Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Glovas Creative Commons License 2019.07.09 0 0 30785

Akkor mivel megyünk a hegyekbe? :)

Nekem az 1.6 kombi simán hozta a hegyeket. De hozta azt anno a Focus is 4 emberrel-klímával-csomagokkal :D

 

Azért kérdezem, mert 2 hét múlva megyek, nehogy baj legyen.. ;)

Előzmény: Lbx (30782)
Zsolt_555 Creative Commons License 2019.07.08 0 0 30784

Igen lehet

Előzmény: Idod (30783)
Idod Creative Commons License 2019.07.08 0 0 30783

Sziasztok! 

Új ceed-nél a külső tükrök automatikus be- ill. kinyitását le lehet tiltani, kikapcsolható ez a funkció? 

Lbx Creative Commons License 2019.07.08 0 0 30782

Pl. bizalom?

Használok Meyle cuccokat az előző, illetve a másik autóban, de nem mindegyik hozta a formát...

 

Utcai használat? Szerintem (itt) mindenki így használja az autóját - de ebben lehet egy Alpok, ahol pl. nekem már vérzett el Brembo tárcsa. De az is igaz, hogy a hegyekbe nem a Cee'ddel megyünk.

Előzmény: Akos_IKS (30777)
sancdan83 Creative Commons License 2019.07.08 0 0 30781

Sziasztok!

 

Kb. 1 hónapja vettem egy 2007-es Ceed-et, és egy olyan jelenség van az autóval, hogy amikor kétezres fordulat közelében van (csak sebességben, menet közben, üresben nem csinálja), akkor elkezd valami a motorban(?) csörögni. Aztán ha túlmegy a fordulatszám, akkor elhallgat. Hasonló a hang a kopogó égéshez, mintha előgyújtása lenne. Elvittem egy szerelőhöz, akinek csak annyi ideje volt most, hogy meghallgatta, de nem tudta megmondani, hogy mi lehet. Későbbre adott időpontot komolyabb átvizsgálásra. Azt mondja előgyújtás probléma nem valószínű, mert terheléskor nem csörög be, csakis ezen a fordulatszámon. Ha esetleg valaki már korábban kérdezte ezt, akkor elnézést, de gyorskeresésre nem találtam ugyanilyen témájú hozzászólást. Szóval ha valakinek esetleg már volt hasonló gondja, akkor kérem írja meg, és hogy mi volt a megoldás. 

Köszönöm előre is!

rcsz Creative Commons License 2019.07.08 0 0 30780

Azaz érdekes, hogy amiket néztem alacsonyabb dB - értékekkel, vagy több a fogyasztási indexük  vagy rosszabb volt a tapadásuk. Gondolom a tiednek is kb. 68 dB a zajszintje. Én az előző két értéket preferálom, de a 72 dB elbizonytalanít.

Előzmény: Benben (30779)
Benben Creative Commons License 2019.07.08 0 0 30779

A városi kis szaladgálos, off autónkra lassan egy éve vettem Nexen N'Blue 4 Season garnitúrát. Nem okozott csalódást, pedig  az egyik leghavasabb téli napon mentem vele, egy nagyobb karikát, pont a Cee'd vásárlása okán. Nyári és vizes tapadása rendben. A tükörjég amivel nem nagyon találkozott, így azzal kapcsolatban nem tudok véleményt mondani. A zajszint nálam is szempont volt, csendes gumi.

Valószínűleg a Cee'd-re is a Nexen lesz a befutó, mert a gyári szettet lassan cserélnem kell.

 

Előzmény: rcsz (30778)
rcsz Creative Commons License 2019.07.08 0 0 30778

Olvastam itt korábban, hogy többen váltottatok négyévszakos gumira. Én most váltok ilyenekre. A keresés alapján, ami fontos volt számomra, fogyasztás, tapadás. Teszteket is néztem. Az lett az eredmény, hogy a 2 említett elvárásnak megfelelő guminak (Continental AllseasonsContact) viszont zajszintje 72 bB Vagyis ez elég magasnak tűnik. Azt kérdezném tőletek, hogy akinek ilyen zajértékű gumija van, mennyire találja hangosnak.

 

Akos_IKS Creative Commons License 2019.07.08 0 0 30777

Tényleg csak kíváncsiságból: utcai használatban mit tud a TRW tárcsa 12-ért, amit pl. a Meyle nem tud 7-ért? Önmagában 20.000 a különbség csak a tárcsán.

Előzmény: Lbx (30769)
Törölt nick Creative Commons License 2019.07.07 0 0 30776

Hali! Ez a gyári száma: 54830-A6000, ez lenne a legjobb de sajna majdnem 18000/db. Ha esetleg érdekel, akkor a catcar.info oldalon mindenre rá tudsz keresni (OE szám) alvázszám alapján. Üdv ;)

Előzmény: ikim2025 (30775)
ikim2025 Creative Commons License 2019.07.07 0 0 30775

Köszi a hozzászólásokat,hát ha már közepes,akkor a régi olasz csodától csak jobb lesz.

Meg van még az eredeti stabpálca,de sajna azon nincs semmilyen jelölés,hogy ki gyártotta.

A Blue Printre legalább már rá merték sütni a nevét. :))

Kisfiatal Creative Commons License 2019.07.07 0 0 30774

A Blue Print csomagolócég, én úgy tudom, jó minöségűek a cuccaik.

Előzmény: ikim2025 (30771)
Törölt nick Creative Commons License 2019.07.07 0 0 30773

Hali! Közepes minőség, a tartóssága majd kiderűl (reméljük az 1 évet kibírja). Máskor ha teheted akkor inkább FEBI, LEMFÖRDER, AISIN. Üdv ;)

Előzmény: ikim2025 (30771)
I.Blasius Creative Commons License 2019.07.07 0 0 30772

A régebbi kocsijaimon használtam BluePrint márkájú alkatrészeket néha, annyira szerintem nem vészes a minőségük (a honlapjukon amúgy a Bilstein GmbH van feltüntetve, mint honlapfenntartó, vagyis annak lehet a budget márkája). Igaz egyik ilyen alkatrésszel "felturbózott" kocsit sem tartottam meg annyi ideig, hogy kijött volna az alkatrész hibája.

Előzmény: ikim2025 (30771)
ikim2025 Creative Commons License 2019.07.07 0 0 30771

Sziasztok!

 

Most cseréltem 2-es Ceeden stabilizátor pálcát,Kb. 1 évet bírt a régi (30000 Km).

Sajnos az előzőt nem én rendeltem,valami olasz csoda volt.

Az a baj,hogy nem ismerem ,hogy melyik nevűt kell rendelni,úgy hogy találomra rendeltem most is,

ez a Blue Print féle.

Valaki tudja ,hogy ez milyen minőségű?Remélem jó! :))

Tibi47 Creative Commons License 2019.07.06 0 0 30770

A betétek "készletben" vannak, tehát kettő kerékre való van egy dobozban..... (4 darab. :-)  ) 

Előzmény: Lbx (30769)
Lbx Creative Commons License 2019.07.06 0 0 30769

A Zs+U-nál néztem, TRW cuccokat lestem meg: egy tárcsa kb. 12ezer. A betéteknél nem tiszta, hogy tárcsánként, vagy tengelyenként van a dobozban, de emlékeim szerint egységára ennek is kb. 10-12, ehhez jön a rögzítőfék-pofa, ahol szintén nem derült ki számomra, hogy 1, vagy 2 párra vonatkozik a kb. 6-8ezres ár. Ha összeadom az egészet, és tengelyenként veszem a betétek/pofák árait, akkor az ár 4x12e, + 2x10e, + 8e = 76ezer (ez majdnem 80, amit alsó értékként írtam), ha kerekenként számolom a betéteket/pofákat, akkor 104.000 a végösszeg.

A Lurdy-nál egyébként 24e/tárcsa árat mondtak a páromnak a TRW-re, végösszegenek 200+ Ft-ra jönne ki, így ezt a műhelyt egyelőre ejtem. Teszem ezt azért is, mert az említett 74-ezres inspekcióba nem fért bele a légszűrőház takarítása. Aljas módon teszteltem őket, a szervizelés előtt megnéztem, milyen a szűrőház állapota, és direkt nem porszívóztam ki, hogy lássam, mennyire alaposak. Hát rám maradt a művelet.

A 74ezerben egyébként egy 160ezres ellenpőzés is volt (igaz, olajcsere nélkül), amiben benne foglaltatik pl. a gyertyák cseréje, hibakiolvasás, stb. Ettől függetlenül én sem tartom olcsónak ezt az árat, de nyilván a szerviznek is meg kell élnie valakiből...

Érdekes módon a Vestar Autónál a fékcserére 135ezres ajánlatot adtak, így ott lesz meg a csere. Nekem már nincs kedvem bíbelődni ilyesmivel - jóllehet a saját autómat magam szerelem 20 éve, és a motoromon is megcsinálom az alapokat -, így meg kell fizetni a műhelyt - és reménykedni, hogy nem vágnak át. Az olajcserét bevállalom, így abban biztos lehetek, hogy az le van cserélve, ha abban nem is, hogy nem hamis olajat teszek bele.

Előzmény: Akos_IKS (30768)
Akos_IKS Creative Commons License 2019.07.05 0 0 30768

Tudom, hogy semmi közöm hozzá, de valamit nem jól számolsz, azt hiszem.

a fékbetétek szintén 10e/nyereg

Egy dobozban 4 betét van, az meg pont 2 nyeregre elég, ha kicentizzük. :)

 

a fékalkatrészek ára kb 80-100e Ft-rea rúg

 

Múlt héten vettem 2 tárcsát + betétet (előre), 2 stabpálcát, 2 hátsó lengéscsillapítót, 2 hátsó toronyszilentet, összesen 79ezerért (ZSU), munkadíj volt 27ezer (JSI Fvár). Sztem kb. ugyanitt állt volna meg a munkadíj a Magyar Fék és Gumiszervizben is. A 150-200 egy első-hátsó fékre nem kicsit túlzó. Ugyanúgy, mint a 74ezres számla (egy hosszbordás szíj 1.000 forint, kicserélni 15 perc. Hűtő+fékfolyadék legyen egy 20-as munkadíjjal.).

 

Tényleg semmi közöm hozzá, csak ezekből a sztorikból jön le, hogy milyen drága egy adott márka. De pedig nem.

Előzmény: Lbx (30708)
ruruka Creative Commons License 2019.07.04 0 0 30767

Diesel vagy benzines?

Előzmény: mimike94 (30763)
dokeee Creative Commons License 2019.07.04 0 0 30766

Valószínűleg nem gyári műszerrel nézték.

Előzmény: I.Blasius (30765)
I.Blasius Creative Commons License 2019.07.04 0 0 30765

" mert nem jegyzi meg a hibát az autó."

 

Ne már, ilyet utoljára ismerősöm 2001-es G Astrája csinált. A Ceed-ben amúgy OBD II-es csatlakozó van?

 

Nekem ilyen megtorpanást, rázást 2 kocsim csinált, az egyikben még elosztófedél volt rotorral, az volt szar, a másikban már gyújtótrafó volt, ott pedig az egyik volt rossz, így kihagyott egy henger.

Előzmény: mimike94 (30763)
KAti Creative Commons License 2019.07.04 0 0 30764

Szia, ha szerelő nem tudja, szerinted itt látatlanban, laikusok megoldást adnak? Vidd el szakszervizbe szerintem.

Előzmény: mimike94 (30763)
mimike94 Creative Commons License 2019.07.04 0 0 30763

Sziasztok!

Tudnátok segíteni abban, hogy mi lehet a baj, ha 80 fölött alig gyorsul az autó? 50-60 között be-be ráz egy nagyot? Sokáig állt az autó, 2008-as kombiról lenne szó. Valamikor világít a motor hiba, valamikor nem. Rátették gépre, viszont nem tudnak kiolvasni semmit, mert nem jegyzi meg a hibát az autó. 

 

Köszönöm!

ZsoZa Creative Commons License 2019.07.04 0 0 30762

Teljesen igazad van.

...viszont,

Már nem Cee'd csak egszerűen: CEED

:-)

 

Előzmény: KAti (30760)
Tamasoccse78 Creative Commons License 2019.07.04 0 0 30761

szerintem egész jó eredményt produkált:

 

The passenger compartment of the Ceed remained stable in the frontal offset test. Dummy readings indicated good protection of the knees and femurs of the driver and passenger. Kia showed that a similar level of protection would be provided to occupants of different sizes and to those sitting in different positions. There was insufficient pressure in the driver's airbag to prevent the head from flattening out the airbag and, in effect, making contact with the steering wheel. Although dummy readings did not reveal critical injury values, the score was penalised and protection of this body area reduced to 'adequate'. In the full-width rigid barrier test, protection of all body areas was good or adequate for both the driver and rear passenger. In the side barrier impact, protection of all critical parts of the body was good and the Ceed scored full points in this test. However, in the more severe side pole test, readings of shoulder force indicated that this part of the dummy had taken much of the load that would otherwise have been on the ribs. As a result, the score for the chest was heavily penalised and its protection was rated as poor. Protection of other body areas was good. Tests on the front seats and head restraints demonstrated good protection against whiplash injuries in the event of a rear-end collision. A geometric assessment of the rear seats indicated marginal whiplash protection. The Ceed has, as standard, and autonomous emergency braking (AEB) system. As part of the optional 'Advanced Driving Assistance Pack', a system is available with enhanced capability. In tests of its performance at the low speeds at which many whiplash injuries occur, this system performed well.

Előzmény: samsung2000 (30749)
KAti Creative Commons License 2019.07.04 0 0 30760

A táblázatban szereplők jó része sem árban sem méretben nem egy liga a Cee'd-del, úgy látom.

Előzmény: samsung2000 (30750)
ZsoZa Creative Commons License 2019.07.04 0 0 30759

A kiálló kijelzők előnye, hogy a vezető figyelme nem lefelé irányul, ugyanis a látómező perifériában marad az előtted haladó, vagy bármilyen hirtelen forgalmi változás.

Előzmény: Mr Long (30753)
KAti Creative Commons License 2019.07.04 0 0 30758

Nyilván a te szempontjaid fontosabbak neki, mint a saját árrésük :-)

(Nem tudom, csak találgatok...)

Előzmény: Mr Long (30757)
Mr Long Creative Commons License 2019.07.04 0 0 30757

Ok.

A wallisban siman lebeszelt az elado a ceedrol, pedig abbol dragabbra jottem volna ki, mint az astraval. A valto miatt alapban goldot kellett volna venni es egyutt igy mar kb egy misivel tobb lett volna...

Előzmény: aladar644 (30756)
aladar644 Creative Commons License 2019.07.03 0 0 30756

Kíváncsi vagyok egy két év tapasztalatodra.Majd írd le pls,akkor is.

Előzmény: Mr Long (30753)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!