Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DMA Creative Commons License 2017.03.17 0 0 62664

Lehet rosszabb üzemanyag. Nekem is volt, kijártam egy tank jobb benzint és elaludt. Aztán tankoltam a gyanús kúton és ismét megjelent. Azóta kerülöm ezt a kutat és semmi gond. Nem mondom, hogy nálad is ez lehet, csak egy ötlet. Az is lehet, hogy kicsit alkoholosabb a benzin.

Előzmény: Szbubu (62663)
Szbubu Creative Commons License 2017.03.17 0 0 62663

Már lekötöttem meg vissza is, - újra világít...

 

A hibakód nem lambda szondára utal.

Előzmény: Törölt nick (62662)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.17 0 0 62662

Lambda szonda lehet, én már 60000-et mentem vele, ne aggodj. Műszaki elött lekötöd az aksit, majd vissza, így két napig nem fog világítani.

Előzmény: Szbubu (62660)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.17 0 0 62661

A régi Ignis sikere a jó ár-érték arány volt, az újat magasra árazták, így valószinüleg bukta lesz. 

Előzmény: laci bácsi (62566)
Szbubu Creative Commons License 2017.03.17 0 0 62660

Üdv. Mindenkinek!

 

150 000 km után már nekem is van világító "check engine" sárga lámpácskám aminek rettentően "örülök"... :-(((((((((

 

05 05 a hibakód, az alapjárati motor ellenőrizve, semmi baja.  Így jártam...

 

Jó hétvégét mindenkinek!

Törölt nick Creative Commons License 2017.03.17 0 0 62659

...s ha még lehet egy jótanács...

A beszálláskor a küszöbfényezés vasig le szokott kopni bármely autónál, ide érdemes küszöbvédőt tenni, ill. a hátsó lökhárítóra. Egy kormányvédő feledteti a megtett kilométereket...

A pedálok alatti kárpíthoz, rögzíthető szőnyeget tegyél!

Előzmény: Törölt nick (62658)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.17 0 0 62658

Az olaj legyen szintetikus mindig, mert egyébbként el kezd csörögni a motor.

Ezen kívül a vízpumpa és a nyelestengely csapágy szokott lenni az érzékeny.

Különben meg 200000- ig semmi dolgod nem lesz! 😉

Előzmény: uszomalac (62649)
buszos peti Creative Commons License 2017.03.11 0 0 62657

Üdvözletem!

Sikerült az ignis problémát orvosolni?

Hónapok óta én is ezzel kinlódok.

Rángat menetközben le áll három négy indításra indul.

Üdv

Péter

Előzmény: Törölt nick (62647)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.03.08 0 0 62656

Testkábel jól érintkezik a blokkal? Akku nem döglődik?

Előzmény: vajonmilesz (62654)
mikley Creative Commons License 2017.03.08 0 0 62655

Szia!

Váltóolaj, és fék olaj csere.

Sokszor a gyári fagyálló van bent, szóval érdemes cserélni azt is.

üdv.

Előzmény: uszomalac (62649)
vajonmilesz Creative Commons License 2017.03.08 0 0 62654

Sziasztok,

2004-es diesel Suzuki Ignis-nél villog töltésjelző lámpa 2 napja, (akku piktogram) s ma menet közben le is állt az autó. Pár perc után újraindult, de a villogás továbbra is meg van.

Mi lehet a hiba oka? Kb. csak. :)

Sziasztok.

abes Creative Commons License 2017.03.08 0 0 62653

Szilentet esetleg érdemes belesüttetni, jobban fog rázni, de örök mint a nyomorúság. :-)

Előzmény: Törölt nick (62650)
ketko Creative Commons License 2017.03.08 0 0 62652

Szia.

Engem èrdekelne irj rám.

 

Előzmény: ignis1969 (62431)
napalm. Creative Commons License 2017.03.07 0 0 62651

Nekem ilyen tünettel vezérműtengely jeladó hiba volt.

Előzmény: Törölt nick (62647)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.07 0 0 62650

Szia

 

Lehet szilentezni, nekem is úgy lett cserélve a szilent. Viszont ha csináltatod, jó tanács, mind a két oldali lengőkart szilentezzék. Nem szeretik csak szilentezni, mert sokkal több munka és meghajolhat a lengőkar, ráadásul arra készülj, hogy szó szerint bele vannak rohadva a lengőkarokba a szilentek (nekem is 2003-as és mindegyik fémpereme bele volt gyógyulva, ezért nem akarják így)

 

Megkeresném első körben AKH szervizek egyikét, én bennük még nem csalódtam, ha jól emlékszem tudnak szilentezni is, bár lehet csak a Fehérvári úton, ezt nem tudom. Soroksárira járok, ottaniak normálisak és nem drágák munkadíjban (sajnos alkatrészben listaáron hozzák a cuccokat, ez a fájóbb :D), futóműállítás kell majd a végén, ezt helyben megoldják. Ha meg nem megoldható megmondják miért nem, felesleges dolgokat nem cserélnek (ami sajnos ritkaság).

 

Ne olcsó szilentet tegyél bele, vagy gyárit vagy nagyon jó minőségűt, ha nem akarod két év múlva megint csináltatni.

 

(nem nekik dolgozom, csak pozitív csalódás, egyedül a listaáron lévő alkatrészek a fájóak, azt nem tudom, hogy vitt alkatrészt mennyire szeretik)

 

Szia

Előzmény: uszomalac (62649)
uszomalac Creative Commons License 2017.03.07 0 0 62649

Sziasztok!

Voltam futómű állításon, és a szervízben felfedeztek pár hibát. Jobb hátsó lengőkarban repedt a szilent. Az első két torony meg "billeg". Kaptam árajánlatot, hogy megcsinálják: lengőkar csere (szilentet külön nem lehet?), + 2 toronycsapágy csere 90 ezer forint. Ez mennyire reális ár?

Továbbá jelezték hogy a 2 ékszíjat is ki kellene cserélni, még nem volt. (2003-as, 1.3-as 116000 km-t futott) Gyertyákat, olajat most cseréltem. (Eneos 5w30)

Mire érdemes még figyelni ennyit futott ignisben? Köszi.

Törölt nick Creative Commons License 2017.03.07 0 0 62648
szia

mikor voltak gyertyák cserélve?
milyen olaj van benne? Bízom benne 5w-s
Amit írsz nekem a vvt hibája jut eszembe elsőre, az meg a túl "vastag" olajtól szokott leragadni, pl 10w-stől

Gyertyákat is meg kéne lesni, esetleg gyújtó trafó, bár annál nem lehetne terheléshez kötni, gyertya viszont nem kizárható.

A testkábelre is nézzél rá, váltóházon, de attól más érdekesség szokott kijönni.

Előzmény: Törölt nick (62647)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.07 0 0 62647

Üdvözletem!

 

Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy az 1.3-as benzinesem (2004-es, 255.000km) mostanában elkezdett rángatni. 100km/órás sebességnél kb 2300-as fordulaton kezdi, nem is kimondott rángatás, úgy érzem a motor kihagy. Inkább gázelvételnél csinálja, főleg amikor csak visszaveszek a gázból, de akkor nagyon érezhetően. Ha növelem a sebességet 120 fölé, olyan 3500-as fordulat felett (van hogy csak 4000-nél) leáll a motor. Ha azonnal kiveszem üresbe, akkor a következő indításnál köszörülni kell egy percig mire beindul, de ha gurulok vele néhány száz métert, akkor pöccre visszaindul. Intenzív terhelésnél gyorsításkor is csak akkor csinálja ha eléri a 3500-4000-es fordulatot, de ugyanez a jelenség, a motor leáll.

 

Ennek megfelelően a harmadik ilyen eset után a motor piktogram kigyulladt, majd kiolvasásnál a következő hibákat közölte a gép (németből fordítva):

 - nincs fordulatszám jel (olvastunk akkor is amikor ment az autó, ezt a hibát rendszerint csak a motor leállásakor dobta ki),

 - Bank1-es szenzor értékei nem megfelelőek,

 - illetve emlékszem egy P0420-as hibakódra is, de lehet hogy ez a fentiek valamelyike.

 

Ezek tudatában valamelyik dolog lehet a megoldás (vagy nem):

 - főtengely jeladó csere,

 - Bank1-es szenzor csere,

 - katalizátortisztítás vagy csere,

 - üzemanyagszűrő és üzemanyagtartály takarítás.

 

Kérdésem arra irányul hogy volt-e már valakinek ilyen problémája, mi lehet a megoldás, illetve hogy mivel kezdjek?

 

 

Köszönettel: A.

HollerSzasza Creative Commons License 2017.03.06 0 0 62646

Sziasztok,

 

Tudna nekem valaki abban segíteni, hogy a 1.5-ős Ignisbe az 1.3-as km órája bele passzol-e? Illetve van valakinek Budapesten 1,5-be való eladó km órája? Holnap derül ki, hogy az enyém valóban zárlatos-e..

 

Ha tud valaki segíteni, előre is ezer köszönet!! :)

 

Üdv,

Szasza

 

06204952092

abes Creative Commons License 2017.03.05 0 0 62645

A tankban.

Előzmény: Gaboca967 (62644)
Gaboca967 Creative Commons License 2017.03.05 0 0 62644

Sziasztok!Azt szeretném kérdezni,hogy suzuki ignis 2007-es,1,3-as 4x4-es auton van-e és hol található üzemanyagszürö?Elöre is kőszi.

KBK3 Creative Commons License 2017.03.04 0 0 62643

Nem egészen. Ez a pillanatnyilag forgalmazott legjobb olaj márkától függetlenül. Bármijén legalább API SJ től jób olaj használható. Sebváltót a GL 5 tönkreteheti hosszabb távon, kivéve a GL 4 nek és 5 nek is megfelelő olajat. 

Előzmény: mantec (62641)
Papi71 Creative Commons License 2017.03.04 0 0 62642

Az Eneos olajkeresője ajánlotta ezt.

Előzmény: mantec (62641)
mantec Creative Commons License 2017.03.04 0 0 62641

T Papi71!

 

"... Suzuki Ignis ..."

 

Az aktuális olajkövetelmény API SN, SAE 5W-30.

Ezt teljesítő Eneos olajok:

 

Eneos Premium Hyper 5W-30,

Eneos Premium Hyper S 5W-30.

 

 

Előzmény: Papi71 (62639)
Papi71 Creative Commons License 2017.03.04 0 0 62640

A Castrol-ról azt hallottam nagyon szeretik hamisítani!

Papi71 Creative Commons License 2017.03.04 0 0 62639

Köszönöm a segítségeteket! A motorba az Eneos 5W-30 Premium Hyper Multi-ról mi a véleményetek? Van esetleg ott is jobb javaslat?

Előzmény: Törölt nick (62637)
abes Creative Commons License 2017.03.03 0 0 62638

https://olajshop.hu/mobilube-1-shc-75w-90-1-l

Ez rendelkezik gl-4 és gl-5 minősítéssel is. ;-)

 

Ami nem rendelkezik GL-4 minősítéssel azt nem szabad beletölteni.

Törölt nick Creative Commons License 2017.03.03 0 0 62637

Szia

 

 

Erről megoszlik a vélemény, mert eneos gl5, elvileg a váltóba meg gl4 kéne.

Egyik szerelő azt mondja mindegy, másik csak gl4, esetleg gl4+, de gl5 semmiképpen sem.

 

Castrol tafx-ot bele, az jó olaj, sokan szeretjük itt :)

Előzmény: Papi71 (62634)
napalm. Creative Commons License 2017.03.02 0 0 62636

Az enyém 185000-nél, de nem is szakadás hanem valami fémbizbasz törött el a végén.

Előzmény: DMA (62630)
emelon01 Creative Commons License 2017.03.02 0 0 62635

Miénk 120-nál ment szét. Meg lett hegesztve, szerelő azt mondta vállal rá 30 év garanciát.

Előzmény: Törölt nick (62633)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!