Arra gondoltam hogy az oldalán ki lenne vágva, tehát nem gyengítve.A lényeg az lenne , hogy az ülő felületet védje, de az anyaga csak vékony lehetne amúgy is, a fűtés miatt.
Off:Gondoltam mindenkinek akit érdekel elküldöm privátban az üléshuzat készítő nevét címét telefonszámát, de mivel ennyien kérdeztétek bevésem ide! Előre is elnézést ha valakinek sértem vele érdekeit, de nekem sem anyagi sem erkölcsi hasznom nincs az egészből csak segíteni próbálok, mint ahogy itt a topicban már mások is tették! Tehát: XIX.ker. Nagysándor József u. 195. Telefon: 061-2-850-338, 06-30-9-142-030
Sajnos mint említettem az ár nem a legolcsóbb bár gőzöm sincs a gyári mennyi lehet! Itt 15-25E között van, de az oldal légzsákost nem igazán tudom van-e!
On: Köny! 1,4 16 szelep 98LE Benzines! Én nagyon elégedett vagyok! Vagy lehet ezek csak korai örömök???
Engem érdekelne az üléshuzatos info, név, cím, esetleg az árszint is, bár valszeg már csak jövőre jutok hozzá, hogy érdemben foglalkozzam a dologgal. Köszi előre is.
Más: A csomagtartó bal hátuljában vannak az emelő és egyéb tartozékok elhelyezve. Nem lehet, hogy valamelyik nem fekszik rendesen a helyén és attól van a kopogás/zörgés?
Túl vagyunk lassan 2500 km-en a kocsival és szép lassan minden hiba jelenség megjelent amiről a fórumban olvastam, a kormányciripelés és a jobb ajtó kopogása mellé nálam jelentkezik még egy bal hátsó csomagtér felől érkező csúnya hang ha valmi bukkanón átmegyek vagy kis gödrön átmegyek! De érdekes mód nem mindig jön elő!
Ami az autó lassan 1 hónapos életét illeti, benzines lévén 1000 km bejáratás után szép lassan tesztelgettem! Egy gyengéjét érzek csak a tartós emelkedőn mintha kicsit lassabb volna a kocsi vagy csak én anm megfelelően használom a nyomatékokat!Ami a fogyasztást illeti kellemesen csalódtam! Vegyes használatban 60% külterület 40% város használata mellett 7,2 volt a maximum, míg 6,4 volt a legjobb! És volt fordított arányban is, amikor több volt a város, akkor sem ment az egekig a fogyasztás!
Közben elmentem üléshuzatot készitettni a XIX. kerületbe! Nagyon készségesek és gyorsak mert 1 nap alatt kész a termék! Igaz az árak nem a mega áruházak olcsó termékei környékén mozognak, de a minőség sem az a kategória! Ha valakit érdekel nagyon szívesen átküldöm a címet telefonszámot!
Nem tudom, kinek volt már légzsák-érintkező cseréje, de nekem az új sokkal zavaróbban zörög mint a régi, és még 1000 km-t sem ment. Vajon másodjára is kicserélik?
Azért valljuk be, hogy ez a probléma (a turbo kenetlenségi és túlmelegedési esete) valószínűleg csak kánikulában autópályán blokkolóra fékezés utáni leállításkor, vagy gyorsforgalmi út mellett lakó egyén automata kapuval ellátott garázsába 3000 fordulat feletti beállásakor jelentkezhet elsősorban. Ha ebből gond lenne, nem dobták volna így piacra ezt a motorösszeállítást mert szerintem a mai világban egyszerűen nem éri meg olyat eladni, ami ne lenne dilettáns- és bolondbiztos, ne lenne egy kicsit túlméretezve, márcsak a renomé miatt is. Hisz ez is "csak" egy szériamotor, s mint minden ilyenben bizonyára még vannak tartalékok (mindenféle autósportnak a mozgatórugója a tuningolás, hozzápiszkálás). A mai járgányok minden alkatrész szintjén egy bizonyos élettartamra vannak méretezve-tesztelve, hajtják 2-3-4 százezret és aztán minden egyszerre "esik szét". A néha igazán meghajtott motor megpihentetését minden jóérzésű egyén megteszi (az atléták sem csak a célvonalig futnak), de minden jóérzésű egyén csak ritkán hajtja meg igazán a sajátjának tartott motort.
"A alapon járatást nem a motor (és a víz); hanem a kipufogógázzal meghajtott turbórendszer hűtése miatt ajánlják."
Nomeg a kenés miatt. Érdekes tud lenni, mikor a több 10ezret pörgő turbónak hirtelen megszűnik a kenése, mert a motor leállításával megáll az olajszivattyú is...
Tény, hogy még "középállásig" sem sikerült felhajtani a vizet; de én csak novembertől Thalicskázok dCi-vel.
A alapon járatást nem a motor (és a víz); hanem a kipufogógázzal meghajtott turbórendszer hűtése miatt ajánlják. Nem "fajtaspecifikusan" a Thalinál, hanem általában (általánosan) a turbótöltős járgányoknál tartják hasznosnak.
Volt már a dCi-sek közül vkinek olyan esete, hogy a "vízszintesnél" feljebb ment a hűtővize, vagy bekapcsolt a hűtőventillátora? Nekem még nem, még az Alpok több km-es szerpentinjein sem, ahol harmadiknál nem lehetett feljebb pakolni, ott pedig nem nagyon volt menetszél. Állítólag ennek a dCi-nek kiemelten jó a termikus hatásfoka, így nem hajlamos a forrásra (ez magyarázat a lassabb bemelegedésre is).
Nem én voltam, de azért jó a tanács :-))
Nos, a turbóval nem tudom hogyan vannak a dolgok, de főleg nyáron, nagy melegben és erős megterhelés után a hirtelen leállított autó motorjában megszűnik a menetszél hűtő hatása, valamint a motor leállításakor általában a ventillátor és a keringető szivattyú is leáll (hagyományos módon, ékszíjjal hajtott rendszer), ettől a motorban levő víz, ha föl nem is forr, de káros mennyiségű meleget bír raktározni, éppen a hengerfej és annak tömítése környékén. Ezért javallott egy rövd ideig a parkolás után is járatni a motort, hogy kevesebb hő maradjon a vízben (szép magyarosan fogalmazva). A keresztbe épített motorok esetében villanymotor forgatja a ventillátort így adta magát a dolog, hogy az bekapcsoljon akár álló motor esetében is, de pl. azt nem tudom, hogy a Thalia a vizet is forgatja olyankor, vagy csak a hűtőradiátorban levő vizet hűti. Ezért nem csak a turbósoknak ajánlom magam is, hogy pl. autópályán, hosszú menet után a parkolóba kiállva ne kapcsolják ki azonnal a motort, hanem hagyják kicsit járni.
Vállalkozó kedvű kíváncsiak nyugodtan kipróbálhatják egyszer, hogy egy ilyen alkalommal a leállás után azonnal leállítva a motort milyen értéket/változást mutat majd a vízhőfok mérő :-)
Ma átléptem a bűvös 1500 km-t; a következő 250 km-n már 3500 ig engedtem pörögni a motort (már ahol a forgalmi helyzet engedte). Fogyasztást még nem tudok; de megy, mint az álom! Előzéskor sem kell reszketni, hogy a baloldalon ragadsz! 130-ról is úgy gyorsul, mint 100-ról; ha odalépsz Neki!
A Kukucs33 által "kiautódoktorozott" trükköt - pár percig járatni a meghajtott gépet alapon, a leállítás előtt- a garázsbeállás előtti műsorként "rendszerbe" állítottam.
Szia Automata,
Múlt hét szombaton (02/11/30) láttam a budaörsi Auchanban. Lehet, hogy akcióznak, mert korábban drágább volt ott is.
Másik hely, ahol kapni (és ahol én is vettem anno) a Jókai utcában van egy nem túl nagy autósbolt, ott az akkori átlag árnál 2-3 ezerrel volt olcsóbb.
kukucs
Szia Kukucs33!
Engem nagyon érdekelne az Autolok2000, de a mi Auchan-unkban (Sz.sz.miklós)
csak baltazár (Balthasar) kapható. Te melyik Auchan-ban láttad és mikor?
Esetleg valaki tud Soroksáron vagy Csepelen más helyet, ahol kapni?
Köszi
---
Maca
Fakertész-közeli forrásból tudom, hogy ők már három automata váltós Thaliát is
átadtak november végéig (Csepelen, Kőbányán és Újpesten egyet-egyet).
Ha az újdonsült tulajok közül valaki olvassa a topicot, igazán megírhatná, hogy
miért döntött az automata mellett, és hogy milyenek a kezdeti benyomásai.
Ha ilyen ritkak a hozzaszolasok az azt jelenti, hogy minden Thalia tulaj meg van elegedve az autojaval, nincs panasz? Ez eleg kielegito.
Amikor meg nem voltam teljesen elhatarozva, hogy Puntot, Fabiat vagy a Thaliat valasszam olvastam a masik ket model forumjat is. Ott sokkal tobb a panasz ... pedig azokat az autokat nem Torokorszagban szerelik ossze.