Nem! Működik, de sajnálom szétaprítani a bringát. Végül is, csak le kellene tisztogatni, és jó lenne. Nekem a hajtás azért kell, hogy ebből ülőt csináljak:
Én nem is a tiedre pályáztam, csak betettem az enyémet, hogy 1 ilyet elcserélnék, 1 darab hajrásra. Arról + a te képedet használtam magyarázatként. Nahát :-)
teljesen félre vagyunk értve... a bringám nem eladó, szétvágható, megbontható, stb. csak éppen villogok vele itten nektek, hogy nekem ilyen van, nahát.
nekem nincs kis digigépem se fotós telefonom de rajta vagyok a kérdésen, embléma van rajta de elég csúnyán le van verődve a zománc róla a, és az igazság az, hogy hiányosan találtam a XI. kerületben egy grundon, egyéb lomiból pótoltam hozzá ezt azt, remélem azért még hiteles marad... nem tudom mikori évjárat, de van egy 1952 feliratú kontrakarom lehet hogy azt teszem rá... a felniket lefessem feketére? a nyereg Ukrajna, de majd fotó megy...
Hát valószínűleg rengeteg türelemmel lehet fonni...meg lehet hozzá fabrikálni párszáz miniatűr kampócskát ami belekapaszkodik a sárvédő lyukacskáiba... de egyszerűbb nadrágot húzni biciklizéshez (vagy kevésbé szép szoknyát..a csúnya szoknyák sosem akadnak be a küllők közé)
ezt a szoknyavédőt nem lehet fonni ilyen vékony, színes vezetékből?, ha már ott a luk, mintha már láttam volna ilyent gyerekkoromban. nekünk is van egy csodacsepel női, csak a joboldali hajtókar lötyög a csonkon, mert az ki van kopva, és nem tudom házilag (egyelőre) leszedni, hogy kicseréljem, mert a másik oldalon az anya nagyon el van nyalva... arra gondoltam én is szoknyavédőt, tenni.
Én is csak akkor szoktam, ha igazán rámtör a retro fíling, habár mentségemre legyen mondva hogy csipkekesztyűt még nem szereztem be ezokból... Viszont egy szoknyavédőnek örülnék, mert szépen végig van lyuggatva a hátsó sárhányóm kétoldalt , úgyhogy megvan a helye annak a színes ezerlábú gumipóknak ami régen a női bicón védte a szoknyát, csakhogy ilyen gumipókot nem kapni már sehol tisztességes kivitelben. Két éve találtam valami kínai gyártmányt ami pontosan 3 hónapig bírta az időjárás viszontagságait (pl napsütés) aztán elkezdett apránként porrá mállani illetve bizonyos részei önállósították magukat és becsavarodtak a küllők közé :(... Azóta feladtam a szoknyavédő ötletet...
ne bántsd szegényt, nem tehet róla hol született, apámnak volt egy full komplett jó állapotú ukrajnája (XBZ - harkov velociped zavod), helyhiány miatt elajándékoztam egy őrült haveromnak a kilencvenes évek közepén, de már bánom. az én öreg oszták (?) bringámat nem cserélem el (egy lepukkant kempinget adtam érte) , már többen igértek érte montit, de az van egy-kettő a családban, meg járok is vele... szerintem tarsd meg az öreg muzsikot (orosz paraszt(bicikli) :-), hálás darab, sokat látok gurulni manapság is!!!
Semmi bajom velük, eccerűbb felszállni rájuk :) meg most csak női adódott nem baj az :) igaz a szoknyás részre inkább nem gyúrok, hülyén néznék én ki szoknyába :DDDDD
A "feltöltés" után a "beszúrás" ra is rá kell kattintani és akkor itt van a kép :)
Egyetértek az előttem szólóval, a csepeleken eddíg mindíg beütött vázszámot láttam. (a Csepelen kívül azért volt más is Mo-n, (Papp, stb)hogy ők hogy oldották meg a vázszámot, nemtudom) Lehet hogy vannak nagyon profik akik első ránézésre meg tudják mondani egy bicó márkáját, de a háború előtti ff bicók nagytöbbsége nagyon hasonlít egymásra (a női vázak kicsit többfélék de ott is 2-3 fajta dominál), úgyhogy szerintem nagyon nehéz megmondani hogy milyen gyártmány is egy gép, ha nincs meg az emblémája...
Annyit tudok a képek alpján, hogy(valószínűleg) osztrák bicajod van, a csepeleken egyszerűen beütötték a vázszámot a vázba, eddig csak oszrák kerékpárokon láttam a felszegecselt fémlapkát a vázszámmal.
Köfii ! :) Meg vok én átkozva a női vázas kacajokkal! :D Eddig csak olyat tudtam venni, szerezni stb:) A másik női vázas felújításába már rendesen benne vagyok csak nem hagyom félbe, igaz jólenne férfi vázas kacaj.. :) lesz még sztem 3adik bici is ahogy magam ismerem! :D