Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Végül is ha csúcs időben közlekedne a 30A és a 30/30A közösen 20 percenkénti követése lenne. És a 30Y akkor lenne értelme ( de szerintem jó) ha a közösség lakosságok ezt megszavazzák.
Szerintem egyszerűbb lenne, ha lenne egy tartalékos sofőr, aki a Vincelléren várná az érkező 30-as és 19-es buszokat. Ehhez persze a menetrendet is úgy kéne összeállítani, hogy minden járat leváltható legyen.
Azon is elgondolkodnék, kell-e az a fránya 30A-s. Lehet, a bánkiaknak is jobb lenne egy sűrűbb követésű viszonylat, és nem feltétlen kellene csuklós rájuk.
Az is megfordult a fejemben, hogy kellene egy 30Y a Széna térre, de a fene tudja...
Amúgy az lenne a legjobb ha lenne olyan forda aki busz nélkül menne és ott a Jégcsarnoknál váltanak sofőrt és ezzel buszt is. Van ilyen az állomáson is 6 körnél hogy kivált egy 1 kanyart
Ezt se tudtam. Akkor az szokott bugni az utastérben néha kikapcsol majd megint üzemel? De az nem klíma? Mert fentről nyomja a meleg levegőt. A fal melletti radiátorok elektromosak vagy melegvíz kering bennük?
Bizony, és külön tank van beépítve emiatt, ráadásul védelemmel ellátva. A szolg.váltás után nemsokkal - hallomásaim alapján - próbálkozott egy-két tapasztalatlan ifjú titán a naftát leengedni, de másnap már a fordalap helyett a felmodólevelet szorongatták...
Gázolajkályha, állófűtés, kiegészítő fűtés. A motor nem bírná az egész buszt felfűteni, ezért használják. Plusz hidegindításkor segít elérni az üzemi hőfokot a motornak.
Az az olajkályha. Én is szoktam elég sok busznál, hogy kéken füstöl. Főleg múltkor, amikor hátul ültem és amikor kinyílt a hátsó ajtó, befelé fújta pont a szél az összeset.
A Vincellérig rossz döntés lenne, az ITK-ig nem. Ahhoz viszont kéne egy megálló a Jégcsarnokhoz közel. A Lidl-nél lévő csomópontot is sikerült a lehető legjobban elszúrni.
Akkor azért látunk annyi garázsmenetett a Derék utcán. A lámpák is rövid ideig zöldek csak Lydi-nél van sokáig zöld és ott össze engedi a forgalmat nem utcánként mint a többi. És a szoboszlói utcára való furdolás előtt megint lámpa nem csodálom hogy ezért késik mindig a busz.
Jártam a környéken és elsétáltam a déli sor telepnél. Jó megfogyatkoztak a buszok valamikor nyáron jártam arra akkor még állt sok ikarus. Most üres aza rész teljesen. Neoplannok helyén áll a tolócsuklós és egy másik elöttük egy zöld és sárga-kék. Neoplanból 3-at láttam de lehet több van a sötétben nem lehetett látni rendesen.
Tudom hogy ezért most kapni fogok, de a napot továbbra sem árulom el.
21:30-kor indult a busz a Jégcsarnoktól. Ja persze, innen már lehet tudni, hogy hétvége... Viszont a Holló László sétány körül már jött is szembe a másik 19-es. Gondolom az majd megy vissza a Vincellérre, onnan meg ismét a Jégcsarnokhoz. Ez a totál felesleges. Vezetőcsere a Vincelléren, van normális pihenőidő, vissza irányban ismét sofőrcsere. Vannak egyáltalán tartalékosok a DKV-nál?
De mi lesz a Vincelléres járattokkal? Ha ez meg valósul akkor azoknak lesz csak áthaladás vagy Hajnal utca - Wesselényi utca - Erzsébet utca terelés lesz