Ahogy az üzemeltetési viszonyokat ismerem, még pályatelefon sem! Rájöhettél volna, hogy amikor a vállalatnak kell valamit megcsinálnia saját forrásból, de akarja, akkor ő a hatóság (pedig nem az), ha meg nem akarja, akkor arra hivatkozik!:-)
Kell bizony! Majd kipuhatolódik, de szerintem a Bp. - Hegyeshalom vonalon, mert ha engedélyezve lesz rá 120 ismét, az engedélyezett + 10 %-ot ott egyszerű teljesíteni.
Elnézést, ha tréfám inkább bunkóságnak hatott volna. Bár én még lángvágni sem tudok...
Minden tiszteletem azoké, akik a tudást nem csak megszerzik, de tovább is adják.
bs
DGKUm: Közben rájöttem, hogy ÉJJben van, de ott meg hamarabb volt túra, szóval ez a ketteske nagyon rafinált, menekül! Az ilyet le kell löni!! Söt... :-))
Bocsika, de mit oktatsz? Esetleg lángvágó használata gyakorlati példákkal illusztrálva :-)
Najóabbahagytam, mert még kitiltasz a látogatók közül és büntibol a sarokban térdepelehtek egy halom NOHAB rozsdán.
reggel borzacskó a hidak használata, de 11 felé már prima.
Elvileg nekem is feb 8. Azon belül pontosabban lehet tudni? Mivel a tudomány mai állása szerint nekem aznap kora reggel még vizet kell szitálnom (vízszitálás=oktatás), így én a 11 órai időpontot tartom kivitelezhetőnek. A dátum a jövő héten erősítődik meg, egyelőre még nem 100 %.
Az ötlet ketteskével kapcsolatban nem rossz, csak nem ott van. De bennem felvetődött, hogy bébiételes üvegeket kellene gyűjteni, és azokban forgalmazni ketteske rozsdáját, meg a bontás "fűrészporát". Mekkora üzlet lehetne? :-)
Inkabb eredetiben irom, mint felreferditem:
Forras: mar megint az Eisenbahn Journal/Die Dampflokomotive - Technik und Funktion sorozatabol
ae=umlaut a
Schwinghebel-Triebwerk Bauart Hagans:
... Für die PreußischüHessischen Staatsbahnen sind Lokomotieven mit HagansüTriebwerk in vierachsiger (T13) und fünfachsiger (T15) Ausführung gebaut worden. Bei der T13 waren zwei, bei der T15 drei Kuppelradsaetze sind in einem BisselüGestell gelagert, das vorn an den Hauptrahmen angelenkt ist und hinten die Zugü und Stoßeinrichtung traegt. Bei der vorderen Triebwerksgruppe wird der letzte Radsatz angetrieben, bei der T15 also der dritte, der mit den Radsaetzen 1 und 2 durch Kuppelstangen verbunden ist. Am Kreuzkopf ist der vordere Schwinghebel angelenkt, der die Kraft über eine Verbindunsstange auf der hinteren Schwinghebel übertraegt; dieser ist vor der hinteren Triebwerksgruppe angeordnet. Am unteren Auge des hinteren Schwinghebels greift die Triebstange für die hintere Triebwerksgruppe an. Das obere Auge des vorderen Schwinghebels ist im Lokomotivrahmen drehbar gelagert. Bei Einstellung des Drehgestells in Krümmungen kann sich das obere Lager des hinteren Schwinghebels vorü oder rückwerts bewegen. Die Stangenlager, auch ein HagansüPatent, lassen seitliche Bewegungen zu. ...
Remelem ez segítet egy kicsit a megértésben
Más: DGKUm
Elvileg nekem is feb 8. Azon belül pontosabban lehet tudni?
Ja és ha annyian megyünk oda, akkor akár ledolgozhatnánk a látogatást, és ha DGKUm szerez néhány fürészt, baltát, lángvágót, szétkaphatnánk 2-eskét, és sporolnánk a MÁVnak, nem kéne lecibálni Saújhelyre, meg ott vagdalni :-))
na jó abbahagytam
Sajnos lelkes reggeli nyilatkozatomat revideálnom kell, február 8. nem jó nekem. Mivel eddig elég nagy volt az egyetértés a dátum mellett, ezért úgy tűnik, nekem fájó szívvel ki kell maradnom.
Ja igen, köszönöm, ezek megvannak... Szépek, nagyon jó hangulatuk van, de modellezéshez, hát elég kevéskék... :-/
(Plebejus összes képe megvan... Tök kafa :)) )