A pacikat sem lehet összeadni a Honlapról, mert pl. az 1,5 dci többféle verzióban is jelen van a klubban. (Néhányan megadták, hogy hány lóerős, de ezt nem kérdezzük meg a regnél.)
Pont ilyeneket szeretem volna hallani, a gondom csak az, hogy sajna nem nekem kell az auto, hanem egy haverom célozta meg!
Én meg márka imádatból kifolyólag szállitóm neki az instrukciókat.
Mármint a cseréhez, mivel a tagnak van egy huszon egynéhány éves W123 mercije(off). Olaj csere, ilyesmi, idő közök? Menyibe fáj? Bár ez túlságosan nem hatja meg.
2004 márciusi a miénk, privilége felszereltségű+ tempomat. 43.000 km van most benne, eddig a típushibák közül a toronycsapágy jelentkezett, a bal oldalit kétszer! is ki kellett cserélni. A fék néha, alacsony sebességnél, búg/morog, de ez nem vészes. Ez csak 40.000 km-nél jött elő, egyszer kipucolták, utána egy pár napig jó volt, most megint van egy kis hangja.
Más hibája nem volt, nagyon kényelmes utazóautó, ezzel a motorral és a 6 gangos váltóval a nagyobb sebességet is szereti. 160-nál pörög 2800-at. Fogyasztása városban ( Bp, dugók) és tempós pályával 7-7.3 liter körül mozog, viszont ha az mész vele országúton is, akkor könnyen 6 liter környékén tartható.
Múlt héten voltunk Debrecenben, pályán Füzesabonyig ( 150- 170 es tempó ), a 33-as úton ( 110-140 es tempó ) folyamatos előzgetésekkel a fogyasztása 6.3 lett.
És brutális, ahogy megy, egy előzést pillanatok alatt véghez lehet vele vinni, még nagy sebességről ( 110-120) is úgy meglódul, hogy megemelkedik az eleje. :)
Egy élmény vele előzgetni. Sokszor még 6.-ból se kell visszaváltani, csak a gázt nyomni.
Nagyjából ennyi, kérdezz bátran, ha valamira kiáncsi vagy! ;)