Keresés

Részletes keresés

Garficicus Creative Commons License 2012.09.05 0 0 4744

Hasonlóan gondolkozom én is.... Nem lehet mit tenni: kerékpárral sokszor halálra van itélve az ember, mert a kerékpárutak hossza még mindig nem éri el a minimum szintet sem, ezért kénytelen úton, járdán menni és sokszor életveszély közepette. Tömegközlekedést mostanában inkább hanyagolom, mert a szokásos gondok mellett a 10 perces út is több mint félórába telik. Marad az autó, és az "egérutak" a 430 Ft-os benzinár mellett, de legalább mindig tudom mikor kell elindulnom és kb hány perc mulva fogok megérkezni! Nekem ez "kényelem" többet számít, mint reggelente nyomorogni egy teletömött buszon!!

Előzmény: marky-511 (4734)
by-169 Creative Commons License 2012.09.05 0 0 4743

Kegyetlen ezek a piros Manok. JNE-400 igazi élmény volt pár éve. Azóta kerülöm ezeket. Valamelyik hétvégén pont ilyen pótólta a keresztesi vonatott kénytelen voltam utazni.

Előzmény: RIKA424 (4740)
by-169 Creative Commons License 2012.09.05 0 0 4742

Biztos sok volt már a panasz:) Ma csak 2 percet késett a reggeli 42-es.

Előzmény: marky-511 (4741)
marky-511 Creative Commons License 2012.09.05 0 0 4741

Kapcsoltak :)

 

A Derék utcán és a Széchenyi utcán több új közlekedési lámpás kereszteződést alakítottak ki.  A forgalmi rend változás miatt az érintett szakaszon közlekedő trolibuszaink (3/3A, 4) és autóbuszaink (10/10A,10Y, 12, 19, 22, 22Y, 24, 24Y, 30/30A, 25, 25Y, 32, 34, 35/35E, 35Y, 36/36E, 41, 41Y, 42/42Y, 45/45H) menetidejében (a meghirdetett menetrendhez képes) néhány perces eltérés van.

A forgalmi tapasztalatok alapján, az érintett trolibuszok és autóbuszok menetidejében - igazodva az új forgalmi rendhez - a jövőben menetidő-korrekciót hajtunk végre.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

 

Vajon mikor lesz az "a jövőben"?

RIKA424 Creative Commons License 2012.09.05 0 0 4740

Vonatpótlós szanuna busz.

 

-------------------

 

A sofőr talán kapcsolja be a légkondit.

 

azért van.

 

 

Előzmény: by-169 (4736)
LMG-140 Creative Commons License 2012.09.04 0 0 4739

Ez a ké a facebookról való :)  

ckg471 Creative Commons License 2012.09.04 0 0 4738

Ez se lesz utcán egy ideig...

Előzmény: LMG-140 (4737)
LMG-140 Creative Commons License 2012.09.04 0 0 4737
by-169 Creative Commons License 2012.09.04 0 0 4736

100-as mi felénk jár. Elég szelőssen járnak a buszok reggel fél hat és délután fél háromkor mert akkor látom őket.

Vonatpótlós szanuna busz.

marky-511 Creative Commons License 2012.09.04 0 0 4735

Akkor valószínűleg minden viszonylatra kihat, azokra is, amelyeknek eleve szűkös a menetideje (42/42Y, 10-es csoport). Hihetetlen, hogy két hetet nem lehetett várni a menetrendmódosítással. Most taccsravágtak mindent, ráadásul a szemközti Hal köz megálló beüzemelésével nem tudom, mit vacakolnak még.

Előzmény: vanyi94 (4732)
marky-511 Creative Commons License 2012.09.04 0 0 4734

Pont ezért mondtam le én is a tömegközlekedésről. Amíg a Böszörményin dolgoztam, a 15-ös, és a 31-es viszonylatokkal jártam ugyanígy, hiába voltak csuklósak. Elkezdtem kigyalogolni a 10-eshez és a 14-eshez, de azokkal nem lehetett pontosan beérni. Utána jött, hogy busz/troli a Segnerig, aztán valamelyik józsai busz. Ekkor lett tele a töcköm, mivel régen elég volt egy 28-ast várni.

 

Utána a Kishegyesin dolgoztam, 25/25Y kilőve, a reggeli csúcsban a szólókra képtelenség felférni. Más alternatívám nem volt akkoriban. Átszoktam a kocsira, és nincs az a pénz, amiért újra kockáztatnék a szervezetlen tömegközlekedés miatt.

Előzmény: atty707 (4733)
atty707 Creative Commons License 2012.09.04 0 0 4733

Ez csak az üzemanyag költség, természetesen vannak más járulékos költségei is az autó üzemeltetésének.

MÁS:

"Apu kezdődik!", illetve már el is kezdődött! Ma reggel már nem fértem fel a 41-esre a buszvégnél. Csak tudnám, miért fizettem ki a bérlet árát... Ja, a Fórum előtt úgy éreztem magam, mintha a túr dö franc mezőnyébe érkeztem volna gyalogosan. Ennyi biciklis egy normális bicikliversenyen sincs.......

Előzmény: marky-511 (4730)
vanyi94 Creative Commons License 2012.09.03 0 0 4732

A 25/25y állandóan késik a sok új lámpától. Napközben csak 5 perces késéseket szedett fel, de csúcsban már 10 percet is késett, azaz pont fordítva jöttek már, ahogy kellett volna.

marky-511 Creative Commons License 2012.09.03 0 0 4731

Az a piroshullám tűrhetetlen, ami a Széchenyi utcán van!

Hozzáteszem, a Hatvan utca előtt a Tisza István utcán már legalább tízen vártuk a zöldet. Kezdik felfedezni az autósok.

A csobogók viszont szépen elárasztják a belső sávot.

marky-511 Creative Commons License 2012.09.03 0 0 4730

Akkor ennyit arról, hogy 6 km fölött olcsóbbak :(

Előzmény: atty707 (4727)
by-169 Creative Commons License 2012.09.03 0 0 4729

42-es elég hosszú útat tesz meg mióta nem megy be a nagyállómásra nem sokat késik reggel.

Előzmény: atty707 (4725)
by-169 Creative Commons License 2012.09.03 0 0 4728

Nyíregyen is van pár tacskó ha megkapom a szabit ráncajtós vadászat közben meglesem őket.

Előzmény: DBtrolis (4724)
atty707 Creative Commons License 2012.09.03 0 0 4727

Szerintem fogja, mert akinek megterhelő a magas üzemanyagár, az bármikor visszaszokna a buszozásra.

Számoljunk csak: Papa, Mama, Gyerek(ek) 6400Ft * 2fő + 3300Ft * xfő, ahol x>0.

Egy gyerek esetén: 16100Ft a bérlet, ez közel 40L üzemanyag. 6L/100km fogyasztással ez 500km, 20 munkanappal számolva átlag: 25km/nap

Két gyerek esetén: 19400Ft a bérlet, ez kb. 45L üzemanyag. 6L/100km fogyasztással ez 750km, 20 munkanappal számolva átlag: 37,5km/nap

Stb.

Emellett ott a kényelem kérdése, nem kell várni (esőben, hópustolásban), háztól-házig visz. 

 

Előzmény: marky-511 (4714)
atty707 Creative Commons License 2012.09.03 0 0 4726

Szépen kiütötték egymást. :(

Előzmény: by-169 (4722)
atty707 Creative Commons License 2012.09.03 0 0 4725

Napközben rendben járt a 42-es szépen jött reggel és délután is.

Szerencsés ember. :) A reggeli gyorsjárat a buszvégre 11 perc késést szedett össze annyira be volt dugulva a Böszörményi út, azaz még a normál járat menetrendjét sem tudta tartani. Este meg bemutatót kaptunk a hogyan induljunk el 5 perc késéssel a végállomásról témában. 2 perccel az indulási idő után felvilágított a járatszám a buszon, közben beérkezett a villamos, el kellett engedni a sok utast a zebrán, mire beállt a megállóba már 3 perc volt a késés. "Korrekt módon" első ajtózás, és pont elcsíptük a pirosra váltó lámpát, így mire kifordult a busz az állomás elől, máris 5 perc késés jött össze. (Azért a végére ezt a késést sikerült ledolgozni.)

Azért megemelem a kalapom a sofőrök előtt azért, ahogy ebben az idióta forgatagban helytállnak.

DBtrolis Creative Commons License 2012.09.03 0 0 4724

Nem. A 380-ra anno a kék tacskót a vezetői csináltatták.

Előzmény: by-169 (4723)
by-169 Creative Commons License 2012.09.03 0 0 4723

Most nézem hogy a 380-son kék szinű a tacskó amit korábban Lolka is megírt. Van még kék tacskós? Napközben rendben járt a 42-es szépen jött reggel és délután is.

by-169 Creative Commons License 2012.09.03 0 0 4722

Megtaláltam. Ezt láthatta a munkatársam. Jó belement a hátuljába.

http://www.dehir.hu/bulvar/autobusz-utkozott-egy-trolival-a-nyugati-utcan/2012/09/03/

Előzmény: by-169 (4721)
by-169 Creative Commons License 2012.09.03 0 0 4721

Buszvégen 2 busz koccant nem tudjátok melyek voltak? Kint van egy Bengáli is.

marky-511 Creative Commons License 2012.09.03 0 0 4720

Ezt már sehogy. Sőt, a Csapó utca és a Piac utca lekövezése is folytatódni fog.

Éppen ezért az az egyetlen megoldás, hogy a meglévő utcákon nem akadályozzák / rontják jobban az áthaladást. A Kossuthnak és a Széchenyinek majd azt a forgalmat is el kell bírnia, amit a Kistemplom - Miklós utca közötti szakasz lezárása miatt fog létrejönni. Erre sávszűkítéssel reagálni olyan, mint olajjal tüzet oltani.

Előzmény: LoLkA (4719)
LoLkA Creative Commons License 2012.09.03 0 0 4719

A lehető legrövidebb úton már 2000 óta nem lehet hazajutni, mióta a Piac utca le van zárva. Bőven elég az a sétatér, ami miatt a Nyugati és a Burgundia utcák között nem lehet kerülő nélkül közlekedni.

 

Oké, most akkor ez a kerülő a legrövidebb út.

A probléma akkor is megvan, ha ez már eleve kerülőút.

Hogyan oldjuk meg?

Előzmény: marky-511 (4716)
LoLkA Creative Commons License 2012.09.03 0 0 4718

Csak a busznak nincs zöldhullám.

Előzmény: Dreamer (4717)
Dreamer Creative Commons License 2012.09.03 0 0 4717

Én élvezem, hogy az Arany János utcától, az "ember" lábát kapkodva egy lámpaváltással eljuthat Hatvan utcáig. Ez addig lesz tartható, amíg nem lesz sűrűbb a forgalom, mert akkor jön a debreceni (vagy inkább alföldi?) totojázós mentalitás, és akkor biztos, hogy két váltás lesz belőle.

 

Egyébként a 98 kontra 70 mp szerintem nem olyan vészes, főként, ha a zöldhullám is úgy van programozva.

 

Dreamer

Előzmény: LoLkA (4711)
marky-511 Creative Commons License 2012.09.02 0 0 4716

Miért is nem? :))))

 

Hogy szálljak fel annyi bödönnel? Ráadásul meg van szabva, hány csomagot vihetek, milyen súlyban.

 

Az legyen a cél, hogy az autós a lehető legrövidebb úton jusson el az uticéljához? Lehet ez is, mert előnye ennek is van, de ára is.

 

A lehető legrövidebb úton már 2000 óta nem lehet hazajutni, mióta a Piac utca le van zárva. Bőven elég az a sétatér, ami miatt a Nyugati és a Burgundia utcák között nem lehet kerülő nélkül közlekedni.

Előzmény: LoLkA (4715)
LoLkA Creative Commons License 2012.09.02 0 0 4715

Csak arra tudok gyanakodni, hogy elírták az érvényességi időt. Ahogy kijött a DERKE kritikája, másnap már megjelent, hogy "kialakítottak" egy "új" megállót a Somlyain. 21-én ezt már tudták, de csak szeptember 1-től lépett hatályba. Ugyanez a 37-es esetében is.

 

De a 37-esnél egy indulási időpont változott elvileg, de a honlapon még a régi indulási időpontot tartalmazó menetrend van fent, így az biztos, hogy a régi.

 

Az átmenő forgalomra sincs alternatíva. A Széchenyi után a Miklós utca van a közelben, de elvileg az is belváros, így ott is csökkenteni kellene a forgalmat. Onnan már csak az Erzsébet / Wesselényi utca van, ami egyrészt baromi messze van, másrészt így is túlterhelt.

A másik irányban ott a szintén tulterhelt (de végre ismét 2*2 sávos) Hunyadi utca, majd a Hadházi - Füredi út, ahol szintén van némi torlódás, enyhén fogalmazva.

 

De miért van torlódás? Sok az autó!

Miért sok az autó?

Hogyan lehet ezen hatásosan (szarlapátolás nélkül, mistake proof) javítani?

Az legyen a cél, hogy az autós a lehető legrövidebb úton jusson el az uticéljához? Lehet ez is, mert előnye ennek is van, de ára is.

 

vagy amikor 500 kiló frissen pergetett mézzel kell hazajönnöm, akkor nincs lehetőségem a tömegközlekedést használni.

 

Miért is nem? :))))

Előzmény: marky-511 (4714)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!