Igen, tudom, én ezért is nem jelentettem ki biztosra mostmár, majd látjuk mi lesz, én is abban bízom, hogy kapnak műszakit, és legalább a még meglévők maradnak, amíg tudnak.
Ködszitálás: Ez az Ikarusos dolog olyan, hogy én sem hittem el eddig, viszont most nem egy embertől hallottam, hogy már nem is kéne menjenek, mert 2024-től az EU tiltja az Euro II-es járműveket a tömegközlekedésben, az hogy milyen problémákhoz vezet a selejtezés, az nem hinném, hogy érdekli őket, hisz elég csak ránézni az állományra, a helyiben közlekedő HZE-127-re, vagy az újkígyósi fordára, ahol az LTE-942 helyett a mai napig nincs semmi konkrét, és ez megy több hónapja, az LTE-nek most járt le a műszakija, nagyon kíváncsi leszek, hogy fog-e még kapni, jelenleg még elég a hosszabbítás, de azt maximum március közepéig tudják eltolni. Ha az LTE nem kap műszakit, akkor egyik sem fog sajnos, hiába lesz a megyében hatalmas nagy káosz.
MAN Lion's Classic SÜ313: HXU-115-ben is Euro II-es motor van, szóval az is búcsúzik, ha úgy van
IVE-630: LIW-790 és LIW-792 elvileg felújításon vannak, szóval nem kell őket selejtnek tekintni (remélhetőleg)
csimbum01: KBK-844-ben ha jól tudom Euro III-as motor van (ha nem, akkor bocsánat), szóval az még maradhat, bár nincs túl jó állapotban...
A sort folytatva ott áll az FLX-336, (aminek nem sok idő jutott nálunk a megyében), az orosházi KWX-467, és egy bajai származású KZX-196 (ami kérdéses hogy mit is keres itt).
A képeken látszik az MRY-946 is szintén rendszám nélkül, szóval valószínűleg annak is annyi. Áll a telep végében mégegy MRY, ha az nem az orosházi 943, akkor a 939-nek is kampó..., ugyanis a többi forgalomban van...
A megyei volános Facebook csoportban nemrégiben megosztott képek egyikén látszódik az LJF-217,háttal, megbontva, rendszám nélkül, ezek alapján véleményem szerint befejezte a pályafutását.
Személy szerint rühellem a bulvárt, mint olyat. De ez a cikk rendben van, jól érthető, lényegretörő. Nem is tudtam, hogy még egy plusz körük van Zalában.
Próbálom követni a dolgokat, de hagyjuk is inkább a próbálkozásom eredményét. :-) Ezért írtam, hogy inkább csak a szegedieket figyelgetem. Azt sem túl nagy intenzitással.
Amúgy a Fejér megyei topikban azt írta egy olvtárs, hogy csak a 794-es lesz orosházi, a 793-nak Nagykanizsa, a többinek meg Szolnok a célállomása. Na, majd meglátjuk.
Tényleg érdekes ezt látni. Én inkább csak a szegedieket figyelem, de tőlünk aztán már Salgótarjántól Egeren és Ózdon át Békéscsabáig, meg Orosházától Szolnokon, Kecskeméten át Bajáig jutottak már buszok. Még olyat is olvastam, hogy a volt szegedi DUD-9xx 260-asok Békéscsabáról Komlóra, sőt Sopronba kerülnének. De szép ez a Szombathely - Dunaújváros - Orosháza vándorlás is.