Van egy 99-es,320 cdi kombi (W210) automata.erőteljes gyorsításkor megindul, azután mintha kifogyana a gázolaj.Sokadik inditásra beindul,kis gázon megy,még pályán 130 fölött is használható, csak előzni ne kelljen . És valóban, buborékos a szűrő átlátszó csöve ,kövérebb gázfrőccsre.
Megbontottam a tankot ,szűrőnél leereszt,teljesen tiszta.Kivettem a szintjeladót,innen lestem bele.Van benne egy müanyag kehely de ez mindig csak a go.szinttel azonos .Nem kellene ennek járó motornál csurig lenni ?
A nyáron meg lett kuplungozva ,de rá nemsokkal elkezdett nyikrogni felengedett kuplungnál,de inkább melegben ,most télen csak halkan csinálja és ritkán.
Illetve sok kuplungolásnál vagy szintén melegben a kuplung holtjátéka el fogy vagyis egyre feljebb fog,és rövid az útja ahol dolgozik olyan hirtelen fog felengedéskor.
Az új szettben kb 3 -4 e km van.
A rendszer amugy sima egyszerű 2 munka henger van benne és kész.
A k.csapágy is lett cserélve.
A nyelestengely csapágyat kizárnám mert nem csapágy hangja van sztem,hanem olyan száraz csikorgós nyekergő.
Azért kérdeztem, hogy francia autókban jártas ember tapasztalta-e ezt a hibakódot és hogy mit jelent, mert félre fordít a KTS .
Leírom, egyenetlen alapjárat(picit ingadozik nincsenek nagy kilengések, alapjárat állító motort cseréltem), kuplung kinyomásakor random leálló motor, kuplung kinyomáskor időnként az alapjárati fordulat értéke alá lezuhanó fordulat, lehúzott lambdaszondákkal nem áll le, nincs lambdaszondás hibakód, de sanszos, hogy a diagnosztikai szonda cserés lesz. Jelenleg a szabályzó szonda van csatlakoztatva eddig nem állt le, de az ingadozó alapjárat még meg van. Folytószelepház a pillangószelep felől és az alapjárati motor felől kipucolva.
Kérdés, az, hogy miért áll le random és miért nem áll be fixre az alapjárat ?
Hideg motornál emelt fordulatszámon nem ingadozik.
"Alapjáraton és emelt fordulatokon, hidegen és üzemi hőmérsékleten."
Miután a feltételekben az szerepel, hogy üzemmeleg terheletlen motor, minimum 1perces alapjárat, és a neve az, hogy alapjárati járásegyenlőség korrekció, semmi értelme a hidegmotor és emelt fordulatnak.
Igen kiírta, úgy emlékszem olyan +- 2,2 körüli volt, de gondoltam ez már nagyon a határérték.
Szóval ha ezen belül van akkor még elfogadható?
A 4-ből három hengernél igen kis értéket mutatott ( hidegen alapjáraton), az 1. hengernél jóval nagyobbat, már nem emlékszem pontosan de 1 körüli is volt, viszont ahogyan melegedett a motor pár másodperc múlva gyorsan kezdett lecsökkenni.
A másik három alapból nagyon kicsit értéket mutatott.
Diaggal nézve a 08-as mérőblokk 013 blokkjában milyen korrekciós értékek azok amik még elfogadhatóak?
Alapjáraton és emelt fordulatokon, hidegen és üzemi hőmérsékleten.
( Olvastam valahol, hogy az összegüknek 0 érték körül kell lennie...,de olyan +-0,5 ig elfogadható) Nem tudom ,hogy ez igaz-e?) Gondolom ez alapjárati érték lehet...Jó volna pár adat, amit fel lehet használni összehasonlítási értékként.
Gratulálok! Én is láttam. Már eddig is média sztár voltál :) Azért az a 30másodperc is jó reklám, fizetősben sok milla lenne.
Még hiányzik a műhelyből egy Fekete Superb vagy A6 kék villogóval a tetején, amit az M1 közvetít, és hogy megoldottad, amit a márkaszerviz nem tudott :) De ha egyszer vége (remélem még sokáig megy) a Totalcaron a Rulettkeréknek, utána csinálhatnátok valami hasonlót mint az Edd China & Mike Brewer.
sziasztok, szeretném a segítségeteket kérni autószereléssel kapcsolatos speciális témakörben.
mestert keresek egy barátom számára. nem kezdő, amiért keresem, mert szerintem a fiúnak szüksége lenne egy életmesterre. harcosból, harcművész. az idòs apa figura, aki megtanítja hogy kezelje saját energiáit. ehhez pedig mester kell, akinek hajlandó az akaratát elfogadni. és az autószerelés a mindene. így adott, hogy a mester egy garázsban rejtőzik. előre is köszönöm a segítséget <3