Az enyém 1,4-es, és az ellenkező irányban csal. A legutóbbi tankoláskor is 8,3-as átlag helyett 7,5 jött ki, azaz 55 l helyett 50,6-ot tankoltam. Persze én már tudom, hogy legalább fél literrel több fogyasztást mutat, és emiatt mindig több van a tankban, mint jelzi.
Sziasztok,
egy hónapja vettünk Xsara 1.6 SX-et, de máris írnom kell ide a fórumba elpanaszolni a csalódásomat. Az történt ugyanis, hogy már az első héten vontatni kellett a verdát mert kifogyott belőle a benzin... Persze minden autós kartársnak a szemében, akinek elmeséltem, láttam a "hülye nő, azt se tudja mikor kell tankolni a kocsiba"-nézést, pedig a kijelző lámpácska 2 (kettő!) km-rel előtte kezdett égni, és a fedcomp is azt mutatta, hogy még 50 km-t mehetünk. Tudom nem komoly hiba, de nagyon ciki volt, mert az autópályán és sötétben történt a dolog. Volt valakinek esetleg hasonló tapasztalata? Az 1500-as szervizen persze majd megemlítem, addigis a még megtehető km-ekből le kell vonni 50-et. :(
Egyébként OK a kocsi, belül kényelmes, jól felszerelt, bár alacsony fordulaton picit lomhának érzem, ahogy azt már mások is említették pár oldallal korábban.
Üdv
Ed
Én a Gombosnál (Bp. XIII. Jász u. 60.) csak rudakat vettem, 11 ezret kóstáltak tavaly, ha jól emléxem. Nekem biciklihez kell évente 2x (nyaraláshoz oda ill. vissza, a bringatartók megvannak), és nem hagyom fent, ezért az olcsó is megtette. Ha jól tudom, a telefonja 330-6395.
Felhivtam oket es egy Citroen markakereskedest is. Tetocsomagtarto az 5 ajtos Xsarara:
- thule 33600
- citroen 31000
Ki gondolta volna, hogy ket rudert ennyi penzt elkernek...
Nekem is ilyen Xsarám van és THULE tetőcsomagtartót vettem rá, nagyon gyorsan le-fel szerelhető, zárható, és esztétikus. Én elégedett vagyok vele. /www.thule.hu/
Nekem is egy 1.6 -os Xsara II-m van. Lassan ket eves lesz es jelenleg 50000 Km van benne. Eddig semmi gondom nem volt az autoval. Megy rendesen, keveset fogyaszt (az atlagom 6.5 - 7 l korul mozog, 95%-ban autopalyan hasznalva) es nagyon kenyelmes. Rendszeresen vezetek haza Strasbourgbol, ami 1100 Km es meg soha sem fajt semmim az ut vegen. A muanyagokrol: tenyleg kopogos anyagok vannak belul, de nekem eddig csak a nagyon durva minuszokban zorgott.
Lenne egy kerdesem is a nagyerdemuhoz. Tudtok valahol tetocsomagtartot az emlitett tipusra? Bringaszallitasra kellene, surgosen.
Sziasztok. Egy használt 2. generációs 1.6-os Xsarán gondolkozom. Tudna vki mesélni róla egy kicsit? Hogy megy, térkínálat, bírja-e a strapát, gyakori hibák, + hogy van-e a 2. generációnak külön töréstesztje?
Köszi!
Csatlakozom Flacikához: meg lehet ugyan szokni az autó hátulját, de átlátni nem lehet. (Mondjuk ez elég sok kategóriatársára is igaz.) Különösen jó, hogy "aprójószágra" (kutya, gyerek, nagyobb kő) is érzékeny, amit semmiképpen nem látnál.
Szerintem igen. Nekem a Perfekt kivitelhez adták, és akkor azt mondtam, hogy ezt és az alufelniket elengedtem volna. Azóta az a véleményem, hogy sokat tud segíteni.
Nem hagytam el. De pl. mikor nyáron Szlovéniában voltunk (4 fő+csomagok), akkor ha az autópályán (gyk. a szlovénon) volt egy kis huppanó, bizony leért. De nekem más okom is volt rá, hogy levetessem. A belvárosban lakom, és sajnos soxor kell járdáznom. Eleinte nem tudtam, mi adja a furcsa hangot olyankor, de aztán kiderült...
Egyet tudok, 1.6-tal 1,2ben 70-ig ki tudom húzatni, igaz eléggé üveghangos már akkor...
Klíma sokat számít bizony, legalábbis az 1.4-esnél... tipikus példája az érdi emelkedő, azt az 1.4-es légondival, hogy úgy mondjam megérezte... ellenben az 1.6-tal még előzni is lehet...
Persze, tudom, azért is raktam oda a smiley-t... :-)))
Nos, ami rosszat el tudok róla mondani az gyakorlatilag ez, amit előbb leírtam, ti. hogy leér az alja a fekvőrendőrnél... Másik észrevételem az, hogy az 1.4-es motor kicsit gyengusnak tűnik hozzá, főleg légkondival... Apám első Xsarája 1.4-es volt, a jelenlegi 1.6-os, hát megérezni az 1.4i (75LE) és az 1.6i16V (110LE) közti különbséget...
ennyi. Egyebekben mindkét autót imádtam, sokat vezet(t)em, és semmi kivetnivalót nem találtam benne... sokan egyébként azt mondják, hogy a belső térben található műanyag elemek minősége elég sok kívánnivalót hagy maga után, zörög meg minden; nos ezt én nem tapasztaltam...
Sziasztok
Megvan az autóm, már van benne 220 km.! Ma megyünk először vele kicsit hosszabb útra (Somogy). Nekem eddig nagyon tetszik, kényelmes.
Egy gondom van vele, ahol eddig a Suzuki elment (ugyanolyan terheléssel, fekvőrendőr) ott a Xsarának leér a hátulja. Ez normális, mit tudtok, gondoltok?