Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149573

ha levegos a HP pump betap, akkor ott ugralni fog a levego nyomas. 

tehat felesleges merni,  amig levegos. 

Előzmény: fourwheels (149571)
tigronca Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149572

""Élő adatban kéne nézni railnyomást , (mert valósziüleg leesik amikor torpan)visszafolyást a csúcsokon stbstb""

Ez nem meg torpan ,hanem megáll!Holnap majd nézek railnyomást. 

De nyomás probléma esetén letilt,leáll,gyujtás le-vissza ,indul.Nálam meg öt perc indítózás .

Előzmény: fourwheels (149564)
fourwheels Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149571

Miért is ? :)

 

Előzmény: cam aro (149569)
cam aro Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149570

rafogok nezni ha bejon egy, mert bar tovabbra sem emlekszem,..de par perc sporolas kaloriakat menthet.. :)

 

Előzmény: kormi07 (149565)
cam aro Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149569

irta,. levegos. 

azon hiaba nezel railnyomast. :) 

Előzmény: fourwheels (149564)
cam aro Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149568

tegyel ra atlatszo csovet a tanknal. 

ha onnan jon a bubi.. akkor ott valami nem jo. 

 

 de primer pumpa,  > pl merci < es szuro/tank kozt egy vakummero is sokat elarul. 

mert lehet nem levegot sziv, hanem mast nem tud. :) 

 

Előzmény: tigronca (149562)
cam aro Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149567

mi tud nyikorogni."

 

korulbelul minden.

ez nem fog egy leirasbol kiderulni. 

 

legteleniteni.

hat majdnem mint feket, azert ugy menni fog. 

ellenben ha uj az a tescos folyadek, akkor - talan - megsem abban lesz a hiba 

Előzmény: mj620di (149561)
tigronca Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149566

A visszatérő nyomása  sugárszivattyú módra,mint a benzineseken, esetleg.

Előzmény: fourwheels (149564)
kormi07 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149565

Megvan a kicsike.

 

Alulról feszítő, alsó csavar, felülről felső csavar, vezetékek, és kijön a gázolajszűrő helyén, kábelköteget kell arrébb feszegetni egy kicsit.

Nem kell se motortartót, féltengelyt, olajhűtőt, cr pumpát, semmit se bontani(csak levszűrőház).

 

Önindító is kijön felfele, kiegyenlítőtartályt kell kivenni csak, annak a helyén le lehet nyúlni, lentről nem nagyon van hely.

 

 

Előzmény: cam aro (149541)
fourwheels Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149564

Mitöl lenne csurig a kehely? Ahol bemegy a nyál ott ki is jön! :)

 

Élő adatban kéne nézni railnyomást , (mert valósziüleg leesik amikor torpan)visszafolyást a csúcsokon stbstb

Előzmény: tigronca (149562)
tigronca Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149563

És a tank fémből van,nem ketté osztott!

Előzmény: tigronca (149562)
tigronca Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149562

Sziasztok!

Van egy 99-es,320 cdi kombi (W210) automata.erőteljes gyorsításkor megindul, azután mintha kifogyana a gázolaj.Sokadik inditásra beindul,kis gázon megy,még pályán 130 fölött is használható, csak előzni ne kelljen . És valóban, buborékos a szűrő átlátszó csöve ,kövérebb gázfrőccsre.

Megbontottam a tankot ,szűrőnél leereszt,teljesen tiszta.Kivettem a szintjeladót,innen lestem bele.Van benne egy müanyag kehely de ez mindig csak a go.szinttel azonos .Nem kellene ennek járó motornál csurig lenni ?

mj620di Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149561

És mi tud nyikorogni? 

A folyadékon gondolkoztam én ,főleg hogy tescos van benne.Amugy légteleníteni úgy kell mint a féket ugye?

Előzmény: cam aro (149560)
cam aro Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149560

nyikorgasra nincs,

a valtozo fogasponton esetleg segitene egy munkafolyadek csere, es pedal/munkahenger holtjatek ellenorzes.  

Előzmény: mj620di (149558)
cam aro Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149559

tapasztalta-e ezt a hibakódot és hogy mit jelent, mert félre fordít a  KTS .""

van P' kod ? 

 

amit leirtal az akar vezerles is lehet, azt meg nem tart sokbol ellenorizni kfw-n.  

 

lehúzott lambdaszondákkal nem áll le, ""

igy valoszinu uzaszabalyzasi oldalon lesz valami gubanc.

..vagy a fentebb irt.  

 

 

Előzmény: Atesz26 (149555)
mj620di Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149558

Sziasztok.

Adott egy 99 es honda crv 2.0 147 lovas.

A nyáron meg lett kuplungozva ,de rá nemsokkal elkezdett nyikrogni felengedett kuplungnál,de inkább melegben ,most télen csak halkan csinálja és ritkán.

Illetve sok kuplungolásnál vagy szintén melegben a kuplung holtjátéka el fogy vagyis egyre feljebb fog,és rövid az útja ahol dolgozik olyan hirtelen fog felengedéskor.

Az új szettben kb 3 -4 e km van.

A rendszer amugy sima egyszerű 2 munka henger van benne és kész.

A k.csapágy is lett cserélve.

 

A nyelestengely csapágyat kizárnám mert nem csapágy hangja van sztem,hanem olyan száraz csikorgós nyekergő.

Szval van erre tippje valakinek?

Sunny65 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149557

Ok, én csak műkedvelő vagyok, de tanulékony.

A tartományról is mondanál pár adatot?

Előzmény: 409 (149554)
Atesz26 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149556

a kocsi, p206 1.4i. 2001  kfw

Atesz26 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149555

Azért kérdeztem, hogy francia autókban jártas ember tapasztalta-e ezt a hibakódot és hogy mit jelent, mert félre fordít a  KTS .

Leírom, egyenetlen alapjárat(picit ingadozik nincsenek nagy kilengések, alapjárat állító motort cseréltem), kuplung kinyomásakor random leálló motor, kuplung kinyomáskor időnként az alapjárati fordulat értéke alá lezuhanó fordulat, lehúzott lambdaszondákkal nem áll le, nincs lambdaszondás hibakód, de sanszos, hogy a diagnosztikai szonda cserés lesz.
Jelenleg a szabályzó szonda van csatlakoztatva eddig nem állt le, de az ingadozó alapjárat még meg van.
Folytószelepház a pillangószelep felől és az alapjárati motor felől kipucolva.

Kérdés, az, hogy miért áll le random és miért nem áll be fixre az alapjárat ?

Hideg motornál emelt fordulatszámon nem ingadozik.

Így valami sejtés?

Előzmény: cam aro (149519)
409 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149554

"Alapjáraton és emelt fordulatokon, hidegen és üzemi hőmérsékleten."

 

Miután a feltételekben az szerepel, hogy üzemmeleg terheletlen motor, minimum 1perces alapjárat, és a neve az, hogy alapjárati járásegyenlőség korrekció, semmi értelme a hidegmotor és emelt fordulatnak.

Előzmény: Sunny65 (149551)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149553

Igen kiírta, úgy emlékszem olyan +- 2,2 körüli volt, de gondoltam ez már nagyon a határérték.

Szóval ha ezen belül van akkor még elfogadható?

 

A 4-ből három hengernél igen kis értéket mutatott ( hidegen alapjáraton), az 1. hengernél jóval nagyobbat, már nem emlékszem pontosan de 1 körüli is volt, viszont ahogyan melegedett a motor pár másodperc múlva gyorsan kezdett lecsökkenni.

A másik három alapból nagyon kicsit értéket mutatott.

Előzmény: mica-r (149552)
mica-r Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149552

Elvileg kiírja a VCDS, hogy meddig elfogadható. Annak +-3.0 körül lehet a max. 

Előzmény: Sunny65 (149551)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149551

Sziasztok!

 

Szeretnék tanácsot, információt kérni. 1,9 PDTDI Superb (AWX) befecskendezők korrekciós értékeivel kapcsolatban.

 

Diaggal nézve a 08-as mérőblokk 013 blokkjában milyen korrekciós értékek azok amik még elfogadhatóak?

Alapjáraton és emelt fordulatokon, hidegen és üzemi hőmérsékleten.

( Olvastam valahol, hogy az összegüknek 0 érték körül kell lennie...,de olyan +-0,5 ig elfogadható) Nem tudom ,hogy ez igaz-e?) Gondolom ez alapjárati érték lehet...Jó volna pár adat, amit fel lehet használni összehasonlítási értékként.

 

loganos Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149550

Gratulálok! Én is láttam. Már eddig is média sztár voltál :) Azért az a 30másodperc is jó reklám, fizetősben sok milla lenne.

Még hiányzik a műhelyből egy Fekete Superb vagy A6 kék villogóval a tetején, amit az M1 közvetít, és hogy megoldottad, amit a márkaszerviz nem tudott :)
De ha egyszer vége (remélem még sokáig megy) a Totalcaron a Rulettkeréknek, utána csinálhatnátok valami hasonlót mint az Edd China & Mike Brewer.

Előzmény: novothauto (149548)
combi27 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149549

pedig egy karika láncot nem lehet rosszul felrakni :D

mindegy melyik szemet hova teszed :D

Előzmény: cella8 (149547)
novothauto Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149548

Két órából harminc másodperc lett :) Ilyen a média, csak egy jóképű szerelőt kerestek.

Előzmény: vezeték (149538)
cella8 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149547

175 LE erős Q4WA  a motor kódja.

Vezérszíj és a lánc elszakadt és ha a láncot úgy rakom fel mint az autodata hozza akkor nem jó.

 

Előzmény: cam aro (149518)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149546

Klingeritre gondolsz? :-)

Előzmény: cam aro (149542)
janeky Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149545
sziasztok, szeretném a segítségeteket kérni autószereléssel kapcsolatos speciális témakörben.
mestert keresek egy barátom számára. nem kezdő, amiért keresem, mert szerintem a fiúnak szüksége lenne egy életmesterre. harcosból, harcművész. az id&#242;s apa figura, aki megtanítja hogy kezelje saját energiáit. ehhez pedig mester kell, akinek hajlandó az akaratát elfogadni. és az autószerelés a mindene. így adott, hogy a mester egy garázsban rejtőzik. előre is köszönöm a segítséget <3
cam aro Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149544

monnyuk ez ámerikas arkepezes,.. de ha mashoz nem,. szet/osszerakashoz segithet. 

 

127' a gumigyuru. 

38-39' az meg amit nem vesztesz el. (power allito gyuru apro rogizto bizgentyuje. (rugo/golyo ) . kiesik/ki lo!/  ha kihuzod forgasirany stiftet. ) 

 

http://www.ereplacementparts.com/chicago-pneumatic-cp734h-t024351-1234-impact-wrench-parts-c-36298_36299_36307.html

 

azt tevedtem is. 

enyim szerkezetileg u.a,  de power allito gyuru a hatuljan van. 

================================================== 

Előzmény: jeepy (149543)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!