Feláldoztam magamat :))), és egy pohár vörösbort előkészítve (hadd oldja a zsírt.. :) ) újra megkóstoltam. Nem éreztem semmiféle kesernyés ízt, és jól kenhető volt.
Persze tudom, ízlések és pofonok..
Mindensetre, ha van jó recepted, örülnék ha megosztanád velünk. :-)
A tepertőkrémről csak családtagjaim véleményére hagyatkoztam, mivel az ugrándozó :) epeköveim miatt csak egy falatnyit kóstoltam belőle. De nem tűnt rossznak...
Szerintetek miért nem jó...?
Egyébként ezen (nyelvtanilag hibás :) ) márkanév alatt van még más ajánlható termék is?
Mindkettővel egyetértek :) A parasztsonka (pápai, ha jól láttam) nagyon finom, és van egy szeletelt lapocka nevű párja, ami szintén; a tepertő viszont szerintem se jó.
Amúgy ez a hibásnak hangző "Excelsia Pannonia" (és nem Pannoniae) elég bosszantó márkanév.
Két új magyar terméket kóstoltam mostanában a Lidlben, ami szerintem nagyon jó minőség, és az ára se olyan vészesen magas. MIndkettő Excelsia Pannonia márkanéven kerül forgalomba, hajszálvékonyra szeletelt parasztsonka és libatepertő krém. A sonka szerintem még finomabb is, mint a német hasonló termék. Persze akciósan vettem :), de teljes áron sem a megfizethetetlen kategória.
Önmagában üdvözlendő dolog, csak az az óriási probléma, hogy a minőségi német termékeket sz.r "teszkógazdaságos" színvonalú magyarra cserélik. :-((((
Pedig biztosan lehetne találni magyar gyártót is pl. 80+%-os hústartalmú virslire, vagy jó minőségű joghurtra, sajtra, édességre, stb. stb. Csak hát az már a profit rovására menne valszeg.
Én is vettem anno egy műszaki cikket. Egy 001-gyel kezdődő számot kellett felhívni, ami állítólag ingyenes volt. Egy vajdasági magyar hölgy vette fel Németországban, akinek a mobiljára volt ez a szám kötve, így később vissza kellett hívnom, amikor már otthonában le tudta írni németül, amit neki tollba mondtam. Ezt ő továbbította valakiknak, akik az égegyadta világon semmit sem reagáltak rá...
Igen, én ugyan a neten találtam meg ezt a 40-es számot, de szerencsére van egy budapesti szám is, ami ugyanoda vezet, de így is, úgy is csak hangrögzítő volt, persze csak 2 perc után.
(Nem szeretem a 40-es körzetű "helyi" tarifás számokat, mert T-mobilról hívtam egyet, és 30 ft feletti percdíjai voltak, ami persze csak a részletes számlánál derült ki.)
Mostanában sikerült valakinek telefonon kapcsolatba lépnie a Lidl-lel?
Hiába hívom a 40-es ügyfélszolgálatot, ill. a 3466509-et, ami ugyanoda fut be, bármelyik menüpontot használom, üzenetrögzítő kapcsol át, de előtte 2 percig lehet hallgatni a gépet...
nem nekik, a forgalmazónak (bár Lidihez kötődő, de külön cég)
nekem pár éve pl. egy németországi számot kellett hívjak (már nem emlékszem, h azért, mert akkor még nem is volt hazai szám, vagy csak elérhetetlennek bizonyult, mindenesetre teljesen jó angolsággal beszélt, aki fölvette), emailben elküldtem az általa diktált címre a bescannelt blokkot és garlevelet (ill. asszem egyszerűen a kézikönyv utolsó lapját kérte), és egy rövid hibaleírást, a teljesség kedvéért még videót is raktam a youtube-ra, mert olyan jellegű volt a hiba, h úgy jobban látható volt,
és 2 hét múlva jött a futár egy vadonatúj, csak hazaitól eltérően német/holland csomagolású cuccal
(a régit persze meg lehetett tartani, bár nem 100% volt használhatatlan)
Egy érdekes beszélgetés fültanúja voltam. Az előttem sorban álló hölgy egy ventillátort vásárolt, és érdeklődött, hogy mennyi rá a garancia. Készségesen mondták, hogy 3 év, de 30 napon belül lehet ide a boltba visszahozni, azon túl meg "lesz a számlán egy telefonszám, azt kell felhívni".
?????
Ez valami újabb rendelkezés...? Azelőtt simán a boltba kellett visszavinni a hibás cuccot.
Ma reggel Angyalfölre kirándultam. Első meglepetés, hogy az a kis zacskó se a kenyereknél, se a zöldségeknél nem volt fellelhető.
Miután futottam egy kört, megtudtam hogy megrendelték, de nem jött!
A második, hogy a mától akciós darált marhánál nincs ár, de emlékeztem rá a füzetből. A pénztáros azonban nem adja ide, mert a gép nem tudja elfogadni az árucikket. Se régi se új árat nem ad. Szóval félrerakta a pénztárgépe mellé. Már szóltak a központba, de vasárnap fél 9-ig nem sikerült megoldani a problémát.
Összesen hatan dolgoztak, 5-en a pénztárban, mégis sokan voltak. Ez csak azért volt meglepő, mert a város még ilyenkor ébredezik, a szemben lévő templomba nem volt ekkora forgalom. Sorba álltak még a bevásárlókocsikért is kívül, mert hát az is csak egyetlen sorba rendezhető.
Ezen a lepedőméreten én is felhúztam már magam. :-))
Egyszerűen nem értem, mire jó ez...? Arra, hogy nagyobb, mint az Aldi, auchan, tesco-é....?
Én reggel szedem ki ezeket a postaládából, bedobom az autóba, és egy-egy piros lámpánál átnézem őket. Unalom ellen. :) Hát ezt a lepedőméretet ki sem tudom nyitni.
Tényleg iszonyat pazarlás, és abszolút unpraktikus.
Na ja. Már szinte az összes lánc, legutóbb a Penny tért át a matt papírra környzetvédelmi okokból. A LIDL nemhogy még mindig fényesben nyomja, hanem időnként lepedőméretű újsággal 'kedvesedik'.
Na ez iszonyat böszmeség!
1. Nincs benne több akció, csak nagyobbak a betűk!
2. Beteríti az asztalt, nehéz olvasni.
3. Iszonyatos papírpazarlás.
4. Kicseszés az újságterjesztőkkel a dupla súlyú újság.
5. Mivel nem környezetbarát (ahogy említettem), ezért egy pofon a természetnek, már az előállítása sem!
Érdekes, mert a bolt előtt az egy héttel azutáni szórólap egy kinyitott oldala már kint szokott lenni a vitrinben! OFF-line gyorsabban frissítenek, mint online?
benéztem, és tényleg, az Aldis zöld tea illata teljesen olyan, mint a Lidisé volt, így talán az íze is hasonlóan jó lehet - viszont most is vásárlás nélkül fordultam ki a boltból, mert legalább 8-an álltak sorba megrakott kocsival az egyetlen üzemelő pénztárnál...
idióta a vezetőségük... :(
nálunk közvetlenül az egyik Lidi mellé települt az Aldi, de mintha nem is akarna versenyezni
(csak azért nem szeretem az Aldit, mert az itteniben gyakorlatilag mindig csak egyetlen pénztáros dolgozik, és még az is rendszeresen el kell ugorjon ezt-azt rendezgetni, így aztán sokszor jöttem már onnan ki vásárlás nélkül a hosszú sor miatt... A Lidiben még mindig tartják azt a jó szokást, h ha már sokan várakoznak, újabb pénztáros áll be: nem ritkán 5-en, 6-an is dolgoznak egyszerre, így aztán sokkal kevesebbet kell várni)