Keresés

Részletes keresés

zjakabfi Creative Commons License 2021.05.31 -2 0 37644

Első napon egy több hónapja nem használt rendszert lehet szerencsésebb nem túlterhelni.

Bár nagy zűrt nem okozott.

Előzmény: akóR (37595)
zjakabfi Creative Commons License 2021.05.31 0 0 37643

A déli parti sebes megáll.

Előzmény: laszlo86 (37610)
freddy376 Creative Commons License 2021.05.31 -1 1 37642

Sokkal inkább, mint egy szűk, lassú, döcögő-csattogó, szintén leamortizált(talán még jobban is), 40 éves, párásodó doboznak, aminél még egy busz is több utazási vágyat kelt.


Abban egyetértünk, hogy mi volna az ideális, amit kiegészítenék azzal, hogy 15 év múlva - amikor az említett külföldi vasak az életük végére érnének - nem tudom, hogy az utasok mennyire szívesen utaznának dízel motorvonattal, ezért szerintem első sorban akkumulátoros(tisztán elektromos vagy dízel-25 kV-akku hibrid, ami akár tisztán akkumulátorossá alakítható), Lint 41-szerűséget(Jacobs-forgóvázas szerintem praktikusabb, a mellékhelyiség, kerékpártartó kevesebb helyet vesz el, ugyanúgy kettő vezetőállása van, és egy nem bejelentett osztálykirándulás se bénítja meg - mindezt persze vonal válogatja) látnék szívesen.

Előzmény: zut2020 (37634)
keszekusza76 Creative Commons License 2021.05.31 0 0 37641

Ez is már csak régi emlék,Somogyvár.

Előzmény: riezaK (37632)
superconductor Creative Commons License 2021.05.31 0 1 37640

Erre biztberes ismerős csak annyit mondott, hogy rendesen karbantartani, kipucolni kellene a pályát, nem a sínáramköri fogni, hogy "megbízhatatlan".

Előzmény: r1232 (37631)
rm40 Creative Commons License 2021.05.31 0 3 37639

Elvileg azokat az RS1-eket vette meg a CD. Mellesleg 1997-es gyártású, hagyományos vonókészülékes, klimatizálás nélküli járművek.

Előzmény: General Specific (37637)
95 860 00 4914-1 Creative Commons License 2021.05.31 -1 2 37638

Stadler WINK...

 

Ezen jót nevettem, biztos egy olyan sorozat kell a híresen ügyes karbantartásra, amivel gyakorlatilag 0 üzemeltetési tapasztalat van. Azt meg ne feledjük, hogy az előd GTW-től a DB 10 év után szabadulni akart a sorozatos tűzesetek és a botrányos rendekezésre állás után (pl. a Kurhessenbahnos GTW-k helyére, láss csodát, Desirok érkeztek). Szép-szép ez a Stadler dízelmotorvonat, de olyan karbantartással, mint ami a Desiroknak van, ezek 4-5 éven belül használhatatlanok lennének. RS 1 dettó. 

Előzmény: zut2020 (37634)
General Specific Creative Commons License 2021.05.31 -1 2 37637

A mellékelt linken látható német "levedlett" szaroknak én speciel nagyon örülnék.

 

 

Előzmény: zut2020 (37634)
r1232 Creative Commons License 2021.05.31 -1 4 37636

Plusz az EU nem ad pénzt dízelre

 

Mármint a kormány, mert amikor felvetődött a dual motorkocsik beszerzése, akkor még lett volna dízelre is.. Ehelyett elkezdték az akkus szarakodást, amiből végül nem lett semmi..

Előzmény: zut2020 (37634)
r1232 Creative Commons License 2021.05.31 -1 2 37635

de nem dobál és oldalra sem rángat

 

Erre térjünk majd vissza a nyár végén. :P

Előzmény: V43 - 1157 (37633)
zut2020 Creative Commons License 2021.05.31 -3 2 37634

Te örülnél egy másik vasút levedlett 20 éves motorvonatának itt? Nem tüzet kell oltani hanem valami olyat venni amit nem kell 15 év múlva lecserélni szerintem. 

 

Egyrészes Alstom LINT vagy Stadler WINK kéne,  utóbbi dual mode-al mehetne átszállás nélkül végig további villamosítás nélkül is. De most a Start az IC kocsiparkkal van elfoglalva, nem fog venni se újat sem használtat. Plusz az EU nem ad pénzt dízelre szóval ki tudja mi lesz nem csak itt, de a sok mellékvonalon amit a Bz-k tartanak életben.

Előzmény: freddy376 (37630)
V43 - 1157 Creative Commons License 2021.05.31 0 2 37633

Mindannyian tudjuk , ahogy amit lehetett, azt kispórolták.

 

A pálya amúgy nem rossz, csörög zörög, de nem dobál és oldalra sem rángat. A Fűzfői ív is csendesebb lett.

Előzmény: r1232 (37631)
riezaK Creative Commons License 2021.05.31 0 3 37632

Ugyan ez nagyon  nem most volt, de azért fordult elő a Balatonnál is: 

 

Előzmény: zut2020 (37626)
r1232 Creative Commons License 2021.05.31 -1 2 37631

Nem jutott a projektből forrás a tengelyszámlálóssá alakításra? Nahát..

Előzmény: V43 - 1157 (37629)
freddy376 Creative Commons License 2021.05.31 -3 1 37630

RegioShuttle RS1, de még az öregecske Jenbacher / DB 628.4 is fényévekkel jobb, mint a mellékvonalak lassú, kéttengelyes hóhérja.

 

RS1 - Heros

628 - DB Gebrauchtzug

Előzmény: M.T. (37607)
V43 - 1157 Creative Commons License 2021.05.31 0 1 37629

Üzemben van mind, csak kissé érzéketlenné váltak így ősz óta...

Előzmény: zut2020 (37628)
zut2020 Creative Commons License 2021.05.31 0 0 37628

Vonali sorompokkal mi történt? Lépésben haladunk át mindegyiken, pedig ahol van félsorompó ott az lent volt. Volt délelőtt valami vagy csak úgy általában még nem helyezték üzembe mindet? 

zut2020 Creative Commons License 2021.05.31 0 0 37627

Akkor nekem szerencsém volt. Bár mindig próbáltam kerülni őket, az éjféli utolsó vonattal utaztam sokat ami Bz volt, azon általában volt hely. 

Előzmény: V43 - 1157 (37625)
zut2020 Creative Commons License 2021.05.31 0 1 37626

OFF

már tavaly nyár óta tervben van oda elmenni túrázni egyet, de mindig amikor kilovunk egy időpontot leszakad az ég. De az inspirálta hogy feldobjam a deklasszalt első osztályt. 

Előzmény: riezaK (37624)
V43 - 1157 Creative Commons License 2021.05.31 0 0 37625

Évekig ment az utaslemaradás meg a heringshow a Bz-kel. Inkább hagyjuk.

Előzmény: zut2020 (37622)
riezaK Creative Commons License 2021.05.31 0 0 37624

Azért megnéznék egy 2Bhv + remot Dacia vonatot. Vagy akár 29-05 Bp-vel, azok még kényelmesek is

 

 

11-esen előfordul időnként. 

Előzmény: zut2020 (37620)
Hans1987 Creative Commons License 2021.05.31 -1 13 37623

Semmi keresni valója nincs 29-es vonatainak sziauram dzsukel falván (Érden).

Éppen elegen vannak a balatoni vonatokon, nem kell tőlük elvenni a helyet az elővárosi ingázóknak.

Vanegyiphoneodbuszjegyrekellfalván így is éppen elég vonat áll meg a stopiban, meg felsőn, meg középsőn. Legyen elég az. Pont.

Ha meg az északi partra kell menni, az a néhány ismerősöm aki nem menekült még el Érdől, azok be Z30-oznak KF-re és onnan Kék hulla.

Előzmény: laszlo86 (37610)
zut2020 Creative Commons License 2021.05.31 0 1 37622

Oh én teljesen egyetértek veled. Azokra a vonaokra ami Bz-vel van kiadva jelenleg szerintem a Bz a legmegfelelőbb. Csak a Bz helyett bármi topictarsra reagáltam. 

Előzmény: r1232 (37621)
r1232 Creative Commons License 2021.05.31 0 3 37621

Az első nem tudom mitől lenne jobb, mint a Bézé? Dácsiával sebesség, gyorsulás kevés, kényelem szubjektív, nálam mindkettő, szűk, kényelmetlen. De a Bézének alacsonyabb a belépő magassága, padlószintje. Nekem a Bézé jobban tetszik, a Bhv-t rühellem.

Bp-ben kevés a férőhely (1.osztálynak megfelelő).

 

Előzmény: zut2020 (37620)
zut2020 Creative Commons License 2021.05.31 0 1 37620

Azért megnéznék egy 2Bhv + remot Dacia vonatot. Vagy akár 29-05 Bp-vel, azok még kényelmesek is. De ezeknek mind van jobb helyük. 

Előzmény: r1232 (37619)
r1232 Creative Commons License 2021.05.31 0 0 37619

Egész évben hűtési-fűtési szezon van, már rég megszűnt, ami régen volt. Nincs bârmjlyen személykocsi. Amik szóba jöhetnek, azokra meg nem jó csak villamos fűtésre alkalmas mozdony.

Előzmény: General Specific (37616)
r1232 Creative Commons License 2021.05.31 -1 1 37618

Ahogy azt Móricka elképzeli.

Ugyanúgy van szervízelve mindegyik.

A Desirokat ugyanazok szervízelik, akik az elmúlt több mint 10 évben.

Előzmény: M.T. (37604)
V43 - 1157 Creative Commons License 2021.05.31 0 0 37617

Az.

Előzmény: zut2020 (37615)
General Specific Creative Commons License 2021.05.31 0 1 37616

Jelen helyzetben valóban, se fűtési se hűtési szezon nincs, így inkább bármilyen dízelmozdony + 2 bármilyen személykocsi...

 

Előzmény: M.T. (37607)
zut2020 Creative Commons License 2021.05.31 0 0 37615

021-es kárpátos nohabot most húzta el itt Kelenföldön egy kárpátos Bobo nyugat felől, lehet az volt? 

Előzmény: superconductor (37586)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!