Első blikkre tényleg nagyon jó árak vannak, de a 176 különféle szűrőből hogyan tudod kiválasztani a megfelelőt? Vagyishogy több megfelelő is van, a bőség zavara...:-)
nekem volt hasonló hibajelenségem, gázra váltás után visszadob benzinre és ez egyre gyakoribb volt, és ez mind egy zavoli rendszernél, nálam a reduktornál lévő mágneskapcsoló volt a hibás, valami kontakt hibája volt
a rángatásnál viszont arra gondolok, lehet, hogy valamelyik tankolásnál levegő kerülhetett a rendszerbe, de hangsúlyozom ez pusztán csak "spekuláció" bár mintha nekem is lett volna valami hasonló, de nem emlékszem rá pontosan, viszont érdemes lenne minden egységen egyenként végigmenni és kizárni, jó kihívás de hát innen szép nyerni :P
22 eves seat leon-nal kb. 110 000km + tettem meg gazzal beszereles ota. az elso 100 000 teljesen problema mentes volt, azota viszont allando problemak vannak.
tavaly a komputer (lengyel) kivetelevel minden ujra lett cserelve: tartaly, reduktor, injetorok, ...
meg sem jo.
Gyakran visszavalt benzinre, pedig van meg gaz. Szervizben allitottak rajta, allitolag a biztositek volt kontaktos, de nem lett tokeletes. Az utolso 10 litert nem lehet kihasznalni.
De ez mind semmi.
A legujabb, hogy elkezd remeges szeruen rangatni. Kicsi apro, ideges rangatasok ezek majd nagyobbak, es csak gazon vannak. Ha visszavaltok benzire megszunik. Barmikor elofordul, vagy rogton atvaltas utan vagy fel ora mulva. nem birom sokaig idegekkel es benzinre kapcsolok.
Ezzel egyutt a komputer is vagy csak a kijelzo a teljes megzavarodas utjan jar. Neha teljesen elsotetul, semmilyen led nem vilagit. aztan van olyan is, hogy mar regota benzinen vagyok erre csipog kettot, mint amikor jelzi, hogy elfogyott a gaz. mintha mar azt sem tudna, mivel megy eppen a kocsi.
Azert irok ide, mert ilyen regi kocsival mar nem szivesen foglalkoznak a szervizek, foleg ha "gondolkodos" hibat kell keresni. Egy napi oraber tobbet er, mint a kocsi...
Tartálycsere után vagyok, nagyobb került bele mint korábban volt (45 literes helyett 52 literes). AC Stag rendszer van az autóban. A kérdésem az lenne, hogy szükség lehet-e utánállításra a szoftverben, hogy a szintjelző ledek legalább nagyjából megfelelő értéket mutassanak? Sajnos elfelejtettem megkérdezni a szerelőt erről, illetve nem is volt szó róla hogy számítógépre kötötte volna a gázvezérlőt.