Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2021.06.05 -3 0 35890

Nagyon kezd úgy tűnni, már nem csak a kétkezi munkás területen van hiány.

Nem elég vonzóak az alábbiak"?

  • Beillesztési tervet kapsz, így az első időszakban előre tudod majd mit várunk Tőled
  • A 3 hónap próbaidő után visszajelzünk munkádról, hozzáállásodról, a csapatba való beilleszkedésedről és te is visszajelezhetsz nekünk
  • Jó hangulatú csapat tagja leszel
  • Szakmai feladatokkal látunk el, melyeket eleinte tapasztalt kollégával közösen, majd önállóan látsz el
  • Részt vehetsz szakmai továbbképzéseken
  • Részt veszel feladataidhoz szükséges vasúti képzéseken
  • Egy nagyvállalat része leszel
  • Megkapod teljes juttatási csomagunkat a béred felett: cateféria, arcképes igazolvány, kedvezményes üdülési lehetőség…
  • Amennyiben ambícióid is vannak és a feladataidat is kiemelten teljesíted, karrierutat és továbblépési lehetőségeket kínálunk.
  • Hosszú távon tervezünk majd Veled!

 

 

Nyitott pozíciók

Minden szervezetet a munkatársai határoznak meg leginkább. Hiszünk abban, hogy szervezetünk hosszú és rövid távú sikerének alapját a munkavállalóink tudása, képessége, hozzáállása, utasbarát magatartása és egyéni fejlődési igénye határozza meg.

 

Épületgépész 

 

Festő

 

Forgalmi szolgálattevő.

 

Járművillamossági szerelő

 

Kőműves

 

Műszerész (biztosítóberendezés) gyakornok

 

Műszerész (távközlő)

 

Művezető (építési)

 

Oktató (felsővezeték)

 

Pályamester

 

Pályamunkás

 

Takarító

 

Vasúti járműszerelő

 

Villamos felsővezeték szerelő gyakornok

 

Villamosmérnök

 

Villanyszerelő

 

Víz- és gázszerelő

oldmumus_v.2 Creative Commons License 2021.06.02 0 0 35889

"Akik a westbahnt annó megcsinálták, azok ma mind az állami csecsen lógnak vigyorogva, a profitorientált nyereségvadász meg jelenleg alamizsnáért kuncsorog a minisztériumnál,"

 

Nem tudom tudsz-e arról, hogy a WB egyik megcsinálója és tulajdonosa eléggé nagy pénzügyi slamasztikában van. Ezáltal korábban vigyorogva meg nyereségvadász módon invesztált idegenforgalmi és ingatlan tulajdonait szépen eladogatta bagóért. Ki vette meg? Ex. osztrák alpesi sísztár aki vagyonát okos emberek tanácsára ide invesztálta. Sőt ez az ember még invesztálni fog, így nem lepődnék meg ha esetleg WB-ben is tulajdonrészt vásárolna hamarosan.

 

 

Előzmény: segélyvonókészülék (35880)
Törölt nick Creative Commons License 2021.06.02 -3 0 35888

A jegy árakat nem maximalizálni fogják hanem hatósági árassá tenni,

 

Látom a legendás vasutas üzleti érzék megint kifejezte magát.

Ha mindenki egyforma áron köteles a jegyet adni, akkor hol van a verseny?

Na most jöhet a 120 Hz-es ööööööööö.......

Előzmény: tumikas (35887)
tumikas Creative Commons License 2021.06.01 -2 1 35887

A jegy árakat nem maximalizálni fogják hanem hatósági árassá tenni, ahogy normálisabb európai országokban is van.

Nem néztem be semmit a menetrend feletti kontrollnál, konkrétan pont emiatt robbant ki 2018-ban a botrány hogy egyes vonalakon a "kiváló és megfizethető" szolgáltatás mellé a kedves üzemeltetők bemutattak egy elég komoly vonatmennyiség vágást mert megtehették.

Előzmény: Törölt nick (35886)
Törölt nick Creative Commons License 2021.06.01 -3 0 35886

A jegy árakat MAXINALIZÁLNI fogják, tehát kevesebbet lehet kérni, többet nem, mint a megadott ár. Erre azért lesz szükség, hogy a monopolhelyzetbe kerülő magáncég ne tudja a csillagos egekbe emelni a jegyárakat.

A menetrend feletti kontrollnál valamit nagyon benéztél. Azt nem engedhetik meg, hogy pl. Bp-Sopron viszonylatban csak olyankor legyen vonat, amikor biztosan sok utas van. Ha nincs kontroll, akkor a magáncég megteheti azt, hogy személyvonat csak hétvégén van, mert akkor nagy az utazók száma, hétközben meg csak gyors, mert annak olcsóbb az üzemórája.

Előzmény: tumikas (35885)
tumikas Creative Commons License 2021.06.01 -2 1 35885

Aha, gondolom ezért fogja a jelenlegi balos elhajlással nem rendelkező kormány visszavenni a jegy árak és a menetrend feletti teljes kontrollt 2023-ban. :)

Előzmény: Törölt nick (35884)
Törölt nick Creative Commons License 2021.06.01 -4 0 35884

az angoloknál van állami vasút vállalat? Olcsóak a magánvasutak?

 

 

Az angol vasút nem olcsó, a jövedelmek is az egyik legmagasabbak Európában. Ehhez jön az, hogy amíg csak állami vasút volt, addig a jegyárak még magasabbak voltak. Az utasok szempontjából ez jó.

Az angol vasúti privatizáció a ló túloldala, de egy dolgot bizonyít: a magánvasutak működési költsége lényegesen alacsonyabb, mint az állami működtetésűé.

Ezért lesz az államnak érdeke, hogy minél több vonalon kikerüljön a keze alól a személyszállítás, mert akkor több marad a kasszában. A jelenlegi rendszer bürokratikus költségeit senki sem hajlandó 2024-ben finanszírozni, az utolsó kommunista nagyvállalat(ok) fog(nak) eltűnni a süllyesztőben.

Ha nem lesz mit "irányítani", a vízfejnek sem lesz munkája, végre csökkenhet a munkaerőhiány az árufeltöltőknél, a takarítóknál, a szalagsori összeszerelőknél.

 

Előzmény: tumikas (35883)
tumikas Creative Commons License 2021.06.01 -2 2 35883

Öcsém, az angoloknál van állami vasút vállalat? Olcsóak a magánvasutak? Ugyanabban a valóságban élünk vagy te még veszel be hozzá valamit?

Előzmény: Törölt nick (35882)
Törölt nick Creative Commons License 2021.06.01 -2 0 35882

Okoska, ez tőlünk nyugatra is fordítva van.

 

 

Na de itt unortodoxia meg saját út van. Az állam meg nagyon unja, hogy mekkora éves ráfizetést termel a vasúti személyszállítás, amikor ezt a pénzt el is lehetne lopni.

Amúgy ajánlanám az angol, belga és holland példák tanulmányozását. Az angoloknál a magánvasutak masszívan nyereségesek, és olcsóbbak mint az állami....

Előzmény: segélyvonókészülék (35880)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.05.31 -1 1 35881

Te se etesd, légyszi!

Megígérem, én sem fogom.

Előzmény: Vendégsín (35865)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.05.31 -1 3 35880

Okoska, ez tőlünk nyugatra is fordítva van.

Akik a westbahnt annó megcsinálták, azok ma mind az állami csecsen lógnak vigyorogva, a profitorientált nyereségvadász meg jelenleg alamizsnáért kuncsorog a minisztériumnál, és a nagy hal morzsáit nyalja fel az asztal alól. Amíg van mit felnyalni, de talán lesz is, hisz a jóléti szociális állam még őket sem hagyja bedőlni. Ki tudja, miért?

Előzmény: Törölt nick (35867)
OckeSwede Creative Commons License 2021.05.31 0 3 35879

Thank you very much for your help! Exterior pictures are, however, not needed at this time. Decals for the project have already been sorted out. The interior was the last hurdle. Neither me nor the guy actually building the model had any real information on it.

Előzmény: RhB (35878)
RhB Creative Commons License 2021.05.31 0 0 35878

And there is some exterior pictures as well, lettering etc...

Előzmény: OckeSwede (35871)
RhB Creative Commons License 2021.05.31 0 1 35877

The other end of the car.

 

 

Előzmény: RhB (35876)
RhB Creative Commons License 2021.05.31 0 1 35876

The bicycle area.

 

 

Előzmény: RhB (35875)
RhB Creative Commons License 2021.05.31 0 1 35875

The wide part of the corridor with the door to the WC.

 

 

Előzmény: RhB (35874)
RhB Creative Commons License 2021.05.31 0 1 35874

The compartment for wheelchair. The narrow part of the corridor with the normal compartment can be see on the first picture.

 

 

 

Előzmény: RhB (35873)
RhB Creative Commons License 2021.05.31 0 1 35873

There is a large bicycle area and two compartments and a WC in the car. This is the wide door from the bicycle area into the corridor.

 

 

 

This part of the corridor is wider for wheelchairs with a WC and a compartment. At the other end is the corridor narrower...

 

 

...here is a normal compartment.

 

 

 

 

Előzmény: OckeSwede (35855)
RhB Creative Commons License 2021.05.31 0 2 35872

This is the wider end door for wheelchairs and bicycles.

 

 

Előzmény: OckeSwede (35858)
OckeSwede Creative Commons License 2021.05.30 0 0 35871

Awesome! Very much appreciated.

Előzmény: RhB (35868)
Törölt nick Creative Commons License 2021.05.30 -2 0 35870

A vasúti végzettségek piaci viszonyok között finoman szólva semmit nem érnek.

Hiába van a Kollektív Szerződésben, hogy a felsőfokú végzettséghez kötött pozícióknál a felsőfokú végzettség kiváltható X év gyakorlattal.

Hamarosan a piac beárazza a vasúti "diplomákat".... ::))

Előzmény: 1047 005-2 (35869)
1047 005-2 Creative Commons License 2021.05.30 0 3 35869

"kb. annyit ér a végzettségük."

 

 

Az lehet,de ezek szerint nálad jobban értik,hogy miről van szó.

Előzmény: Törölt nick (35867)
RhB Creative Commons License 2021.05.30 0 3 35868

I took about 30 photos inside the car in 2010, I will upload some of them.

Előzmény: OckeSwede (35855)
Törölt nick Creative Commons License 2021.05.30 -4 0 35867

Van rá egy fogadásom,hogy ki lesz a közszolgáltató.Ne lepődj meg a zöld-sárga színezetén!

 

 

Látom az önbizalom még régi, ez a lényeg. Sőt csak nyugtassátok magatokat, ez nagyon fontos.

A konkurrenciának csak a tényleges munkát végző kell, azt dupla fizetéssel lenyúlja, az inproduktívak meg továbbra is nyugatgathatják magukat, hogy kérem széoen nincs itt semmiféle probléma. Legfeljebb elmennek a teszkóba árufeltöltőnek, kb. annyit ér a végzettségük.

Előzmény: 1047 005-2 (35866)
1047 005-2 Creative Commons License 2021.05.30 0 4 35866

"2023-ban megmázsálja a piac a magyar vasúti cégek piacképességét a személyszállításban."

 

"A Sopron-Budapest és a Szombathely-Budapest fővonalra bőven lesz jelentkező."

 

 

Túl naiv gondolat.

 

 

 

 

"Az viszi nyereményt, aki a legolcsóbban a legmagasabb szolgáltatást nyújtja."

 

 

Van rá egy fogadásom,hogy ki lesz a közszolgáltató.Ne lepődj meg a zöld-sárga színezetén!

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (35863)
Vendégsín Creative Commons License 2021.05.30 0 2 35865

Az viszi nyereményt, aki...

 

...nyer állambácsitól közszolgáltatást, az meg...

Előzmény: Törölt nick (35863)
DJ. Bakter Creative Commons License 2021.05.30 0 4 35864

"Szerintem te sem dolgoztál az életben a vasúton kívül máshol."

Szerinted. Szerintem meg soha egy percet sem dolgoztam egyetlen vasúttársaságnál sem. Sem hazainál, sem külföldinél, sem erdeinél. És ez a jövőben várhatóan így marad.

Előzmény: Törölt nick (35863)
Törölt nick Creative Commons License 2021.05.30 -4 0 35863

Nagyon jó, de egy a baj: a "GYSEV" helyére bármelyik állami céget, vagy állami fenntartású intézményt be lehetne helyettesíteni.

 

 

Szerintem te sem dolgoztál az életben a vasúton kívül máshol. A leírtak egyre kevésbé jellemzőek már az állami cégeknél is. Talán még az önkormányzatok egy részére, a bíróságokra, a hatóságok egy részére jellemző, de ott is egyre kevésbé.

2023-ban megmázsálja a piac a magyar vasúti cégek piacképességét a személyszállításban. A Sopron-Budapest és a Szombathely-Budapest fővonalra bőven lesz jelentkező. Az viszi nyereményt, aki a legolcsóbban a legmagasabb szolgáltatást nyújtja. Amennyi felesleges ember és bürokrácia van a Gysev-nél, az esélytelenek nyugalmával indulhat a cég a tenderen.

 

A tenderen induláshoz egy bejegyzett cég, jelentős tőke, jó szakemberek és a jogi feltételek teljesítése szükséges. Az ajánlatok elemzése után jellemzően a legkedvezőbb árajánlatot felmutató céget választják a szolgáltatás nyújtására. A kulcs a magas minőségű üzemeltetés, a hatékonyabb személyzet- és szerelvényfordulók készítése, a technológia újragondolása lehet.

https://www.vasutasmagazin.hu/velemeny/liberalizacio-hatasa-vasuti-szemelyszallitasra

Előzmény: DJ. Bakter (35861)
C50 Creative Commons License 2021.05.29 0 1 35862

Így van.

Előzmény: DJ. Bakter (35861)
DJ. Bakter Creative Commons License 2021.05.29 0 3 35861

Nagyon jó, de egy a baj: a "GYSEV" helyére bármelyik állami céget, vagy állami fenntartású intézményt be lehetne helyettesíteni. De néhány multit is, azzal a különbséggel, hogy ott végül beverik azt a szöget, de a folyamat ugyanaz.

Amíg a jogászok országa vagyunk (amivé a rendszerváltás után sajnos lettünk, és ebben az egyben minden párt egyetértett), addig ez nem fog változni.

Előzmény: Törölt nick (35860)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!