószemek) és az abroncsa is a Csepelekre jellemző, mondjuk az egyiket már cserélték!
Azért lenne jó valami dokumentációt szerezni hozzá, mert felújítani szeretném!
Persze, ebben igazad van, de ez a bicikli márkájától teljesen független, hiszen később is rakhattak bele akármilyen hátsókereket vagy agyat és sejtem hogy a gyárak is többféle hátsóaggyal szereltek.
Nem igazán veterán, csak kicsit , de azért nagyon szeretem, ma fejeztem be a rendberakását (mind a három kereke le volt törve amikor találtam) Én a lemezárugyárra tippelek mint gyártó de lehet hogy tévedek.. Szerintetek ki gyártotta?
Ebből a táblából csak az derülne ki, hogy a hátsóagynak mi a márkája ( nagy valószínűséggel Torpedo vagy Super Grant) de ettől a bicó még akár mi is lehet :((
Egy fénykép a nagyapámról 1939-ből. Fakerekű versenykerékpár, szárnyas anyás kerékrögzités, bár a fényképen nem látszik de a korabeli versenybicajokon 2 sebességes hátsó agyak voltak az agy mindkét oldalán 1-1 fogaskerék az egyik általában fix, a másik racsnis. Csak egy fék van valószinű abroncsfék. Sajnos a bicikli nincs meg.
Ja már értem, de nem bántam a kitérőt, érdekes golgokat olvasgattam a Steyr-emblema keresése kapcsán. :)) pitic talán tesz be egy képet... és nézelődünk annak kapcsán is.
Gyerekek!! DenBesteSykkel-lel azon fáradozunk, hogy a fenti emblémát pitic kerékpárján megtekintve végre rájöjjünk a bicikli márkájára. Természetesen én se, DenBesteSykkel se a "név, cím"-es táblára gondoltunk, ez elég nyilvánvaló sztem...Jajjjj:))))) Na hajrá!