Mint korábban írtam tiszta iszapos barnássárga volt az olaj benne 110e garantált km-nél,amire viszont senki nem tudott mondani semmit,hogy mitől lett olyan ,??5év/110ekm nem lenne sok sztem.
Szerintetek?
Illetve olyat csinál még,hogy míg nem melegszik fel jó üzemmelegre az autó már lentröl húz hibátlanúl semmi turbólyukkal,,ahogy felmelegedett minden váltás után 2-3-4másodpercig,2000fordulatig semmi erő,majd utána indúl meg nagyon hirtelen.
Helicoil-os gyertyamenet javítást csinál valaki (Pest és környéke)? Lehetőség szerint hengerfej levétel nélkül (tudom, hogy nem szép, de költséghatékonyabb)... :)
Indítás után 2-3-4-5-6 perccel az alapjárat 8-900-ról felmegy 1100-1200-ra. Közben senki nem nyúl semmihez. Leállítás-újraindítás után megint normális alapjárat pár percig, majd megint felmegy.
Akár reggel, első indítás, akár napközben, sokadik.
Koszi , hogy ravilagitottal az olvasasi problemamra-)))))))))
Na de amikor a hengerfejes osszerakta a hf-et ellenorizte a szelepszarak kiallasi meretet , ha a szelepulekek lettek megmunkalva akkor a szelepszar jobban kial a hf felso sikjabol es ezt a tobbletet a hidrotoke nem tudja kompenzalni ( egy baratom megette ezt a kefet, visszahozta a hf-et javitasbol es amikor beinditotta a motort 3_4mp utan kitamasztottak a szelepek, es a sokadik nekifutasra derult ki , hogy van min- max erteke )
No kérlek, megjött ma a 14-es sablon, feltettem a helyére és azt tapasztaltam hogy így viszont már nem megy fel a helyére a 9-es, meg a főtengelyrögzítőcsapot sem lehet betekerni a helyére...
Ebből akkor jól gondolom hogy az következtethető, aki előttem cserélte a szíjat, csak érzésre tette fel, s a motor elment néhány fokos vezérlés eltolással istentudja hány kilométert??
Mégegyszer köszönöm a kimerítő válaszaidat, gyanítom hogy meg fog szűnni a motor csúnya morgó hangja miután helyére tettem pontosan a vezérlést!
Első 2 fokozatban intenzívebben csinálja, felette nem igazán lehet hallani. De ha pl. 3000-res fordulat körül motorfékkel lassítok, közben is produkálja.
Adott egy 2001-es avf motorkódú 1.9pdtdi 4motion passat. Egy kis történet:
°nem volt üzemi hőfok.termosztát csere megoldotta
°eltűnt a víz, nagyobb megerőltetés után, kemények voltak a vízrendszer csövei(nyomás), bugyborékoló hang a motortér felől.
Hengerfej nyomáspróba megvolt, nem mutatott repedést ,csak egy kis görbülést amit leesztergáltak(?). Új hf-kipufogótömítés, vezérlés, tágulási tartály kupak, stb. A víz nem tűnik el, viszont a "csörgedezés" megmaradt. Találkozott már valaki ilyen problémával, és ha igen megtalálta a megoldást, vagy a hibás alkatrész(eke)t?