Keresés

Részletes keresés

slippyV Creative Commons License 2008.05.28 0 0 157
Bory, okes csorogni fogok! :)

igen, gondolkoztam az ebayen.. ahogy neztem 50-70 korul jon ki szallitassal, biztositassal, egy hasznalt de azert jol kinezo GoPed..

De ezek altalaban az USAbol jonnek.. az meg eleg messze van.. :(

ha kiderul, hogy barmi baja van.. esetleg utkozben elveszik, megserul.. kezdodhet a veg nelkuli utanajaras.. nem beszelve arrol, hogy mivel EUn kivulrol veszed, meg meg is vamolhatjak..! az plusz 15-20 ezer..

Ezert maradtam en is ebben a megoldasban...
Előzmény: Törölt nick (155)
lacimacilaci Creative Commons License 2008.05.28 0 0 156
Nekem már volt 1x, már bánom hogy eladtam./27kg/
Előzmény: slippyV (153)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.28 0 0 155
semmi baj Slippy, ha szeretnéd azért megnézheted:)

Ebay-en néztem gopedeket és sokkkalsokkal olcsóbban vannak mint itthon.Igaz kevés ember vállal be Magyarországra is küldést de lehet érdemes lenne megpróbáli mer postávaal együtt is simán megéri
slippyV Creative Commons License 2008.05.28 0 0 154
Neo,
egyebkent BP-i vagy?
Előzmény: neo007 (146)
slippyV Creative Commons License 2008.05.28 0 0 153
Macilacilaci, nem felsz, hogy az elektromos nagyon nehez lesz?
En azert tartok tole.. a megfelelo teljesitmeny eleresehez telenyomjak akkumulatorral.. aminek darabja 5-10 kilo..:P

Es pont az szunik meg ezzel, ami poen a rollerban.. h. barhol felkapod felviszed a lepcson, bedobod a kocsiba, stb...

De persze lehet h. en latom rosszul, vegulis nekem meg nincs tapasztalatom....


Előzmény: lacimacilaci (149)
slippyV Creative Commons License 2008.05.28 0 0 152
Neo!

Koszi az infot.. lehet h. meg foglak keresni, mert ugytunik, hogy 45-ben megegyeztunk.
Es eddig ahogy nezelodtem, ez eleg jo arnak tunik..

Csinalok meg kepeket ha elhozom..

Eddig ahogy nezegettem egy kicsit azert mas mint a korabbi kepeken levo kinai.. bar gondolom h. ez is onnan szarmazik..
Erdekes az a kar, ami allitolag az osszecsukasra szolgal.. meg ebben ondindito is van... Bar azt mondjak,hogy generator nincs benne.. szal az onindito akkumulatorat kulon toltovel, halozatrol kell tolteni.. :o

De az is lehet h. nem eri meg a sulyat... es egybol 5-10 kilot lehetne sporolni, ha levelszem az akkumulatort, meg az oninditot..


Bory, sorry, de ugytunik igy a GoPed-edet nem fogom megvenni.. azert majd csorgok a hetvegen!


Előzmény: neo007 (146)
lacimacilaci Creative Commons License 2008.05.28 0 0 151

1coll=2,54cm

.780collx2,54=1,98cm

Az enyém nem kuplungos.

Ilyen a gyári dörzs:

Előzmény: neo007 (150)
neo007 Creative Commons License 2008.05.28 0 0 150

.780-as van fent evvel 48km/h a vége és ma érkezett meg a .950-es. "

 

mármint ez a dörzskerék átmérője,

az menyi is centibe?

 

amugy a tied kuplungos vagy fixen hajtott?

 az enyém a kuplungosnál a dörzskerék,vagyis maga a szemcsés felület  a kuplunggomba " szárára" van felvive , nem cserélhető.

Előzmény: lacimacilaci (148)
lacimacilaci Creative Commons License 2008.05.28 0 0 149
Amit vennék elektromos. Más világ. Csendes, alapról nagyon húz, viszont kisebb a végsebessége.
Előzmény: neo007 (145)
lacimacilaci Creative Commons License 2008.05.28 0 0 148

Ellenkezőleg, pont a tieden van gyári./enyémen is olyan volt/

A legtöbb dörzshajtású avval kerül piacra .625"-os átmérővel. Na az tényleg összeszedi a ganét. Nekem most .780-as van fent evvel 48km/h a vége és ma érkezett meg a .950-es. Már nagyon kíváncsi vagyok a különbségre.

Előzmény: neo007 (144)
neo007 Creative Commons License 2008.05.28 0 0 147

 

retró -goped trió

 

 

neo007 Creative Commons License 2008.05.28 0 0 146

ránézésre tök olyan mint ami jóalább felvan rakva ( a fekete kinai) . a motorjáról is már sokmindent kideritettünk itt a fórumon .

 

en az anyémmel megvagyok elégedve. átnéztem , szereltem , egybe van ez rendesen . enyémet tökéletesen lehet pumpálni. :-) a kolégánál valszeg valaki hülyén rakta össze korábban. 

a motorja erős , nem nagyonnagy fordolatóú ( mint a goped) simán kilehet hozni belőle komoj sebességet is ha a hátsó lánckereket kissebbre cseréled ( legyártják 2000-3000 forintért ).

 

 

Előzmény: slippyV (143)
neo007 Creative Commons License 2008.05.28 0 0 145
nekem hasonlónak tűnik amit eladsz , és amit vennél . mivel tud többet a másik?
Előzmény: lacimacilaci (141)
neo007 Creative Commons License 2008.05.28 0 0 144

ez én rolleremen ojan ( nem gyári ) dörzskerék van  ami olyan mint a nagyon durva smirglipapír felülete.

igy van lehet vele fasszán járni , hisz igy lett kitalálva.

de oda kell figyelni , és utánálitani ha már megcsúszik.

 

 

(szőke nőknek nem javaslom ezt a tipust. :-DDD  )

Előzmény: lacimacilaci (133)
slippyV Creative Commons License 2008.05.27 0 0 143
Sziasztok,

ma kerult fel a vaterara ez:
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=71336389

Milyen gyartmany lehet? Kinai ez is, vagy esetleg valami hasznalhato? Van esetleg tapasztalata hasonloval valakinek?

koszi!
István1370 Creative Commons License 2008.05.27 0 0 142

Ha valaki tudna abban segíteni, hogy hol tudnák venni, vagy szerezni a rollerem motorjához a dugattyúba felülre egy GOLYÓS KOSARAT. azt nagyon megköszönném.

A pontos méret 9mm X 12mm és 11mm széles tűgörgős, fém kosaras.

 

Az SKF csapágybolt csak műanyag kosárral forgalmazza, az meg elolvadna.

Az agrokernél azt monták hívjam fel Sanghai-t és kérjek onnan.

Nem valami bíztató a hejzet.

 

Köszönet előre is az infóért  István

Bár hol az országban, megoldom!

lacimacilaci Creative Commons License 2008.05.27 0 0 141
Előzmény: slippyV (140)
slippyV Creative Commons License 2008.05.27 0 0 140
valnal persze..
Előzmény: slippyV (139)
slippyV Creative Commons License 2008.05.27 0 0 139
Es egyebkent mennyiert vallnal meg tole?
Es mit vennel utana?
Előzmény: lacimacilaci (138)
lacimacilaci Creative Commons License 2008.05.27 0 0 138

Én éppenséggel árulom, de nekem is sokba van a nemkevés tuning alkatrész miatt, ezért hát mitszépítsem a dolgot, drága.

Előzmény: slippyV (137)
slippyV Creative Commons License 2008.05.27 0 0 137
Szep szep.. kar, hogy hasznaltan nem nagyon lehet kapni gopedeket..
(olyat ami mukodik is;)

Ami uj, azt pedig aranyarban merik...
Előzmény: lacimacilaci (136)
lacimacilaci Creative Commons License 2008.05.27 0 0 136
Go-ped Super Bigfoot
Előzmény: slippyV (135)
slippyV Creative Commons License 2008.05.27 0 0 135
Szia, koszi az infot..
vissza is olvastam.. mitagadas, valahogy ereztem hogy ez lesz..

Amirol a kepet beraktad, az milyen tipus?
Előzmény: lacimacilaci (134)
lacimacilaci Creative Commons License 2008.05.27 0 0 134

Üdv.

A 63hsz-ben leírtam amit erről gondolok olvasd vissza. Egyébként akármihez nyúltam, csak a bosszúság lett belőle.

Pl: A hátsó kerékben alacsony volt a guminyomás. Sebaj pumpálok bele. Na ahoz hogy a szelephez hozzáférjek ki kellett szerelnem a kereket, arról le kellett szerelnem a lánckereket, könyékig olajos lettem és már rakhatnám is össze, de a hihetetlenül fos minőségű hátsó tengelyen megszakadt a menet úgy hogy alátétkeresés, és rendkívül finom mozdolatokkal sikerült egy fél délutánt elkúrni egy pumpálás miatt. A rugó elöl-hátul meg a tárcsafékek a TESCO gazdaságos minőséget képviselik.Csili-vili parasztvakítás az egész.

Most ez van és össze sem lehet hasonlítani a kettőt.

Előzmény: slippyV (132)
lacimacilaci Creative Commons License 2008.05.27 0 0 133

Üdv, a topiktársaknak!

Egy pici korrekció az általad leírtakhoz:

"a legnagyobb hátránya hogy vizes uton már nemtanácsos vele közlekedni. felszedi a sarat a dörzskerék  , ami megvastagszik igy feszitheti jobban a főtengejt , megcsúszhat .

a kerék(gumi ) is kopik rendesen"

Tapasztalatból írom mivel én többször próbálgattam a viselkedését vizes úton, hogy a dörzskerék és a gumi találkozásánál egyáltalán nem marad meg a sár vagy egyéb szennyeződés. Közvetlenül mellette szutykos de ahol ténylegesen hajt szinte fémtiszta ezért nem gondolom hogy a főtengelyre extra feszítőerő hatna.

Mióta dörzskereket cseréltem vizesen sem tudom túlforgatni, de ehez kellett a jobbik fajta d.kerék.

Előzmény: neo007 (130)
slippyV Creative Commons License 2008.05.27 0 0 132
Koszi a reszletes valaszt!

vacilalok, mert ugye 20 meg 20 az mar 40:)
es akkor meg biztos kell ez az.. es akkor meg mindig nem uj, barmi tortenhet..

Ezzel a nemet Mach1-es 43(49)ccm-es rollerrel van tapasztalatod?
Ahogy nezem az ebay-rol 50-60ezer korul itt van.

Persze nem GoPed ami ugye gondolom jobb minoseg..

viszont lancos, rugozott, elol hatul tarcsfekes, legtomlos gumik...
De ha fel ev utan beadja a kulcsot, akkor persze hiaba hangzik jol..:P

Előzmény: neo007 (130)
neo007 Creative Commons License 2008.05.27 0 0 131

fűkaszamotor a lelke tesco 20000 forint :-)

Előzmény: slippyV (129)
neo007 Creative Commons License 2008.05.27 0 0 130

üdv.

 

 

a legnagyobb hátránya hogy vizes uton már nemtanácsos vele közlekedni. felszedi a sarat a dörzskerék  , ami megvastagszik igy feszitheti jobban a főtengejt , megcsúszhat .

a kerék(gumi ) is kopik rendesen főleg ha nem állitja utána az ember , és álló helyzetbe megpörgeti a motort , és a dörzskerék faasza vájatokat vághat a kerékbe.

odafigyelés a lényeg.

 

röviden még:

 

szóval :

ha a sport változattal megy az ember annál mindég hajtja a motor a kereket megálásnál felkell venni a lábfejeddel a roller hátuját ha nem állitod le a motorta slusz gombal , vagy le nem fullasztod . viszont ha meglököd magad egyből beindul , nemkell rángatni.

 

a liqomatic ( kuplungosnál) ha gyári , és még nem lett berhelve házilag , akkor olyan mint egy robogó huzod a gászt megy , ha megálsz megy alapjáraton a motor.

ha megállitod a motort , és lököd magad akkor nem lehet vele rollerezni , mert egy szabadonfutós megoldású csapágy meggátolja azért hogy ugyanúgy belehessen lábbal lökni mint a fikszen hajtottét , tehát ezt sem kell mindég rángatni , elég meglökni hogy beinduljon!

 

ha a kuplungbalevő csapágyak cserélve lettek , nagyeséllyel normál csapágy lett bele téve , mivel a gyárit nem is árulják csak egybe a cuplungal. szoval akkor ha áll a motor akkor lehet vele normálba rollerezni , de mindég rángatni kell ha el akarod inditani.

 

ezen a képen , és a korábbi robbantottábrás képen látszik az olajkuplung , az a gombaforma a bordákkal a tetején. olyan mint egy automataváltós autó kuplungja . érdekes a belseje. 

 

még valami . agyári álapotúnál egy kis tűgörgős csapágy is megtámassza a kuplunggomba tetejét a tank alatt . ez ha nincs meg felsem tűnik hogy ott volt ilyen , de hiányában mégjobban fedszül a főtengej , vigyézni kell akkor nehogy tulnyomja a dörzskereket a gumihoz , mert tultethelődhet .

az enyémen sincs meg , de edig birta.

Előzmény: slippyV (128)
slippyV Creative Commons License 2008.05.26 0 0 129
Kicsit utanakeresve a neten, mar en sem vagyok annyira optimista alkatreszbeszerzes ugyileg;(

Nem allnak sorban a komatsu zenoah szervizek Budapest utcain sem;P

Na mind1.. meglatjuk mit lehet tenni..
Előzmény: Törölt nick (126)
slippyV Creative Commons License 2008.05.26 0 0 128
Abban tudtok segiteni, hogy egy ilyen roller (dorzshajtasos) hogyan is mukodik?

Tehat pl lehet-e vele ugy menni, hogy nem jar a motor.. (szal rollerezik vele az ember)
meg lehet-e szuntetni valahogy a kapcsolatot a dorzskerek, es a roller kereke kozott?

Van benne valami kuplung, vagy ha beindul a motor, mar alapjaraton is hajt?
Előzmény: neo007 (125)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!