Nekem is ilyen Xsarám van és THULE tetőcsomagtartót vettem rá, nagyon gyorsan le-fel szerelhető, zárható, és esztétikus. Én elégedett vagyok vele. /www.thule.hu/
Nekem is egy 1.6 -os Xsara II-m van. Lassan ket eves lesz es jelenleg 50000 Km van benne. Eddig semmi gondom nem volt az autoval. Megy rendesen, keveset fogyaszt (az atlagom 6.5 - 7 l korul mozog, 95%-ban autopalyan hasznalva) es nagyon kenyelmes. Rendszeresen vezetek haza Strasbourgbol, ami 1100 Km es meg soha sem fajt semmim az ut vegen. A muanyagokrol: tenyleg kopogos anyagok vannak belul, de nekem eddig csak a nagyon durva minuszokban zorgott.
Lenne egy kerdesem is a nagyerdemuhoz. Tudtok valahol tetocsomagtartot az emlitett tipusra? Bringaszallitasra kellene, surgosen.
Sziasztok. Egy használt 2. generációs 1.6-os Xsarán gondolkozom. Tudna vki mesélni róla egy kicsit? Hogy megy, térkínálat, bírja-e a strapát, gyakori hibák, + hogy van-e a 2. generációnak külön töréstesztje?
Köszi!
Csatlakozom Flacikához: meg lehet ugyan szokni az autó hátulját, de átlátni nem lehet. (Mondjuk ez elég sok kategóriatársára is igaz.) Különösen jó, hogy "aprójószágra" (kutya, gyerek, nagyobb kő) is érzékeny, amit semmiképpen nem látnál.
Szerintem igen. Nekem a Perfekt kivitelhez adták, és akkor azt mondtam, hogy ezt és az alufelniket elengedtem volna. Azóta az a véleményem, hogy sokat tud segíteni.
Nem hagytam el. De pl. mikor nyáron Szlovéniában voltunk (4 fő+csomagok), akkor ha az autópályán (gyk. a szlovénon) volt egy kis huppanó, bizony leért. De nekem más okom is volt rá, hogy levetessem. A belvárosban lakom, és sajnos soxor kell járdáznom. Eleinte nem tudtam, mi adja a furcsa hangot olyankor, de aztán kiderült...
Egyet tudok, 1.6-tal 1,2ben 70-ig ki tudom húzatni, igaz eléggé üveghangos már akkor...
Klíma sokat számít bizony, legalábbis az 1.4-esnél... tipikus példája az érdi emelkedő, azt az 1.4-es légondival, hogy úgy mondjam megérezte... ellenben az 1.6-tal még előzni is lehet...
Persze, tudom, azért is raktam oda a smiley-t... :-)))
Nos, ami rosszat el tudok róla mondani az gyakorlatilag ez, amit előbb leírtam, ti. hogy leér az alja a fekvőrendőrnél... Másik észrevételem az, hogy az 1.4-es motor kicsit gyengusnak tűnik hozzá, főleg légkondival... Apám első Xsarája 1.4-es volt, a jelenlegi 1.6-os, hát megérezni az 1.4i (75LE) és az 1.6i16V (110LE) közti különbséget...
ennyi. Egyebekben mindkét autót imádtam, sokat vezet(t)em, és semmi kivetnivalót nem találtam benne... sokan egyébként azt mondják, hogy a belső térben található műanyag elemek minősége elég sok kívánnivalót hagy maga után, zörög meg minden; nos ezt én nem tapasztaltam...
Sziasztok
Megvan az autóm, már van benne 220 km.! Ma megyünk először vele kicsit hosszabb útra (Somogy). Nekem eddig nagyon tetszik, kényelmes.
Egy gondom van vele, ahol eddig a Suzuki elment (ugyanolyan terheléssel, fekvőrendőr) ott a Xsarának leér a hátulja. Ez normális, mit tudtok, gondoltok?
Finorszagban elek. Most akarok kocsit cserelni.
Eddig Opel Ascona 1.6S i, 1988.
Versenyzok:
Fiat Punto 60/80ELX
Skoda Fabia Sedan 1.4 Comfort
Seat Cordoba 1.4 Signo
Nissan Almera 1.5 Visia
Mazda 323
Citroen Xsara 1.6 16v VTR Coupe
(uj ar - regi kocsi, euroban), minderre teli csomag:teli szoges + motorfutes + belsofutes dugaj + beepites: ca 1000 euro
A Punto 60 jol megy, olcso, de kicsi, kifuto szeria.
13000-1650
Punto 80 megy, mint allat, szerintem koz es onveszelyes. 14500 - 1650
RDS radio/CD
Seat, most nem probaltam 17800 - 600
csak radio elokeszites
Nissan: szep szep, megy mint csiga: 72kW/136Nm@4000, ugy ereztem, hogy az oreg Opel jobban megy. 19400 + 330 CDR - 650 teli csomag csak 250
Skodat akartam probalni,de epp nem volt. Xsara , miert ne, de nem terveztem. A Xsara igen jol megy!
17600 - 1000 + ajandek autoklima,CD
Minderre rajon meg 500-650 "uzembehelyezesi dij".
Szoval lehet panaszkodni a magyar arakra.
Eddig a Xsara a nyero. Valaki beszeljen mar le rola!