A kereskedő kezében volt egy kis A5 méretü füzetecske onnan, illetve a www.citroen.hu honlapon a Xsara -> tartozékok -> egyéni megjelenés között van a normál sárfogó gumi is.
Asszem kb. 6700.- a hátsó és 7500.- az első.
Akkor ott valami nem stimmelt, ilyen eltérés nem lehetséges. Nem a kereskedő progija volt rossz? Amikor én vettem tavaly a kocsit, nem kaptam jobb ajánlatot, annál is inkább, mert a Casco bónuszt nem minden biztosító veszi át (Hungária már 5 éve sem vette volna át). Most az 1,4i Perfektre fizetek havi 6633 Ft Cascot 50% bónusszal és negyedévi 52xx Ft kötelezőt (B10).
maci_64, nekem 1.6-os Xsarám van, 2002.11.-hó, kötelező az Argosznál, casco a Generalinál, miután az Axa megszivatott úgy, hogy a kereskedőnél lévő díjszámító program és az ezután kiküldött díj között volt egy 2*-es szorzó, persze nem az én javamra...
Nekem az AXA-nál vannak a kocsi biztosításai, nekem jó, igaz, maximális bónuszon vagyok mind2ben. A fogyasztásról rosszat nem mondhatok, az eddigi 10 hónap átlaga 41% országút+autópálya mellett 7,34 liter (1,4i Perfekt). A legutóbbi átlagom 7,00 liter volt, 30% országúttal, többi hosszabb városi utakkal.
A biztosítás számítását próbáld meg itt. A Cocktail még nincs fenn nekik, a Playback hasonló, ezt jelöld be. A Casco-nál nekem kihagyta az AXA-t, a kötelezőnél nem, ez mindenesetre érdekes. Egy telefont azonban megér!
azt javaslom szólj a kereskedőnek ahol megrendelted a kocsit hogy kérsz még hozzá kerékőrt is. Nekem 10e Ft-ot mondtak, gyári, biztos hogy jó rá.
Milyen prospektusban láttad a + -ban rendelt sárfogó gumikat?
Te sebességváltó zárat rendeltél hozzá, én riasztót... az ár nagyságrendileg hasonló. Most már mindegy, de van valakinek érve hogy melyiket érdemesebb belerakni?
Küszöbvédő.... kinek mi a véleménye, érdemes ilyet venni?
Örülök ,hogy rátaláltam erre a fórumra, mivel én is hétfőn fizettem elő egy 1,4-es cocktail-ra.
Örülnék neki, ha megirnátok, hogy nektek mi a tapasztalatok a fogyasztással. Nekem korábban Xsara I. 1,4-es volt az 6 literes átlaggal muzsikált.
Tudom, hogy a motor változatlan mégis ellentétes infókat kapok Xsara II-ről.
Megköszönném, ha tudnátok ajánlani biztosítót Cascora és kötelezőre, amelyik teljesítés esetén is megbízható és a havi díj is korrekt.
Nekem ugyan (még) nincs, úgyhogy hiába okoskodok, de tényleg érdemes venni kerékőrt. Pár éve a régi 1.3-as Warbinkról egy éjszaka lekapták a gyakorlatilag slickre kopott jobb elsőt a lemezfelnivel. Ráadásul visszatettek a helyére egy rozsdás felnit lyukas gumival! Midez nem is a fővárosban történt, hanem egy nyugis pécsi lakótelepen, ahol minimum 3 tízemeletes lát rá a parkolóra!
A kerékcsavar az csavar, amin van egy alátét is, hogy ne gyógyuljon össze a csavar a könnyűfém felnivel. A kerékőr is ilyen kivitelű. Fontos, hogy gyári kerékőr legyen, mivel a négy csavarnak azonos súlyúnak kell lennie, különben üt a kerék.
Feltétlenül vegyetek kerékőrt, a múltkor egy sarokra tőlünk láttam reggel téglákon álló, egykor könnyűfémfelnis Xsarát. Nekem gyári kerékőröm van 10-11 ezer forint volt másfél éve.
fekvőrendőr
Igen gyári remélem. A kereskedő azt mondta, hogy a küszöbvédőket és a sárvédő gumikat külön meg kell rendelnie, mert nincsen nekik raktáron.
Csak egy kis füzetecskében láttam őket , ami a Xsara külön tartozékairól szólt. Még kerékőrt is kellene vennem hozzá, mert egyébként is kelendők lehetnek a kerekek , nem hogy igy könnyűfém felnivel. Milyen a Xsara kerékcsavarja? Tudtok erre infót adni? Csavar, vagy anya? A Suzuki kerékőre bizti nem jó rá? (menet + méret eltérés????????????????)
Üdv mindenkinek! Új vagyok, ha nem zavarok írogarnék ide néha. Fehér 1.4 Xsara II-m van 2002 Július 23 óta ("Perfekt" széria).
Mindjárt lenne is 1-2 kérdésem: néhány hete csinált egy olyat, hogy pár percig úgy rázott az első futómű, majd' kiestem a kocsiból, aztán magától megszűnt. Szervízben mindent renben találtak, nem tudtak hozzászólni (pécsi Auto Largo KFT). Azóta semmi gond... van valakinek hasonló tapasztalata?
Kedves ko_imre, az említett 4-es sárvédő szett gyári? Hol szerezhető be (a merev műanyag nem túl tartós...) Mellesleg jól kialkudtad a cuccokat, nekem csak egy szőnyegszett sikerült. Tényleg jó az ízlésed, ha nem raktárról veszem, nekem is olyan kellett volna. Az ezüstkorall baromi ronda, persze ízlések és pofonok...
Aki magasra szereti állítani az ülést, megfontoltan szálljon ki-be, nekem már sikerült egyszer lerúgnom térddel a tükörállítás kapcsolóját (10 kHUF)...
Na, most nem jut eszembe más, úgyhogy nem húzom az időt, majd teszek föl 1-2 képet a jószágról (azt hogy kell - mármint az üzibe képet pakolni?).
A CD sem egy örök darab, én rendszeresen cserélem a kopott, karcos, elkoszolódott CD-imet az autóban. (Az autóban csak másolt CD-k vannak, azokat nem bánom ha elviszik az autóból, az eredetiek otthon a polcon.) Autóban elég nagy a háttérzaj, a hangzást meg inkább a hangszórók és a "doboz" határozza meg, mint a zeneforrás (kivéve ha nagyon vacak).
Igen a szinben egyezik az izlés, de az 1.4 -es mellett döntött a család, több okból is.
Azért lesz CD-s a kocsi, mert állitólag ebben a szinben és motorral, -amit nézett a kereskedő- abban csak CD-s volt. És egyből rávágta, amikor azt mondtam neki, hogy én jobban szeretném kazettás magnóval, hogy megkapom ajándékba.
Aztán előadtam magam , miszerint én ugy szerettem volna , hogy a metál fényt kapnám meg ajándékba a kocsihoz és persze azon felül nem növelné semmi a vételárat. Erre egy fél perc után annyit felet , hogy az üzembehelyezési dijat még el tudja engedni, többet már nem. És igy már túl szárnyaltam a 70000.- Ft.-os ajándék árát.
Plusz elkezdtem sorolni, hogy még mikkel szeretném felszereltetni a kocsit(lásd lennt). Majd megkérdeztem , hogy esetleg még bele férne e a hátsó (olcsóbbik) sárvédő gumi plusz ajándékként, de "csak" egy gumiszőnyeget irt hozzá az ajándék listához.
Én asszem meg lehetek elégedve velük is és magammal is. Azért amikor haza értem megkérdeztem a jó apámat, hogy látja e már hogy nől már a barkóm, és görbül e az orrom. :-))))))))
Mi is leelőlegeztünk egy Cocktail-t. Izland szürke 1.6-os. Az üzembehelyezést engedték el belőle. Rendeltem bele Cobra riasztót és a kereskedő tanácsára kerékőrt. Szerinte ugyanis nagyon "kelendőek" a könnyűfém felnis kerekek. Nekünk is azt mondták hogy júniusban fog megjönni. Szerintem klímával jobb az 1.6-os mint az 1.4-es, ezért választottuk ezt. A CD sérülékenyebb, szerintem autóba praktikusabb a kazetta. A szinben viszont úgy látszik egyezik az izlésünk ko_imrével. Kiváncsi vagyok melyikünknek lesz meg előbb. :-))))))))))
A baj tényleg az, hogy ebben a műfajban ott a Focus, ott a Pug 307, ott a Stilo. Ez meg így első blikkre semmi extra a fentiekhez képest. A Xsarában pont az elég egyedi küllem a vonzó (5 ajtós ugyan, de olyan, mintha...).
Újra itt lennék egy nagyobb szünet után.
:-)))))))))))))))))))))))))))))))
Vigyorgok mert tegnap voltunk leelőlegezni egy
Cocktail-t!
:-)))))))))))))))))))))))))))))))
A kereskedő szerint kb. 4 hét múlva átvehetjük.
1.4-es, Izland szürke metál, CD-s rádióval.
Pluszként szereltetni fogok bele sebváltózárat (kb. 61000.-), valami egyedi inditásgátlást, küszöbvédőket (10000.-) és kicseréltetem a hátső merev sárvédő gumit normál puhára, illetve előre is tetetek fel (kb. a 4db. 14000.-). Asszem elég jól sikerült alkudnom.
A 3129000.- alapárból 3199000.- lett. Tehát meg kell fizetnem a metál felárat( 70000.-), de
ajándék a CD felár (30000.-), + nem kell az üzembehelyezést (53000.-) megfizetni és még egy gumiszőnyeget is kapok bele ingyé. Ha nem tudjuk eladni privátba a Suzukinkat ,akkor azt is beszámolják. Szóval ez történt tennap délután.
Állítólag már jövőre a Genfi Autószalonon láthatunk egy kis előzetest a Xsara utódjából. A módszer a hírek szerint ugyanaz lesz, mint a C2 esetében: a Citroën Sport színeiben C4 WRC néven lesz látható az új modell. A fantomkép tanúsága szerint az autó számos vonást örökölt a C3-astól, de hordoz valamit a régi Citroen modellek - a GS és a CX -nyúlánk arányaiból is. A kifelé dőlő hátsó ablakról úgy tűnik szerencsére lemondtak a Citroënnél, az ilyen extremitások ebben a kategóriában nagy hátrányba hozhatták volna a francia gyártót. Az ötajtóssal egy időben állítólag háromajtós karosszériával is bemutatkozik a típus 2004 őszén Párizsban, a kombi változatra azonban még vagy egy évet várni kell. A motorválaszték a hírek szerint nagyobb részt dízelmotorokból áll majd: lesz 1,4 literes 92 lóerős, 1,6 literes 90 és 110 lóerős valamint 2 literes 136 lóerős HDi motorral felszerelt változat. A benzinmotorok kedvelői a jól ismert 1,4 literes 75 lóerős négyhengeres mellett 100 vagy 120 lóerős 1,8 literes motorral választhatják a C4-et."
A műszerfal nappal [A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n] és éjjel [A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n](ez utóbbi bemozdult.. :-()