Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2019.02.10 0 0 21814

.

409 Creative Commons License 2019.02.10 0 0 21813

 

 Igen újat kapott. (+1 használttal is próbáltam. Hajszálra egyforma mind a hárommal)

Előzmény: cam aro (21811)
409 Creative Commons License 2019.02.10 0 0 21812

"a csatira meg fellogatod a cserelt /masik nyom.szabalyzot. 

hagy higyje hogy mukodik. :)"

 

 Persze hogy így csináltam. Csak simán lehúzott csatival mégúgysem indul.  :))

Előzmény: cam aro (21809)
cam aro Creative Commons License 2019.02.10 0 0 21811

buta kerdes, utolso. 

 

uj hozamszelepet kapott ? 

 

(ha emlekszel meg a csiszolgatos javitasomra, azok pont igy viselkednek. 

szorul,. de kapj az egyre nagyobb aramot, egyszercsak atrugja magat a szorulason, vissza vesz..aztan kezdodik elolrol. 

ha nem irod a hozamszelep cseret ket zsetont tettem volna hogy ez a hiba ) 

Előzmény: 409 (21808)
409 Creative Commons License 2019.02.10 0 0 21810

 

 "amit az injektorok visszafolyojan levo 10 baros nyomas tarto szelep hibaja okozott."

 

 Az is nekem jutott.  ):-((

Annál nem ilyen a hiba, ott a teljesítmény vész el magasabb fordulaton, de a nyomás egyenletes.

Előzmény: cam aro (21803)
cam aro Creative Commons License 2019.02.10 0 0 21809

"hozam legyen teljes nyitott, nyom.szab legyen teljes zart."

 

 Ezt nem lehet, ""

 

nem kell neki tudnia  

...eleg ha te tudod. ;) 

 

adsz a nyom.szabalyzora direkt B+-t ,..a csatira meg fellogatod a cserelt /masik nyom.szabalyzot. 

hagy higyje hogy mukodik. :) 

 

lenyeg, hogy TE szabalyzol a fogoval betap oldalon.  

ha igy mukodik/nem ugral. akkor legalabb mecha hiba nincs a pumpaban. 

 

 

vagy mar tulbonyolitom. 

ugyhogy beis fejezem. :)

Előzmény: 409 (21806)
409 Creative Commons License 2019.02.10 0 0 21808

 

 "aha.. miert nem szabalyoz a hozam ?"

 

Hát ez az? Az alábbi kép szerint pedig próbálja. Növeli az áramerősséget, de hiába, a nyomás csak emelkedik tovább. Aztán amikor (gondolom én) lezár teljesen, akkor a nyomás meredeken leesik. Erre rögtön emelni akarja..... és ez ismétlődik folyamatosan.

Előzmény: cam aro (21805)
409 Creative Commons License 2019.02.10 0 0 21807

lassú voltam. :)

Előzmény: 409 (21806)
409 Creative Commons License 2019.02.10 0 0 21806

 

 "hozam legyen teljes nyitott, nyom.szab legyen teljes zart."

 

 Ezt nem lehet, alább írtam, hogy ilyenkor azonnal megáll és beír egy magas railnyomás hibát.

Előzmény: cam aro (21801)
cam aro Creative Commons License 2019.02.10 0 0 21805

Ennél ha lezárom, be sem indul. "" > es irtad, magas nyomas (2000bar) hibat is beirja. 

igy persze hogy nem indul.. de.. aha.. miert nem szabalyoz a hozam ? 

erre lenne jo az eloadat.

fene ebbe az usd-be. :) 

Előzmény: 409 (21800)
Titanium101 Creative Commons License 2019.02.10 0 0 21804

Már egyszer fel lett újítva és akkor is csapágy halt meg benne, de most inkább rábíznám valakire az egész ügyet. Bontottat nem merek venni mert, az is használt lesz kitudja annak mennyi ideje van hátra....

Előzmény: Törölt nick (21792)
cam aro Creative Commons License 2019.02.10 0 0 21803

...csak kesett a hsz.  

 

meg egy otlet. 

 

mintha valaki hasonlo hibat irt volna, (bar tevedhetek ) 

amit az injektorok visszafolyojan levo 10 baros nyomas tarto szelep hibaja okozott.  

 

bevallom . nem tudom mi a szerepe, de talan erdemes utanna menni,. 

Előzmény: cam aro (21802)
cam aro Creative Commons License 2019.02.10 0 0 21802

hopp itt eltunt egy hszem. 

 

Előzmény: 409 (21799)
cam aro Creative Commons License 2019.02.10 0 0 21801

tipp ketto. 

 

hozam legyen teljes nyitott, nyom.szab legyen teljes zart. 

betap oldal szoritsd el addig , - akar egy fogoval -  amig a kivant nyomast elnem eri. 

nem mondom mi lesz, de majd latod  hogy ettol simul, avagy nem. 

 

vcds graph bar allitas.  

90%-ban mukodik, tobbiben nem. 

az okat nem tudom. 

ha felreertem, elnezest. 

 

bal alul a numerikus ertek kijelzesnel kattints az allitando ablakBA

(piros, zold, sarga, szurke ) majd ird at a kivant ertekre a min/max jelzest , es utanna kattints

egy masik ablakba. 

 

 

Előzmény: 409 (21799)
409 Creative Commons License 2019.02.10 0 0 21800

 

 Ja, még a railcső ledugózásához.

A múltkor ugye úgy derült ki, hogy lezártam a cső végét és úgy rendesen járt a motor, vagyis a hozamszelep képes volt a nyomást szabályozni nyomásszabályozószelep nélkül is. Ennél ha lezárom, be sem indul. Persze az is lehet hogy ennek más a szoftvere.

Előzmény: 409 (21799)
409 Creative Commons License 2019.02.10 0 0 21799

 

 

 "lehet megint a railcso serulese szivat ?"

 

Az talán nem. Ha úgy állítom le, hogy csak egy pillanatra veszem le a gyújtást és visszakapcsolom, akkor vagy 2percig kivezérli a nyomásszabályozó szelepet és végig tartja a leállításkori nyomást. Akár 270bar-t is.

Azaz, ott most nem enged át. A nyomásszabályozó visszafolyóján 35-40sec alatt folyik ki 1liter. A pumpa visszafolyónál ~15sec alatt 1liter. Betápnyomást nem mértem.

 

"(ugyremlik 100. feletti meroblokkban )"

 

Ez már UDS, nincs mérőblokk. A listában van mindkettőre valós érték, de követhetetlenül ugrálnak. Elvártat nem találtam a listában. Sajna a VCDS grafikus megjelenítése nem tudja a nyomást és a szelepek kitöltésiét egyszerre megjeleníteni. (vagy csak én jöttem rá, hogyan lehetne ) A nyomás egyszerűen nem fér bele a max határba (talán 100bar).

Előzmény: cam aro (21797)
409 Creative Commons License 2019.02.10 0 0 21798

"(vagy csak úgy érzékeli)"

 

Mechanikus órával mérve is hullámzik, csak az nem képes követni. Az alapjárat persze a nyomást követve esik/emelkedik, lehúzott hozamszelepnél is.

Előzmény: diagnet (21795)
cam aro Creative Commons License 2019.02.10 0 0 21797

Viszont így beindult és stabilan az elvárt nyomást produkálta""

 

ez alapjan ez nekem nyomasszabalyzas hibanak tunik.. 

lehet megint a railcso serulese szivat ? 

mennyi itt a visszateres ? *

 

...esetleg,

mi a nyomashelyzet a hozamszabalyzo elott, a betap oldalon?   

-----------

* vcds mindket nyomas szabalyzo allapotat olvassa. (ugyremlik 100. feletti meroblokkban ) 

latod mi a kert ertek, es mi a valos. 

Előzmény: 409 (21793)
novothauto Creative Commons License 2019.02.10 0 0 21796

Hu b....

Előzmény: 409 (21793)
diagnet Creative Commons License 2019.02.10 0 0 21795

Valamiért túlmegy a nyomás(vagy csak úgy érzékeli), hiába veszi vissza a nyomásszabályzó kivezérlését, fennakad. A hozamszabályzót ilyenkor le is lehet húzni, vészüzemben is egyenletes lapjárat van.

A diag szerinti kitöltési+railnyomás ábra többet elárulna.

Előzmény: 409 (21793)
409 Creative Commons License 2019.02.10 0 0 21794

 

 Ja, majd elfelejtettem.

 

Lendkereket sebességben kicsit megterhelve sem változik.

 

Ha járó motornál lehúzom a hozamszelep csatlakozóját ugyanúgy jár tovább a motor, a nyomás ugyanúgy hullámzik.

Előzmény: 409 (21793)
409 Creative Commons License 2019.02.10 0 0 21793

Na most Béláim...... :))

 

Adott (megint. 2014-ben is ilyen szopatott) egy 2.0 CRTDI Seat Exeo ~2008.

Hullámzik a railnyomás alapjáraton. ~140 és 420bar között. Elvárt 250bar. Ha emelem a fordulatot 2000-2200 környékén már kisimul, itt ~650bar az elvárt és a megvalósult is.

Másik hozamszelep, semmi változás

Másik nyomásszabályozószelep, semmi változás.

Befecskendezők egyenként kiiktatva akár elektromosan, akár mechanikusan, semmi változás.

Ha a hozamszelepre direktben adok 12V-ot, motor leáll. (ez áramra zár, azaz nyomást csökkent)

Ha a nyomásszabályozóra adok 12V-ot, be sem indul, (ez áramra zár, azaz nyomást növel) és beír magasnyomás hibakódot -- több mint 2000bar

Megpróbáltam ledugózni a nyomásszabályozó helyét, de elsőre nem sikerült, mert kicsit csöpögött. Viszont így beindult és stabilan az elvárt nyomást produkálta. Járó motornál ráhúztam a dugóra, nagyot csattant a motor és leállt. Megint magasnyomás hibakód.

Alább a railfesz (zöld) és a hozamszelep árama (sárga)

 

Ez, bár nem túl jó kép, de a railfesz és a nyomásszabályozó árama

 

A nyomás mindig periodikusan a képen látható módon változik. Az egyik befecskendező jelét nézve (erről nincs kép)  mindig 8 nyomáshullám (csúcstól-csúcsig) tartozik 12 főtengelyfordulathoz.

Magasnyomásúpumpa jelen van, szétszedve nincs látható baja.

 

Mit nem látok???  ://

Törölt nick Creative Commons License 2019.02.09 0 0 21792

Nem is az áttétel szokott zenélni benne, hanem a kihajtási oldalon valamelyik csapágy.

Előzmény: mica-r (21786)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.09 0 0 21791

Nem nagyon éri meg felújíttatni, vegyél egy bontottat.

Előzmény: Titanium101 (21785)
r.jozee Creative Commons License 2019.02.08 0 1 21790

Egy érdekes illetve tanulságos eset volt most nálam . Nem tudom , hogy találkoztatok-e már ilyen hibával de bele lehet csúszni a cerkába könnyen . Szóval adott egy Astra H Z19DT motorral , 1 éve kb 50.000 km-rel ezelőtt cseréltek rajta turbót . Egy vadonatúj Garrett került rá . Az autónak kifejezetten gondos gazdája van oljacsere 8-10 ezer km-ként minőségi olajjal . Pár hete jelezte , hogy szerinte valami nem fasza mintha gyengült volna a kocsi meg mintha hangja lenne a turbinának .Kicsit kételkedtem a dologban azért ettől többet kellene elmennie egy új turbinának . Szét lett bontva a kocsi a turbina tengely lóg minden irányba elég becsülettel . Első amit megnéztem a blokkban lévő áteresz csavar szűrője nincs-e eldugulva . Már nem is volt benne szűrő az olajzócső is tiszta . A turbinát elvitettem a szakemberhez neki az volt az álláspontja , hogy olyan mintha nem kapna olajat megfelelően a turbó . Hoztak megint egy új turbót azzal az infóval , hogy nézzem meg az áteresz csavart amin ugye már túl voltam . Viszont amit a turbóhoz a Garrett ad áteresz csavart már bajos . A csavarban lévő keresztfurat kicsit mélyen van . Ha azzal a réz tömítőgyűrűvel van összerakva amit a szett tartalmaz akkor az olajzócső pereme pont rátakar a keresztfuratra . Ezt sajnos az előző szerelő nem vette észre .

novothauto Creative Commons License 2019.02.08 0 0 21789

Bár nem BP.

Előzmény: novothauto (21788)
novothauto Creative Commons License 2019.02.08 0 0 21788

Keresd Demjén Pétert a faszbukon.

Előzmény: Titanium101 (21785)
Sihuhu Creative Commons License 2019.02.08 0 0 21787

Hézagolni szokták a difit távtartó lemezgyűrűkkel. Legalábbis szoci autóknál.

Előzmény: Titanium101 (21785)
mica-r Creative Commons License 2019.02.07 0 0 21786

Áttétel javítás nem létezik

Előzmény: Titanium101 (21785)
Titanium101 Creative Commons License 2019.02.07 0 0 21785

Sziasztok!


Tud valaki ajánlani Bp. környékén személyautó differenciálmű felújítót? E87-es difiről lenne szó, baromi hangossá vált.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!