Ezen a Csepel csodán és az Elfra Radon kívül van még egy Csepelem, ha jól sejtem egy Luxus, ez egyelőre kerekek hiányában a padláson pihen, és egy Csepel Univerzál zárja a sort.
Ha valaki tud valamit az Univerzálról annak örülnék, illetve, ha tudnátok feltenni Csepel Luxus képeket annak is örülnék. Előre is köszönöm:))
Sajnálom, nem tudom hol gyártották, pedig volt ilyen nekem is. S látok retró kiadásokat jó pénzért, bár a mai világban azok biztos kínából származnak. Na majd egy másik topik tudoraitól megérdeklődöm a dolgot.
Arra ahol a "Lendület" motorkerékpárt meg a "Mese" diavetítőt gyártották (meg még sok egyebet) http://www.retronom.hu/index.php?option=com_zoom&Itemid=43&page=view&catid=75&PageNo=1&key=13&hit=1
A piros szerintem is jól áll ennek a kerékpárnak. A küllőke meg főleg ha rozsdásak úgy is azt fogják mondani a centírozásnál hogy inkább lecserélik minthogy eltörjenek. Amikor egy bicó minden darabja valamelyik másikról származik, akkor az "eredeti állapot visszaállítása" elég relatív feladat lessz merthogy mihez képest, a vázhoz, a kormányhoz, a kerekekhez? :)))
A Diafilmmúzeumot szoktam nézegetni, sőt időnként ha elkap a nosztalgia előkotrom a Lemezárúgyár mese típusú termékét és nem általlom önkézzel befűzni a "Mi újság a Futrinka utcában?" című örök darabot.. Mi lett egyébként a Lemezárugyárral, létezik még?
Sziasztok. Ez egy összerakott bicaj. Megkérdeztem Apum, hogy mi is ez. A váz teljesen egyedül álló volt, talán a hajtás rajta volt. A méhből hozta vmikor régen, mert megtetszett neki. A festett sárvédő nem tartozott hozzá. Kerék, kormány, csomagtartó, villa, mind-mind egy csepelről kerültek rá. Azt nem tudom milyen csepelről. Hétvégén darabokra szedem, és viszem fényeztetni. Milyen szín állna neki jól? Én ilyen majdnem piros, de inkább még narancs metálra gondoltam. Ez az új suzuki szín. Vagy sárga. Ötlet? Kormány, felni, nyeregcső, csengő, lámpa kérdés: Inkább nikkel, inkább króm? Küllőkkel mit csináljak? Én leginkább kidobnám belőle, és újra fűzetem majd. Nagy baj az, hogy nem az eredeti állapotának a visszaállítására törekszem, hanem egy jól festő bringára?:)
Tényleg, ez az SR26! A fenébe! Már kavarom a szezont a fazonnal. De így jár aki régen ilyennel, s olyannal is járt. S a régen van a hangsúly. Mert volt nekem Budapest, Tihany, s az SR26 a váltós. Ez utóbbi vázát vagy 7 éve dobtam ki. A középtengelyét viszont az "múzeumba" tettem. Minőségi anyag, amolyan békebeli. Bár természetesen az átkosbeli, de azért a magyaripar tudott minőséget alkotni akkor is.
nem, ez egy SR26 a képen (majdnem sikerült egyet szereznem az idén...), a TIHANY-é inkáb olyan "paraszt"-osabb volt min a cruiser típusokon általában. diafilm múzeum király!!!
Ez a Tihany kerékpár. Annak volt festett sárvédője és 27" kereke. De ez a kormány már nem az eredeti. Talán annak olyan egyenesített kormánya volt. (régen volt, már nem nagyon emlékszem rá)
Nekem nagyon tetszik a bicód, de az íves ff vázak amúgyis a gyengéim :) ha netán túl kicsi lenne neked, csak szólj :)) Amúgy nem lehetséges hogy ez a Csepel "Tihany" férfi változata? Valahogy hasonlít arra a női vázra amiről van egy fotó itt a topikon.. Persze lehet hogy nagyot tévedek és semmi köze hozzá..
Nemrég végigolvastam a topikot. Tetszett. Tudtam, hogy van otthon egy bringánk, amit elő is túrtam. Sztetek nekiálljak? A váz nem tudom milyen, a villa, és a kormány, kerekek egy Csepelről valók. Az a baj, hogy háromnegyedes a bringa. A kerekek 27esek benne. Azt hittem rendes méretű bringa. Félek, hogy kicsit kicsi lesz nekem. Csináljak belőle egy egyedi, jó megjelenésű bicajt?:)
Sziasztok! Szeretnék Tôletek tanácsot kérni: van egy GLORIA nev? férfi kerékpárom, de semmi informáciom errôl a gyártmányról. Hallott esetleg róla valaki? A váz elég vastag csôböl van, fekete, tulipán mintás hajtóm? (szerintem nem rá való). Bármilyen véleményt, infot szivesen fogadnék. Elôre is köszönettel M.