Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149516

 

ellenkezo iranyu tapasztalatom van. 

itt sokkal kevesebb az otthon ala maszos. (gondolom ) 

Előzmény: mica-r (149506)
cam aro Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149515

ne hufba szamold, az itt nem fizeto eszkoz. 

ha aranyaiban nezem, meg akar olcsobb is mint egy otthoni 6e/o rezsidij. 

Előzmény: zöld_I (149505)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149514

1996-s mazda mx5-t mivel lehet diagolni?

Törölt nick Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149513

Úgy néz ki kész lett a crafter szervo!

Valóban a kormány szervószivattyú volt a bűnös.

Mint korábban írtam tiszta iszapos barnássárga volt az olaj benne 110e garantált km-nél,amire viszont senki nem tudott mondani semmit,hogy mitől lett olyan ,??5év/110ekm nem lenne sok sztem.

Szerintetek?

 

Illetve olyat csinál még,hogy míg nem melegszik fel jó üzemmelegre az autó már lentröl húz hibátlanúl semmi turbólyukkal,,ahogy felmelegedett minden váltás után 2-3-4másodpercig,2000fordulatig semmi erő,majd utána indúl meg nagyon hirtelen.

Légmennyiség mérő lenne???

 

Egyébként köszi mindent a szervoval kapcs. is

 

Atesz26 Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149512

És szerinted miből adódik a hiba?

Előzmény: cam aro (149391)
P.Lacc Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149511

Sziasztok,

 

Helicoil-os gyertyamenet javítást csinál valaki (Pest és környéke)? Lehetőség szerint hengerfej levétel nélkül (tudom, hogy nem szép, de költséghatékonyabb)... :)

Köszi!

t.zsolti Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149510

ok

Előzmény: cam aro (149504)
cella8 Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149509

Ford S-max 2.2 TDCI 2008-as évjáratúhoz keresek vezérműlánc vezérlés jelöléseket.

Az Autódata nem jól hozza.

kicsinelly Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149508

Üdv Urak.

 

Szürke Astra 1.7 DT 2001-ből.

Motorkód: Y17DT

A tünet: ingadozó alapjárat.

Indítás után 2-3-4-5-6 perccel az alapjárat 8-900-ról felmegy 1100-1200-ra. Közben senki nem nyúl semmihez. Leállítás-újraindítás után megint normális alapjárat pár percig, majd megint felmegy.

Akár reggel, első indítás, akár napközben, sokadik.

Hibakód nincs.

Mi lehet? Köszönöm.

zöld_I Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149507

Koma is meglepődött, mikor mondtam neki, hogy az A4 első inspekciója 6 számjegyű lesz. 

Akkor lepődött meg igazán, amikor ezt a szervízben is közölték :)

Előzmény: mica-r (149506)
mica-r Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149506

Nem is annyira szeretik sszervizeltetni a kocsikat :)

Előzmény: zöld_I (149505)
zöld_I Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149505

£60/óra

 

Ez a márkafüggetlen szervíz óradíj odakint?  Szééép!

Előzmény: cam aro (149496)
cam aro Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149504

ertem mit irsz.

ez a motor csak sikolva volt. maradtak a regi szelepek. << bontas nelkul. 

 erthetoen irtad, de nem all fent ilyen veszely. 

 

****

tiszta hulyeseg amit irok. ...az a regi motor.. :D

 

most bontott motort kapott hf-el egyutt . 

..abban meg kitudja mi van. 

 

mindenesetre egy melyre szabalyzott szelepfeszek, vagy hosszabb beszerelt szelep.. 

az nem allitasi problema.. hanem sulyos hiba..

(osszes hidro tud 2-3 mm kozt kompenzalni.. van ahol tobbet ) 

------------

Előzmény: t.zsolti (149503)
t.zsolti Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149503

Koszi , hogy ravilagitottal az olvasasi problemamra-)))))))))

Na de amikor a hengerfejes osszerakta a hf-et ellenorizte a szelepszarak kiallasi meretet , ha a szelepulekek lettek megmunkalva akkor a szelepszar jobban kial a hf felso sikjabol es ezt a tobbletet a hidrotoke nem tudja kompenzalni ( egy baratom megette ezt a kefet, visszahozta a hf-et javitasbol es amikor beinditotta a motort 3_4mp utan kitamasztottak a szelepek, es a sokadik nekifutasra derult ki , hogy van min- max erteke  )

Remelem megfeleloen irtam le.

 

)

Előzmény: cam aro (149502)
cam aro Creative Commons License 2016.02.23 0 0 149502

elveszteTTe.. egyenlore mult ido.. (felnapos minta ) 

 

sikolva volt-e..

 

hf sikolas, tomites csere, uj vezerles.. erre kiderult hogy elvan durranva a huto.

masodik bekezdes, harmadik sor. 

 

"es teremté az úr szemedet dolgok latasara, elmédet ezen latott dolgok felismerésére...""

(megkernem a gyulekezetet, hogy felesleges felhivnia a figyelmem a vizet predikal, es bort iszik nevu kozhelyre.:P.. mert tuudom! :) 

 

...cam evangeliuma, 149476. kinyilatkoztatas.

 

 

:P)

Előzmény: t.zsolti (149501)
t.zsolti Creative Commons License 2016.02.23 0 0 149501

Ez volt az ami elveszti a kompressziot ha beindul ?hengerfej volt sikolva?

Előzmény: cam aro (149476)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.23 0 0 149500

Valóban! Előbb írtam mint gondolkoztam! :))

Mégegyszer köszönöm!

Előzmény: cam aro (149499)
cam aro Creative Commons License 2016.02.23 0 0 149499

a 3' es 9' adja a poziciot. 

a vezkerek pozicioja nem szamit. (csak a 14' szerszamnak ) 

 

amit tudunk, hogy most, az oreg szijal, oreg feszitovel.. miegyeb  -jo - pozicioban van.

vagyis valoszinu hogy az uj szijal mar nem lesz. (ha van olyan merteku kopas a szijrendszerben ) 

 

 

ezert kell fellazitani a vezermutengely kerekeket.

es ehez kell a 14'-es szerszam mert annelkul nincs hol tamasztani lazitas/lehuzasnal.  

 

 

 aki előttem cserélte a szíjat, csak érzésre tette fel, s a motor elment néhány fokos vezérlés eltolással istentudja hány kilométert??""

 

ez akkor derul/ne/ ki ha nem lazitasz fel semmit, csak felrakod az uj szijat.

...es ez utan pozicio ellenorzes..

de minimum a fotengelyt lazitanod kell ehez..szvsz.. szerintem felesleges.

 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (149494)
Csirkésfiú Creative Commons License 2016.02.23 0 0 149498

Sziasztok

Honda civic 1998 d14a4 órájában közel 300k km.

Ha beinditom pár percig ezt a susogó hangot adja

Valakinek valami tipp, hogy mi lehet ez ?

Generátor?szervószivattyú?valamelyik szíjfeszítő?

A hangot leszámítva nincs rendellenesség, töltés rendben, kormányzás is oké.

Köszi

cam aro Creative Commons License 2016.02.23 0 0 149497

huto/motor > tagulasi tartaly kozti legtelenito csovek dugulasa. ? 

Előzmény: f52 (149489)
cam aro Creative Commons License 2016.02.23 0 0 149496

00"  Astra. 

egyreszt oreg, es semmi erteke. 

mas reszt a munka ugyanaz rajta mint egy amg-n. 

£60/ora. 

------------

megmertem olajnyomast. 

hidegen 3.7bar alapjarat,  porgetve sem megy feljebb 5 barnal.  

melegen 1.2bar alapjarat. porgetve 3.5 korul. 

szkopon volt, nyomasszabalyzo mukodese is latszik. nincs hiba .

mondjuk nem is volt kompresszio problem.. 

atoblites. uj olaj/szuro. 

majd kiderul. 

=============================

Előzmény: combi27 (149485)
cam aro Creative Commons License 2016.02.23 0 0 149495

nem tervezem. :))

Előzmény: őrel (149483)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.23 0 0 149494

No kérlek, megjött ma a 14-es sablon, feltettem a helyére és azt tapasztaltam hogy így viszont már nem megy fel a helyére a 9-es, meg a főtengelyrögzítőcsapot sem lehet betekerni a helyére...

Ebből akkor jól gondolom hogy az következtethető, aki előttem cserélte a szíjat, csak érzésre tette fel, s a motor elment néhány fokos vezérlés eltolással istentudja hány kilométert??

Mégegyszer köszönöm a kimerítő válaszaidat, gyanítom hogy meg fog szűnni a motor csúnya morgó hangja miután helyére tettem pontosan a vezérlést!

Előzmény: cam aro (149385)
f52 Creative Commons License 2016.02.23 0 0 149493

Első 2 fokozatban intenzívebben csinálja, felette nem igazán lehet hallani. De ha pl. 3000-res fordulat körül motorfékkel lassítok, közben is produkálja.

Előzmény: combi27 (149492)
combi27 Creative Commons License 2016.02.23 0 0 149492

ha a befúvó motor olyan helyen van ahol megállhat a víz akkor jöhet abból is..pláne eső után...

 

mindig csörgedezik? vagy csak ha megy a veni

Előzmény: f52 (149489)
f52 Creative Commons License 2016.02.23 0 0 149491

Igen-igen.  Viszont miért nem tudja a rendszer légteleníteni magát?! Valahol mégiscsak lyukadás, vagy dugulás lehet? Hogy lehetne ezt leellenőrizni?

Előzmény: mica-r (149490)
mica-r Creative Commons License 2016.02.23 0 0 149490

Legtöbbször a fűtőradiátorban szokott bugyogni.

Előzmény: f52 (149489)
f52 Creative Commons License 2016.02.23 0 0 149489

Helló.

 

Adott egy 2001-es avf motorkódú 1.9pdtdi 4motion passat. Egy kis történet:

°nem volt üzemi hőfok.termosztát csere megoldotta

°eltűnt a víz, nagyobb megerőltetés után, kemények voltak a vízrendszer csövei(nyomás), bugyborékoló hang a motortér felől.

Hengerfej nyomáspróba megvolt, nem mutatott repedést ,csak egy kis görbülést amit leesztergáltak(?). Új hf-kipufogótömítés, vezérlés, tágulási tartály kupak, stb. A víz nem tűnik el, viszont a "csörgedezés" megmaradt. Találkozott már valaki ilyen problémával, és  ha igen megtalálta a megoldást, vagy a hibás alkatrész(eke)t?

Előre is köszönöm.

 

SLX-350 Creative Commons License 2016.02.23 0 0 149488

" ... A nemet kozlekedesi hatosag szerinted mennyire fog bejegyezni neked egy  TÜV-szakvelemeny nelkuli, bevizsgalatlan alkatreszt? Tippelj. ... "

 

Tippem=egy kicsit sem..... :)

Előzmény: Törölt nick (149487)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.23 0 0 149487

A nemet kozlekedesi hatosag szerinted mennyire fog bejegyezni neked egy TÜV-szakvelemeny nelkuli, bevizsgalatlan alkatreszt? Tippelj.

Előzmény: SLX-350 (149484)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!