A csomagtartoba de nem a hatso ules tamlajara, hanem felulrol log lefele a kalaptarto alatti reszen kb kozeptajt, ha szelteben nezzuk a kocsit, kozel a nyilashoz, hogy jol elerheto es kezelheto legyen. 4900-t kertek 45 perc munkadijert, de mivel nem kertem szamlat, 4000-t mondott.
Amugy lattam mikor szetszedte a srac, hogy oda van irva: CD magazin :))))))
Lemértem a fogyasztást 130-nál volt 5.5L/100km.
135-re nem tudtam felgyorsulni, mert valaki mindig tökölt elöttem, de gondolom, hogy kb. 1 decivel ehet akkor többet.
Nem tudom az árakat. Én egy jódarabig nem szándékozom megválni tőle. És engem annyira meggyőzött a modern dízelek képessége, hogy számomra a motor=dízel :-))
Ma a Duett kft-nel mindenfele okoskodas, benazas nelkul siman beszereltek az ABTGolf-tol szerzett CD tarat azokkal a dolgokkal, amik eredetileg hozza tartoztak. Nem kellett semmilyen plusz konzol 25e-ert.
Erdekes, hogy ez ronoeknal mekkora gondot okozott.
Egy 2001-es fekete 5 ajtós 206 2.0Hdi-re alkudozom, 2.6-ba elhoznám. Napfénytetős, klímás, ködlámpás, szervós, el.ablak, el.tükör. 39eKM. Clio-t Megane-t még nem tudok szépet, extrásat jó áron. 5 ajtós lenne a jó.
Mennyiért mennek használtan?
Jobb lenne az 1.5d átírás meg bizt. meg fogyi szempontjából.
Köny,dCi, és én rendelkezünk 80 pacis dCi Clio-val.Ha kérdésed van esetleg, akkor tedd fel bátran, ha tudok segítek, de szerintem a többiek is.Én teljesen meg vagyok vele elégedve.Nagyon dinamikus,bár nem versenyautó, de okozhat kellemes meglepetéseket, és nagyon kényelmes, a PUG-al szemben pedig talán jobb a felszereltsége is.
Csak mostanában nézegettem francia dízeleket, ezért kérdeztem. Mondjuk én erősebbet szeretnék és nem Thaliat mert az nem igazán megy az egyéniségemhez. Cliot vagy Megane-t elfogadnék meg PUG 206-t. Vmi ilyen lesz szerintem. 2.6M Ft-ig gondolkodom klímásban 2000-es évjárattól.
Az 1,5-ös dCi Thalicskánál nem vettem észre jelentősebb fogyasztásnövekedést man.klíma használata során, illetve a teljesítményt sem vette vissza.:) Jelenlegi fogyasztásom 50-50%-os városi és autópálya használat mellett 4,8 literre jön ki.
Krike,
Nagyon OK a Barum Polaris! Köszi a tippet!:))
Új OMW gázolaj kb. két hét múlva!
Az osztrák hadsereg által használt, -30 fokra kalibrált különlegesen adalékolt gázolajat egyenesen a Sógoréktól hozzák. Az új anyag 10-12,-Ft-al lesz drágább a hagyományos dízelnél.
Ezt elképzelhetőnek tartom, mert mindíg neked kell utánaállítani, és óhatatlanul túllőheti az ember a hőmérsékletet.Nekem van egy AUTO gomb rajta ami a beállított hőmérsékletre valami beépített progi szerint szép nyugodtan lehűti, vagy fűti, és nem pörgeti túl a klímát.Nincsen folyamatos utánaállítás manuálisan,biztosan ezért jobb a cuccos.Meg nyáron, mikor látom hogy mennyi kint a hőmérséklet, max. 5 fokkal állítom alá,ami bőven elég, és ezért nem kell "sokat" hűtenie, míg sajna a manuálison csak az érzékeidre hagyatkozhatsz, vagy egy hőmérővel kiméred, és bejelölöd a kb. hőfokokat.
Nem hiszem, mert szinte folyamatosan használom a klímát, nyáron hűteni, télen páramentesíteni,ezért a leírt fogyasztási értékek klímahasználattal együtt értendő.Amúgy az automata klíma szerintem igen jó konstrukció, mivel ha bekapcsolod, a teljesítmény nem esik vissza, és nem lehet észrevenni a fogyasztáskülönbséget, esetleg csak nyáron, de az is max. 2 deci.
Hallottam tegnap a Kukucs CD tárral működő zenedobozát, tényleg jó! Ja és a régebbi magnóval szerelve dolgozik.
Más,
Voltam Hungaroringen a tanpályán. 1 napos program keretében ismerkedtem meg saját vezetési és a sárkányom képességeivel.
Magamról most nem írnék, de pár tapasztalat.
A nyári gumival csúszós (téli) 52 km/h-ról ABS-sel a fékút 79m!
Téli gumival kb a fele!:-)
A nagy kormányátmérő miatt nehéz megcsúszáskor az ellenkormányzás.
Relatív stabil az útfekvés.
Nos, 4000-ig csak enyhe lejtőn pörög ki a motor, ekkor megy kb.: 182-185-tel a gép. Ekkor a fogyasztás 10.4-10,6L/100km körül van (végig padlógáz).
3000-nél ötödikben ma lemérem, de szerintem olyan 5L/100km körül. Holnap leírom.
Szia!
A Klijoet tudom: 0.35
Szerintem a Thalicskae is kb ennyi, nem hiszem, hogy a popsija +/-1 szazadnal tobbet modositana rajta. (A homlokfelulete pedig 1.89 m^2, ha az is kell.) :-)
Ez egyebkent kb. megfelel a kategoria atlaganak. Bar vannak jobbak is... (0.32-0.36)
8200 km van benne, de ez a 80 pacis clijó motor.Amúgy olyan 6000 km körül, de nem csökkent sokat az első fogyihoz képest, olyan 2-3 decit csak.Amúgy napi 30-40 km-t megyek most vele, Albertfalva-Duna Plaza viszonylatban.
Még valami kérdés. Tud valaki légellenállási adatokat a Thalicskáról és Clióról? Ha igen, ezek hogy viszonyulnak a többi hasonló kategóriájú konkurens márkákhoz?
Az adatokat nem tom sajna, de nekem full városnál 5,55 l/100 km lett, országúton 130 körüli utazónál 4,2 szokott lenni.Kipróbáztam, és 3-ban 120-ig mentem, de még nem szabályzott le, csak sajnéltam a kicsit.