Megvolt az AbtGolf4-féle CD-tár beszerelése. Sofőrülés alá, a CD-tárhoz adott tartók segítségével.
Átszúrták a kárpitot, s a kárpit alatt egy lemezdarabbal összecsavarozták a tartót. A lemezt pedig kétoldalas ragasztóval leragasztották az alvázhoz. Piszokul stabil,
jól hozzáférhető és szépen is szól.
Kicserélték a légzsák kapcsolóját is, de kanyaroknál továbbra is meg-megcsörren - igaz most még alig hallhatóan. Legfeljebb újra cserélik. Egyébként azt mondták, hogy ez nem csak Thalia-s probléma.
Sracok!
Felkeltette erdeklodesemet ez a csipogo dolog, mert en is jobban figyelek a zenere mint a vezetesre :))) (kozben legalabb nem hallom a kormanyciripelest). Milyet ajanlotok oda? Bocsi, ha mar leirtatok, azert visszalapozom azokhoz a hozzaszolasokhoz, amikor meg gozom nem volt mi az a csipogo :))).
A vicces az, hogy ez az egész áremelés dolog egyoldalú. Ugyanis, ha valaki pl. 2 hónapja rendelt egy autót, akkor az azóta megtörtént kb. 2-3%-os forint erősödést 'lenyeli' az importőr, számodra nem lesz olcsóbb a kocsi. :-(( Ezt mindenki számolja ki, hogy az ő esetében mennyit jelent(ene). :-/
Érdekes lenne eljátszani a gondolattal: mi lett volna, ha a HUF a másik irányba indul el...
Ragaszkodni lehet, de a rendeléskor megírt szerződésféle feketén-fehéren kimondja, hogy ők a közbeni áremelést érvényesíthetik. Érdemes mindent részletesen elolvasni a papírokon (meg az itteni hozzászólásokban) a felesleges kérdések elkerülése végett, ... ha a forgalom engedi ...
Ez csak megegyezés kérdése a kereskedővel. Én is így jártam, de elengedték az új és a régi ár közötti kölönbözetet. Viszont akkor lehet, hogy nem kapsz más kedvezményt, vagy kevesebbet a szokásosnál.
Ja értem! Szóval Te nem autózni akarsz, hanem rádiózni! Nos, nálam ez másként van. Annyira leköt a forgalom még autópályán is, hogy nem használok rádiót. Most fogok venni egy Tálibot, azt is rádió nélkül rendelem. Csak attól tartok, hogy februárra felmegy az ára... Tényleg! Ha megrendelem mondjuk december közepén, mikor még 2,1 miller és leszállitják februárban, mikorra emelkedik az ára, akkor jogomban áll a megrendelés pillanatában érvényes árhoz ragaszkodni?
"bár azt fogjátok mondani, hogy ezt egy KISPIPI-nek tudni kell.." Jó duma!:)))
Vájt fülű:) lévén hiányoltam a gyárilag beépített 4 db hangszóróból a magasabb hangokat. Arra az elhatározásra jutottam, hogy a meglévők mellé kimondottan a magas frekvenciákban dolgozó hangszórókat (2 db csipogót) építek be, így a zeneládából áradó "zörej" kellemesebbé válik számomra. De ez csak fül kérdése. Van, aki észre sem veszi a magasabb hangok hiányát.
Valóban igaz, hogy csak UV szűrős izzókat lehet használni a polikarbonát(?) anyagú lámpabúrák mögött.
Sajnos a gyártók többsége nem jelöli termékein az UV szűrést, így nehezebb a vásárlás. A napokban én is kerestem 30%-al megnövelt fenyerejű UV-s izzókat a sárkányhoz, de nem találtam.
Egyre inkább erősödik a vágy: Tháliát venni. :)
Nézem az aktuális ajánlatokat: benzin 1,4 motorral 2.100.000 Ft az alap "Prima", a két szinttel gazdagabb felszereltségű Moment 2.375.000.
Csábító. :)
/Tisztára reklámnak tűnik hozzászólásom, pedig még én szeretnék esetleg Renault-éknál pénzt otthagyni. :) /
Sziasztok!
Kérdésem lenne: amikor átvettétek az autóitokat, esett szó a kiegészítőkről: izzókészlet, eü. csomag, 3 szög stb. A leírás szerint csak speciális izzót lehet használni az első lámpákba, van-e ezzel kapcsolatban tapasztalatotok. (UV sugárzás mentesnek kell lennie, mert különben homályosodik a műanyag lámpabúra.)
kukucs33 és v__tibor kösz a válaszokat.
Tibor, remélem hamarosan meghallom, hogy a királykék Expression milyen magashangsugárzók nélkül.
Bár épp ma kérdeztem rá, és azt mondta a kereskedő, hogy dec 9-re várható 5. helyett (:-
Szia Futóhomok,
Tudod, az úgy van, hogy szegény új Thalicskásoknak alaphelyzetben nem jár a műszerfal két oldalán a hangszóró helyéhez hangszóró is (bezzeg a régebbinél...) ezért pótcselekszenek és szerelnek be mindent ami a kezükbe akad. :-)))
kukucs (akinek a régi (Phase I) van, a műszerfal tetején két gyári magas sugárzóval)
Gratula!
A nagy márkák előtt nem szoktam hasra esni, sokkal fontosabbnak tartom a mért és nem mért paramétereket, no meg ugyebár a legfontosabb műszer a fej két oldalán általában mindig kéznél van, és ez a műszer nagyfokú szubjektivitással mér. Magyarul mindenkinek megvan a saját (zene)hallgatási szokása, s ezt tiszteletben kell tartani. Ha Thalálkozunk majd, szívesen lefülelem.
Csipogok!!::)
Vettem egy pár SAL márkájú piezo csipogót (1890,-Ft!!!), melyeket az ablakemelő kapcsolóházának tetejére rögzítettem (pont elfért:), majd párhuzamosan rákötöttem az első hangszórókra. Nagyon baba lett!!:)) A nagy márkák biztosan verik, de egyszerű, erősítő nélküli használatra ez is megteszi.
Harrypoti!
A csipogókat általában kétféleképpen árulják: csak úgy magában vagy egy sorbakötött kondenzátorral egybe integrálva. Ez utóbbinak szerepe, hogy a mély és közép frekvenciák ne juthassanak a csipogóra, mert nagyobb hangerőnél könnyen tönkrevághatják a csipogót. Az eredeti renyókba való tuti hogy kondis, az általad említett Magnat csomagolásán jeleznie kell vmiféle szűrés jelenlétét, vagy magán a csipogón is fizikailag látható a kondi mint szűrő. De a legbiztosabb módszer az ellenállás megmérése a csatlakozó vezetéken. Ha mérhető az érték (dinamikus hangszóró esetén általában 4-8 ohm), akkor nincs kondi, ha "végtelen nagy" az ellenállás, akkor van kondi (vagy esetleg piezo a csipogó - ehhez nem feltétlen szükséges kondi). Az eredetit csak a helyére kell tenni, a többi típus megfelelősége esetleges és jó eredményt a véletlen vagy a "belövés" hoz. Pénztárca kímélés meg a kihívás miatt vágtam így bele (akusztikán végeztem anno).
A hőmérő pedig ilyen áron nekem egyelőre zsákutca. Maradok az egyedi megoldásnál ...
A visszazárás így megnyugtató, modjuk elég ciki lenne pótkulcs nélkül bárhol a nagyvilágban egy ilyen "gyerek hósapkája"-kulcs benmarad-visszazár jelenet.