Nincs kódkártya sajnos az autómhoz, és csak egy (bizonytalan működésű) távadó van.
Bármikor lehetne kettőből egyet csinálni, csak a téglatestben lévő elektronikát kell átcserélni és kész. Azon az elektronikán két plusz csatlakozó van viszont, a két érzékelő oda csatlakozik. Az érzékelő nélküliből immár van 3 db-om ami tanítható lenne, de az ehhez nem használható.
Úgy értem, hogy neked most van egy olyan 'lámpád' amihez van kódkártya, viszont nincsen benne a ?beltéri érzékelő?....
Ha én megkeresem azt a 'lámpát', amiben van ?beltéri érzékelő? ...és nyilván az a téglatest is, amin az a sok szám van..... nos, ebből a két 'lámpából', nem tudsz 1 olyat összehozni, ami már jó neked?
Vagy, ha a "téglatest"-be, nem gyárilag van 'bemadzagolva' a ?beltéri érzékelő?, nos, akkor utólag, nem építhető össze, egy jól - problémamentesen funkcionáló, kvázi gyárias 1séggé?
Erre nem hogy üzletet, de már hobbibontózást se lehet építeni. Én már legalábbis az utóbbi egy-két évben ennek nem látom értelmét, és olyan a Lybra is. Szóval nem is gondolkodom már azon, hogy ilyen célra autót vegyek, és még a sok más körülmény, ami most nem is érdemel kifejtést.
Az a helyzet, hogy itt van pár garnitúra gyári új zár-kulcsszett és csak akkor tudnám hasznát venni, ha kóddal rendelkező és tanítható vevőegységem lenne. Ha most jelen esetben ez nincs meg, akkor ne áldozd rá az idődet! De köszönöm, hogy így igyekszel segíteni!
Amúgy nagyon érdekes, hogy december végén egyszerűen megunta a működést a gyári távadóm, aztán egyszercsak úgy négy hónap után véletlenül megnyomódott a gombja és észrevettem, hogy újra működik. Ki érti ezt? De legalább addig is, míg nem lesz megoldás, nem kell úgy nyitni-zárni az autót, mint egy Ladát, mert mi ciki már az... :D
hogy 1értelmű legyen: a képsorozaton lévő gk. 1 komplett egész, nem bastler fahrzeuge..... kizárólag demonstrációs célokat szolgáltak a képek....
.... van viszont , kiszerrelve olyan komplett izé, ami eljutott hozzád..... mármint olyan komplett izé (ezt nevezem én lámpának), amit legutóbb kb.5 éve láttak, de emlékeik szerint , ez gyári riasztós - érzékelős verzió volt.... sejtheted , mi meló ezt előkeríteni, ha az ott dolgozóknak is csak halványan dereng valami.... kell bele tenni némi energiát.....
Értsd helyesen: én áldozok rá(d) 1-2 órát az életemből/nulla szabad időmből, ha van reális esélye, hogy végül révbe érsz: meglesz amit akarsz.
Bravo-ból, már az újabbik fajtához sincs túl sok cucc, nem keresik az érdeklődők. Első generációs AR 147/156 is hullik kifelé.... márpedig a bravo/brava/marea ....1 generációval öregebb ezeknél....
Az 1 dolog, hogy vagyunk páran, akik kedveljük ezeket a kocsikat....de erre üzleti modelllt ...megélhetést.....vállalkozást felépíteni már nem lehet.... Szerencse, hogy én, mint a kertész segédje, egy másik, független cég alkalmazottja vagyok. Nem a bontóé..... Remélem, 1értelmű és világos a helyzet. :-DDDD
......szerint, van ilyen lámpa .....mármint olyan, amiben ez az ' ? utastéri érzékelő? ' benne van.... de ahhoz nincs meg a kódkártya...amennyiben az a papír a kódkártya , amit a múltkor lefotóztam és elküldtem neked....
....tehát a kérdés az az , hogy érdemes e kutatnom, a kozmikus űr legmélyebb bugyrait is átfésülve, ez után a "lámpa" után, ....ha nincs hozzá kódpapír?
Tudsz a kettőből egy működő és neked megfelelő darabot összehozni?
Nekem nem lesz gondom vele, szerintem cserélhették a hidat, annyira újnak néz ki. A bal hátsó kerék fölött valami korábbi sérülést sejtek. Még a GT is messze áll, hogy kirohadjon a rugótányér hátul és leessen a francba az egész. :D
A kombi csekkendzsinnel meglátogatott, LMM hibával, azt átcseréltem, de közben kilyukadt a kipufogócső egy kereszttartó hegesztésénél, azt befoltozták. A többi a családi flottában már nem igazán szívügyem. Az öcsémnél a szedánra persze még lesz gondunk.
Aztán meg, ilyeneket kell csinálnom...pont a kapunk előtt és pont úgy lett, hogy ráfordulásnál a jobb első, kifordulásnál meg a bal első kerék kívánkozzon bele. Kerülgetni szar, ha meg belemegyek, az alacsony oldalfalú gumit vagy a felnit baszta volna szét, úgyhogy inkább vettem aszfaltot és becsináltam. Ha én arra várnék, hogy az önkormányzat intézkedjen...így élünk.
Februárban le lett állítva, mert elgyengült. Se hibakód, se indítási nehézségek, se rendellenes motorüzem. Gondoltam vagy elégtelen üa. nyomás, vagy a kipufogó oldal. Aztán persze csak meglett a forrás.
Lekínlódtam a kertben a rozsdás Bravo kipufogóját, az még rajta volt és az utolsó értékes alkatrésze kb.
Felraktuk, mondom járatom egy kicsit, hogy a fékek is levasalódjanak. Még aznap nyilván jött a feketeleves.
Szombaton átcsöveztük a hátulját, de azért ott a hátsó híd környékén már látni ezt-azt...
Jövő augusztusig van műszakija, odaadtuk a rokonságba, ahol még addig hasznát veszik. Tegnap még az olajat is lecseréltem. Kár értük, mert amikor benne ülsz és vezeted, még kifejezetten jó érzést tudnak kelteni, nem az a belét húzó fíling. Hát lehet hogy a tiéd is azért kapott még esélyt.
Miután összetört a Multipla, én is jobban szeműgyre vettem. A sérült elemeknél főleg a küszöbnél elég sok rozsdát fedeztem fel. Kivülről elég jó állapotban volt, de a nem látható elemeknél már megkezdte az idő foga. Mivel megnyílt a küszöb is, belenéztem. Elég sok rozsdát söpörtem ki belőle. Azért valakinek megérte feltámasztani, mert máig üzemben van.
Köszönöm, de hogy mérnök? A pénzügy-számviteltől kicsit messze van. :)
Működik, igen. Viszont azért úgy csináltam, hogy még egy ilyet össze tudok rakni és a főbb alkatrészekből a jobbik lett meghagyva, hogy ha valami van, akkor már biztosabbra azokkal lehessen menni.
Aztán vannak még olyan gondok, hogy a Brava Steel már nagyon cudarul van, miután szétrohadt hátul a fékcsőve és elcsepegett az összes lé, nekem meg fék nélkül kellett hazajönnöm 30 km-ről, én gond nélkül betoltam volna a bontóba. De a barátom nem engedi, jön holnap átcsövezni. Pedig bovoar autójának példája is itt van a szemem előtt, normál körülmények között használod és tartod és mégis, egyszer úgy beüt a krach viszonylag hirtelen, hogy egy olyan busz lesz belőle, ami után csak szaladni lehet és elérni nem. Ettől tartok.
Örülök, hogy szépen ketyeg a járgány, a szerelési hiba ennyi futás után szerintem kizárható, az már kiderült volna.
A történet tanulsága számomra az, hogy amit a tapasztalataid alapján a különböző modellekből/évjáratokból összelegózva kigondoltál, az ezek szerint a gyakorlatban is jól és az elképzeléseid szerint működik - ez nem szokott ilyen magától értetődő módon sikerülni egyedi építésnél.
Talán így 2000 km után megér egy pársoros folytatást a történet.
Nem lépett fel semmilyen váratlan mechanikus vagy elektronikus rendellenesség. Ha elképezelem, hogy az egész motor-váltó minden egyes alkatrésze külön a kezemben volt, én raktam a helyére mindent és saját kezűleg húztam meg minden csavart (nyomattékulcsot nem használok, csak a kritikus helyeken), akkor ez egy elég nagy szó, a hibalehetőség mindenben ott lehet. De hátha nem követtem el olyat.
Aztán nem tudom, hogy az ember lecsillapodik vagy hozzászokik és azért van, de már nem nyugodtabbnak tűnik a gép, mint az elején. Volt egy eset is, hogy nem a megszokott helyeken tankoltam, hanem útközben máshol és azt tapasztaltam, hogy az alapjárat simább, de erejében meg mégis tompább lett. Dehát, csak szubjektív ez az egész.
Ja, még a fogyasztás. Pontosan nem néztem, csak mindig azt hogy 10 literből kiöjövök-e százon. Ez a mérce, úgy tűnik ki.
A klíma is működik, azzal viszont azt vettem észre, hogy nem nagyon venni észre, ha be van kapcsolva. Mármint nem érezni, hogy elvenne az erőből.
A 16-os kerekek ráztak 120-tól, elvittem a gumis barátomhoz, hiányzott is 25-40 gramm általában kerekenként az egyensúlyhoz. Örültem, hogy megszűnt a jelenség, aztán az autópályán 140 fölött mégis érzem enyhébben. Hát ez még nincs rendben. Meg valami kerékcsapágy hang, csak még a pontos helyét nem sikerült belőnöm. Lehetne a diffi is a váltóban, csak ez is megvolt már megvétel után, a másik váltóval is.
És beltér zörgések, szerintem az ültetéses korszakban keletkezhettek. Azokat is próbálom feltérképezni, megoldani. Ha lehetséges egyáltalán.