Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
Nagyon kezd úgy tűnni, már nem csak a kétkezi munkás területen van hiány.
Nem elég vonzóak az alábbiak"?
Beillesztési tervet kapsz, így az első időszakban előre tudod majd mit várunk Tőled
A 3 hónap próbaidő után visszajelzünk munkádról, hozzáállásodról, a csapatba való beilleszkedésedről és te is visszajelezhetsz nekünk
Jó hangulatú csapat tagja leszel
Szakmai feladatokkal látunk el, melyeket eleinte tapasztalt kollégával közösen, majd önállóan látsz el
Részt vehetsz szakmai továbbképzéseken
Részt veszel feladataidhoz szükséges vasúti képzéseken
Egy nagyvállalat része leszel
Megkapod teljes juttatási csomagunkat a béred felett: cateféria, arcképes igazolvány, kedvezményes üdülési lehetőség
Amennyiben ambícióid is vannak és a feladataidat is kiemelten teljesíted, karrierutat és továbblépési lehetőségeket kínálunk.
Hosszú távon tervezünk majd Veled!
Nyitott pozíciók
Minden szervezetet a munkatársai határoznak meg leginkább. Hiszünk abban, hogy szervezetünk hosszú és rövid távú sikerének alapját a munkavállalóink tudása, képessége, hozzáállása, utasbarát magatartása és egyéni fejlődési igénye határozza meg.
"Akik a westbahnt annó megcsinálták, azok ma mind az állami csecsen lógnak vigyorogva, a profitorientált nyereségvadász meg jelenleg alamizsnáért kuncsorog a minisztériumnál,"
Nem tudom tudsz-e arról, hogy a WB egyik megcsinálója és tulajdonosa eléggé nagy pénzügyi slamasztikában van. Ezáltal korábban vigyorogva meg nyereségvadász módon invesztált idegenforgalmi és ingatlan tulajdonait szépen eladogatta bagóért. Ki vette meg? Ex. osztrák alpesi sísztár aki vagyonát okos emberek tanácsára ide invesztálta. Sőt ez az ember még invesztálni fog, így nem lepődnék meg ha esetleg WB-ben is tulajdonrészt vásárolna hamarosan.
A jegy árakat nem maximalizálni fogják hanem hatósági árassá tenni, ahogy normálisabb európai országokban is van.
Nem néztem be semmit a menetrend feletti kontrollnál, konkrétan pont emiatt robbant ki 2018-ban a botrány hogy egyes vonalakon a "kiváló és megfizethető" szolgáltatás mellé a kedves üzemeltetők bemutattak egy elég komoly vonatmennyiség vágást mert megtehették.
A jegy árakat MAXINALIZÁLNI fogják, tehát kevesebbet lehet kérni, többet nem, mint a megadott ár. Erre azért lesz szükség, hogy a monopolhelyzetbe kerülő magáncég ne tudja a csillagos egekbe emelni a jegyárakat.
A menetrend feletti kontrollnál valamit nagyon benéztél. Azt nem engedhetik meg, hogy pl. Bp-Sopron viszonylatban csak olyankor legyen vonat, amikor biztosan sok utas van. Ha nincs kontroll, akkor a magáncég megteheti azt, hogy személyvonat csak hétvégén van, mert akkor nagy az utazók száma, hétközben meg csak gyors, mert annak olcsóbb az üzemórája.
Aha, gondolom ezért fogja a jelenlegi balos elhajlással nem rendelkező kormány visszavenni a jegy árak és a menetrend feletti teljes kontrollt 2023-ban. :)
az angoloknál van állami vasút vállalat? Olcsóak a magánvasutak?
Az angol vasút nem olcsó, a jövedelmek is az egyik legmagasabbak Európában. Ehhez jön az, hogy amíg csak állami vasút volt, addig a jegyárak még magasabbak voltak. Az utasok szempontjából ez jó.
Az angol vasúti privatizáció a ló túloldala, de egy dolgot bizonyít: a magánvasutak működési költsége lényegesen alacsonyabb, mint az állami működtetésűé.
Ezért lesz az államnak érdeke, hogy minél több vonalon kikerüljön a keze alól a személyszállítás, mert akkor több marad a kasszában. A jelenlegi rendszer bürokratikus költségeit senki sem hajlandó 2024-ben finanszírozni, az utolsó kommunista nagyvállalat(ok) fog(nak) eltűnni a süllyesztőben.
Ha nem lesz mit "irányítani", a vízfejnek sem lesz munkája, végre csökkenhet a munkaerőhiány az árufeltöltőknél, a takarítóknál, a szalagsori összeszerelőknél.
Na de itt unortodoxia meg saját út van. Az állam meg nagyon unja, hogy mekkora éves ráfizetést termel a vasúti személyszállítás, amikor ezt a pénzt el is lehetne lopni.
Amúgy ajánlanám az angol, belga és holland példák tanulmányozását. Az angoloknál a magánvasutak masszívan nyereségesek, és olcsóbbak mint az állami....
Akik a westbahnt annó megcsinálták, azok ma mind az állami csecsen lógnak vigyorogva, a profitorientált nyereségvadász meg jelenleg alamizsnáért kuncsorog a minisztériumnál, és a nagy hal morzsáit nyalja fel az asztal alól. Amíg van mit felnyalni, de talán lesz is, hisz a jóléti szociális állam még őket sem hagyja bedőlni. Ki tudja, miért?
Thank you very much for your help! Exterior pictures are, however, not needed at this time. Decals for the project have already been sorted out. The interior was the last hurdle. Neither me nor the guy actually building the model had any real information on it.
Van rá egy fogadásom,hogy ki lesz a közszolgáltató.Ne lepődj meg a zöld-sárga színezetén!
Látom az önbizalom még régi, ez a lényeg. Sőt csak nyugtassátok magatokat, ez nagyon fontos.
A konkurrenciának csak a tényleges munkát végző kell, azt dupla fizetéssel lenyúlja, az inproduktívak meg továbbra is nyugatgathatják magukat, hogy kérem széoen nincs itt semmiféle probléma. Legfeljebb elmennek a teszkóba árufeltöltőnek, kb. annyit ér a végzettségük.
"Szerintem te sem dolgoztál az életben a vasúton kívül máshol."
Szerinted. Szerintem meg soha egy percet sem dolgoztam egyetlen vasúttársaságnál sem. Sem hazainál, sem külföldinél, sem erdeinél. És ez a jövőben várhatóan így marad.
Nagyon jó, de egy a baj: a "GYSEV" helyére bármelyik állami céget, vagy állami fenntartású intézményt be lehetne helyettesíteni.
Szerintem te sem dolgoztál az életben a vasúton kívül máshol. A leírtak egyre kevésbé jellemzőek már az állami cégeknél is. Talán még az önkormányzatok egy részére, a bíróságokra, a hatóságok egy részére jellemző, de ott is egyre kevésbé.
2023-ban megmázsálja a piac a magyar vasúti cégek piacképességét a személyszállításban. A Sopron-Budapest és a Szombathely-Budapest fővonalra bőven lesz jelentkező. Az viszi nyereményt, aki a legolcsóbban a legmagasabb szolgáltatást nyújtja. Amennyi felesleges ember és bürokrácia van a Gysev-nél, az esélytelenek nyugalmával indulhat a cég a tenderen.
A tenderen induláshoz egy bejegyzett cég, jelentős tőke, jó szakemberek és a jogi feltételek teljesítése szükséges. Az ajánlatok elemzése után jellemzően a legkedvezőbb árajánlatot felmutató céget választják a szolgáltatás nyújtására. A kulcs a magas minőségű üzemeltetés, a hatékonyabb személyzet- és szerelvényfordulók készítése, a technológia újragondolása lehet.
Nagyon jó, de egy a baj: a "GYSEV" helyére bármelyik állami céget, vagy állami fenntartású intézményt be lehetne helyettesíteni. De néhány multit is, azzal a különbséggel, hogy ott végül beverik azt a szöget, de a folyamat ugyanaz.
Amíg a jogászok országa vagyunk (amivé a rendszerváltás után sajnos lettünk, és ebben az egyben minden párt egyetértett), addig ez nem fog változni.