Itt a helye minden adatnak,képnek videónak,ami a jó öreg Púposokkal kapcsolatos.Emlékezzünk meg méltán a Ganz-MÁVAG egyik legjobb,sokak által kedvelt dízeléről....még mielőtt végleg kihalnak!
2 Bo-bo szabadult fel a csoki szolgálatból.a 402 (B.örs) és a 437(Rákos+R.rendező+R.palota+Angyalföld).A többi dolgozik.Ja,jövő héttől rövid ideig ismét megrendelte a Starttól a rákosit a Cargó.
Úgy hírlik hogy hamarosan véget érhet a hatvani Púpos-üzem, Bobók érkezhetnek helyettük Fradiból. Budapesten a csomóponti kiszolgáló tehereket az RCH szolgálja ki osztrák 2068-as sorozatú dízelekkel a továbbiakban (egyedül Soroksári út rendezőbe és Csepelre jár továbbra is Bobó), ezért több gép is felszabadult.
Pontosan, 5001-től 5008-ig létezett a sorozat (és hogy miért nem simán 500-asok lettek, azt tudja a fene). Később a sorozatot normál nyomközűre alakították, ezzel együtt pedig a szintén Záhonyban tevékenykedő 900-asok mögé számozták őket.
Régebben úgy olvastam hogy a 113-as múzeumi megőrzött gép. Akkor neki van esélye a megmenekülésre a lángvágók elől vagy akár feltámadásra összelegózott alkatrészekből? Az eredeti 112-es vázával vannak tervek? A Záhonyban álló gépek közül nem tervezi valamelyiket még megvenni a MÁV Nosztalgia?