Ez az elmélet.A gyakorlat pedig,ha nem tudod,hol a relé,ha nem tudsz sötétben rátapintani,ha nem tudod,mit kell rövidre zárni,kénytelen vagy megajándékozni valakit egy tank benzinnel.Kettőnk közűl legalább ő örült.
hát ez elég nehéz.a könyen engem is érdekelne.én kb 8mm es luku 2,5m hosszú átlátszó pvc csőnek az első 30centiét forró vízben majdnem 90fokban megtörtem majd lehűtöttem.és tekerve nagynehezen letoltam a tankba
közben szivtam a számmal .amikor ez a30 centis darab lefele fordult ott már folyt a benzin,nem mind.
Sziasztok. Katalizátort honnan érdemes rendelni olcsón 1.3 8V. swiftre? Pár éve kipufogót rendeltem, de már nem emléxem melyik webshop volt. Az is olcsó volt, de jól bírja.Köszönöm.
Sziasztok! Suzuki Splash 1.0 nál az utóbbi időben ha a klímát bekapcsolom, az alapjárat leesik 500 körülire, és majdnem leáll. 2-3 másodperces késéssel ad emelt fordulatot a vezérlő, de azt is csak egy pillanatra. Ha nincs bekapcsolva a klíma normál az alapjárat. Mi lehet a hiba?
Sziasztok. Olyant produkál a swiftem amit nem gondoltam volna, hogy tud ilyent.
Persze csak meghivbásodás.
Bezárja magát. Eltelik talán fél perc és bezárja az ajtókat. Mindegy, h bent van-e a kulcs, jár-e a motor. Elvileg ha bent a kulcs, én se tudnám becsukni kintről még felhúzott kilinccsel se. Ez pedig zárja az ajtókat. Riasztó, Távirányító nincs hozzá, nem is volt, hogy esetleg arról kapna valami téves jelet. Sima központizáras autó.
A pillangószelep tengelyen van egy változó értékű ellenállás, ami a pillangószelep tengely elfordulási szögével arányos feszültséget küld a vezérlőelektronikába. A legtöbb esetben ez kikopik és pont ott okoz hibát ahol írod. Előfordul olyan is, hogy egy előző gazda kétségbe esésében eltekergeti az ennek a beállításához szükséges csavarokat, amik csavarrögzítővel ( talán piros) gyárilag le vannak kenve.
Én eddig ezt a hibát csak úgy tudtam megszüntetni, hogy kicseréltem egy másik komplett injektorra az egészet.
A gyertyákat is érdemes lenne egy kísérlet erejéig kicserélni, illetve kitakarítani a gyertya fészkeket, mert olyan hibám is volt. A szelep fedél tömítés alól éppen az egyes henger gyertyájához folyt az olaj - ráégett és oda áthúzott az ív. A takarítás és fedéltömítés csere után a hiba megszűnt.