Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2017.02.20 0 0 157262

de, lekaparhatod a lakáskulccsal is és lemoshatod pálinkával :-)

Előzmény: -Smiley- (157259)
-Smiley- Creative Commons License 2017.02.20 0 0 157261

Az tényleg jó? :) 

Előzmény: _MrB_ (157260)
_MrB_ Creative Commons License 2017.02.20 0 0 157260

Jégoldóspray + pzs

Előzmény: -Smiley- (157259)
-Smiley- Creative Commons License 2017.02.20 0 0 157259

húha, valami olcsóbb nincs? :) 

Előzmény: Quattroman (157258)
Quattroman Creative Commons License 2017.02.20 0 0 157258

letoló penge, utána a ragasztófoltot bármilyen oldószerrel . nitró, féktisztító, stb.

 

http://profibarkacs.hu/shop_ordered/3767/shop_pic/4183000.jpg

Előzmény: -Smiley- (157257)
-Smiley- Creative Commons License 2017.02.20 0 0 157257

Köszi a segítségetek, kaptam új rendszámot.

Kérdésem az lenne, hogy az ablakba ragasztott hologramos rendszám-matricát le kéne szednem, hogy az újat fel tudjam rakni.   Hogy lehet ezt leghatékonyabban eltávolítani? 

 

 

balthazargetti Creative Commons License 2017.02.20 0 0 157256

Szevasztok! 

 

Érdeklődnék,hogy ki ismeri ezt az autót? Mennyire szervíz igényes? SUBARU XV 2.0D Swiss Two AWD 3 éves autóról beszélünk! Köszi a választ!  Üdv.

no_holy_shit Creative Commons License 2017.02.20 0 0 157255

megint panda 2006-s 1.3Mjet olajtekno (nem vettem meg, de lassan kene es igy hogy ujra van keszleten megvennem. Meg addig amig van)

 

mit vennetek?

BGA vagy Klokkerholm? (arban nincs emlitesre valo kulonbseg)

 

koszonom

no_holy_shit Creative Commons License 2017.02.20 0 0 157254

nem tudom. nekem nem volt ilyen autom. En egyreszt abbol vagyok okos amit olvastam ill. ismerosi korben levo T3-kbol

1, van egy Doka-nk. abban a 1,6TD-vel szethullott a valto(ekkor meg nem ismertem az autot), majd egy masik valto de az mar 1,7TD (kY+JX kombo) hullott szet. Ennek a valtonak mar beszereleskor volt hangja. Egyik esetnel sem en ulltem a kocsiban. mindket valto fogtörött lett

 

2, ismeros AFN-t rakott gyari valtora. frisen felujitott valto, ezert parazik, keresere LEhuztam a nyomatekgörbet 200Nm-re

Előzmény: Quattroman (157252)
daVeFR Creative Commons License 2017.02.20 0 0 157253

Erről jut eszembe, hogy végül Vácrátóton találtam embert, aki kicserélte a küszöböket a Nissan-on, úgyhogy nem foglak már ezzel zaklatni. ;)

Előzmény: Quattroman (157252)
Quattroman Creative Commons License 2017.02.20 0 0 157252

a váltó bírja ha nem fakezű, falábú ül a volán mögött.

az én transportereim szinte csak trélerrel élték az életüket. vagy a versenyekre jártak vagy németországba. sosem volt váltóhibám de pár motort elnyűttem.

fiam Caravelle-ében most egy húzott PDTDI röfög és szintén bírja a váltó

Előzmény: no_holy_shit (157250)
Quattroman Creative Commons License 2017.02.20 0 0 157251

amikor még nem volt kuplungharangunk a dízelhez akkor egy közdarabbal raktam össze a boxer váltót a dízellel. (meglepően kompatibilis az áttételezés, a boxer sem szeret 4000f/min felett járni)

a közdarabhoz még mindig megvan a fúrósablonom :)

Előzmény: 409 (157249)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.02.20 0 0 157250

a jol remlik DJ-hez(2.1 82kW benzin) van a leghosszabb az attetelezes* gyarilag, de ennek megfelolen ritka es draga is a valto.

esetleg lehet kombinalni az 1,6D 5-jevel.

 

* ha midnen igaz AAP es AAR koddal

http://www.t3-infos.de/images/T3-Getriebe.pdf

 

a renault UN1 valtoja volt regen a bevett szokas, de ha minden igaz ez is ritka. Mostanaban B5 passat/A4 valtokat szoktak felreforditani, de ezek nem a fordulatszam miatt szokas, hanem azert mert allitolag a gyari valtok 200Nm-nel többet tartosan nem birnak.

 

Quattro azt allitja, h 2.5TDI-t birta a gyari valto ami a 140le-s verzio eseten 290Nm.

 

tehat a gyari valto birja az 1.9tdi-t, akkor ha nincs huzva

Előzmény: Deakandras (157237)
409 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 157249

 

 Én sem csináltam, csak találkoztam ilyenekkel. Általában a boxert sor4-re alakításkor csinálták. Az indító, emlékeim szerint a menesztőtárcsára volt rögzítve.

Előzmény: Quattroman (157247)
Quattroman Creative Commons License 2017.02.19 0 0 157248

ja, én is láttam barkasban passat váltót :)

igaz azon rajta lógott a vw 1,6d is

Előzmény: mica-r (157244)
Quattroman Creative Commons License 2017.02.19 0 0 157247

jópárban működött, vagy működik most is.

 

hál isten eggyel sem találkoztam, de megkérdezhetem hogy miért volt szükség erre és mit csináltál a lendkerékkel önindítóval? ugyanis a dízelen nem fér el a motor oldalán ezért a váltó tetején fekszik, az audi váltón pedig a motor mellett van a helye.

Előzmény: 409 (157245)
Quattroman Creative Commons License 2017.02.19 0 0 157246

nagyon sok kocka tranyóm volt, sokat építettünk át boxerből dízelre, turbódízelre sőt raktunk egybe öthengeres 2,5TDI-t is de 2literes 16V turbóval is. soha nem mókoltunk idegen váltót rá pedig voltak ínséges idők is. most nem az van. ezek a váltók még nem mennek ritkaságszámba és alkatrészt is lehet venni hozzá én kb fél-egy éve ajándékoztam el két váltót és egy ötsebességes  tányér/kúpkerékpárt, de már a spec kulcsom is eladtam amivel a kúpkerékcsapágy rögzítő anyát lehet meghúzni

Előzmény: 409 (157245)
409 Creative Commons License 2017.02.19 0 0 157245

"..fejrefordított audi váltó nettó hülyeség."

 

 

Ha hülyeség, ha nem, jópárban működött, vagy működik most is.

Előzmény: Quattroman (157243)
mica-r Creative Commons License 2017.02.19 0 0 157244

Én nem komolyan írtam ám, viszont láttam élőben mindkét variációt :-)

Előzmény: Quattroman (157243)
Quattroman Creative Commons License 2017.02.19 0 0 157243

létezik sok végáttétel hozzá, Eisen Zoltánt hívd fel 309447524

ezer éve ilyen váltókkal (is) foglalkozik, akár kívánság szerinti áttételsort is kérhetsz. van vagy öt tranyó váltó a fal mellett szép sorban...

az idegen házasítást felejtsd el nem jön össze. skoda kicsi, gyenge, hátul lóg ki belőle a kapcsolórúd. porsche  drágább mintha vennél egy eredetit vagy ebbe triebsatz-ot + túl nagy a helyre. fejrefordított audi váltó nettó hülyeség.

mindegyik esetben gondban lennél a féltengelyekkel (minimum a hosszukkal) plusz a kapcsolórúd helyével, csatlakozásával

a Te ötös kulisszád még a négysebességessel sem egyezik.

Előzmény: Deakandras (157237)
cam aro Creative Commons License 2017.02.19 0 0 157242

szerintem nem kapcsolja le a vsc-t. 

vsc lampa ugyan felgyullad/hat, mert eseti /, de annyi az ott tarolt hiba , hogy az ecm-ben hiba van. 

 

de igazsag szerint ezt a reszt ha olvastam is, nem figyeltem ra. 

 

Előzmény: mica-r (157240)
novothauto Creative Commons License 2017.02.19 0 0 157241

Nem èrted. Nem azokra a hozzászólásokra reagáltam, hanem egy általam tapasztalt

problèmát írtam le, amivel ezek szerint csak èn találkoztam.

 

Èrtsd melegen tökèletesen működő katalizátornál P0420.

Előzmény: henger fej (157236)
mica-r Creative Commons License 2017.02.19 0 0 157240

japán ide, japán oda, szerintem nem jó megoldás menetdinamika szabályzást lekapcsolni P0430 miatt

Előzmény: cam aro (157239)
cam aro Creative Commons License 2017.02.19 0 0 157239

az ecu donteset nehez felul biralni katalizator ugyben. 

 

azt, hogy te/mi is :) / mit minositesz jo katalizatornak, mar konnyebb.

 

mert peldaul,  

...Vannak dolgok, amik létezhetnek attól függetlenül, hogy nem tudunk róla.. 

 

az ecunal ilyen nincs. nincs logikaja ami bezavar.  

(max szar ertekbol dolgozik ami okozhat hibas kiertekelest, de azert az ritka toyodan ) 

---------------------

mi sem cserelunk egybol kat.-ot.

 3-4 visszairast, ellenorzeseket azert  meg kap elotte. 

nomeg persze az ugyfel akaratot. 

========

beke. 

 

 

Előzmény: novothauto (157232)
mica-r Creative Commons License 2017.02.19 0 0 157238

Régi Renault Traffic, vagy Audi hosszváltó fejrefordítva

Előzmény: Deakandras (157237)
Deakandras Creative Commons License 2017.02.19 0 0 157237

Szép estét!

 

Vettem egy T3 -at 1986-os.. 9 személy. diesel. 

Sajna a motor belesült, már termosztát nem volt benne, így jártam.. Kap egy másik motort, ezzel sem lenne baj. A probléma a váltó körül mozog, 5-ös váltó, 1.6 D vel 85 km/h a végsebessége, nem is beszélve arról hogy a másik motor is csak szétpörögne majd benne. Manapság éppen kasznizás alatt áll.

 

Hát ami még ilyen állású váltó a skoda 120 és a porsche váltó... Valahol a kettő közt van megoldás? 

 

henger fej Creative Commons License 2017.02.19 0 0 157236

Szerintem ezt sem olvastad.

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=142876533&t=9008022

 

"...ez pl télen egy váratlan helyzetben akár életveszélyes is lehet...épp kanyar közepén jön be a p0420, és kikapcs a menetstab, hát ezt lehet át kellett volna gondolniuk.."

 

A másik: nem szerencsés ha ilyen és hasonló trükközgetéseket jobb híján "javításnak" állítjuk be.

 

Így is hallani, hogy vannak vizsgahelyek, ahol zsinórban kihagyják, átugorják az OBD kiolvasást (is), az egyéb mérésekről, kijelzőkről ne is beszéljünk.

 

Igen! Tudom, hogy csalnak sok helyen, meg hogy koporsósnak is élni kell valamiből.

Álljunk be mi is a sorba és már fel is mentettük magunkat.

 

Egyébként meg tényleg nem tudom, hogy mi lenne a hazai gépjárműparkkal az importált sok szemét, utángyártott, bontott, már egyszer a nyugat által elhasznált dolgai nélkül.

Ja, és ez az élet rengeteg területére igaz.

 

Ez pl. elég friss.

 

 

 

 

Előzmény: novothauto (157232)
Quattroman Creative Commons License 2017.02.19 0 0 157235

stabilizátor pálca?

Előzmény: Mr.Rain86 (157229)
-Smiley- Creative Commons License 2017.02.19 0 0 157234

Hát akkor holnap megkérdezem mert semmit sem kaptam a rendőröktől

köszi azért

Előzmény: Törölt nick (157228)
C20NE Creative Commons License 2017.02.19 0 0 157233

Nem lehet, hogy ott volt valami egyéb keverékképzési zavar is ami megzavarta a rendszert? És ez csak tünete valaminek? Ilyenkor a korrekciók helyükön vannak, az aktívszén, EGR....mit tudom én még mi van rajtuk ... mind működnek rendesen?

Előzmény: novothauto (157232)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!