Már kedden is, csak nem írtam be, sőt 4025-4124 is a 61-esen garázdálkodik egy ideje a változatlan 4068-4274-gyel. Tegnap késő délután láttam az összes kiadott ilonait (! :-)) ), a "maradék" (4019, 4069, 4126, 4133) közül egyiket sem.
Nem tudom mitől, de a tátrák meg kátrák szörnyen csikorognak még az enyhébb ívekben is. A Moszkva huroktól meg akár halláskárosodást is lehet szenvedni. Valamit kéne tenni vagy a villamosokkal, vagy a pályával. Esetleg beolajozni a síneket, hogy ne csikorogjon :DD
Nem láttam, hogy lett volna, de 4026-4027 elég végleges oktatókocsinak tűnik. Kiszedték ugyanis a fülke falait mindkét kocsiban, meg bekapott még egy-egy odacsavart (vagy milyen) oktatói ülést. Bár piros csíkos gány szerencsére nem kapott... :o)
Ezek "sima" T5C5 felújítások, és fehérek maradnak belül, de ilyet a 18-ason (4000-4017) vagy a 18A-n (4010-4011) is láthatsz.
OFF, elnézést, de Máskor légyszi' használd a vesszőket a mondatrészek tagolására, ill. a megfelelő írásjelet a végén, mert ezt az ellentmondást is tartalmazó egy hosszú mondatot kicsit nehéz volt értelmezni... ON
Ez itt hülye kérdés (de a város eme részén nem járok) itt is teljes T5C5K-sítással történik a felújítás mert ugyi 80 db-ról volt szó amit korszerűsítenek, node a többi maradék amit ugyan felújítanak és T5C5 marad a belső az ua lesz mint a korszerűsített ez a narncssárga szín...
Ez érdekes, mert úgy tudom, a visszapárosításokat (itt ugye 4019-4069) futásteljesítmény alapján csinálják, de nem olyan rég lehetett látni ugyenezeket így...